| |
O Άκης με τον Μαλαισιανό μηχανικό
Παραμονές Χριστουγέννων ο Άκης Τεμπερίδης και η Βούλα Νέτου έζησαν τη
μεγαλύτερη - μέχρι στιγμής - περιπέτεια στο ταξίδι τους όταν ο
κινητήρας του Land Rover Discovery 3 κόλλησε στο δρόμο προς το Άτσε,
την πόλη που χτυπήθηκε από το τσουνάμι το 2004, στο βόρειο άκρο της
Σουμάτρας (Ινδονησία).
«Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ότι τελείωσαν όλα», λέει ο δημοσιογράφος του
περιοδικού 4Τροχοί, που έχει κάνει 103,000 χλμ. με το πράσινο Land
Rover.
«Χιλιάδες πράγματα περνούσαν από το μυαλό μου. Πού θα το φτιάχναμε το
αυτοκίνητο; Πώς θα το μεταφέραμε; Πόσο θα μας κόστιζε όλο αυτό σε χρόνο
και σε χρήμα»;
Η σύντροφός του ήταν μάλλον πιο ψύχραιμη: «δεν φοβήθηκα ούτε στιγμή ότι
δεν θα συνεχίζαμε. Μία περιπέτεια θα ήταν κι αυτή και θα την
ξεπερνούσαμε», μας λεει η Βούλα.
Την περιπέτεια αυτή της ελληνικής αποστολής μπορείτε να τη διαβάσετε σε
ένα γλαφυρό άρθρο στο τελευταίο τεύχος των 4Τροχών.
Και τώρα... δοκιμή!
Οι δύο Έλληνες χρειάστηκαν οχτώ ημέρες για να φέρουν πίσω στη Μαλαισία
το αυτοκίνητο για επισκευή.
Σε συντονισμό με τη Land Rover Ελλάδας η όλη επιχείρηση στέφθηκε με
απόλυτη επιτυχία.
Το Discovery μπήκε πρωτοχρονιά στο συνεργείο. Ένας καινούριος κινητήρας
παραγγέλθηκε αμέσως και έφτασε σε δύο εβδομάδες από την Αγγλία.
Το κόστος ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου η Land Rover, η οποία μέσα από το
δίκτυό της στη ΝΑ Ασία ανταποκρίθηκε υποδειγματικά.
«Θα μπορούσαν να ρίξουν το φταίξιμο σ’ εμάς ή στη σκληρή χρήση του
αυτοκινήτου για το κόλλημα», λέει ο Άκης.
«Όμως ανέλαβαν αμέσως την ευθύνη και επέδειξαν μεγάλο επαγγελματισμό
μετά το συμβάν καθώς αυτό που συνέβη σ’ εμάς, μοιάζει να είναι ένα
μεμονωμένο περιστατικό σε παγκόσμιο επίπεδο».
Στο Container για την Αυστραλία
Η αντικατάσταση του κινητήρα ήταν από μόνη της μία περιπέτεια μια και
για να γίνει έπρεπε να αφαιρεθεί πλήρως το αμάξωμα από το πλαίσιο, κάτι
που γινόταν για πρώτη φορά στη Μαλαισία.
«Ξαφνικά είδαμε το αυτοκίνητό μας διαλυμένο στα δύο», λέει ο Άκης.
«Ομολογώ ότι είχα έντονες επιφυλάξεις για το αν θα γινόταν ένα κομμάτι
και πάλι».
Μετά από τρεις εβδομάδες σκληρής δουλειάς, ο κινητήρας συναρμολογήθηκε,
το αμάξωμα τοποθετήθηκε στο πλαίσιο και το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο για
τις πρώτες δοκιμές, το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.
«Ήταν υπέροχο να έχουμε πάλι το αυτοκίνητό μας, με όλα μας τα πράγματα
μέσα και να κοιμόμαστε σ’ αυτό», είπε η Βούλα μετά το τριήμερο
στρωσίματος, στα υψίπεδα Κάμερον και στο νησί Πανγκόρ της Μαλαισίας.
Κατάδυση...
Πώς ήταν όμως η ζωή αυτούς τους δύο μήνες χωρίς το Discovery για το
ζευγάρι των ταξιδιωτών»;
«Προσωπικά άρχισα να έχω άγχος με το που πήρα το τιμόνι στα χέρια μου
γιατί όλο τον προηγούμενο καιρό νιώθαμε εντελώς ξένοιαστοι έχοντας μόνο
τα σακίδιά μας στην πλάτη», λέει ο Τεμπερίδης.
«Γίναμε backpackers για δύο μήνες και είχε ενδιαφέρον σαν εμπειρία,
όμως με τίποτα δεν αλλάζω τη ζωή μας με το αυτοκίνητο».
Όσο περίμεναν το νέο κινητήρα να έρθει από την Αγγλία, οι άνθρωποί μας
πέρασαν πολλές νύχτες στην Κουάλα Λουμπούρ ενώ «πετάχτηκαν» και για
δυόμισι εβδομάδες στο εξωτικό Σουλαγουέζι της Ινδονησίας, το οποίο και
διέσχισαν ολόκληρο με λεωφορεία, μηχανάκια και καράβια.

Ο Άκης και η Βούλα στη Sulawesi
«Την Κουάλα Λουμπούρ την ξέρουμε πλέον σαν την τσέπη μας», μας λέει η
Βούλα.
«Είναι η πόλη όπου έχουμε ζήσει περισσότερο μετά την Αθήνα και τη
Θεσσαλονίκη. Ξέρουμε ποιο τρένο θα πάρουμε, πού θα φάμε, πού θα πάμε
σινεμά, τα πάντα»!
Και τώρα τι σχέδια έχει το ζευγάρι που έκλεισε κιόλας 600 ημέρες
κάνοντας το γύρο του κόσμου;
«Τώρα πάμε Αυστραλία», λέει ο Άκης. «Και θα πάμε ολοταχώς. Σε κοντέινερ
το αυτοκίνητο και με αεροπλάνο εμείς μια και έχουμε περάσει πολύ χρόνο
εδώ στη ΝΑ Ασία».
Αρχές Μαρτίου λοιπόν, το Theworldoffroad θα βρίσκεται στο Περθ της
δυτικής Αυστραλίας και από εκεί θα ξεκινήσει ένα οδοιπορικό 15,000
χιλιομέτρων μέχρι την ανατολική ακτή.
Sulawesi
«Θα προσπαθήσουμε να την εξαντλήσουμε την τεράστια χώρα», λέει με
ενθουσιασμό ο Άκης.
«Θέλουμε να τη διασχίσουμε από την έρημο, να γνωρίσουμε καλά τους
αβορίγινες και να γίνουμε “εκτός δρόμου” τύποι και πάλι». Καλή συνέχεια
παιδιά!
Η αποστολή The World Offroad
χρησιμοποιεί ένα Land Rover Discovery3 TDV6 με ελαστικά BF Goodrich All
Terrain, αναρτήσεις Jam Sport, ηλεκτρονικό εξοπλισμό Sony, δορυφορικά
συστήματα Navarino Telecom, ρουχισμό Salomon, ηλιακό σύστημα Conergy,
είδη κατασκήνωσης Ζαμπέτας και ρολόγια Suunto. Δημιουργία-φιλοξενία
site, Vertigo Studios, τεχνική υποστήριξη Roverland Γκαμπλέτσας,
ασφάλεια αυτοκινήτου από την Εθνική Ασφαλιστική.
Επικοινωνίστε με τον Άκη και τη Βούλα:
info@theworldoffroad.com
www.theworldoffroad.com
Στα νησιά Togian
More articles
|
|
| |
|