Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Πετρελαιοκίνηση...part II με ολίγη θεωρία

Ι.Χ.: Τα αστικά κέντρα ανοίγουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα


Η Ελλάδα θα υποδεχθεί την πετρελαιοκίνηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Η πρόθεση της κυβέρνησης μπορεί να μην έχει ξεκαθαρίσει ακόμη, τουλάχιστον επίσημα, όμως στα δημοσιογραφικά γραφεία, αλλά και μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών των αντιπροσωπειών, η πληροφορία κυκλοφορεί όλο και πιο συχνά. Έτσι, οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν το Ι.Χ. τους και με πετρελαιοκινητήρα, στο άμεσο κιόλας μέλλον, αφού η κυβέρνηση προτίθεται να εκμεταλλευθεί την απόφαση αυτή και προεκλογικά.

Μέχρι σήμερα, η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα απαγορεύεται με βασικό πρόσχημα των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, τους αυξημένους ρύπους που εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Έτσι, έχει αφήσει ελεύθερη την πετρελαιοκίνηση μόνο στα επαγγελματικά αυτοκίνητα, εντός των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης (ταξί, ελαφρά και βαρέα φορτηγά και λεωφορεία). Ενόψει όμως, των Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν τον επόμενο Αύγουστο στην Αθήνα, η κυβέρνηση καλείται να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση και στα μεγάλα αστικά κέντρα. Άλλωστε η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση, αφού σε όλες τις υπόλοιπες χώρες-μέλη, δεν υπάρχει ανάλογο φαινόμενο.

Η αιτίαση ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερους ρύπους είναι ένα τεράστιο ψέμα.
Η τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στους πετρελαιοκινητήρες είναι τέτοια, που πλέον αφενός έχουν μειωθεί σημαντικότατα οι ρύποι, με αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις οι πετρελαιοκινητήρες να εκπέμπουν χαμηλότερους - ή τουλάχιστον ίδιους - ρύπους με αυτούς των βενζινοκινητήρων. Αφετέρου, ο μύθος που υποστηρίζει ότι οι πετρελαιοκινητήρες υπολείπονται σε απόδοση των κινητήρων βενζίνης, έχει πλέον καταρρεύσει. Παραδοσιακά, οι κινητήρες πετρελαίου, είναι πολύ πιο "ελαστικοί" από αυτούς της βενζίνης, ενώ με την τεχνολογία που έχει πλέον ενσωματωθεί στην κατασκευή τους, δίνει τη δυνατότητα ιδιαίτερα καλών αποδόσεων ίππων.

Στο υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η ηγεσία προτίθεται να προχωρήσει πριν από τις εκλογές στην κατάθεση σχετικής τροπολογίας, με την οποία θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, στα γραφεία των υψηλόβαθμων στελεχών του υπουργείου, υπάρχει - σύμφωνα με τις ίδιες πηγές - έρευνα, η οποία καταδεικνύει ότι οι πετρελαιοκινητήρες στην Ελλάδα εκπέμπουν περισσότερους ρύπους. Αυτή ακριβώς η έρευνα είναι που δημιουργεί κάποιες αναστολές στην κυβέρνηση για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης. Η αλήθεια όμως, βρίσκεται κάπου στη μέση και σίγουρα θα πρέπει να θεωρείται αδύνατη η πιθανότητα άγνοιας του θέματος από πλευράς κυβερνητικών στελεχών, αφού σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να μιλήσουμε για έλλειμμα...

Η αλήθεια είναι ότι οι υψηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ελλάδα οφείλονται στην κακή ποιότητα διύλισης που έχουμε στη χώρα μας και όχι στους πετρελαιοκινητήρες. Η βελτίωση διύλισης μπορεί να εφαρμοστεί, ωστόσο θα επιφέρει σημαντική επιβάρυνση στις τιμές λιανικής του καυσίμου. Έτσι, ο πονοκέφαλος της κυβέρνησης για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, έγκειται σε αυτό ακριβώς το σημείο και σε καμία περίπτωση στις εκπομπές των κινητήρων, οι οποίες στις υπόλοιπες χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης φθάνουν να είναι χαμηλότερες ακόμη και από τις αντίστοιχες των κινητήρων βενζίνης.

Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΟΥ!!!!

jimnys
Και λίγη θεωρία
 
Τα παχιά σύννεφα καπνού αιθάλης δεν βγαίνουν πλέον από τις εξατμίσεις των νέων λεωφορείων και φορτηγών χάρη στην νέες προηγμένες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στους σημερινούς κινητήρες diesel, οι οποίοι εκπέμπουν λιγότερα και τα μικρότερα μόρια αιθάλης, αλλά….
οι επιστήμονες και οι μηχανικοί πρέπει να συνεχίσουν τις έρευνές τους για να βρούν τρόπους για την περαιτέρω βελτίωση των της απόδοσης των diesel, επειδή τα μικρά μόρια αιθάλης μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερους κινδύνους για την υγεία, από τα μεγάλα μόρια που εκπέμπονται από τις παλαιότερες μηχανές. μόρια αιθάλης
Αποτέλεσμα της σχετικά πρόσφατης έρευνας  είναι ότι τα εκπεμπόμενα μόρια ποικίλλουν πολύ στη μορφή, τη μικροδομή, και τη χημική σύνθεση καθώς αλλάζουν οι συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων και οι ερευνητές κάνουν σημαντική προσπάθεια ώστε να κατανοήσουν πώς σχηματίζονται τα μόρια μέσα στους κινητήρες diesel. Ο στόχος τους είναι να επιτύχουν μια θεμελιώδη γνώση για το πώς η ταχύτητα περιστροφής των κινητήρων και το φορτίο που έχουν να μετακινήσουν επηρεάζουν τη διαδικασία σχηματισμού των μορίων -- που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν αποτελεσματικούς τρόπους μείωσης των εκπομπών των σωματιδίων του diesel.
Χρησιμοποιούν τη μικροσκοπική ανάλυση των ηλεκτρονίων για να παρατηρήσουν μεμονωμένα μόρια αιθάλης, το οποίο, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως είναι σαν να ψάχνεις «ψύλλους στ΄ άχυρα». Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι στους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα (από 675 rpm/min και 0% φορτίο έως 1.400 rpm/min και 15% φορτίο ), τα μόρια τείνουν να κολλήσουν μεταξύ τους και έτσι να έχουν ασαφή όρια μεταξύ τους και άρα να έχουν μικρότερο μέγεθος. (βλέπε εικόνα αριστερά)
 Στους υψηλότερους ρυθμούς λειτουργίας (π.χ., ίσους ή υψηλότερους από 1.400 rpm/min και 50% φορτίο), τα μόρια εμφανίζονται περισσότερο στερεά, και τα όρια μεταξύ τους γίνονται εντονότερα , άρα μεγαλύτερα (βλέπε εικόνα δεξιά)

pino





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.038193 seconds. ]