| |
Από το Πανταβρέχι στη Λίμνη Πλαστήρα...
To Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid που διοργανώνει για το 2006 το Off-Road Team με το Off-Road.gr συνεχίζεται στις 7-8 Οκτωβρίου στο Καρπενήσι!
Θα είναι ο 4oς Αγώνας και θα είναι διήμερος! Μετά από την δυνατή αρχή στην σκληρή και αδυσώπητη λόγω πέτρας Αττική Γη, την μεγαλειώδη διήμερη εξερεύνηση της Ρούμελης και την καλοκαιρινή δροσιά του Πηλίου, σειρά έχει το πανέμορφο και μαγευτικό Καρπενήσι!
Αριθμοί συμμετοχής - σειρά εκκίνησης
Δηλώσεις συμμετοχής κατόπιν επικοινωνίας
Νεότερες πληροφορίες κι ενημέρωση. Εδώ και στο forum.
Ωράρια γραμματείας και Τεχνικού Ελέγχου
Ένα «ταξίδι» με
αγωνιστικό χαρακτήρα, δύο γεμάτες ημέρες, 500 χωμάτινα χιλιόμετρα. Μια
διαδρομή απίθανη, χορταστική και ενδιαφέρουσα, από τα μέτρα μέχρι και
τα 1.900 μέτρα υψόμετρο, από όπου ο κόσμος μοιάζει τελείως διαφορετικός!
Ανακαλύπτοντας ορεινά χωριά που προσπαθούν να αντισταθούν στο χρόνο και
την αστυφιλία, κατοίκους και βοσκούς μοναχικούς να φυλάνε Θερμοπύλες,
κι ένα ζωικό βασίλειο που γυρνά ελεύθερο και ρουφά ζωή από το αλπικό
τοπίο....
....Στον ορεινό όγκο της Καλιακούδας και στο Πανταβρέχι,
στο Μεγάλο Χωριό και τον Κρικελλοπόταμο, στις κορυφογραμμές των Αγράφων
που σε γεμίζουν δέος, στην λίμνη Πλαστήρα και στις όχθες του Ταυρωπού,
στα παλιά πέτρινα γεφύρια της Βίνιανης και στο Σπίτι του Διαβάτη, στις
παρυφές στο Βελούχι και στις ράχες του Τυμφρηστού....
|
Μια συμβίωση με τη φύση μέσα από βατούς αλλά και δύσκολους δασικούς
δρόμους, ανοιγμένους ή εγκαταλελειμμένους, πέτρα και χώμα, ποταμίσια
περάσματα και λάσπες, με μοτοσυκλέτες Enduro και αυτοκίνητα 4Χ4 ή SUV,
με αναβάτες, οδηγούς και καλή παρέα....
Αναλυτικότερα:
H εκκίνηση θα γίνει από το Adventure Land Saloon ενώ το κέντρο του
αγώνα θα είναι το Cafe Restaurant Kasmir που βρίσκεται στο 4ο χλμ του
δρόμου από Καρπενήσι για Προυσό.
Την πρώτη ημέρα, το Σάββατο, η εκκίνηση θα δοθεί νωρίς το πρωί....
-κατά τις 6 είναι καλά- και μετά από μερικά ασφάλτινα χιλιόμετρα θα
φτάσουμε στα γεφύρια της Βίνιανης....
Από κει και πέρα θα διασχίσουμε τον ορεινό όγκο των Ανατολικών Αγράφων,
σε μέρη πανέμορφα και μαγευτικά, φτάνοντας μέχρι τα 1900 μέτρα
υψόμετρο, μέχρι να βγούμε στην Λίμνη Πλαστήρα σε 1000 μέτρα!
Αυτό το πρώτο κομμάτι θα είναι απλή διαδρομή, όπου το ζητούμενο είναι
απλώς η διάσχιση των Αγράφων με χαμηλές ταχύτητες (οι προπορείες θα
τιμωρηθούν αυστηρότατα!!!), αφού οι στενοί και απότομοι δρόμοι δεν
προσφέρονται για κανενός είδους παιχνίδια, παρά μόνο για απόλαυση του
τοπίου!
Μετά από 150 χλμ περίπου, θα υπάρξει ανεφοδιασμός, και μετά το Φράγμα
του Ταυρωπού θα αρχίσει μια καταπληκτική ειδική των 150 χλμ μέχρι την
επιστροφή στο Καρπενήσι!
|
Το καλοκαίρι φεύγει... Κι
αυτό το συνειδητοποίησα πάνω στα Άγραφα όπου η πυκνή ομίχλη έκρυβε τα
απότομα γκρέμια και δημιουργούσε με την σειρά της ένα ψιλόβροχο ιδανικό
για να «στρώσει» το έδαφος. Κοπάδια από γελάδια και
κατσίκια είναι οι μόνοι κάτοικοι της περιοχής, με κάποιους αετούς να
κάνουν την εμφάνισή τους - αν υπάρχει τύχη.... Μαγεία να τους βλέπεις
να πλανάρουν κοντά σου....
Όσο πλησιάζουμε προς την Λίμνη Πλαστήρα, η πέτρα δίνει την θέση της σε
καλό χώμα. Ένα καταπληκτικό δρομάκι που σε ανεβάζει στο Ορειβατικό
καταφύγιο των Αγράφων στρώνεται και διανοίγεται από μπουλντόζες αυτές
τις μέρες.... Ειδική WRC στα πόδια μας! Αλλά αν βρέξει θα έχει
ενδιαφέρον....
Η λίμνη περιμένει αγέρωχη πιο κάτω.... Μια προσπάθεια σε κοντινά
παραλίμνια κομμάτια με κατέστρεψε....
|
Προσπαθώντας να περάσω ένα
ρεματάκι με λασπίτσα για 8 μέτρα.... την πάτησα! Η λάσπη ήταν υπέρ του
δέοντος ύπουλη! Τα νερά των πρόσφατων βροχών είχαν βαλτώσει για καλά το
πηλόχωμα της λίμνης. Κόλλησα σε μια λάσπη - μερέντα, που με τραβούσε
σαν βάλτος λίγα μέτρα μόλις μακριά από τα στεγνά... Μάταια προσπαθούσα
να τραβήξω το WR 450 F μου όπισθεν, αφού βούλιαζα κι εγώ μαζί.... Κι
έτσι που ήμουν μόνος μου άρχεσα να σκέφτομαι τα.... χειρότερα.... Την
έβαψα στην καλύτερη....
Γδύθηκα, πέταξα κράνη, σακίδια κτλ, και άρχισα το ψάξιμο. Το WR δεν
είχε φόβο να πέσει κάτω, αντίθετα όσο πέρναγε η ώρα βούλιαζε όλο και
περισσότερο....
Με τα πολλά, βρέθηκε μια παλέτα και κουβαλήθηκε από αρκετά μακριά, αλλά
ήταν καλή λύση! Θέλει και το ξεκόλλημα από την λάσπη ειδική τεχνική...
Με το μηχανάκι γερμένο πάνω στην παλέτα, πόντο - πόντο, σιγά σιγά, το
τράβηξα τελικά στα πιο στεγνά... Με 30 λεπτά καθυστέρηση αναγκάστηκα να
παρακάμψω το αρχικά σχεδιασμένο κομμάτι, που πριν από 20 μέρες είχα
βγάλει με ένα Defender 90 σχετικά εύκολα!
Όμως, από τώρα που αρχίζουν οι βροχές... η Λίμνη αρχίζει να κρατά τα
«στεγανά» της και να «κλείνει» τις πόρτες
της.... Η στάθμη θα ανέβει, οι παραλίμνιοι δρόμοι θα βουλιάξουν μέχρι
το επόμενο καλοκαίρι, και η λάσπη γίνεται βαριά, και αδυσώπητη.
|
Μετά το Φράγμα αρχίζει ένα
υπέροχο κομμάτι, γρήγορο και ασφαλές που συνοδεύει υον Ταυρωπό, περνάει
το Σπίτι του Διαβάτη, φτάνει προς τα Φουρνά και κατεβαίνει Καρπενήσι.
Ένα τελευταίο οff-road ανέβασμα αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα πριν
τελειώσει η διαδρομή της πρώτης μέρας.
Την Κυριακή η εκκίνηση θα δοθεί λίγο αργότερα, και θα κατευθυνθούμε
προς την Καλιακούδα, από το Κρίκελλο μέχρι το πανέμορφο Πανταβρέχι, για
να ξανανέβουμε προς Μεγάλο Χωριό, πριν την επιστροφή μας στο φιλόξενο
Καρπενήσι, μετά από 200 περίπου χλμ. Ανεφοδιασμός θα υπάρχει σε 55 χλμ
από την εκκίνηση. Όλα τα χιλιόμετρα θα είναι ειδική διαδρομή.
|
Ευτυχώς, λόγω εκλογών οι
περισσότεροι δασικοί και αγροτικοί δρόμοι είναι ανοιχτοί και ισιωμένοι,
με ελάχιστες εξαιρέσεις που θα αποτελέσουν το κερασάκι στην τούρτα. Σε
κάποια σημεία η διαδρομή είναι πολύ στενή, και χρειάστηκε αρκετές φορές
να βάλω όπισθεν για να στρίψει το τζιπ!
Στην ανάβαση από το Πανταβρέχι συγκεκριμένα, όπου υπάρχουν πάνω από 70
φουρκέτες σε λιγότερο από 15 χιλιόμετρα, το κοντέρ του αυτοκινήτου
έδειξε πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από την επιβεβαίωση που έκανα με την
μοτοσυκλέτα, -περίπου 30%!- αφού αναγκαζόταν να γράφει πολλά
περισσότερα μέτρα στις στροφές!
Ένα διάλειμμα για περπάτημα κι εξερεύνηση μέσα στο φαράγγι του
Πανταβρέχι ήταν ότι καλύτερο! Με τις εντουρόμποτες, τις επιγονατίδες
και το βαρύ ντύσιμο από την μια, τον ήλιο να σε ζεσταίνει και το νερό
να σε δροσίζει από την άλλη, η πορεία μέσα στον Κρικελλοπόταμο ήταν
περιπέτεια!
Μία ώρα καθυστέρηση του προγράμματος.... αλλά άξιζε τον κόπο! Το
Πανταβρέχει είναι Πάντα-υπέροχο! Οι καταρράχτες πέφτουν από ψηλά,
δημιουργώντας ένα συνεχές σπρέι βροχής όλες τις εποχές του χρόνου, από
υπόγειες πηγές της Καλιακούδας.
|
Το νερό τώρα φτάνει και
ξεπερνάει το ένα μέτρο, ενώ τον Αύγουστο βρίσκεται στα πιο ρηχά του και
είναι ιδανικό για canyonning. Τώρα και με τόσο βαρύ ντύσιμο, το
μουσκίδι μας έπεσε από την μία δροσιστικό, από την άλλη βαρύ...
Το διήμερο στο Καρπενήσι μου 'φαγε πάνω από 12 μέρες εξερεύνησης στη
περιοχή, αλλά άξιζε το κόπο! Τα μέρη είναι υπέροχα, η φύση φανταστική
και η διαδρομή άκρως ενδιαφέρουσα!
Άλλωστε, τα 500+ χιλιόμετρα των δύο ημερών, θα είναι εντελώς
διαφορετικά μεταξύ τους, θυμίζοντας τις καλές μέρες του αγώνα της
Ροδόπης. Κι αν την πρώτη μέρα «ξεμακραίνει» αρκετά, την
δεύτερη κρατιέται κοντά στην περιοχή και ευελπιστούμε να τερματίσουν
όλοι στην ώρα τους για την μεγάλη απονομή που θα ακολουθήσει....
Σας περιμένουμε όλους!
|
Θα συμμετέχουν αυτοκίνητα
4Χ4, normal και κατηγορίας Open. Από πλευράς μοτοσυκλετών θα υπάρχουν
κατηγορίες έως 450cc, Οpen και Quad. Το κόστος είναι 240 € για τα
αυτοκίνητα και 120 για τις μοτοσυκλέτες. 41 κύπελλα περιμένουν τους
καλύτερους που θα μπορέσουν να υπολογίσουν σωστά την μέση ωριαία της
διαδρομής και να δεχτούν τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Το road book
έχει γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar(!) και θα δοθεί σε ρολό ή
μπλοκ, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος. Οι "σκούπες" θα βοηθήσουν
όπου χρειαστεί αν και η διαδρομή δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες πλην του
μεγέθους της.
Η οργάνωση του Off Road Team σε συνεργασία με το www.off-road.gr,
υπόσχονται ένα αξέχαστο Σαββατοκύριακο, ένα ιδιαίτερο γεγονός στο χώρο
των χωμάτινων αγώνων Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας.
Πληροφορίες - συμμετοχές: www.off-road.gr, 6936660300
Χορηγοί του Πρωταθλήματος Rally Raid 2006 είναι τα Ελαστικά
Εγγλεζόπουλος, η AXO, η ΜΑΚΑΝ - Touratech Hellas, και η Art METRON
και χορηγοί επικοινωνίας όπως πάντα το περιοδικό «0-300»,
το «4X4 Magazine» και το www.off-road.gr.
Περισσότερα, απορίες, σχόλια, τελευταία νέα στο forum
Για το Off-Road Team
Δημήτρης DOC Αθανασουλόπουλος
|
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Rally
Raid 2006
Κατεβάστε τη δήλωση συμμετοχής
μοτοσυκλετών
Κατεβάστε τη δήλωση συμμετοχής
4Χ4
Ειδικός Κανονισμός
Γενικός Κανονισμός
Τεχνικός Κανονισμός
Πληροφορίες για Ξενοδοχεία - διαμονή:
Avaris Lux 22370 89100-6
Montana Lux 22370 80409
Άνεσις Β’ 22370 80700-1
Λευκό Όρος Β’ 22370 80331
Lecadin Γ’ 22370 22131
Αλεξάνδρα Γ’ 22370 24132
Απολλώνιον Γ’ 22370 89050
Γαλήνη Γ’ 22370 22914
Ελβετία Γ’ 22370 80111
Ξενώνας "Τα Τζάκια" 22370 80888 κ. Κώστας 35 € το δίκλινο
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για κατασκήνωση με τουαλέτα στο χώρο του
Kasmir, πάνω σε γήπεδο 5Χ5, σε πλαστικό γκαζόν!
Δυστυχώς το καταφύγιο του χιονοδρομικού δεν παίζει, καθώς είναι
πιασμένο από ορειβατικό όμιλο...
Οι συμμετοχές "κλείνουν"
την Τρίτη στις 3 Οκτωβρίου! Σπεύσατε! Μετά και μέχρι την Παρασκευή, θα
γίνονται δεκτές συμμετοχές στην Γραμματεία του αγώνα στο Καρπενήσι με προσαύξηση του παραβόλου στα 150 και 300 € αντίστοιχα, για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.
Λίγα λόγια ως ενημέρωση
Λίγα πραγματάκια τα οποία θα πούμε και στην ενημέρωση, αλλά καλό είναι να τα ξέρετε από τώρα:
Για τα Αυτοκίνητα:
Υπενθυμίζουμε κάποια βασικά απαραίτητα για να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων:
1. Mud Τerrain Eλαστικά
2. Πυροσβεστήρας τουλάχιστον 2 κιλών (κι όχι 2 του ενός...) προσαρμοσμένος με μεταλλική βάση πάνω σε σταθερό (μεταλλικό) σημείο του αμαξώματος, με άμεση πρόσβαση από οδηγό και συνοδηγό, με μεταλλική απασφάλιση. Για όσους δεν έχουν, πουλιέται σε ήδη πυρόσβεσης 8 €.
3. Να μην εξέχει τίποτα από την περιφέρεια του αυτοκινήτου! Δηλαδή: Όχι κοτσαδόροι έξω από ρεζέρβα ή προφυλακτήρα, όχι μπροστινές μπάρες ή εργάτης που να εξέχει από προφυλακτήρα, όχι πλαϊνά μαρσπιέ (έξω από τους προβλεπόμενους του κατασκευαστή), όχι ελαστικά που να εξέχουν των φτερών!
4. Κράνη σε όσα αυτοκίνητα φέρουν roll bar.
Λοιπά χρήσιμα:
5. Υαλοκαθαριστήρες σε άριστη κατάσταση, γεμάτοι νερό στο πλυστικό.
6. Ελάχιστη αυτονομία 170 χλμ.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η μεταφορά βενζίνης!
Για τις Μοτοσυκλέτες:
Υποχρεωτικά!!!
1. Ελαστικά με αρκετό πέλμα.
2. Λασπωτήρας πίσω!
3. Φώτα, κόρνα, κοντέρ, road book σε καλή κατάσταση.
4. Εξατμίσεις που δεν ξεπερνούν τα 94 dB
5. Αναρτήσεις, φρένα, αλυσιδογράναζα μανέτες σε άψογη κατάσταση!
Λοιπά χρήσιμα:
6. Χοντρές σαμπρέλες ή mousse είναι ότι πρέπει!
7. Επιγονατίδες, θώρακας, μπότες, κράνος, γάντια, γυαλιά και πάνω από όλα Μπουφάν!
8. Ένα σακίδιο που θα περιέχει:
Α. Τα απαραίτητα εργαλεία.
Β. Ιμάντα.
Γ. Αδιάβροχο.
Δ. Βίδες, Σύρμα, Ζιπάκια / κλέμενς / δετικά.
Ε. Κινητό ΠΑΝΤΑ ανοιχτό!
Στ. Δεύτερα γάντια.
Ζ. Χαρτομάντιλα (για το χέσιμο...).
Η. Νερό 0,5λτ.
Θ. Σοκολάτα.
8. Ένα fast είναι πάντα χρήσιμο
Μπιτονάκια ασφαλείας ή μικρά επιπρόσθετα ρεζερβουάρ μπορείτε να μεταφέρετε, εφόσον είναι σταθερά δεμένα / στερεωμένα σε σταθερό σημείο του πλαισίου / υποπλαισίου.
Αυτά θα μπορούν να δοθούν σε ΣΕΔ μόλις αδειάσουν, μόνο κατόπιν συνεννόησης με τον κριτή.
Το πρώτο κομμάτι της Α' μέρας είναι απλή διαδρομή και κινείται προς τα Άγραφα και την λίμνη Πλαστήρα. Στην αρχή έχει 30 χλμ άσφαλτο, ενώ μέχρι τα σύνορα του νομού Καρδίτσας η διαδρομή περνάει κορυφογραμμές, με απότομα χασίματα και τυφλές στροφές. ΟΛΕΣ οι επικίνδυνες τουλίπες έχουν μπει σε μαύρο πλαίσιο. ΤΗΡΕΙΤΕ τα όρια ταχύτητας στις μαύρες τουλίπες! Θα μετρηθούν ταχύτητες ΜΕΣΑ σε χωματόδρομους με όριο...! ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η προσπέραση προπορευόμενου οχήματος μέσα σε μαύρη τουλίπα!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος άγχους, αφού ο χρόνος της απλής διαδρομής είναι εύκολα εφικτός! 5 ώρες για 165 περίπου χιλιόμετρα, τουτέστιν 33km/h. Όσοι πιστεύουν ότι και πάλι δεν μπορούν να τον φτάσουν.... πάλι δεν πρέπει να αγχώνονται, ας χρεωθούν καπέλο! Η σχετική τους κατάταξη δεν πρόκειται να επηρεασθεί.
Υπερβολικές όμως καθυστερήσεις στην απλή διαδρομή (πάνω από δύο ώρες), σημαίνει ότι προφανώς κάτι δεν πάει καλά, και πιθανόν να μην σας επιτραπεί η είσοδος στην ειδική ή να διακοπεί ο αγώνας σας σε κάποιο ΣΕΔ με απόφαση του Αλυτάρχη.
Σε τέτοια περίπτωση, θα μπορείτε να ξεκινήσετε την Β' μέρα.
Προς το τέλος της απλής, θα υπάρχει ανεφοδιασμός, και αν έχετε χρόνο μπορείτε να σταματήσετε για νερό - πρόχειρο φαί κτλ.
Η ειδική έχει μήκος περίπου 120 χλμ με πιθανή λάσπη, ελάχιστα χασίματα / επικίνδυνα σημεία, τα οποία είναι επισημασμένα στο RB.
H μέση ωριαία ταχύτητα θα σας ανακοινωθεί στην εκκίνηση της ειδικής.
Την Β μέρα, η διαδρομή θα είναι όλη Ειδική, με ΜΩΤ που θα ανακοινωθεί το Σάββατο βράδυ ή Κυριακή πρωί. Υπάρχει ένα κομμάτι με επικίνδυνες στροφές (μαύρες τουλίπες). Εκεί τηρείτε το όριο! Θα υπάρξει και εκεί ραντάρ! ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι προσπεράσεις προπορευόμενου οχήματος μέσα σε αυτές τις τουλίπες!
Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής είναι πιο γρήγορο, το μεσαίο με τις μαύρες τουλίπες γίνεται πιο αργό και το τελευταίο και πάλι γρήγορο.
Η μέτρηση θα είναι προς το τέλος. Οπότε, μην τρέχετε τουλίπα - τουλίπα. Θα έχετε χρόνο να αυξήσετε την Μ.Ω.Τ. στο τέλος.
Το RB είναι εύκολο και σαφές, μην διστάσετε να ρωτάτε πληροφορίες. Η χρήση GPS είναι ευπρόσδεκτη. ΜΗΝ μπερδευτείτε όμως με τις πορείες καθώς περνάμε σχεδόν όλους τους δρόμους της Καλιακούδας, οριακά πολύ κοντά σε κάποια σημεία! Προσοχή λοιπόν στο RB, για να πάρετε όλα τα ΣΕΔ!
Η ποινή για παράληψη ΣΕΔ είναι από 30' έως και 120'.
Η ποινή για παράβαση του ορίου ταχύτητας ή προσπέραση στις μαύρες τουλίπες, είναι άμεσος ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ που θα ανακοινωθεί στον παραβάτη στο επόμενο ΣΕΔ.
Οι μέσες ωριαίες και ο χρόνος της Απλής έχουν επιτευχθεί και έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με τα παραπάνω όρια!
Ωράρια Γραμματειακού και Τεχνικού Ελέγχου:
Νούμερα Ώρα
1 - 10 και 101-106 18:00-18:40
11-20 και 107-112 18:30-19:10
21-30 και 113-119 19:30-20:10
31-44 20:00-20:40
Φροντίστε να είστε στην ώρα σας, ΙΔΙΩΣ όσοι ΔΕΝ έχουν ξαναλάβει μέρος σε Rally Raid φέτος!
Όσοι για λόγους ανωτέρας βίας αργήσουν, θα πρέπει να ειδοποιήσουν την Γραμματεία με fax στο 2105127532 την Πέμπτη 5/10 έως τις 17:00 ή με τηλέφωνο στο 6937138779 στην Γραμματεία στο Καρπενήσι την Παρασκευή 12:00 - 15:00.
Καλό ταξίδι, τα λέμε Καρπενήσι Παρασκευή απόγευμα.
|
Νούμερα Συμμετοχής - Σειρά εκκίνησης:
Μοτοσυκλέτες
# |
Αναβάτης |
Μoto |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
1 |
Σίμος -ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ- ΡΙΝΟ |
Suzuki DRZ 400 RR |
M1: 450 |
www.off-road.gr Rally Raid Team |
2 |
Σπύρος ΤΣΙΜΕΚΑΣ |
Honda CRE 450 |
M1: 450 |
Moto Fast Trans Οδική Βοήθεια |
3 |
Κώστας -BLUΕ- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 640 LC4 |
M2: Open |
Rider's Shop |
4 |
Αλέξανδρος -RAPTOR- ΨΩΦΑΚΗΣ |
Yamaha Raptor 660R |
Q: Quad/ATV |
Q.R.T. team Off-Road.gr Μοτοδυναμική ΑΕΕ |
5 |
Σωτήρης -LC8ER- ΚΟΝΤΟΛΙΟΣ |
KTM 525 MXC |
M2: Open |
Xrepia.gr |
6 |
Xάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ |
Yamaha WR 250 F |
M1: 450 |
DBR Kasimis Team |
7 |
Δημήτρης -ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ- HUSKY |
Husqvarna TE 570 |
M2: Open |
Rider's Shop - www.off-road.gr |
8 |
Ελευθέριος -LPKS- ΠΑΧΗΣ |
Suzuki DRZ 400 E |
M1: 450 |
|
9 |
Πάρις -BERG- ΚΟΝΤΗΣ |
Husaberg FE 550 e |
M2: Open |
Rider's Shop Extra Products Paraginis |
10 |
Δημήτρης -MARKD- ΜΑΡΚΑΤΟΣ |
Suzuki DR 800 Big |
M2: Open |
Attart - Egglezopoulos |
11 |
Σταύρος -LEOPOTAMOS- ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ |
Yamaha Raptor 660 |
Q: Quad/ATV |
Sinisalo Art Metron Μυλωνάς Service |
12 |
Γιώργος -GECO- ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ |
Honda XR 650 R |
M2: Open |
Extra Products Tasoulis Makan Touratech |
14 |
Ιωάννης -SIMI- ΣΙΜΙΤΛΙΩΤΗΣ |
ΚΤΜ 400 ΕΧC |
M1: 450 |
Off-Road.gr Rally Raid Team |
15 |
Αλέξανδρος -EPITAL- ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ |
KTM 400 LC4 |
M1: 450 |
Hellinstore 009 - Moto Μυλωνίδης |
16 |
Σωτήρης ΠΡΑΠΑΣ |
Honda XR 400 R |
M1: 450 |
|
17 |
Νίκος -ΚΟΝΙ- ΚΟΝΙΔΑΚΗΣ |
Kawasaki KFX 400 |
Q: Quad/ATV |
Λευκά Μάρμαρα Θάσου |
18 |
Γιώργος -CHEF- ΚΟΡΟΛΗΣ |
Honda AfricaTwin 750 |
M2: Open |
Body Fuel PRS |
19 |
Αλέξανδρος ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
BMW R 100 GS |
M2: Open |
|
20 |
Χρήστος ΤΑΣΟΥΛΗΣ |
Husaberg FE 450 e |
M1: 450 |
Extra Products |
21 |
Γιάννης -ΣΕΒΑΧ- ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ |
ΚΤΜ 250 ΕΧC |
M1: 450 |
|
22 |
Αντώνης -SPULSE- ΣΟΥΛΙΟΣ |
KTM 640 Adv |
M2: Open |
Hellinservice 001 |
23 |
Σταμάτης -DRMEL- ΜΕΛΕΤΗΣ |
Suzuki DRZ 400 Rally |
M1: 450 |
AXO |
24 |
Αποστόλης ΤΣΙΜΟΥΡΗΣ |
ΚΤΜ 640 Adv |
M2: Open |
Γουπί - Υδροχόος - Χώρα Φολεγάνδρου |
25 |
Θεόδωρος ΚΑΜΗΛΙΟΣ |
KTM 640 Adv |
M2: Open |
Γουπί - Υδροχόος - Χώρα Φολεγάνδρου |
26 |
Πέτρος -ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
ΚΤΜ 200 EXC |
M1: 450 |
|
27 |
Γιώργος -GEOKAT- ΚΑΤΙΝΙΩΤΗΣ |
KTM 400 EXC |
M1: 450 |
|
28 |
Βασίλης -BILLY- ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ |
KTM 525 EXC |
M2: Open |
|
29 |
Ιωάννης ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
ΚΤΜ 450 EXC |
M1: 450 |
Κουκουλομάτης Ελαστικά |
30 |
Δημήτρης ΓΙΩΤΑΚΗΣ |
Suzuki DRZ 400 E |
M1: 450 |
|
31 |
Τάσος -KOYLOYRI- ΒΕΡΟΥΚΗΣ |
Husqvarna TE 610 E |
M2: Open |
Husky Team |
32 |
Πέτρος -MADPIT- ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ |
Husqvarna TE 510 |
M2: Open |
Husky Team |
33 |
Ιωάννης ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
ΚΤΜ 620 Adv |
M2: Open |
|
34 |
Φώτης ΜΠΕΚΑΣ |
ΚΤΜ 950 LC8 Adv |
M2: Open |
Κεράσι Club Elio WorkShop Aaron Ελαστικά |
35 |
Γιώργος -ΤΣΟΥΝΑΜΙ- ΧΟΥΣΙΑΔΑΣ |
ΚΤΜ 640 Adv |
M2: Open |
Κεράσι Club Elio WorkShop Aaron Ελαστικά |
36 |
Γιάννης ΚΑΠΤΑΝΗΣ |
Husqvarna TE 250 |
M1: 450 |
Νομαρχιακός Αθλητικός Οργανισμός Λέσβου |
37 |
Κωσταντίνος ΒΥΡΑΣ |
ΚΤΜ 400 ΕΧC |
M1: 450 |
Νομαρχιακός Αθλητικός Οργανισμός Λέσβου |
38 |
Φιλοκλής ΒΑΛΣΑΜΑΚΗΣ |
Husaberg FE 540 e |
M1: 450 |
Νομαρχιακός Αθλητικός Οργανισμός Λέσβου |
39 |
Μάρκος ΣΤΑΥΡΙΝΑΚΗΣ |
ΚΤΜ 400 ΕΧC |
M1: 450 |
Rider's Shop |
40 |
Μηνάς -MAΪΝΑΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ |
ΚΤΜ 990 LC8 Αdv |
M2: Open |
HeliotisEnduroSchool Aaron Elio WorkShop |
41 |
Γιώργος -SPITS- ΣΠΙΤΙΕΡΗΣ |
KTM 620 LC4 |
M2: Open |
Flat Team |
42 |
Χαράλαμπος -ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ- ΛΕΛΟΥΔΗΣ |
Suzuki DRZ 400 E |
M1: 450 |
Οβελιστήριο ΕΥΡΥΤΑΝ Ευρυτανικά Νέα ΑΛΑΚ |
43 |
Κωνσταντίνος -ΜΠΕΜΠΕΚΟΣ- ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ |
ΚΤΜ 640 Adv |
M2: Open |
Γουπί - Υδροχόος - Χώρα Φολεγάνδρου |
44 |
Πέτρος -DRZAKIAS- ΣΚΑΡΟΣ |
Suzuki DRZ 400 S |
M1: 450 |
Magnet Electric Σκάρος Περιστέρι |
Αυτοκίνητα
# |
Οδηγός |
Πλοηγός |
Όχημα |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
101 |
Δημήτρης -SOIHIRO- ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ |
Γεωργία ΓΕΩΡΓΑΛΑ |
LandRover Range 4.0 |
A1: Open |
|
102 |
Γιώργος ΠΑΪΔΑΣ |
Λεωνίδας ΔΟΥΡΙΔΑΣ |
Mitsubishi Pajero3.5 |
A1: Open |
Central Athens 4WheelDrive LTR miss.gr |
103 |
Νεκτάριος ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ |
Κωνσταντίνος ΚΑΠΙΡΗΣ |
Suzuki GrVitara 2.5 |
A2: Normal |
Διακάρ Εμπορική ΑΕΒΕ |
104 |
Λεωνίδας ΜΑΣΛΙΑΣ |
Αγγελική ΠΑΛΛΗ |
Daihatsu Feroza 1.6 |
A2: Normal |
|
105 |
Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ |
Θωμάς ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ |
Mitsubishi Pajero2.6 |
A2: Normal |
|
106 |
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ |
Πέτρος ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ |
LandRover Def110 3.5 |
A1: Open |
4Wheel Drive Egglezopoulos Denicol |
107 |
Βασίλης -KILL BILL- ΔΗΛΕΣ |
Σπύρος -ATLAS- ΜΑΤΙΑΤΟΣ |
Toyota RAV4 2.0 |
A2: Normal |
4X4Mag Egglezopoulos Kumho Koni Oλύμπιος |
108 |
Δημοσθένης ΧΡΗΣΤΟΥ |
Μηνάς -AESOP- ΣΩΤΗΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
LandRover Def 90 3.5 |
A1: Open |
Aντιμόνιον - Εγγλεζόπουλος JBK |
109 |
Σταύρος ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
Παναγιώτης ΚΑΛΦΑΣ |
Suzuki Jimny 1.3 |
A1: Open |
Δημητριάδης Action Stores |
110 |
Μανόλης ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ |
Σούλα ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΥ |
LandRover Def 90 3.9 |
A1: Open |
Eγγλεζόπουλος Ελαστικά |
111 |
Πέτρος -ΤΑLIBAN- ΦΙΛΗΣ |
Στράτος ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ |
Jeep Cherokee 4.0 |
A2: Normal |
|
112 |
Σπύρος -TRITS- ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ |
Τάσος -JUNIOR- ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ |
Lada Niva 1.7i |
A1: Open |
Boss Travel Grecotechnica Egglezopoulos |
113 |
Ιωάννης ΔΕΛΗΣ |
Πέτρος ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ |
Mitsubishi Pajero3.5 |
A1: Open |
|
114 |
Γιώργος ΣΗΦΑΚΗΣ |
Προμηθέας ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ |
Suzuki Vitara 1.6 |
A2: Normal |
Βιομηχανία Επίπλων Αφοί Σηφάκη |
115 |
Μιχάλης ΧΑΒΟΥΖΗΣ |
Βασιλική ΣΑΒΒΙΔΟΥ |
Kia Sportage 2.0 |
A2: Normal |
Helectron AE Βιομηχανικός Αυτοματισμός |
116 |
Κωνσταντίνος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ |
Αναστασία ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Mitsubishi L200 2.5 |
A2: Normal |
|
117 |
Σταύρος ΜΥΛΩΝΙΔΗΣ |
Βασίλης ΓΚΟΓΚΑΣ |
Toyota Hilux 2.5 |
A2: Normal |
|
118 |
Δημήτρης ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ |
Ευστράτιος ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ |
Suzuki Gr Vitara 1.6 |
A2: Normal |
|
119 |
Αχιλλέας -ΠΑΤΕΡΣΕΒΑΧ- ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ |
Μαρλέν -ΜΠΟΥΜΠΟΥΜΑΡΛΟΥ- ΣΑΚΛΙΠΕ |
Kia Sorento 3.5 |
A2: Normal |
Ταβέρνα Ροζαλία |
Και ολίγον από
Πανταβρέχι...
Ένα ευχαριστώ στους
ανθρώπους που θα μας βοηθήσουν...
More articles
|
|
| |
|