Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ράλι Σαρδηνίας: Σκληρό και απρόβλεπτο

Ο 7ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ξεκινάει στην Olbia της Σαρδηνίας την Παρασκευή 18 Μαΐου.
Το Ράλι Σαρδηνίας στην τρίτη του εμφάνιση στο παγκόσμιο καλαντάρι φιλοδοξεί να κλέψει τη δόξα του δικού μας ράλι Ακρόπολις, σαν το πιο σκληρό ράλι στην σύγχρονη ιστορία.
Ήδη θεωρείται από τα πιο «άγρια» και πιο απαιτητικά για τα ελαστικά. Αν σε αυτό προσθέσεις το ότι ο συνολικός αριθμός ελαστικών (33 μαζί με του shakedown) που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εργοστασιακοί είναι ο μικρότερος (μαζί με το Μεξικό) σε όλο το πρωτάθλημα, τότε όλα μπορεί να συμβούν.







Η δυσκολίες αυτές οδήγησαν τους ανθρώπους της FIA να δώσουν στα, μπροστοκίνητα αυτοκίνητα των Junior, που θα κάνουν τον τρίτο τους αγώνα για το πρωτάθλημα Νέων, τη δυνατότητα να μεταφέρουν δύο ρεζέρβες, αντί για μία που προβλέπει ο κανονισμός.


Αν και ο αγώνας είναι σχετικά καινούργιος οι οργανωτές έκαναν φέτος εκτεταμένες αλλαγές στη διαδρομή. Πάνω από το 52% των ειδικών διαδρομών είναι καινούργια κομμάτια, συμπεριλαμβανομένου του μισού πρώτου σκέλους και ολόκληρου του τρίτου. Παρά το ότι το κέντρο του αγώνα παραμένει στην Olbia, το εκπληκτικό παραθαλάσσιο θέρετρο του Porto Cervo θα είναι αυτό που θα φιλοξενήσει την εκκίνηση και τον τερματισμό του αγώνα.

Τα αυτοκίνητα τη πρώτη μέρα, που είναι και η μεγαλύτερη, θα κινηθούν στις περιοχές της επαρχίας Nuoro, στα νότια της Olbia. Το δεύτερο σκέλος του αγώνα είναι ουσιαστικά ίδιο με το περσινό, και κινείται στο μεγαλύτερο του μέρος στο εσωτερικό του νησιού. Σ' αυτό περιλαμβάνεται και η ε.δ του Monte Lerno με το θεαματικότατο άλμα της «καμπούρας της καμήλας» . Την τρίτη μέρα ο αγώνας τραβάει δυτικά και βόρεια με ε.δ. γύρω από το Tempio Pausania και το Arzachena.

Το Ράλι Σαρδηνίας εν συντομία.

Συνολικό μήκος αγώνα : 1061,84 χλμ
Σύνολο ε.δ. : 18
Χιλιόμετρα ε.δ. : 342,86
Επαναλαμβανόμενες ε.δ.: 9 (Χ 2 φορές)
Μεγαλύτερη ε.δ. : 29,31 χλμ
Μεγαλύτερη απόσταση με τα ίδια ελαστικά : 70,7 χλμ.
Το service park είναι στο cargo terminal του Porto Cocciani. Και το γραφείο τύπου στο Αρχαιολογικό μουσείο της πόλης.
Οι αναγνωρίσεις θα γίνουν στις 15 και 16 Μαΐου (2 περάσματα με max 70 χαω)
Το shakedown θα γίνει στις 17/5, είναι μήκους 3,36 χλμ και βρίσκεται 15,47 χλμ νοτιοδυτικά του μοναδικού service park της Olbia.
Οι κινητήρες και τα αμαξώματα είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην Πορτογαλία.

Τα νέα των ομάδων

BP-FORD WORLD RALLY TEAM

Η ομάδα της BP-Ford αντιμετωπίζει μια μεγάλη πρόκληση. Κατ' αρχάς θέλει να «σπάσει το ρόδι» και να κερδίσει για πρώτη φορά τον αγώνα η επίσημη εργοστασιακή ομάδα. Πριν 14 χρόνια είχε κερδίσει τον αγώνα ένα Ford Escort RS Cosworth που έτρεχε με λάστιχα Pirelli, με οδηγό τον Gianfranco Cunico, όμως ήταν μια συμμετοχή του τοπικού αντιπροσώπου.

Παράλληλα καθώς το πρωτάθλημα πλησιάζει στη μέση του, η περσινή πρωταθλήτρια Ford, που προηγείται και στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών με 9 βαθμούς, θεωρεί ότι τις δίνεται μοναδική ευκαιρία να εξασφαλίσει τη νίκη και τους βαθμούς στους δύο επόμενους αγώνες. Οι πολύ δύσκολες συνθήκες, τόσο στην Ιταλία όσο και στο δικό μας Ακρόπολις που ακολουθεί, φαίνεται να την ευνοούν τους Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen και τους κάνει να ελπίζουν ότι θα μεγαλώσουν πολύ τη διαφορά της Ford από τους αντιπάλους της.

CITROΕN TOTAL WORLD RALLY TEAM


Οι Sebastien Loeb και Dani Sordo με τους Daniel Elena και Marc Marti στα πλαϊνά μπάκετ θα βρίσκονται στο τιμόνι των C4 WRC της Citroen. Η ομάδα, αλλά και οι δύο οδηγοί είναι ενθουσιασμένοι από το θριαμβευτικό πέρασμά τους από την μακρινή Αργεντινή και ελπίζουν να επαναλάβουν μια ανάλογη εμφάνιση και στη Σαρδηνία.

Ιδιαίτερο κίνητρο για τον Sebastien είναι να πετύχει hat-trick στον αγώνα αυτό, στον οποίο ο συνοδηγός του, το 2006, έσπασε το ρεκόρ του Timo Rautiainen (25 νίκες) και πέρασε πρώτος στη λίστα των πιο πετυχημένων συνοδηγών του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι



STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM



Με μεγάλη αισιοδοξία πάει στην Σαρδηνία ο Jari-Matti Latvala. Δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα του προηγούμενου αγώνα που του δίνει φτερά. Είναι και το ότι στη χώρα αυτή πέτυχε την πρώτη μεγάλη νίκη της καριέρας του, όταν πήρε το Italian Subaru Cup του 2003.

Μετά την εκπληκτική απόδοση των οδηγών της στο Ράλι Αργεντινής, κάτι που της έδωσε την τρίτη θέση στον πίνακα των κατασκευαστών, η Stobart VK M-Sport Ford, βασιζόμενη στην αξιοπιστία των Ford και την ικανότητα των οδηγών της στο χώμα, ετοιμάζεται για την μεγάλη επίθεση.

Δεύτερος οδηγός της ομάδας θα είναι ο Henning Solberg, ενώ ο Matthew Wilson θα οδηγήσει το τρίτο αυτοκίνητο της ομάδας, χωρίς όμως να διεκδικεί βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

OMV KRONOS CITROEN WORLD RALLY TEAM


Η διαφορές ανάμεσα στις εργοστασιακές και τις ιδιωτικές συμμετοχές μεγαλώνει όλο και περισσότερο, κάνοντας την ζωή του Manfred Stohl όλο και πιο δύσκολη. Φέτος μετά από 6 αγώνες ο Αυστριακός βρίσκεται στην 10η θέση με 6 βαθμούς ενώ την ίδια εποχή πέρσι ήταν 4ος με 18 βαθμούς. Ο αγώνας αυτός είναι μια καλή ευκαιρία για τον Stohl να κερδίσει βαθμούς και θέσεις στην κατάταξη.

Μια σιβυλλική απάντηση και μια δήλωση που (δεν) έκανε ο επικεφαλής της ομάδας Marc van Dalen στην Αργεντινή δίνουν τροφή για σχόλια σχετικά με αποχωρήσεις. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα είμαστε στην Σαρδηνία. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω» που δήλωσε ο Dalen αφήνει πολλά ερωτηματικά, ειδικά μάλιστα για την παρουσία του Daniel Carlsson.

SUBARU WRT


Το Subaru Impreza 07 είναι σαφώς ταχύτερο από το προηγούμενο και ασφαλώς με λιγότερα προβλήματα. Κάτι όμως αυτά κάτι το οδηγικό στυλ του Petter Solberg δεν έδωσαν την ευκαιρία στην ομάδα, αλλά και τον ίδιο για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος του αγώνα.

Με το νέο συνοδηγό του θα δοκιμάσει την τύχη του και πάλι ο Chris Atkinson. Τη θέση του MacNeall πήρε από τον αγώνα της Αργεντινής ο Stephane Prevot. Εκεί πήγαν αρκετά καλά και πήραν την 7η θέση.

Προβληματισμός για προληπτικούς!!
Ο Prevot έχει τρέξει 12 φορές στην Ιταλία και έχει τερματίσει τις 11. Την μοναδική φορά που δεν τερμάτισε έτρεχε με Subaru. Εδώ όμως τι θα γίνει; Η σύμπτωση φέρνει συνειρμούς.

MUNCHI'S FORD WORLD RALLY TEAM

Ο Juan Pablo Raies (αν και οι φήμες επιμένουν ότι στη θέση του θα βρεθεί ο Federico Villagra) και o Luis Perez Companc εκπροσωπήσουν την ομάδα της Αργεντινής στον αγώνα στην περιοχή που έχει σημαδέψει όσο καμία άλλη την αγωνιστική ιστορία της οικογένειας Companc.

Ήταν το 1983 όταν οι αδελφοί Jorge και Luis Perez Companc είχαν ένα τρομακτικό ατύχημα, μόλις στον «πρόλογο» του ΟPTIC Tunisia 2000 Rally - Raid. Από τότε και μέχρι σήμερα ο Jorge, που οδηγούσε, εγκατέλειψε την αγωνιστική οδήγηση και είναι σήμερα συνοδηγός του Juan Pablo Raies (ή του Villagra), ενώ ο συνοδηγός (τότε) Luis αποφάσισε να κάθεται μόνο στη θέση του οδηγού.

Πρωτάθλημα Νέων


Τρίτος γύρος για το πρωτάθλημα Junior και είναι ο μοναδικός στον οποίο μετέχουν όλοι οι οδηγοί. Οι τρεις επικεφαλής του πρωταθλήματος, Per Gunnar Andersson, Urmo Aava και Jaan Molder με τα Suzuki S 1600 θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τις θέσεις τους και την κυριαρχία της Suzuki, που έχει ακόμα δύο Super 1600 στον αγώνα. .

Οι Patrik Sandell, Andrea Cortinovis και Josef Beres δεν έχουν ελπίδες να πιάσουν την κορυφή της βαθμολογίας, όμως θα προσπαθήσουν να σπάσουν το μπλοκ των πρωτοπόρων φέρνοντας τα Clio Super 1600 ανάμεσα στα Suzuki.

Πάντως η πολυπληθέστερη ομάδα στον αγώνα θα είναι αυτή της Citroen με 5 C2 Super 1600 και 3 C2 - R2.

Άλλες συμμετοχές

Παρά το ότι έχει δηλώσει συμμετοχή ο Gianluigi Galli δεν αναμένεται να εμφανιστεί, μετά την ανακοίνωση της Aimont Racing Team ότι αποχωρεί από τους αγώνες, στην αφετηρία ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τον Francois Duval.

Οι Toni Gardemeister και Juho Hanninen θα δοκιμάσουν τα νεοομολογκαρισμένα εμπρός και πίσω ψαλίδια του τελευταίων προδιαγραφών Mitsubishi Lancer, ελπίζοντας να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για την εξέλιξη της ανάρτησης.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι κανείς από τους επικεφαλής του Ιταλικού πρωταθλήματος δεν θα δώσει το παρόν στον αυτόν τον αγώνα.


Επίσημο site του αγώνα: http://www.rallyitaliasardegna.com/2007/gb/index_gb.htm

Κείμενα: Κατερίνα Σεβαστού














More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035316 seconds. ]