Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Βελτίωση: Τοποθέτηση Roll Cage σε Land Rover Defender 110


Defender 110 Safety Devices Full External Roll Cage

Ένα από τα κλασσικότερα και σίγουρα το πιο αναγνωρίσιμο τετρακίνητο είναι το Land Rover Defender.
Εδώ και δεκαετίες παράγεται στις ίδιες βασικές αρχές και οι αλλαγές από μοντέλο σε μοντέλο είναι ουσιαστικά ελάχιστες.
Πανέμορφο και πραγματικά ικανό, αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερα ευπαθές σε περίπτωση ανατροπής.

Το Defender έχει ένα πλαίσιο «φορτηγού» που έχει αποδεδειγμένα εξαιρετική αντοχή. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με το αμάξωμα του, το οποίο είναι κατασκευασμένο από φύλλα αλουμινίου, ενωμένα με πριτσίνια και βίδες.

Τα πάνελ είναι  ευπαθή και αρκεί μια μικρή επαφή με έναν κορμό ή βράχο για να σχιστούν – τσαλακωθούν.

Οι κολώνες, οι πόρτες και ο ουρανός βρίσκονται εκεί απλά για να στηρίξουν τα τζάμια και να προσπαθήσουν να κρατήσουν τα στοιχεία της φύσης εκτός καμπίνας και όχι για να προστατεύσουν ουσιαστικά τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής.





Ευτυχώς το Defender είναι ιδιαίτερα ικανό και σπάνια οι οδηγοί θα βρούν τα όρια του, αλλά αν κάποιος θέλει να έχει «το κεφάλι του ήσυχο» αλλά και παράλληλα να προστατεύσει το κουκλί του από μικροεπαφές, η τοποθέτηση Full External Roll Cage είναι μονόδρομος.

Αντίθετα με τα περισσότερα αυτοκίνητα που η τοποθέτηση θα μπορούσε να γίνει στο πάτωμα του οχήματος, τα Land Rover είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση και η τοποθέτηση πρέπει να γίνει απευθείας στο σασί.

H Safety Devices έχει εξελίξει ένα εξωτερικό Roll Cage που έχει αποδείξει την αντοχή του σε αμέτρητους αγώνες Trophy και είναι ένα και ένα για τα Defender.

Το πακέτο έρχεται με όλα τα απαραίτητα, απαιτεί όμως αρκετό χρόνο για τη συναρμολόγηση.

Η τοποθέτηση έγινε στο συνεργείο της DTA 4X4, του Γιώργου Πέτραινα. (DTA4X4, 6974746229, Φειδίου 9, Μαρούσι.

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [DTA 4X4]



Τα πράγματα όπως έρχονται από τη Safety Devices




Ξεκίνημα απο μπροστά βγαίνουν τα φτερά για να μπούν ...




...οι βάσεις εσωτερικά




και μετά να τοποθετηθεί ξανά το φτερό με την εξωτερική βάση




Το ίδιο και από την άλλη πλευρά




Εσωτερικά έχουν αφαιρεθεί τα καθίσματα και ξεκινάει η τοποθέτηση ...



του κεντρικού τμήματος του Roll Cage πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.



Τρύπες ανοίγωνται στο πίσω πάνελ για την εμπρόσθια βάση στήριξης ...




...του πίσω εξωτερικού τμήματος



Το μπροστινό κομμάτι έρχεται και ακουμπά...




...πάνω στις βάσεις




Οι βίδες "πατιούνται" χωρίς να σφικτούν ακόμα...




Πίσω εσωτερικό τμήμα στήριξης, συνδέει τη βάση που υπάρχει από κάτω προς το σασί με το εξωτερικό τμήμα



Η μπροστινή κάτω μπάρα μπαίνει στη θέση της




Οι μετρήσεις πρέπει να γίνουν στο χιλιοστό...




Για μια τέλεια εφαρμογή!




Μια βάση στο εσωτερικό τμήμα διαπερνά τον ουρανό...




Για να έρθει σε επαφή με το εξωτερικό τμήμα




Η τοποθέτηση του Roll Cage ολοκληρώθηκε, αλλά....




Ήρθε η σειρά της σχάρας που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα από τον γνωστό Nino




Με έξτρα βάσεις για ακτόδρομους....




σκαλίτσα και...



άλλα κόλπα!




Σιδέρωμα για να μην καταλήξει έτσι!


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.023965 seconds. ]