| |
Απρίλιος
2004: Το Raid Ρούμελης είναι
γεγονός!
Ο πρώτος διήμερος αγώνας Raid στην Ελλάδα έγινε πραγματικότητα.
Μάιος 2006: Το Rally Raid Ρούμελης,
επιστρέφει δυο χρόνια αργότερα.
Εκκίνηση και τερματισμός και πάλι στην πανέμορφη πόλη της Λιβαδειάς.
Όμως αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει από τον προηγούμενο αγώνα!
Εσείς που θα είστε;
*** 25/5/2006: Σειρά εκκίνησης ***
Για
να δούμε που βρισκόμαστε: Rally
Raid Ρούμελης λοιπόν!
663 χιλιόμετρα σε δυο
μέρες.
Αρκετά για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις σας.
663 χιλιόμετρα σε κάθε είδους έδαφος μέσα στα πανέμορφα βουνά της
Ρούμελης.
Νυκτερινή εκκίνηση, ξημέρωμα του Σαββάτου 27 Μαίου.
Τι ώρα είπατε; 03:30!
114 χιλιόμετρα σε 3 ώρες και 45 λεπτά σας περιμένουν για να ξεκινήσετε
«ζεστά» τον αγώνα.
Τα πολλά και καλά κομμάτια off-road της απλής, η καταπράσινη φύση που
σε μερικά σημεία φτάνει έως και πάνω από το ύψος των φώτων θα
δοκιμάσουν τις πλοηγητικές σας ικανότητες.
Εμείς κάναμε την απλή σε πραγματικές συνθήκες και μείναμε
κατενθουσιασμένοι!
Το ψάξιμο είναι αρκετό και το σκοτάδι της νύκτας, μέσα στα λιβάδια
χωρίς φανερό ίχνος δρόμου, διεγείρουν τις αισθήσεις. Οι μετρήσεις
πρέπει να είναι ακριβείς.
Αν δεν τηρηθεί αυτό δεν θα καταφέρετε να «βγείτε» από το
λαβύρινθο της απλής και να φτάσετε στην Παύλιανη!
Λόγω της ιδιαίτερα απαιτητικής πλοήγησης, στην απλή οι αναβάτες θα
φύγουν ανά ζευγάρια. Θα χωριστούν ξανά στην εκκίνηση της ειδικής.
Μια ειδική 260 χιλιομέτρων μέσα στα καταπράσινα βουνά, στην καλύτερη
τους εποχή.
Ναι! Θα δείτε και χιόνι!
Ο τερματισμός της ειδικής της πρώτης μέρας θα γίνει στην πανέμορφη
λίμνη του Ευήνου και συγκεκριμένα στο χωριό Αγ. Δημήτριος.
Bivouac, ανοικτή κατασκήνωση,
επισκευές, μαζέματα και ξεκούραση.
Ο τερματισμός θα συνεχιστεί μέχρι αργά το βράδυ του Σαββάτου. Οι εκτός
χρόνου θα έχουν την ευκαιρία να συνεχίσουν την επόμενη μέρα.
Στις 21:00 του Σαββάτου θα γίνει η ενημέρωση για την επόμενη ημέρα στον
ανοικτό χώρο του bivouac. Η οργάνωση θα παρέχει φαγητό – νερό καθώς και
πρωινό την επόμενη μέρα πριν την εκκίνηση.
|
Φυσικά
και θα ξεκινήσετε νωρίς:
05:00 – όπως ακριβώς το ζητήσατε.
Αυτή τη φορά όμως η απλή θα είναι αρκετά σαφώς μικρότερη.
60 χιλιομετράκια, μια «καλή» διάσχιση ποταμιού και ...
αρκετά νεροφαγώματα θα σας μεταφέρουν στην Αρτοτίνα για την εκκίνηση
της ειδικής της Κυριακής.
230 χιλιόμετρα αργότερα θα καταλήξουμε ξανά στην Λιβαδειά για τον
εορταστικό τερματισμό.
Συνοπτικά:
Το Σάββατο εκκίνηση της
πρώτης μοτοσυκλέτας στις 3:30 από Λιβαδειά. Χιλιόμετρα 369,86.
Απλή 114,02 χλμ. Ανεφοδιασμός. Εκκίνηση γύρω στις 7:30 για 255,84 χλμ
ειδικής μέχρι το Φράγμα. Ανεφοδιασμός θα υπάρχει ενδιάμεσα σε 114 χλμ
για τις μοτοσυκλέτες! Αρχή τερματισμού κατά τις 12:30. Φαί, εύρεση
μέρους για το σκηνάκι, ρακιές, ανεφοδιασμός και ιστορίες…
Την Κυριακή εκκίνηση της
πρώτης μοτοσυκλέτας στις 5:00 από το Φράγμα. Χιλιόμετρα 293,61.
Απλή 61,82 χλμ. Ανεφοδιασμός μοτοσυκλετών. Εκκίνηση στις 7:00 για
231,79 χλμ ειδικής μέχρι τη Λιβαδειά.
Ανεφοδιασμός θα υπάρχει ενδιάμεσα σε 116,11 χλμ (178 από αφετηρία).
Αρχή τερματισμού κατά τις 12:30. Φαί, ξεκούραση, απονομές στις 19:00,
τέλος…
Διαδρομή: Εύκολη και
βατή από
όλα τα οχήματα, SUV και on-off, με μια μικρή (ασφαλή) δυσκολία στην
απλή της Β’ ημέρας.
Η πρώτη ημέρα χαρακτηρίζεται από πολλά περάσματα δίπλα σε τεράστιους
γκρεμούς, ειδικά στο τελείωμά της. Το υψόμετρο φτάνει τα 1700 μέτρα.
Νερά (ποτάμια) δεν υπάρχουν πολλά– δεν θα βραχείτε πολύ.
Τα εδάφη, ανάλογα και με τον καιρό βέβαια, χαρακτηρίζονται από καλό -
ξερό χώμα που θα γλιστράει, αρκετή σκόνη, σκληρά εδάφη, την απαραίτητη
πέτρα (φλαταδούρας) και αρκετά off-road περάσματα.
Στην πλειοψηφία τους οι δρόμοι θα είναι δασικοί, πολλοί μάλιστα
φρεσκοανοιγμένοι μετά τα χιόνια του χειμώνα. Δεν θα λείψει η λάσπη, σε
ορισμένα περάσματα, που δεν θα δυσκολέψει όμως κανέναν.
Η δυσκολία της διαδρομής έγκειται απλώς στο μέγεθός της. Ροή, σταθερή
οδήγηση, και όχι περιττές καθυστερήσεις θα είναι το κλειδί. Χασίματα
δύσκολα θα υπάρξουν στην ειδική. Το RB έχει λίγες και μεγάλες τουλίπες,
εύκολες στην πλοήγηση.
Η διαδρομή διασχίζει τρεις ορεινούς όγκους, ανεβοκατεβαίνει διαρκώς
υψομετρικά, από αλπικά τοπία μέχρι ποτάμια. Μαγευτική με μια λέξη! Η
φύση έχει φορέσει τα καλύτερά της!
|
Ελαστικά
και... άλλα...
Μοτοσυκλέτες: ΜΗΝ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ motocross ελαστικά – δεν θα τη βγάλουν καθαρή.
Χρησιμοποιήστε ένα καθαρόαιμο enduro ή baja ή κατ’ ελάχιστο ένα Τ63 για
τους άτυχους που έχουν πίσω 17’’
Πάντα δυο κόντρες πίσω και μια μπροστά καθώς και χοντρές competition
σαμπρέλες
Ένα fast, μια μπροστινή σαμπρέλα (που κάνει και για πίσω!), δυο μικροί
λεβιέδες, ένας μακρύς ιμάντας, είναι υποχρεωτικά και θα ελεγχθούν στον
τεχνικό έλεγχο.
Στους ανεφοδιασμούς εντός διαδρομής να έχετε έτοιμα ψιλά και επειδή
μερικοί θα γίνουν με μπιτόνια σε χωριό, καλό είναι να παίρνετε ένα
20λιτρο μπιτόνι 2-3 οδηγοί μαζί, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις
με... «μεταγγίσεις» σε 4λιτρα μπιτόνια.
Ο κάθε αναβάτης θα παραδώσει μια τσάντα μέγιστων διαστάσεων 40Χ40Χ70
cm, με σκηνή – sleeping bag, την Παρασκευή στην ενημέρωση.
Καλό θα είναι οι σκηνές θα είναι ανά δύο... για καλό όλων. Και εμάς που
θα τις κουβαλάμε, και εσάς που θα στήνετε... Αλλά ΜΗΝ το κάνουμε και
Brokeback Mountain, έτσι???
Σε περίπτωση εγκατάλειψης, θα υπάρχουν οδηγίες για άφιξη στον
τερματισμός 1ης ή 2ης ημέρας από άσφαλτο (μην νομίζετε ότι θα είναι
γρηγορότερα!)
Όσοι εγκαταλείψουν, θα έχουν δικαίωμα να ξεκινήσουν την δεύτερη μέρα,
αν εμφανιστούν στην εκκίνηση την προκαθορισμένη ώρα, κι έχουν
ειδοποιήσει την οργάνωση.
Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης, ο οργάνωση θα μεταφέρει την μοτοσυκλέτα
σε κεντρικό σημείο (πόλη ή χωριό) ή στην κοντινότερη άσφαλτο. Όχι όμως
και μεταφορά της στην αφετηρία, τουλάχιστον μέσα στο συγκεκριμένο
Σαββατοκύριακο. Ο οδηγός θα μεταφερθεί με την σκούπα στην πορεία του
αγώνα αν το επιθυμεί.
Αυτοκίνητα: Εκτός και αν
ανοίξουν οι ουρανοί, ακόμα και με ένα απλό ελαστικό θα τη βγάλετε.
Προτιμήστε ένα all terrain και «ψαχτείτε» για δύο ρεζέρβες.
Ιδιαίτερη προσοχή στους πυροσβεστήρες που θα πρέπει να είναι
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟΙ με μεταλλική βάση ταχείας απελευθέρωσης σε
σημείο προσιτό από οδηγό συνοδηγό, καθισμένους και δεμένους με τις
ζώνες.
256 χλμ την πρώτη μέρα και 178 την δεύτερη, θα είναι οι ελάχιστες
αυτονομίες που θα πρέπει να πληρούν τα αυτοκίνητα. Η οικονομική οδήγηση
λοιπόν σε ορισμένα, θα παίξει το ρόλο της...
Ένα χωνί με φισούνα και ένας μακρύς ιμάντας θα είναι χρήσιμα...
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Η κινητή τηλεφωνία είναι το
αδύνατο
σημείο της διαδρομής. Μόνο η Cosmote πιάνει στο μεγαλύτερο μέρος της
διαδρομής. Tim και Vodafone γιοκ, ακόμη και στον χώρο ανασυγκρότησης.
Είναι υποχρεωτικό να δηλώσετε ένα κινητό cosmote για να γίνει δεκτή η
συμμετοχή σας.
|
Υπενθυμίζουμε
Για τη συμμετοχή δεν χρειάζεται υποχρεωτικά αγωνιστική άδεια. Αυτή
βγαίνει στην γραμματεία του αγώνα. Ο πλοηγός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό να
έχει δίπλωμα (αλλά πρέπει αν θέλει να οδηγήσει)
Κόστος συμμετοχής
Μοτοσυκλέτες και quad
Ομάδες: Μ1- 450, Μ2- Open, Q: Quad - ATV
Κατάθεση και αποστολή συμμετοχής
έως
Παρασκευή 19/5/2006 23:59: 130 ευρώ
Κατάθεση και αποστολή συμμετοχής
από
Σάββατο 20/5/2006 00:00 έως Τετάρτη 24/5/2006 13:00: 160 ευρώ
Αυτοκίνητα και φορτηγά
Ομάδες: Α1-Open, A2-Normal, R: Rally και F: Φορτηγά
Υπενθυμίζουμε ότι μπορούν να λάβουν μέρος και κατάλληλα προετοιμασμένα
πισωκίνητα οχήματα με τις ελευθερίες της ομάδας A1-Open στην κατηγορία
A2-Normal. (Περισσότερα στο 697 4095312)
Κατάθεση και αποστολή συμμετοχής
έως
Παρασκευή 19/5/2006 23:59: 250 ευρώ
Κατάθεση και αποστολή συμμετοχής
από
Σάββατο 20/5/2006 00:00 έως Τετάρτη 24/5/2006 13:00: 300 ευρώ
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κατεβάστε τη δήλωση συμμετοχής (αυτοκινήτου
ή μοτό), συμπληρώστε τη με κεφαλαία και καθαρά γράμματα, υπογράψτε τη
και στείλτε τη με fax στο 210 5127532
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαζί με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής,
η οποία θα πρέπει να αναφέρει το όνομα σας, στο λογαριασμό τραπέζης
ALPHA BANK 179002310006425 (Αθανασουλόπουλος Δημήτρης).
Χορηγοί είναι τα ρούχα
ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO, που
μάλιστα προκηρύσσει και για φέτος το AXO Challenge με ειδικές παροχές
σε είδη ένδυσης για τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα τους νικητές, το
κατάστημα Moto Χρήστου στη
Λιβαδειά, τα Ελαστικά Εγγλεζόπουλος,
και το κατάστημα αγωνιστικού και ταξιδιωτικού εξοπλισμού ΜΑΚΑΝ.
Χορηγοί επικοινωνίας είναι το περιοδικό μοτοσυκλέτας και
δράσης 0-300, το εξειδικευμένο
περιοδικό για εκτός δρόμου αυτοκίνητα 4Χ4
magazine και φυσικά
η απόλυτη χωμάτινη ιστοσελίδα στο internet, το Off-Road.gr.
Περισσότερες πληροφορίες: 697 4095312 Σπύρος Κατσιμαλής και φυσικά στο forum
|
Πρόγραμμα
πρωταθλήματος Rally Raid 2006
18-19 Μαρτίου
|
Αττικό Raid |
Μονοήμερο
|
27-28 Μαίου
|
Raid Ρούμελης
|
Διήμερο
|
24-25 Ιουνίου
|
Raid Πηλίου
|
Μονοήμερο
|
6-7-8 Οκτωβρίου
|
Θα ανακοινωθεί
|
Διήμερο ή Τριήμερο
|
18-19 Νοεμβρίου
|
Raid Πάτρας
|
Μονοήμερο ή Διήμερο
|
16-17 Δεκεμβρίου
|
Raid Ταυγέτου
|
Μονοήμερο
|
Downloads – Links
Γενικός κανονισμός Cross
Country Rally Raid
Τεχνικός κανονισμός
αυτοκινήτων Cross Country Rally Raid
Άρθρο ΔΑΚ-283 σχετικά με τον
εξοπλισμό ασφαλείας της ομάδας R: Rally
Σχεδίαση διαδρομής RRR (Rally
Raid Ρούμελης) 2006
Διαβάστε τι έγινε στον πρώτο
αγώνα του πρωταθλήματος RR 2006 – Αττικό
RR: Λίγες ώρες μετά
Διαβάστε τι έγινε στο Raid
Ρούμελης 2004
Πώς υπολογίζω την ΜΩΤ;
Σχετική συζήτηση στο Forum
Κατεβάστε
τη δήλωση
συμμετοχής αυτοκινήτου
Κατεβάστε
τη δήλωση συμμετοχής μοτοσυκλέτας
Διαβάστε ακόμα:
Σχεδίαση διαδρομής RRR (Rally Raid Ρούμελης) 2006
Παλαιότεροι αγώνες του Κυπέλλου
Trail Ride Raid 2005
Raid Πάτρας 2005
Raid Λαμίας 2005
Ψαχνά 2005
Raid Πήλιου 2005
Raid Θήβας 2005
Raid Εύβοιας 2005
Αττικό Raid 2005.
O μεγαλύτερος αγώνας του είδος: Διεθνές
Raid Ροδόπης 2004
Raid Ρούμελης 2004
Raid Ξυλοκάστρου 2004.
Ο πρώτος αγώνας του είδους στην
Ελλάδα: H Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας,
Δεκέμβριος 2003
Προσωρινός
κατάλογος συμμετοχών
μοτοσυκλέτων 25/5/2006
# |
Αναβάτης |
Μoto |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
1 |
Σπύρος ΤΣΙΜΕΚΑΣ |
Honda CRE 450 |
-450 |
Moto Fast Trans |
2 |
Αλέξανδρος
-RAPTOR- ΨΩΦΑΚΗΣ |
Yamaha Raptor
660 R |
Quad |
QRT Team-
Off-Road.gr -Moτοδυναμική ΑΕΕ |
3 |
Κώστας -BLEU- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM LC4 640 |
Open |
Blue Tech Riders Shop |
4 |
Σίμος -PINO-
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ |
Suzuki DRZ 400 |
-450 |
Off-Road.gr
Rally Raid Team |
5 |
Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ |
Yamaha WR 250 F |
-450 |
DBR - ATD Kασίμης Racing Team |
6 |
Σωτήρης -LC8R-
ΚΟΝΤΟΛΙΟΣ |
ΚΤΜ ΜΧC 525 |
Open |
Xrepia.gr |
7 |
Πέτρος ΜΠΛΙΕΡΗΣ |
ΚΤΜ EXC 250 |
-450 |
|
8 |
Δημήτρης
-HUSKY- ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ |
Husqvarna TE 570 |
Open |
Riders Shop-
Off-Road.gr Rally Raid Team |
9 |
Βασίλης -PALIKARAS- ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ |
Kawasaki KDX 250 |
-450 |
|
10 |
Σωτήρης -SOTOS-
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ |
KAWASAKI KDX 220 |
-450 |
|
11 |
Γιώργος -GEOKAT- ΚΑΤΙΝΙΩΤΗΣ |
ΚΤΜ ΕΧC 450 |
Open |
|
12 |
Βασίλης -BILLY-
ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ |
KTM EXC 525 |
Open |
|
14 |
Αλέξανδρος -EPITAL- ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ |
ΚΤΜ LC 400 |
-450 |
Ηellinstore 009 - Moto Mυλωνίδης |
15 |
Νικόλαος -KONI-
ΚΟΝΙΔΑΚΗΣ |
Honda XR 650 R |
Open |
Art Metron |
16 |
Δημήτρης -MARKD- ΜΑΡΚΑΤΟΣ |
Suzuki DR Big 800 |
Open |
Attart Egglezopoulos |
17 |
Χρήστος ΤΑΣΟΥΛΗΣ |
Husaberg FE 550 |
Open |
Extra Products
Tasoulis |
18 |
Πάρις -BERG- ΚΟΝΤΗΣ |
Husaberg FE 550 |
Open |
Riders Shop Extra Products Paraginis Ser |
19 |
Σάββας -DENIS-
ΜΥΛΩΝΑΣ |
Kawasaki KLV 750 |
Quad |
Africa Team
Μilonas Quad Garage QRT |
20 |
Σταύρος -ΛΕΟΠΟΤΑΜΟΣ- ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ |
Yamaha YFZ 450 |
Quad |
Art Metron Sinisalo Μυλωνάς Service |
21 |
Σπύρος ΠΕΤΡΙΔΗΣ |
Kawasaki KLX 400 |
Quad |
|
22 |
Αριστοτέλης ΚΑΪΡΗΣ |
ΚΤΜ ΕΧC 400 |
-450 |
Ionia Parking |
23 |
Πέτρος
-ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
Suzuki DRZ 400 S |
-450 |
Ο Λαγός και η
Χελώνα |
24 |
Γιώργος -KADALAS- ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM LC4 640 |
Open |
O Λαγός και η Χελώνα |
25 |
Νίκος -O KAΪ-
ΚΑΪΠΑΝΟΣ |
Kymco KXR 250 |
Quad |
QRT Sping
Dragon Makan |
26 |
Κωνσταντίνος -GAN GAN- ΓΚΑΝΗΣ |
Κymco KXR 250 |
Quad |
QRT Team Makan |
27 |
Γιάννης
-SENNINHA- ΔΡΑΜΠΑΣ |
YAMAHA DT 200 WR |
-450 |
|
28 |
Γιάννης -SIMI- ΣΙΜΙΤΛΙΩΤΗΣ |
KTM 400 |
-450 |
Off-Road.gr Rally Raid Team |
29 |
Στέλιος
-SMOKIE- ΒΙΤΟΥΝΗΣ |
Yamaha WR450 |
-450 |
Off-Road.gr
Rally Raid Team |
30 |
Αλέξανδρος ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
BMW R 100 GS |
Open |
Ξυλοδομική Παπαγεωργίου BMW Ανδριόπουλος |
31 |
Γιώργος -GECO-
ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ |
Honda XR 650 R |
Open |
Extra Products
Tasoulis Makan Touratech |
32 |
Φώτης -ΞΑΠΛΩΤΟ ΒΟΥΒΑΛΙ- ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
ΚΤΜ LC4 600 |
Open |
|
33 |
Στέλιος
-ΚΟΥΒΑΛΗΤΗΣ ΒΟΥΒΑΛΙΟΥ- ΣΚΕΥΑΚΗΣ |
ΚΤΜ ΜΧC 525 |
Open |
|
34 |
Λευτέρης -LPKS- ΠΑΧΗΣ |
Suzuki DRZ 400 |
-450 |
|
Προσωρινός κατάλογος συμμετοχών
Αυτοκινήτου 25/5/2006
# |
Οδηγός |
Πλοηγός |
Όχημα |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
101 |
Δημήτρης -SOIHIRO- ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ |
Γεωργία ΓΕΩΡΓΑΛΑ |
Land Rover Range |
A1: Open |
|
102 |
Ιγνάτιος ΟΡΦΑΝΟΣ |
Βασίλης
ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ |
Mitsubishi
Pajero |
A1: Open |
4Wheel Drive |
103 |
Σταύρος ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
Παναγιώτης ΚΑΛΦΑΣ |
Suzuki Jimny |
A1: Open |
Δημητριάδης Action Stores |
104 |
Βασίλης -KILL
BILL- ΔΗΛΕΣ |
Σπύρος -ATLAS-
ΜΑΤΙΑΤΟΣ |
Toyota RAV 4 |
A2: Normal |
4X4 Mag KUMHO
KONI Ototop Oλύμπιος Εggle |
105 |
Σπύρος -JERO- ΔΟΥΡΑΚΟΣ |
Σπύρος -SPO+- ΠΟΥΝΤΟΣ |
Mitsubishi Pajero V6 |
A1: Open |
Works Motorsport Xanthos Metal Creations |
106 |
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ |
Πέτρος
ΚΟΥΝΤΟΥΡΗΣ |
Land Rover 110
LR |
A1: Open |
4Wheel Drive -
Egglezopoulos Denicol |
107 |
Γιώργος ΠΑΪΔΑΣ |
Λεωνίδας ΔΟΥΡΙΔΑΣ |
Mitsubishi Pajero |
A1: Open |
Central Athens Racing Team |
108 |
Άκης ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ |
Γιάννης
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ |
Jeep Cherokee |
A1: Open |
4Wheel Drive |
109 |
Παναγιώτης ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΣ |
Αλεξία ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ |
Land Rover 90 |
A1: Open |
|
110 |
Πέτρος
-ΤΑLΙΒΑΝ- ΦΙΛΗΣ |
Στράτος
ΓΙΑΝΝΝΑΚΟΣ |
|
A1: Open |
|
111 |
Δημοσθένης ΧΡΗΣΤΟΥ |
Μηνάς -AESOP- ΣΩΤΗΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
Land Rover Defender |
A1: Open |
Αντιμόνιον - Land Runner Team |
112 |
Σταύρος
ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ |
Κώστας
ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ |
Jeep Cherokee |
A1: Open |
4Wheel Drive |
113 |
Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ |
Βαγγέλης ΤΣΙΡΓΙΩΤΗΣ |
Mitsubishi Pajero |
A2: Normal |
|
114 |
Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ |
Παντελής -PILI-
Ηλιακάκης |
Jeep Cherokee |
A2: Normal |
Vivodi
Egglezopoulos Tετρακίνηση Mag |
115 |
Μάριος -SUPERMARIO- ΧΑΡΑΚΙΔΑΣ |
Ανδρέας -KARKA- ΚΑΡΚΑΤΣΑΣ |
Mitsubishi Pajero |
A1: Open |
|
116 |
Σπύρος ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ |
Σωτήρης ΚΑΠΙΡΗΣ |
Lada Niva |
A1: Open |
Boss Travel -
Grecoteknika |
117 |
Μανόλης ΕΓΓΛΕΖOΠΟΥΛΟΣ |
Σούλα ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΥ |
Land Rover 90 |
A1: Open |
Egglezopoulos Cooper Tires |
118 |
Δημήτρης
-DISTA- ΣΤΑΘΑΚΟΣ |
Αγγέλα -4WD
MAMA- ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Suzuki Vitara |
A1: Open |
Stratego
Makisport Kοκολάκης Τetrakinisi |
119 |
Ηλίας ΚΕΦΑΛΑΣ |
Ναταλία ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ |
Jeep Cherokee |
A2: Normal |
Περιοδικό Remove Before Flight |
120 |
Λεωνίδας ΜΑΣΛΙΑΣ |
Αγγελική ΠΑΛΛΗ |
Daihatsu Feroza |
A2: Normal |
|
121 |
Νεκτάριος ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ |
Κωνσταντίνος ΚΑΠΙΡΗΣ |
Suzuki Grand Vitara |
A2: Normal |
Διακαρ |
122 |
Νικόλαος
ΜΟΣΧΟΔΙΝΗΣ |
Βίκτωρ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Suzuki Jimny |
A2: Normal |
Syscomp
Συστήματα Πληροφορικής - Δικτύων |
123 |
Δημήτρης ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ |
Στέλιος ΣΟΥΡΛΑΣ |
Lada Niva |
A2: Normal |
Syscomp Συστήματα Πληροφορικής - Δικτύων |
124 |
Δημήτρης
ΣΤΑΜΑΤΕΛΙΑΣ |
Ηλίας ΚΟΝΤΟΛΕΦΑΣ |
Land Rover
Defender |
A1: Open |
Land Runner Team |
More articles
|
|
| |
|