Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trial 4X4 Περιστερίου - Fedima Cup

Αγώνας Trial 4X4 από την δραστήρια Λέσχη Περιστερίου διοργανώθηκε στην πίστα Terrandura την Κυριακή 16/04/2006.
Αρκετές συμμετοχές, αρκετοί θεατές, ηλιόλουστη μέρα. Ακόμα ένας επιτυχημένος αγώνας του Fedima Cup.

Ήταν εμφανής η προσπάθεια των ανθρώπων της λέσχης Περιστερίου για να δοθεί η απαιτούμενη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά. Σε μεγάλο βαθμό τα κατάφεραν.






Δεν υπήρξε πουθενά καθυστέρηση του αγώνα, όλοι ανταποκρίθηκαν στους ρόλους τους και η οργάνωση ήταν «παρούσα» εκεί που χρειαζόταν. Χαρακτηριστικό της προσκόλλησης στο γράμμα του κανονισμού είναι ότι οι κριτές κάθε φορά που διόρθωναν κάποιο πεσμένο πασαλάκι, μετρούσαν με μεζούρα την απόσταση εσωτερικού – εξωτερικού ώστε να ανταποκρίνεται με ακρίβεια σε αυτήν που αναφέρεται στους κανονισμούς!

Τα πέντε εμπόδια ήταν προσεκτικά σχεδιασμένα, με γνώμονα όχι μόνο το θέαμα, αλλά και την προστασία των αυτοκινήτων από περιττές ζημιές.
Απαιτούσαν τεχνική οδήγηση και «έξυπνες» επιλογές αφού σε αρκετές περιπτώσεις ήταν προτιμότερο να «θυσιάσεις» κάποιο εσωτερικό πασαλάκι για να γλιτώσεις... τα χειρότερα (χρέωση δεύτερης προσπάθειας).

Σε αυτόν τον αγώνα το απόλυτο γκάζι δεν ήταν καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία. Απαιτούνταν χειρισμοί «χειρουργικής» ακρίβειας και καθαρό μυαλό που να κάνει συνεχώς ...υπολογισμούς βαθμών ποινής.  

Πρωτοτυπία της διοργάνωσης αποτελούσε το γεγονός ότι το τέταρτο εμπόδιο ξεκινούσε με ...οπισθοπορεία. Οι αγωνιζόμενοι εισέρχονταν με την όπισθεν, έστριβαν μέσα στο εμπόδιο και έβγαιναν ...κανονικά.

Η τελευταία δοκιμασία αποτελούταν από κορμούς δέντρων στο έδαφος, στα πρότυπα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro των μοτοσικλετών, σίγουρα θεαματική και πρωτότυπη.

Οι 21 συμμετέχοντες πρόσφεραν για ακόμα μια φορά πολύ θέαμα αφού το «μενού» περιελάμβανε από εγκλωβισμούς στην παχιά λάσπη της πρώτης δοκιμασίας, ως άλματα στην έξοδο της τρίτης.

Είχαμε και ένα ανώδυνο τουμπάρισμα (στο πλάι) όταν ο Νίκος Γκάγκος (Κ2 Suzuki Samurai) – που ταξίδεψε από την Ρόδο για να συμμετάσχει στον αγώνα – χρειάστηκε ένα χεράκι από τους ανθρώπους της διοργάνωσης για να ...ξαναπατήσει στους τροχούς του.

Στον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο δόθηκε και το άτυπο κύπελλο του πιο θεαματικού οδηγού αφού απογείωσε το Samurai αρκετές φορές στην διάρκεια του αγώνα.


Στην κατηγορία Κ1 επικράτησε ο Μάνθος Σιδέρης (Suzuki Samurai) με 1050 βαθμούς ποινής με δεύτερο τον Γιώργο Βαγγέλη επίσης με Suzuki Samurai (1140 βαθμοί ποινής) ενώ τρίτος ήταν ο Άρης Δηλανάς (Cherokee) που συγκέντρωσε 1210 βαθμούς ποινής.
Αμφότεροι απέδειξαν ότι η σωστή τεχνική του οδηγού μπορεί να υποκαταστήσει κάποιες φορές τις μηχανικές βελτιώσεις του αυτοκινήτου.

Στην κατηγορία Κ2 (που ως γνωστόν περιλαμβάνει τετρακίνητα που έχουν υποστεί ευρείες μετατροπές) πρώτος ήταν ο Σίρρος με το «τερατώδες» Jimny (1220 βαθμοί ποινής), δεύτερος ο Άρης Μαγιάφης με το – ο Θεός να το κάνει – Wrangler (1360 βαθμοί ποινής) και τρίτος ο Νίκος Κλεώπας με το – επίσης ο Θεός να το κάνει – Wrangler (1360 βαθμοί ποινής).

Είναι πραγματικά πολύ θεαματική η παρακολούθηση αυτών των πανάκριβων, εξελιγμένων τετρακίνητων να επιδεικνύουν τις τεράστιες δυνατότητες τους στις ακραίες συνθήκες μιας πίστας Trial!

Ραντεβού στον επόμενο!

[Γιώργος Φυτάς]


Διαβάστε ακόμα
Evros Adventure Trophy 2006
Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Πρώτο μέρος!
Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Δεύτερο μέρος!
Rain Forest Challenge 2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Τρίτο μέρος!
Rain Forest Challenge 2005: Λίγο πρίν την εκκίνηση!

1ο Trial Fedima Cup 2006
2ο Trial Fedima Cup 2006



Αποτελέσματα

K1

1. 21 Σιδέρης Μάνθος Suzuki Samurai 0 + 90 + 160 + 0 + 800 = 1050
2. 19 Βαγγέλης Γιώργος Suzuki Samurai 40 + 40 + 90 + 0 + 970 = 1140
3. 18 Δηλανάς Άρης Chrysler Cherokee 60 + 80 + 1030 + 20 + 20 = 1210
4. 20 Μαλτέζος Κώστας Suzuki LJ 50 + 80 + 20 + 970 + 50 + 140 = 1260
5. 17 Πολίτος Νίκος Suzuki Jimny 1030 + 160 + 140 + 160 + 70 = 1560
6. 22 Λιουνέας Ιωάννης Suzuki Vitara 40 + 60 + 820 + 0 + 1010 = 1930
7. 24 Μπίνας Δημήτρης Kia Sportage 1030 + 1110 + 160 + 0 + 60 = 2360
8. 23 Μιμίδης Κυριάκος Suzuki Samurai 1030 + 80 + 970 + 100 + 970 = 3150

K2
1. 16 Σίρρος Suzuki Jimny 110 + 100 + 970 + 0 + 40 = 1220
2. 2 Μαγιάφης Αριστοτέλης Jeep Wrangler 1010 + 90 + 160 + 60 + 40 = 1360
3. 9 Κλεόπας Νίκος Jeep Wrangler 1020 + 80 + 180 + 20 + 60 = 1360
4. 4 Τσούκας Βαγγέλης Suzuki Jimny 1030 + 130 + 200 + 0 + 0 = 1360
5. 5 Πουπάκης Εμμανουήλ Suzuki Samurai 880 + 970 + 80 + 40 + 0 = 1970
6. 15 Καραθανάσης Γιάννης Jeep Wrangler 820 + 80 + 1050 + 50 + 0 = 2000
7. 10 Βορδοναράκης Εμμανουήλ Suzuki Samurai 1010 + 0 + 970 + 0 + 20 = 2000
8. 12 Γκάγκος Νίκος Suzuki Samurai 990 + 20 + 990 + 40 + 40 = 2080
9. 8 Χαραλαμπάκης Ιωάννης Jeep Wrangler 1020 + 990 + 180 + 0 + 0 = 2190
10. 7 Μακρογκίκας Στέλιος Land Rover 1030 + 110 + 990 + 0 + 60 = 2190
11. 14 Γιασιμάκος Χρήστος Jeep Wrangler 1050 + 80 + 130 + 970 + 60 = 2290
12. 3 Κασωτάκης Ιωάννης Suzuki Samurai 990 + 60 + 1030 + 20 + 950 = 3050
13. 1 Γιαννάκαρος Μάνθος Playmobil 1000 + 40 + 160 + 1010 + 970 = 3180




Υπάρχουν περισσότερες απο 500 φωτογραφίες απο τον αγώνα. Επικοινωνήστε με το φωτογράφο στο 694 543 6 515 για να παραγγείλετε τις δικές σας.









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035259 seconds. ]