Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
1o Trial 4x4 Fedima Cup 2006

Trial 4X4Εγκαίνια για την αγωνιστική χρονιά, έγιναν με τον πρώτο αγώνα για τους τετρακίνητους, στην πίστα Terradura.

Πρώτο Trial 4Χ4 για το Fedima Cup 2006, οργανωμένο από την ομάδα της Εκάλης.

Η κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών, φρόντισε ώστε η πίστα, τα αυτοκίνητα, οι αγωνιζόμενοι αλλά και οι λιγοστοί θεατές να πάρουν την κατάλληλη δόση λάσπης.
Λάσπη, λάσπη, λάσπη και ... πολλή λάσπη!





Η προγραμματισμένη εκκίνηση ήταν στις 10:00, αλλά τελικά ο αγώνας ξεκίνησε στις 11:30.

Μιάμιση ώρα καθυστέρηση δεν είναι και ότι καλύτερο για τους θεατές, όμως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν, πέρα από την οργάνωση, αρκετοί συμμετέχοντες, που αντί να δηλώσουν όπως όφειλαν συμμετοχή νωρίς, μέσα στη βδομάδα, εμφανίσθηκαν τελευταία στιγμή με αποτέλεσμα να ... γίνει το αδιαχώρητο στη γραμματεία.

Ευτυχώς η οργάνωση, κάλυψε το θέμα των πολλών συμμετοχών (43!!!) και φρόντισε να τυπώσει τα ... παραπάνω νούμερα που χρειάστηκαν, έγκαιρα.

Εγκαίνια και στους νέους τεχνικούς κανονισμούς, που φαίνεται ότι βάζουν τα πράγματα σε σωστή σειρά σε σχέση με το περσινό αλλαλούμ.

Το χιόνι μπορεί να είχε λιώσει, όμως όλα ήταν παγωμένα, η λάσπη, το νερό στους λάκκους αλλά.... και οι συμμετέχοντες.




Αυτό είδε φαίνεται και το Land Cruiser του Κοκόζη στο πρώτο εμπόδιο και αποφάσισε να βάλει ένα χεράκι και να ζεστάνει την ατμόσφαιρα, παίρνοντας φωτιά!
Η έγκαιρη επέμβαση της οργάνωσης, απέτρεψε την καταστροφή!

Υπερ-προετοιμασμένοι οι περισσότεροι οδηγοί και οχήματα, αλλά το τεραίν έδειξε τα δόντια του. Ευτυχώς ο Σ. Δουκέρης ήταν εκεί παρέα με την καναδέζα του και «έσωσε» καταστάσεις.

Πιο πολύ trophy λοιπόν παρά trial και εδώ η εμπειρία του ¶ρη Μαγιάφη, με το άριστα προετοιμασμένο (o θεός να το κάνει …) Κ2-Wrangler κυριάρχησε.





Μόλις 100 (!!!) βαθμούς ποινή για όλο τον αγώνα για τον ¶ρη, ενώ ο αμέσως επόμενος στην Κ2, Μάνθος Γιαννακάρος με μια πολύ καλή εμφάνιση, οδηγώντας το  Samurai - Playmobil ακολούθησε με 1600 βαθμούς.
Τρίτος σε απόσταση αναπνοής, ο Βαγγέλης Τσούκας με Jimny και 1640 βαθμούς!



Όμως και στην Κ1 οι πρώτες θέσεις κρίθηκαν με μικρή διαφορά. ¶ξιος ο Νίκος Πολίτος, με Jimny και 800 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον έμπειρο Μάνθο Σιδέρη,  με Samurai και 870 βαθμούς .

Την τριάδα έκλεισε ο Γιώργος Μπαλοδήμας που οδήγησε έξυπνα το Kia Sportage και βγήκε με 940 βαθμούς.

Εκτός παιχνιδιού, βρέθηκε ο Γιάννης Δελής με το Saturn, μια και φτάνοντας πρώτος στους πάγους του δεύτερου εμποδίου, τους έσπασε μεν, αλλά ταυτόχρονα ταλαιπώρησε τα .. ηλεκτρικά του αυτοκίνητου και αναγκάστηκε να δεχθεί εξωτερική βοήθεια από την –πάντα έτοιμη- καναδέζα.

Ουσιαστικό προτέρημα στη «βαριά» πίστα είχαν τα ελαφρά τετρακίνητα, που απέδειξαν ότι στη λάσπη έχουν τον πρώτο λόγο.
Φυσικά τις επευφημίες των θεατών δέχτηκαν και τα θηριώδη massive τετρακίνητα με τον υπέροχο ήχο τους.

Ο αγώνας συνεχίστηκε μέχρι αργά το απόγευμα και μετά τη λασπομαχία,  ακολούθησε αποτεσματομαχία και απονομή στο φιλόξενο χώρο της πίστας.

Το παιχνίδι τελείωσε με γέλια και χαρά. Ο θεσμός ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, ανανεωμένος και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού για τον επόμενο αγώνα του κυπέλλου που θα διοργανωθεί στις 19 Μαρτίου.

[Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής]

Φωτογραφίες: Γιώργος –Cuspid- Φυτάς









Αποτελέσματα
Τελική κατάταξη Κ1
Α/Α Α/Σ Οδηγός Αυτοκίνητο Κλάση Σύνολο
1 42 ΠΟΛΙΤΟΣ NIKOΣ SUZUKI JIMNY K1K 800
2 44 ΣΙΔΕΡΗΣ ΜΑΝΘΟΣ SUZUKI SAMURAI K1K 870
3 40 ΜΠΑΛΟΔΗΜΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ KIA SPORTAGE Κ1Κ 940
4 5 ΔΗΛΑΝΑΣ ΑΡΗΣ CHRYSLER CHEROKEE K1K 960
5 35 ΛΙΟΥΝΕΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ SUZUKI VITARA K1K 1140
6 2 ΚΟΡΟΜΠΛΗΣ SUZUKI SAMURAI  K1K 1640
7 1 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SUZUKI SAMURAI K1K 1670
8 6 ΜΑΡΔΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ SUZUKI SAMURAI K1K 1670
9 33 ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΚΩΣΤΑΣ SUZUKI LJ - 50 K1K 2110
10 3 KAΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ MITSUBISHI PAJERO K1K 2590





Τελική κατάταξη Κ2
Α/Α Α/Σ Οδηγός Αυτοκίνητο Κλάση Σύνολο
1 12 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ JEEP  WRANGLER K2K 100
2 27 ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΟΣ  ΜΑΝΘΟΣ PLAYMOBIL Κ2Κ 1600
3 15 ΤΣΟΥΚΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ SUZUKI JIMNY Κ2Κ 1640
4 24 ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SUZUKI SAMURAI K2K 1820
5 16 ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝ. SUZUKI SAMURAI K2K 1890
6 17 ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΒΑΣΙΛΗΣ MITSUBISHI PAJERO K2K 1900
7 19 ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ CJ5 K2K 1990
8 39 ΚΕΧΑΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SUZUKI JIMNY K2K 2300
9 22 ΜΑΚΡΟΓΚΙΚΑΣ  ΣΤΕΛΙΟΣ MITSUBISHI L200 Κ2Κ 2320
10 30 ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ JEEP  WRANGLER K2K 2660

Κατεβάστε τα συνολικά αποτελέσματα

Διαβάστε ακόμα

Rain Forest Challenge: Υπέρτατη Off-Road δοκιμασία!

Διαβάστε και γράψτε εντυπώσεις για τον αγώνα στο Forum!


Υπάρχουν πάνω από 250 φωτογραφίες από τον αγώνα, επικοινωνήστε με τον φωτογράφο του αγώνα στο cuspid@off-road.gr για να παραγγείλετε τις δικές σας!

























Πρόγραμμα αγώνων Trial 2006
  Trial 4X4 Fedima Cup
Trial 4X4 B. Ελλάδας
Trial 4X4 Κρήτης
ΙΑΝ      
28,29 ΕΚΑΛΗ    




ΦΕΒ      
25,26     ΡΕΘΥΜΝΟ(φιλικός)




ΜΑΡ      
18,19 IRON TEAM    
25,26     ΛΑΣΙΘΙ
       
ΑΠΡ      
15,16 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ    
 
ΜΑΪΟΣ      
6,7   ΚΟΜΟΤΗΝΗ  
13,14
  ΡΕΘΥΜΝΟ
27,28     ΧΑΝΙΑ
       
ΙΟΥΝ      
10,11   ΣΕΡΡΕΣ  
25,26 ΕΚΑΛΗ    
       
ΙΟΥΛ      
29.30   ΕΒΡΟΣ  
       
ΣΕΠ      
16,17   ΚΑΒΑΛΑ ΧΑΝΙΑ
       
ΟΚΤ      
30/9,1   ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  
       
ΝΟΕΜ      
11,12 IRON TEAM    
18,19     ΛΑΣΙΘΙ
25,26   ΒΕΡΟΙΑ  
       
ΔΕΚ      
2,3 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ    




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041891 seconds. ]