Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
The World OffRoad: Ο δρόμος για το Κατμαντού



Η περιπέτεια συνεχίζεται με φόντο τα Ιμαλάια για το ζευγάρι των Ελλήνων με το Land Rover Discovery

Ο δημοσιογράφος του περιοδικού 4Τροχοί και η σύντροφός του, χορογράφος Βούλα Νέτου, έχουν ήδη πολλά να διηγηθούν από τους τελευταίους δύο μήνες.

Κάλυψαν περισσότερα από 15.000 χλμ. στο τιμόνι του Land Rover Discovery, αρκετά από τα οποία ήταν στους δρόμους με το μεγαλύτερο υψόμετρο στον κόσμο.

Είκοσι μέρες χρειάστηκαν ο Άκης και η Βούλα για να διασχίσουν το Ιράν, μία χώρα που τους εντυπωσίασε με τη φιλοξενία των κατοίκων της.

«Οι Πέρσες είναι οι πιο γενναιόδωροι άνθρωποι του κόσμου», λέει η Βούλα που έπρεπε να συνηθίσει τη μαντήλα, καθώς είναι υποχρεωτική στη χώρα.

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ μπορείτε να διαβάσετε εκτενές άρθρο για τη ζωή στο Ιράν.


"All Terrain" στα Ιμαλαϊα!

Το Πακιστάν, πάλι, ήταν πραγματική αποκάλυψη. «Είναι μία παρεξηγημένη χώρα», όπως λέει ο Άκης, «που σε συνεπαίρνει με τα τοπία αλλά και την ανθρωπολογία της».

Ένα μήνα ξόδεψαν οι συμπατριώτες μας στο Πακιστάν. Για μέρες ταξίδευαν με αστυνομική συνοδεία στο Μπαλοτσιστάν – λόγω κάποιων απαγωγών που έχουν συμβεί στο παρελθόν.

Στη συνέχεια ακολούθησαν τον περιβόητο «αυτοκινητόδρομο» Καράκορουμ, μία διαδρομή 800 χλμ. μέχρι τα σύνορα με την Κίνα, η οποία ακολουθεί τον Ινδό ποταμό, με φόντο τα Ιμαλάια, φτάνοντας σε υψόμετρο μέχρι 4.730 μ.

Από εκεί, το ελληνικό Land Rover ταξίδεψε στις επικίνδυνες - λόγω της δράσης των Ταλιμπάν – Βορειοδυτικές επαρχίες της χώρας, χωρίς να συναντήσει προβλήματα.

Η Βούλα δεν θα ξεχάσει τις ημέρες που πέρασαν μαζί με τους Καλάσα, στα σύνορα με το Αφγανιστάν:
 «Συγκινητική είναι και η υποστήριξη της υπέροχης αυτής φυλής από τους Έλληνες Εθελοντές», λέει η ίδια.



H Βούλα παρέα με δύο κορίτσια Kalasa

Ο Τεμπερίδης και η Νέτου ήταν στο Ισλαμαμπάντ όταν εξεράγη η βόμβα στην πρεσβεία της Δανίας κι όμως οι ίδιοι δεν αισθάνθηκαν στιγμή να απειλούνται στη χώρα. «Οι Πακιστανοί μας δέχονταν παντού με αγάπη», θα πει ο Άκης.

Στη συνέχεια, οι δύο Έλληνες μπήκαν στην Ινδία, την οποία – όπως παραδέχονται – ήθελαν πολύ να γνωρίσουν από χρόνια.

Για δύο εβδομάδες περιηγήθηκαν στην περιοχή του Κασμίρ και του Λαντάκ, που μόνο Ινδία δεν θυμίζει.
Το Κασμίρ παραμένει μία εμπόλεμη περιοχή ανάμεσα στο Πακιστάν και την Ινδία και η παρουσία του στρατού είναι έντονη.



Με το Discovery κοντά στην κορυφή του κόσμου!

«Δεν έχω δει τόσο στρατό στη ζωή μου», λέει ο Άκης, «όμως όλα αυτά τα ξεχνάς με το που περιηγηθείς στο Σριναγκάρ με μία Σικάρα (γόνδολα)».

Στο Λαντάκ, το βουδιστικό στοιχείο είναι έντονο. Εδώ, στη σκιά των Ιμαλαϊων οι διαδρομές αποδείχτηκαν μεγάλη δοκιμασία τόσο για τους δύο Έλληνες όσο και για το αυτοκίνητό τους.

Τέσσερις φορές χρειάστηκε να οδηγήσουν σε δρόμους με σκληρό χώμα, πέτρα, λάσπη και παγετό, σε υψόμετρο πάνω από τα 5.000 μ.!

«Σαν μεθυσμένοι νιώθαμε όταν κατεβαίναμε από το Χαρντούνγκ Λα (το ψηλότερο πέρασμα για αυτοκίνητο στον κόσμο, στα 5.600 μ.!)  προς το Λεχ, λόγω της υψομετρικής διαφοράς», παραδέχεται η Βούλα.



Στα 5.600μ!


Το αυτοκίνητο πάντως, δεν πτοήθηκε από το υψόμετρο. «Ελάχιστα επηρεάστηκε η ισχύς του κινητήρα εκεί όπου εμείς οι ίδιοι αναπνέαμε με δυσκολία», λέει ο Άκης, που δεν ξεχνά την παλιά του τέχνη – τη δοκιμή αυτοκινήτων.

Μετά από ένα διάλειμμα στο Μανάλι – το πιο χίπικο θέρετρο της Ινδίας – το ζευγάρι έμεινε μερικές μέρες στο Δελχί.

Μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια να πάρουν άδεια διέλευσης από τη Μυανμάρ (απαγορεύεται για αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες), ο Άκης και η Βούλα διέσχισαν το βόρειο τμήμα της Ινδίας και μπήκαν στο Νεπάλ, ώστε να ανανεώσουν τη βίζα τους και για την Ινδία.

Αυτές τις ημέρες βρίσκονται στο Κατμαντού, για το οποίο δηλώνουν ενθουσιασμένοι και οι δύο. «Είναι από τις πιο κουλ πόλεις που έχουμε επισκεφτεί και μάλιστα πάμφθηνη.



Στο δρόμο για το Κατμαντού


Με 10 ευρώ τη μέρα, ένα ζευγάρι έχει κατάλυμμα και φαγητό. Θα μείνουμε εδώ περισσότερο απ’ όσο υπολογίζαμε γιατί το Νεπάλ είναι μία υπέροχη χώρα, παρά τα πολιτικά του προβλήματα».

 
Μπείτε στο www.theworldoffroad.com  για να δείτε πού βρίσκεται τώρα η ελληνική αποστολή!
 

Η αποστολή The World Offroad χρησιμοποιεί ένα Land Rover Discovery3 TDV6 με τεχνική υποστήριξη Roverland Γκαμπλέτσας, ελαστικά BF Goodrich All Terrain, αναρτήσεις Jam Sport, αξεσουάρ Outback Import, ηλεκτρονικό εξοπλισμό SONY, δορυφορικά συστήματα Navarino Telecom, ρουχισμό Salomon, ηλιακό σύστημα Conergy, είδη κατασκήνωσης Hobby Hellas Ζαμπέτας και ρολόγια Suunto. Ασφάλεια αυτοκινήτου από την Εθνική Ασφαλιστική και δημιουργία-φιλοξενία site, Vertigo Studios.


Και το ταξίδι συνεχίζεται!




Around the world in 800 days!




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035745 seconds. ]