| |
Κάτω
από ιδανικές συνθήκες, το Σαββατοκύριακο 26-26 Φεβρουαρίου, διεξήχθη ο
πρώτος αγώνας Mad Cup για το
2006.
Το χιόνι των προηγούμενων εβδομάδων, λιώνοντας, αποκάλυψε ένα βαρύ και
υγρό έδαφος, ένα και ένα για το διήμερο παιχνίδι.
Τι είναι το MAD Challenge;
Είναι ένας σκληρός αγώνας δεξιοτεχνίας 4Χ4.
Η διαδροµή που κινούνται τα αυτοκίνητα, είναι εξαιρετικά σκληρή
και
πρέπει τόσο τα οχήµατα όσο και οι συµµετέχοντες να
είναι
προετοιµασµένοι για πολύ αντίξοες οδηγικές συνθήκες.
Στην ουσία αυτό που αξιολογείται δεν είναι τόσο η ταχύτητα του
αυτοκινήτου αλλά η αποτελεσµατικότερη επιλογή πατήµατος και
χρήσης
εργαλείων, ο χειρισµός του οχήµατος για την ταχύτερη κάλυψη
της
απόστασης που χρονοµετρείται καθώς και η αποφυγή, χρήσης
εξωτερικής
βοήθειας από την οργάνωση ή από άλλο αυτοκίνητο.
Είναι ένα παιχνίδι για μεγάλα «παιδιά» που διαθέτουν
κατάλληλα προετοιμασμένο όχημα, εμπειρία και … προσωπικότητα.
Οι ειδικές διαδρομές είναι της τάξης των 80-150 μέτρων και το πλήρωμα
που θα έχει τις μικρότερες ποινές κυριαρχεί.
|
Σάββατο
25 Φεβρουαρίου
Η πρώτη μέρα του αγώνα Mad Cup στην Πάρνηθα ήταν απλά συναρπαστική!
Ο καιρός ιδανικός για βόλτα στο βουνό.
Οι 11 συμμετέχοντες πρόσφεραν πολύ θέαμα και είναι κρίμα που δεν
υπήρχαν περισσότεροι θεατές να το απολαύσουν. Αυτοί έχασαν!
Από αγωνιστικής πλευράς το «μενού», τα περιελάμβανε όλα:
Λάσπη, νεροφαγώματα, ρυάκια αλλά και τα γνωστά «πεζούλια»
στην πηγή της
Αγίας Παρασκευής. Οι δοκιμασίες απαιτούσαν τεχνική αλλά και
καθαρό
μυαλό.
Οι απροετοίμαστοι (ειδικά στον τομέα των ελαστικών) πέρασαν δύσκολες
στιγμές και οι ποινές έπεφταν σαν βροχή.
Είδαμε αναρτήσεις να λειτουργούν στα όρια της διαδρομής τους, είδαμε
(και ακούσαμε) συστήματα μετάδοσης να «εγκαταλείπουν»,
μοτέρ να
δουλεύουν στα κόκκινα και τροχούς να προσπαθούν να
«πιάσουν» πρόσφυση
σε «χαλαρό» έδαφος.
Είδαμε όμως και δείγματα εξαιρετικής εκτός δρόμου οδήγησης. Άλλωστε το
ταλέντο, η τεχνική και η εμπειρία του πληρώματος είναι το σημαντικότερο
εφόδιο σε αυτούς τους αγώνες.
Οι 5 δοκιμασίες ήταν σχεδιασμένες κοντά η μία στην άλλη και έτσι δεν
σημειώθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις στον αγώνα.
Από το πρώτο «εμπόδιο» οι Καλαϊτζής – Καλαϊτζής με Jimny
έδειξαν ότι γνωρίζουν το αντικείμενο και διεκδικούν την πρωτιά.
Κοντά τους οι Παπαδόπουλος – Βασθέας με Samurai, ενώ τρίτος ακολούθησαν
οι Μαγιάφης – Παντίσκος με το βελτιωμένο Wrangler.
Ένα μικρό «πλάγιασμα», σε μια άτυχη στιγμή είχαν οι
Θεολόγης –
Αναγνωσταράς με Samurai, ενώ από μετάδοση έμειναν οι νεοεισερχόμενοι
στο χώρο Σουκόβελος – Μοναστιργής, με Jimny.
Η μέρα, τελείωσε αργά το απόγευμα. Η βροχή που έριξε το βράδυ, ετοίμασε
το έδαφος για την επόμενη αγωνιστική ημέρα.
|
Κυριακή
26 Φεβρουαρίου
Ο αγώνας μεταφέρθηκε στο παλιό αγρόκτημα με τις πεζούλες, δίπλα στο
δρόμο Φυλής – Σκούρτων. Ύστερα από μια σύντομη κατάβαση μέχρι το
ποταμάκι, ξεκίνησε το πρώτο εμπόδιο.
Το σημείο ήταν αμφιθεατρικό, ο ήλιος ήταν ήδη ψηλά και οι θεατές
περισσότεροι από ποτέ, για τέτοιο αγώνα, παρότρυναν τους συμμετέχοντες
για την προσφορά θεάματος!
Μετά το χθεσινό «ξεκαθάρισμα», από τους 11 συμμετέχοντες,
συνέχισαν οι 8.
Κατευθείαν στο ψητό, αμέσως μετά από μια σύντομη «βουτιά»
στο ρυάκι, άρχιζε το παιχνίδι των εργατών!
Ο χώρος για μανούβρες περιορισμένος. Ουσιαστικά τα αυτοκίνητα έπρεπε να
ανεβαίνουν τις πεζούλες μία – μία, από τα πιο κάθετα περάσματά τους.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, όπου ουσιαστικά πρέπει να
«ανεβάσεις» το
αυτοκίνητο σε ένα τρίμετρο τοίχο, χρειάζεται ελαφρύ όχημα, δυνατός /
γρήγορος εργάτης και συντονισμένο πλήρωμα.
Για κερασάκι στην τούρτα και σπάσιμο της μονοτονίας, η οργάνωση είχε
τοποθετήσει έξυπνα και ένα κάθετο κατέβασμα πεζούλας, όπου είδαμε όλες
τις τεχνικές και προσεγγίσεις του θέματος.
Ανάποδο κατέβασμα με δέσιμο εργάτη. Απλή προσέγγιση, με ελεύθερη
κατάβαση μόνο με τη χρήση φρένου.
Ελεύθερη κατάβαση με όπισθεν και τέλος τη θεαματική, κατάβαση
τοίχου με γκάζι!
Από τα πρώτα δύο εμπόδια τα Land Rover των Ταλούμη/Ταλούμη και
Νικολαίδη/Σταυρόπουλου, βγήκαν τραυματισμένα από μετάδοση.
Στο τελευταίο εμπόδιο, οι οικογένεια Suzuki δεν άφησε καμιά ελπίδα στις
άλλες συμμετοχές. Χωρίς να αφήσουν πουθενά έκαναν τους καλύτερους
χρόνους σκαρφαλώνοντας τις πεζούλες μια – μια, άκοπα.
Η μεγαλύτερη περιπέτεια όμως, ξεκίνησε αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα,
αφού τα δύο «τραυματισμένα» Land Rover έπρεπε να ...
ρυμουλκηθούν και
ανεβούν και αυτά τις πεζούλες, όντας ο μοναδικός δρόμος διαφυγής.
Με το υγρό έδαφος ήδη ταλαιπωρημένο και χωρίς σημεία πρόσδεσης, η
διαδικασία του να ανέβουν τα οχήματα της οργάνωσης και με τη σειρά τους
να αποτελέσουν σημεία πρόσδεσης, εξελίχθηκε σε ένα ευχάριστο παιχνίδι
όπου όλοι – οργάνωση – θεατές – αγωνιζόμενοι – λάβαμε μέρος και γίναμε
σαν ... τα γουρουνάκια μέσα στη λάσπη!
Επιστρέφοντας στον αγώνα, με μια συνολικά εξαιρετική εμφάνιση, οι Α.
Καλαϊτζης – Ι. Καλαϊτζης με Suzuki Jimny, διέλυσαν τον συναγωνισμό –
χωρίς να ταλαιπωρήσουν ιδιαίτερα το όχημα τους και πήραν και τη δεύτερη
μέρα αλλά και τον αγώνα.
Ακολούθησαν οι Δ. Παπαδόπουλος – Ε. Βασθέας με Suzuki Samurai, ενώ την
τριάδα έκλεισαν οι Α. Μαγιάφης – Π. Παντίσκος με Wrangler 4000.
|
Η συνέχεια...
Το παιχνίδι των Mad ξεκίνησε όμορφα φέτος και σε μια σύντομη συζήτηση
που είχαμε με τον Παναγιώτη Σιδέρη, οργανωτή του Cup, μάθαμε ότι θα
συνεχιστεί ακόμα πιο δυνατά.
Ήδη προετοιμάζονται αυτοκίνητα, ειδικά για αυτούς τους αγώνες, από την
Πάτρα, τα Γρεβενά, τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα αλλά και άλλες πόλεις της
Ελλάδας και όλα δείχνουν ότι η φετινή χρονιά θα είναι
«κλειδί» για την
πορεία αυτού του παιχνιδιού.
Το ραντεβού ανανεώθηκε για τον επόμενο αγώνα στα Γρεβενά τον Μάιο.
Κείμενα – Φωτογραφίες: [Σπύρος
Κατσιμαλής - Γιώργος Φυτάς]
|
Download - Links
Συγκεντρωτικά και αναλυτικά
αποτελέσματα
Σαββάτου - Κυριακής
Μικρό Video με στιγμιότυπα
Σχετική συζήτηση στο forum
Διαβάστε
ακόμα σχετικά θέματα
Evros Adventure Trophy 2006:
50 Ομάδες - 100 Πληρώματα!
Βαδίζοντας προς το Evros
Adventure Trophy 2006
1ο Trial Fedima Cup 2006
Rain Forest Challenge
2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Πρώτο μέρος!
Rain Forest Challenge
2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Δεύτερο μέρος!
Rain Forest Challenge
2005: Υπέρτατη Off-Road Δοκιμασία - Τρίτο μέρος!
Υπάρχουν
πάνω απο 400 φωτογραφίες απο τον αγώνα. Επικοινωνήστε με τον φωτογράφο
στο 694 5436515.
More articles
|
|
| |
|