

Στη συνέχεια αφαιρέθηκαν τα ημιαξόνια
|
|

... και λύθηκε και ασφαλίστηκε ο κεντρικός άξονας μετάδοσης
|
|

Αφαιρούμε το καπάκι του διαφορικού
|
|

Και λύνουμε τα καβαλέτα που συγκρατούν το διαφορικό
|
|

Τα δυο διαφορικά στο πάγκο, δεξιά το παλιό, αριστερά το ARB με την
κορώνα τοποθετημένη
|
|

Η φωλιά του διαφορικού περιμένει να καθαριστεί για να ξεκινήσει η
τοποθέτηση
|
|

Ξεκινάμε με την τρύπα που θα τοποθετηθούν οι μαστοί μεταφοράς του αέρα
μέσα στο διαφορικό
|
|

ενώ ανοίγεται και μια οπή στη βάση του αριστερού καβαλέτου για να
μπορεί να κυκλοφορεί η βαλβολίνη στο αριστερό μέρος του άξονα
|
|

Ανοίγουμε βόλτες με κολαούζο και τοποθετούμε τον μαστό πάνω στο κέλυφος
του διαφορικού
|
|

Το νέο διαφορικό μαζί με τα εξαρτήματα του
|
|

Πάνω στο γκρουπ του διαφορικού υπάρχει ο αριθμός μοντέλου και ο
σειριακός αριθμός παραγωγής βάσει του οποίου αναγνωρίζεται η εγγύηση
από την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (Xtreme 4X4)
|
|

Αυτό είναι ένα απαραίτητο εργαλείο – μέγγενη για να μπορέσει να γίνει
με ακρίβεια η τοποθέτηση και ρύθμιση του διαφορικού
|
|

Το εργαλείο εφαρμόζει στις ειδικές οπές – θήκες που έχει το κέλυφος των
Dana και στη συνέχεια «ξεχειλώνει» το κέλυφος
|
|

Τα παρεμβύσματα λαδώνονται και τοποθετούνται στο δακτύλιο ενεργοποίησης
του ARB
|
|

Ο δακτύλιος τοποθετείται στο διαφορικό
|
|

... και γίνεται η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή χρησιμοποιώντας τις
αρχικές ροδέλες ρύθμισης
|
|

Πίσω στο πάγκο, σε αυτό το κουτί υπάρχουν όλα τα σχετικά πάχη ροδέλων
για την σωστή ρύθμιση του διαφορικού
|
|

Το διαφορικό επιστρέφει στον πάγκο και οι ροδέλες μετριούνται
|
|

Γίνεται τοποθέτηση παχύτερης ροδέλας...
|
|

....το γκρουπ επανατοποθετείται στο κέλυφος
|
|

και τοποθετούνται και εδώ παχύτερες ροδέλες
|
|

....που εφαρμόζονται με το ειδικό εργαλείο
|
|

...στη συνέχεια τροχίζεται ελαφρά το αριστερό καβαλέτο ...
|
|

...για να δώσει αέρα για το μπρούτζινο σωληνάκι του ARB
|
|

το καβαλέτο στη θέση του με τον απαραίτητο αέρα για το σωληνάκι
|
|

Στη συνέχεια τοποθετούμε ειδικό χρώμα που θα βοηθήσει για να φανεί το
πάτημα του πηνίου στην κορώνα
|
|

Έτοιμοι για δοκιμή
|
|

η μέγγενη αφαιρείται
|
|

και το διαφορικό γυρίζει μπρος – πίσω για να δείξει το πάτημα
|
|

το πάτημα είναι πλήρες όπως φαίνεται
|
|

τοποθετούμε το μπρούτζινο σωληνάκι ενεργοποίησης στο κέλυφος
|
|

στη συνέχεια το αφαιρούμε και το κόβουμε στο επιθυμητό μήκος
|
|

το σωληνάκι τοποθετημένο στο μαστό
|
|

τοποθετούμε το ελαστικό παρέμβυσμα στο μαστό
|
|

και στη συνέχεια βιδώνουμε τον δεύτερο μαστό που θα εκτονώσει
ταυτόχρονα και το σωληνάκι
|
|

κουμπώνουμε τα ημιαξόνια
|
|

βιδώνουμε το καπάκι του διαφορικού και συμπληρώνουμε με βαλβολίνη
|
|

προετοιμάζουμε τον αγωγό μεταφοράς αέρα ...
|
|

... και τον τοποθετούμε στον μαστό
|
|

o αεροσυμπιεστής τοποθετήθηκε στο χώρο του κινητήρα
|
|

περνάμε το σωληνάκι από το διαφορικό μέχρι το χώρο του κινητήρα και το
τοποθετούμε στον αεροσυμπιεστή
|
|

H ενεργοποίηση του ARB γίνεται από δύο διακόπτες, ο ένας βάζει σε
λειτουργία το κομπρεσέρ και ο δεύτερος στέλνει τον αέρα στο διαφορικό
και το θέτει σε λειτουργία
Με 'γεία!
|