Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
WRC : Ανοίγει η αυλαία


Μόλις 46 ημέρες έχουν περάσει μετά τον τελευταίο αγώνα του 2006, και οι ομάδες είναι ήδη έτοιμες για το πρωτάθλημα του 2007, που παραδοσιακά ανοίγει με το Ράλι Μόντε Κάρλο. Ο μακροβιότερος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι γιορτάζει φέτος τα 75α του γενέθλια.

Προκειμένου να τιμήσουν τη μεγάλη αυτή επέτειο οι διοργανωτές έχουν αναθεωρήσει τη διαδρομή ώστε να περιλάβουν μερικές κλασικές ειδικές διαδρομές που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για πολλά χρόνια.







Έτσι ο αγώνας θα έχει για πρώτη φορά έδρα τη Valence, κοντά στον Ροδανό ποταμό, στο Drome της νοτιοανατολικής Γαλλίας, και οι περισσότερες από τις ασφάλτινες διαδρομές θα πραγματοποιηθούν στις ορεινές περιοχές Ardeche και Vercors, οι οποίες φιλοξένησαν μερικές από τις διασημότερες ειδικές του Μόντε Κάρλο στο παρελθόν, αλλά και στις περιοχές Rhone-Alpes και Auvergne. Ο αγώνας θα ξεκινήσει απ' τη Valence την Πέμπτη, και θα τερματίσει στο Μονακό το Σάββατο βράδυ. Κυριακή πρωί, όπως έγινε και το 1997, θα κάνουν μια υπερειδική, στο λιμάνι όπου γίνεται ο αγώνας της F1, και το μεσημέρι στις 15:00, θα γίνει η τελετή απονομής μπροστά από το Παλάτι.


Μετά από απουσία δέκα ετών, το Ράλι Μόντε Κάρλο επιστρέφει στις περιοχές Vercors και Ardeche. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μερικές από τις ειδικές που έχουν βοηθήσει ώστε να δημιουργηθεί ο μύθος του «Μόντε» , συμπεριλαμβανομένων των Le Burzet, Saint Bonnet le Froid και Saint Jean en Royans. Αν και πολλά από τα ονόματά τους θυμίζουν τις διαδρομές προηγουμένων ετών, μόνο δύο παλιές ειδικές είναι ίδιες με τις φετινές. Πρόκειται για την πρώτη ε.δ. Saint Jean en Royans (ρεκόρ χρόνου: 14:48 το 1988, χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά το 1990), και τη Saint Bonnet le Froid (ρεκόρ χρόνου: 13:27 το 1996, χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά το 1997). Όλες οι άλλες ειδικές είναι νέες, αν και πολλές περιλαμβάνουν κομμάτια που έχουν χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή στο παρελθόν. Μόνο η Lamastre-Grozon (ΕΔ11 & 14) είναι ολοκαίνουργια ειδική, ενώ και η υπερειδική του Μονακό έχει τροποποιηθεί σε σχέση με αυτή που είχε χρησιμοποιηθεί το 1997.

Η διαδρομή του αγώνα περνά από συναρπαστικά τοπία, όμως το μεγάλο υψόμετρο μπορεί επίσης να δημιουργήσει απότομες αλλαγές του καιρού. Αν και οι καιρικές συνθήκες είναι αρκετά ήπιες αυτήν την περίοδο - η μέση θερμοκρασία είναι περίπου 9 βαθμοί Κελσίου - ο πάγος και το χιόνι είναι συχνά χαρακτηριστικό γνώρισμα της περιοχής και μπορούν να κάνουν τις ειδικές διαδρομές του Μόντε επικίνδυνες. Ένα ακόμα επικίνδυνο στοιχείο είναι οι μεγάλης ταχύτητας άνεμοι και η πυκνή ομίχλη. Όλα αυτά έχουν κάνει αυτόν τον αγώνα να θεωρείται ένας από τους πιο σκληρούς και απρόβλεπτους στο ημερολόγιο του WRC.


Ο αγώνας είναι συνολικού μήκους 1185,22χλμ. από τα οποία τα 328,54χλμ. αποτελούν τις 15 ε.δ. Δύο από αυτές είναι νυκτερινές, το βράδυ της Πέμπτης και της Παρασκευής. Επίσης την Παρασκευή, η πρώτη ε.δ. της ημέρας St Pierreville - Antraigues, που επαναλαμβάνεται το μεσημέρι, είναι μια από τις μακρύτερες που έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ σε Μόντε (46.02χλμ) και ενδεχομένως θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την έκβαση του αγώνα.

Από πλευράς ομάδων, λίγα πράγματα έχουν αλλάξει από την περασμένη χρονιά. Η Subaru, η Ford και η Citroen παραμένουν με την ίδια σύνθεση οδηγών που είχαν και το 2006. Όμως, η Citroen θα παρουσιάσει το νέο C4 WRC και η Subaru, για πρώτη φορά, θα τρέξει με BFGoodrich. Μετά τα εξαιρετικά περσινά αποτελέσματα που χάρισε στην OMV ο Manfred Stohl, φέτος συμμετέχει με μια Citroen Xsara WRC αντί για το Peugeot 307 της περσινής χρονιάς. Και ενώ η Peugeot εκπροσωπείται μόνο από τον ελπιδοφόρο γάλλο οδηγό Jean-Marie Cuoq, που συμμετέχει με ένα ιδιωτικό 307 WRC, η Stobart M-Sport, κατεβάζει φέτος τρία Focus WRC06.

Στα μέτωπα των ομάδων:

BP-Ford World Rally Team


Η πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές BP-Ford θα υπερασπίσει τον τίτλο της στο Μόντε με ένα δίδυμο που έχει πολλαπλά αποδείξει την αξία του και ήταν αυτό που χάρισε τον τίτλο στη Ford μετά από 27 χρόνια. Πρώτος οδηγός και πάλι ο Marcus Grοnholm με τον Timo Rautiainen στο διπλανό κάθισμα αλλά και ο πολλά υποσχόμενος Mikko Hirvonen με τον Jarmo Lehtinen. Το Focus RS WRC θα είναι με τις ίδιες προδιαγραφές με αυτό που τερμάτισε την επιτυχημένη χρονιά 2006. Παρ' όλα αυτά η εξέλιξη του αυτοκινήτου συνεχίζεται και αναμένονται αλλαγές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο διευθυντής της Ford TeamRS, Jost Capito, που έχει τη γενική ευθύνη του προγράμματος WRC πιστεύει ότι η ομάδα μπορεί να κεφαλαιοποιήσει το θρίαμβο του περασμένου χρόνου.

Subaru World Rally Team

Ξεκινώντας από το Μόντε Κάρλο η ομάδα της Subaru θα προσπαθήσει να ανακτήσει φέτος το χαμένο έδαφος των τελευταίων ετών και να επανέλθει στις νίκες με το ίδιο αυτοκίνητο που είχε και πέρσι, το Subaru Impreza WRC και με το ίδιο team οδηγών, τους Petter Solberg/Phil Mills και Chris Atkinson/Glenn MacΝeall. Το μόνο που έχει αλλάξει στην ομάδα είναι ο προμηθευτής ελαστικών αυτοκινήτου, που για το 2007 θα είναι η BFGoodrich. Ο Petter έχει τρέξει στο Μόντε Κάρλο έξι φορές, με καλύτερο αποτέλεσμα αυτό της έκτης θέσης το 2002. Ο Chris έκανε το ντεμπούτο του το 2006 και κατέκτησε και αυτός μια έκτη θέση.

Citroen Total WRT


Η επιστροφή της επίσημης Citroen, μετά από ενός έτους αποχή από τους αγώνες, θα γίνει στο Μόντε Κάρλο με την νέα Citroen C4 WRC. Με το αυτοκίνητο αυτό η γαλλική ομάδα θα προσπαθήσει να επανακτήσει τον τίτλο των κατασκευαστών που κατείχε από το 2003 ως και το 2005 αλλά και ο Sebastien Loeb στοχεύει να κρατήσει τον τίτλο των οδηγών που έχει κερδίσει άξια τα τελευταία τρία χρόνια. Ο Loeb είναι, με τρεις νίκες και μια δεύτερη θέση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο βασιλιάς του Ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά το γεγονός ότι οδηγεί ένα τελείως καινούργιο αυτοκίνητο και ακόμα περισσότερο ότι δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως το χέρι του από το ατύχημα που είχε με το ποδήλατο και τον κράτησε μακριά από τους τελευταίους αγώνες του 2006, αποτελεί ένα σημαντικό χάντικαπ για τον γάλλο πρωταθλητή. Το δεύτερο C4 θα οδηγήσει ο Dani Sordo με συνοδηγό τον Marc Marti.

OMV Kronos Citroen WRT

Σε εξέλιξη είναι οι τελικές προετοιμασίες για την OMV Kronos Citroen. Τις τελευταίες δοκιμές με το νέο τους αυτοκίνητο έκαναν το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Manfred Stohl και η Ilka Minor. Οι δοκιμές πριν από το Μόντε έγιναν στα περίχωρα της Λυών και περιελάμβαναν μεταξύ άλλων, για πρώτη φορά, και νυκτερινές διαδρομές. Τόσο ο 34χρονος αυστριακός όσο και η ομάδα θέλει με αυτόν τον τρόπο να βρει το τέλειο στήσιμο για τη Citroen Xsara WRC. Ο μάνατζερ της ομάδας OMV Kronos Citroen, Marc Van Dalen είναι πεπεισμένος ότι μια θέση στο βάθρο είναι εφικτή.

Stobart M-Sport Ford Rally Team

Νέα ομάδα, νέες ειδικές διαδρομές και μια ολόκληρη νέα εμπειρία για τα τρία πληρώματα της Stobart M-Sport Ford Rally Team που θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του 2007. Ο Matthew Wilson με τον Michael Orr, ο Jari-Matti Latvala με τον Miikka Anttila, και ο Henning Solberg με τον Cato Menkerud, θα αντιμετωπίσουν για πρώτη φορά τους ολισθηρούς δρόμους στο τιμόνι του Ford Focus WRC06 αφού δεν το έχουν ξαναοδηγήσει σε άσφαλτο. Από την πλευρά της οδήγησης είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι φέτος θα ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις τους αντιπάλους τους μια και θα διαθέτουν ίδιο αυτοκίνητο με αυτό που κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών πριν λίγους μήνες.

Skoda

Η Skoda δεν θα λάβει επίσημα μέρος στο πρωτάθλημα του 2007. Εντούτοις, ο Jan Kopecky θα οδηγήσει ένα Fabia WRC στο Μόντε Κάρλο.



Επίσημο site του αγώνα: www.acm.mc
Κείμενο : Κατερίνα Σεβαστού














More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036160 seconds. ]