| |
Εγκαίνια
για την αγωνιστική χρονιά, έγιναν με τον πρώτο αγώνα για τους
τετρακίνητους, στην πίστα Terradura.
Πρώτο Trial 4Χ4 για το Fedima Cup 2006,
οργανωμένο από την ομάδα
της Εκάλης.
Η κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών, φρόντισε ώστε η πίστα, τα
αυτοκίνητα, οι αγωνιζόμενοι αλλά και οι λιγοστοί θεατές να πάρουν την
κατάλληλη δόση λάσπης.
Λάσπη, λάσπη, λάσπη και ... πολλή
λάσπη!
Η προγραμματισμένη εκκίνηση ήταν στις 10:00, αλλά τελικά ο αγώνας
ξεκίνησε στις 11:30.
Μιάμιση ώρα καθυστέρηση δεν είναι και ότι καλύτερο για τους θεατές,
όμως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν, πέρα από την οργάνωση,
αρκετοί συμμετέχοντες, που αντί να δηλώσουν όπως όφειλαν
συμμετοχή νωρίς, μέσα στη βδομάδα, εμφανίσθηκαν τελευταία στιγμή με
αποτέλεσμα να ... γίνει το αδιαχώρητο στη γραμματεία.
Ευτυχώς η οργάνωση, κάλυψε το θέμα των πολλών συμμετοχών (43!!!) και
φρόντισε να τυπώσει τα ... παραπάνω νούμερα που χρειάστηκαν, έγκαιρα.
Εγκαίνια και στους νέους τεχνικούς
κανονισμούς, που φαίνεται ότι βάζουν τα πράγματα σε σωστή σειρά
σε σχέση με το περσινό αλλαλούμ.
Το χιόνι μπορεί να είχε λιώσει, όμως όλα ήταν παγωμένα, η λάσπη, το
νερό στους λάκκους αλλά.... και οι συμμετέχοντες.
Αυτό είδε φαίνεται και το Land Cruiser του Κοκόζη στο πρώτο εμπόδιο και
αποφάσισε να βάλει ένα χεράκι και να ζεστάνει την ατμόσφαιρα, παίρνοντας φωτιά!
Η έγκαιρη επέμβαση της οργάνωσης, απέτρεψε την καταστροφή!
Υπερ-προετοιμασμένοι οι περισσότεροι οδηγοί και οχήματα, αλλά το τεραίν
έδειξε τα δόντια του. Ευτυχώς ο Σ. Δουκέρης ήταν εκεί παρέα με την
καναδέζα του και «έσωσε» καταστάσεις.
Πιο πολύ trophy λοιπόν παρά trial και
εδώ η εμπειρία του ¶ρη Μαγιάφη,
με το άριστα προετοιμασμένο (o θεός να το κάνει …) Κ2-Wrangler
κυριάρχησε.
Μόλις 100 (!!!) βαθμούς ποινή για όλο τον αγώνα για τον ¶ρη, ενώ ο
αμέσως επόμενος στην Κ2, Μάνθος
Γιαννακάρος με μια πολύ καλή εμφάνιση, οδηγώντας το
Samurai - Playmobil ακολούθησε με 1600 βαθμούς.
Τρίτος σε απόσταση αναπνοής, ο Βαγγέλης
Τσούκας με Jimny και 1640 βαθμούς!
Όμως και στην Κ1 οι πρώτες θέσεις κρίθηκαν με μικρή διαφορά. ¶ξιος ο Νίκος Πολίτος, με Jimny και 800
βαθμούς, ακολουθούμενος από τον έμπειρο Μάνθο Σιδέρη, με Samurai και
870 βαθμούς .
Την τριάδα έκλεισε ο Γιώργος
Μπαλοδήμας που οδήγησε έξυπνα το Kia Sportage και βγήκε με 940
βαθμούς.
Εκτός παιχνιδιού, βρέθηκε ο Γιάννης
Δελής με το Saturn, μια και φτάνοντας πρώτος στους πάγους του
δεύτερου εμποδίου, τους έσπασε μεν, αλλά ταυτόχρονα ταλαιπώρησε τα ..
ηλεκτρικά του αυτοκίνητου και αναγκάστηκε να δεχθεί εξωτερική βοήθεια
από την –πάντα έτοιμη- καναδέζα.
Ουσιαστικό προτέρημα στη «βαριά» πίστα είχαν τα ελαφρά
τετρακίνητα, που απέδειξαν ότι στη λάσπη έχουν τον πρώτο λόγο.
Φυσικά τις επευφημίες των θεατών δέχτηκαν και τα θηριώδη massive
τετρακίνητα με τον υπέροχο ήχο τους.
Ο αγώνας συνεχίστηκε μέχρι αργά το απόγευμα και μετά τη
λασπομαχία, ακολούθησε αποτεσματομαχία και απονομή στο φιλόξενο
χώρο της πίστας.
Το παιχνίδι τελείωσε με γέλια και χαρά.
Ο θεσμός ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, ανανεωμένος και όλοι
ανανέωσαν το ραντεβού για τον επόμενο αγώνα του κυπέλλου που θα
διοργανωθεί στις 19 Μαρτίου.
[Σπύρος
–Superspy- Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: Γιώργος –Cuspid- Φυτάς
Αποτελέσματα |
Τελική
κατάταξη Κ1 |
Α/Α |
Α/Σ |
Οδηγός |
Αυτοκίνητο |
Κλάση |
Σύνολο |
1 |
42 |
ΠΟΛΙΤΟΣ NIKOΣ |
SUZUKI JIMNY |
K1K |
800 |
2 |
44 |
ΣΙΔΕΡΗΣ
ΜΑΝΘΟΣ |
SUZUKI
SAMURAI |
K1K |
870 |
3 |
40 |
ΜΠΑΛΟΔΗΜΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
KIA SPORTAGE |
Κ1Κ |
940 |
4 |
5 |
ΔΗΛΑΝΑΣ ΑΡΗΣ |
CHRYSLER
CHEROKEE |
K1K |
960 |
5 |
35 |
ΛΙΟΥΝΕΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ |
SUZUKI
VITARA |
K1K |
1140 |
6 |
2 |
ΚΟΡΟΜΠΛΗΣ |
SUZUKI SAMURAI |
K1K |
1640 |
7 |
1 |
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ |
SUZUKI
SAMURAI |
K1K |
1670 |
8 |
6 |
ΜΑΡΔΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
SUZUKI
SAMURAI |
K1K |
1670 |
9 |
33 |
ΜΑΛΤΕΖΟΣ
ΚΩΣΤΑΣ |
SUZUKI LJ -
50 |
K1K |
2110 |
10 |
3 |
KAΤΤΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
MITSUBISHI
PAJERO |
K1K |
2590 |
|
|
|
|
|
Τελική
κατάταξη Κ2 |
Α/Α |
Α/Σ |
Οδηγός |
Αυτοκίνητο |
Κλάση |
Σύνολο |
1 |
12 |
ΜΑΓΙΑΦΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ |
JEEP
WRANGLER |
K2K |
100 |
2 |
27 |
ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΟΣ
ΜΑΝΘΟΣ |
PLAYMOBIL |
Κ2Κ |
1600 |
3 |
15 |
ΤΣΟΥΚΑΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
SUZUKI JIMNY |
Κ2Κ |
1640 |
4 |
24 |
ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ |
SUZUKI
SAMURAI |
K2K |
1820 |
5 |
16 |
ΠΟΥΠΑΚΗΣ
ΕΜΜΑΝ. |
SUZUKI
SAMURAI |
K2K |
1890 |
6 |
17 |
ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ |
MITSUBISHI
PAJERO |
K2K |
1900 |
7 |
19 |
ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
CJ5 |
K2K |
1990 |
8 |
39 |
ΚΕΧΑΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ |
SUZUKI JIMNY |
K2K |
2300 |
9 |
22 |
ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ
ΣΤΕΛΙΟΣ |
MITSUBISHI
L200 |
Κ2Κ |
2320 |
10 |
30 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ |
JEEP
WRANGLER |
K2K |
2660 |
Κατεβάστε τα συνολικά
αποτελέσματα
Διαβάστε ακόμα
Rain Forest Challenge:
Υπέρτατη Off-Road δοκιμασία!
Διαβάστε και γράψτε εντυπώσεις για τον αγώνα στο Forum!
Υπάρχουν
πάνω από 250 φωτογραφίες από
τον αγώνα, επικοινωνήστε με τον φωτογράφο του αγώνα στο cuspid@off-road.gr
για να
παραγγείλετε τις δικές σας!
Πρόγραμμα αγώνων Trial 2006 |
|
Trial
4X4 Fedima Cup
|
Trial
4X4 B. Ελλάδας
|
Trial
4X4 Κρήτης
|
ΙΑΝ |
|
|
|
28,29 |
ΕΚΑΛΗ |
|
|
|
|
|
|
ΦΕΒ |
|
|
|
25,26 |
|
|
ΡΕΘΥΜΝΟ(φιλικός) |
|
|
|
|
ΜΑΡ |
|
|
|
18,19 |
IRON TEAM |
|
|
25,26 |
|
|
ΛΑΣΙΘΙ |
|
|
|
|
ΑΠΡ |
|
|
|
15,16 |
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ |
|
|
|
|
ΜΑΪΟΣ |
|
|
|
6,7 |
|
ΚΟΜΟΤΗΝΗ |
|
13,14 |
|
|
ΡΕΘΥΜΝΟ |
27,28 |
|
|
ΧΑΝΙΑ |
|
|
|
|
ΙΟΥΝ |
|
|
|
10,11 |
|
ΣΕΡΡΕΣ |
|
25,26 |
ΕΚΑΛΗ |
|
|
|
|
|
|
ΙΟΥΛ |
|
|
|
29.30 |
|
ΕΒΡΟΣ |
|
|
|
|
|
ΣΕΠ |
|
|
|
16,17 |
|
ΚΑΒΑΛΑ |
ΧΑΝΙΑ |
|
|
|
|
ΟΚΤ |
|
|
|
30/9,1 |
|
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ |
|
|
|
|
|
ΝΟΕΜ |
|
|
|
11,12 |
IRON TEAM |
|
|
18,19 |
|
|
ΛΑΣΙΘΙ |
25,26 |
|
ΒΕΡΟΙΑ |
|
|
|
|
|
ΔΕΚ |
|
|
|
2,3 |
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ |
|
|
More articles
|
|
| |
|