Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Raid Πάτρας 2005: Το... κερασάκι στην τούρτα!

Με ένα πραγματικό αγώνα, καταπληκτικό, σκληρό, σφικτό, όπως αρμόζει σε Rally Raid, ολοκληρώθηκε το κύπελλο Trail Ride Raid 2005.

Raid Πάτρας λοιπόν, με βροχή, γλίτσα, λάσπη, ομίχλη, πέτρα, λούκια, νεροφαγώματα, πολύ και καλό Off-Road, flat out κομμάτια, δάσος, ξανά ομίχλη, στεναδούρες, κατηφόρια, αρκούδες (!!!), ανηφόρια, Οργάνωση, εξαιρετικό road book και .... περιπέτεια

Η σωστή συνταγή για μια επιτυχημένη διοργάνωση!

Η λέσχη του ΑΟΔΠ, μπορεί να το καθυστέρησε λίγο, αλλά ο εξ αναβολής αγώνας, που πραγματοποιήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου, ήταν το ... κερασάκι στην τούρτα!






Ένας χρόνος, χρειάστηκε, αλλά όλοι πλέον καταλήξανε ότι ο καλύτερος τρόπος για την πραγματοποίηση των αγώνων Raid είναι…. αυτός που γνωρίζουμε από την περσινή Ροδόπη!

Σκληρός, σφικτός και… ελεύθερος, ένας αγώνας, είναι τελικά πιο ασφαλής, μια και όλοι πιάνουν τον ρυθμό που μπορούν και όχι αυτόν που τους «επιβάλλεται».

Οι άνθρωποι του ΑΟΔΠ, δούλεψαν με όρεξη και υπό την επίβλεψη των DOC και Καρκάτσα, ετοίμασαν τον καλύτερο, κατά γενική ομολογία, αγώνα της χρονιάς, τόσο στα τετρακίνητα όσο και στις μοτοσυκλέτες.

Ο χώρος τεχνικού ελέγχου, εκκίνησης και τερματισμού, ιδανικός. Η φιλοξενία έγινε στο παλιό στάδιο του Απόλλωνα Πατρών.

45 τετρακίνητοι και 56 αναβάτες έδωσαν το παρόν με στόχο την αδρεναλίνη και τη διασκέδαση. Όπως πάντα, το βράδυ πριν την εκκίνηση, όλοι όλο και κάτι ψιλομαζεύανε στα οχήματα τους, από «απλή» αλλαγή ελαστικών, έως καινούργια ηλεκτρική εγκατάσταση!

Η εκκίνηση προγραμματισμένη για την επόμενη αργούτσικα (8:00), έδωσε την ευκαιρία σε αρκετά πληρώματα, μετά τις επισκευές να συνεχίσουν σε κατάλληλο μαγαζί.

Βροχή!
08:00 και ο πρώτος αναβάτης, ξεκίνησε τη διαδρομή.
Τρία –μόλις- χιλιόμετρα αργότερα, μέσα από την Αχαΐα Κλάους, ξεκίναγε στενό αναφορικό δρομάκι.

Σύντομα οι πρώτες σταγόνες έκαναν την εμφάνιση τους και μαζί ήρθε και πυκνή ομίχλη, που περιόριζε την ορατότητα στα 5-7 μέτρα. Σιγά μην έβγαινε η ΜΩΤ (50 για μοτό, 46 για auto).

Αυτό έδωσε την ευκαιρία για να χαλαρώσουν τα πληρώματα, να απολαύσουν την οδήγηση και την πλοήγηση, ακολουθώντας ο καθένας τον ρυθμό του.

Ότι καλύτερο! Τέρμα οι ανοησίες και ο κλεφτοπόλεμος με τους κριτές.

35 χιλιόμετρα αργότερα, ο ουρανός άνοιξε και λίγο πριν βγούμε στα Καλάβρυτα, είδαμε και ήλιο!

Σύντομος ανεφοδιασμός και συνέχεια σε ένα από τα καλύτερα κομμάτια της διαδρομής.

Τέσσερις διαδοχικές Off-Road πλαγιές, ήταν αρκετές να σου φτιάξουν τη διάθεση με αποκορύφωμα το στενό, κατηφορικό, μέσα στα δέντρα και τις φυλλωσιές. Αααχχχ! ¶παιχτο!

Ακολούθησε γρήγορο, γλιστερό flat out κομμάτι.

Ο ρυθμός έπεφτε μόνο για να περάσουμε από τα αλλεπάλληλα ποταμάκια. Η γλίτσα, από την χθεσινοβραδινή βροχή, φρόντιζε ώστε η αδρεναλίνη να διατηρείται σε υψηλά ποσοστά.

Ομίχλη της …. Αρκούδας!
Και ύστερα έκανε την εμφάνιση της και πάλι η ομίχλη....
Ο ρυθμός έπεσε αναγκαστικά, δεν είναι και ότι καλύτερο να βλέπεις ευθεία και ο δρόμος να κάνει εσάκι γύρω από το… κενό!

Με το που καθάρισε η ομίχλη, βγήκαμε στο τελευταίο ΣΕΔ, όπου πωρωμένος ΚΤΜας, παρότρυνε τους πάντες: Στρίψε εδώ δεξιά και ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ... ΑΡΚΟΥΔΑΑΑΑΑΑΑ!

Διάολε τι εννοεί; - αναρωτιόσουν – και ακολουθούσε το καλύτερο κομμάτι της διαδρομής: Ένα υπέροχο ανηφορικό – τεχνικό μονοπατάκι, σε μια γλιστερή, γεμάτη γρασίδι πλαγιά, πολλούς βράχους και ενδιαφέροντα εμπόδια από δεντράκια.

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ! Αν έκανες το λάθος δεν είχες δεύτερη ευκαιρία....


Η ανηφόρα βοηθούσε ή χαντάκωνε.
Οι καλοί – τυχεροί, καθάριζαν σύντομα και γλίτωναν ένα κύκλο περίπου 7,5 χιλιομέτρων. Αν έκανες το λάθος να «μπεις» και δε σου «καθότανε» είχες καταστραφεί.

Αμέσως μετά η διαδρομή τελείωνε με μερικά χιλιόμετρα μέσα σε λιβαδάκια και σε μια στροφή, λίγο πριν την άσφαλτο, τελείωνε το παιχνίδι.

10 χιλιόμετρα αργότερα βρισκόσουν στον τερματισμό, όπου σε περίμενε εκτός των άλλων, ένας  υπέροχος ήλιος να σε στεγνώσει και να σε ζεστάνει μέχρι το κόκαλο!

Ότι πρέπει για μια γιορταστική απονομή!

Αγωνιστικές εκπλήξεις…

Μοτο: Στις μοτοσυκλέτες, οι πρώτες θέσεις όλων των κατηγοριών για το κύπελλο, είχαν κριθεί από τη Λαμία.

Στα 450 ο Χάρης Καμαρούλιας, στα Open ο Σπύρος Κατσιμαλής και στα γουρούνια (γροινγκ) ο Αλέξανδρος Ψωφάκης, έκαναν ένα αγώνα – βόλτα.
Όχι όμως και οι υπόλοιποι….

Ουσιαστική μάχη δόθηκε καταρχήν στην κατηγορία Open για την δεύτερη θέση.
Μνηστήρες τρεις: Αντώνης Σούλιος, Λευτέρης Μαρουλάκης και Γιώργος Αργυράκης παίζανε το κύπελλο για μισό βαθμό.

Χαμένος ο Λευτέρης Μαρουλάκης (KTM 620 Rally), όταν λύθηκε η βίδα του κεντρικού γραναζίου και ... ακινητοποιήθηκε το σύμπαν....

Απ΄ την άλλη ο Αντώνης Σούλιος (KTM 640 Adv), με το βαρύ Adventure δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον Γιώργο Αργυράκη (ΚΤΜ 525) με το ελαφάκι 525.

Τελικά ο πολύ βελτιωμένος Λέανδρος Κατσαρός (ΚΤΜ 525), εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο, ένα πρόβλημα καυσίμου του Σπύρου Κατσιμαλή (KTM 640 Raid) που ακολούθησε δεύτερος. Την τριάδα έκλεισε ο Γιώργος Αργυράκης (ΚΤΜ 525).

Με την παραπάνω κατάταξη, η «μοιρασιά» για το κύπελλο Trail Ride – Raid 2005 στην open διαμορφώθηκε ως εξής:

1ος Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής (ΑΧΟ – ΜΑΚΑΝ – Ελαστικά Ακρίβος – Off-Road.gr / KTM 640 Raid)
2ος Γιώργος –Σίφουνας- Αργυράκης (Yamaha TTR600 /  KTM 525 EXC)
3ος Αντώνης –Spulse- Σούλιος (Hellinservice 001 – NZI Helmets / KTM 640 Adv)


Στην 450, η κατάσταση ήταν πιο απλή, με την πρώτη θέση να πηγαίνει στον ήδη κυπελλούχο Χάρη Καμαρούλια (Yamaha WR250), ακολουθούμενος από τους Σπύρο Τσιμέκα (Honda CRE450) και Πέτρο Μπλιέρη (ΚΤΜ 250 EXC).

Η τελική κατάταξη για το κύπελλο 450, διαμορφώθηκε:

1ος Χάρης Καμαρούλιας (DBR – Kasimis – Enduro.gr / Yamaha WR250f)
2ος Αλέξανδρος –Epital- Επιτροπάκης (ΚΤΜ 400 LC4)
3ος Συμεών –Pino- Μιχαηλίδης (Off-Road.gr Δράμα team / Suzuki DRz400)

Στα γουρουνάκια... παραλίγο να γίνει σφαγή στην ... «Αρκούδα».
Οι επίδοξοι διεκδικητές του κυπέλλου, τερμάτισαν και τον αγώνα με την ίδια σειρά και έτσι για το 2005 έχουμε:

1ος Αλέξανδρος –RaptorR- Ψωφάκης (Quad Rally Team – Off-Road.gr / Yamaha Raptor 660)
2ος Σταύρος Κανελλέας (Μέτρον – ΜΟΤΟ / Kawasaki KFX 400)
3ος Σάββας –Denis- Μυλωνάς (Africa Team Mylonas – Olympus – Repsol – QRT / Kawasaki KVF 750

Τετρακίνητα: Σε ένα τόσο σκληρό αγώνα θα περίμενε κανείς τα «σκληροπυρηνικά» τετρακίνητα να έχουν πλεονέκτημα.

Όμως οι Δηλές / Ματιάτος, πάτησαν στο λαιμό το RAV4 και όχι απλά πήραν την γενική και την κατηγορία τους, αλλά... καθάρισαν με μεγαλύτερη ΜΩΤ ακόμα και απο τις μοτοσυκλέτες!

Στον αγώνα της Α1-4Χ4, λοιπόν, μετά τους Βασίλη Δηλέ/Σπύρο Ματιάτο, ακολούθησαν οι Αντώνης Κυλίτης / Παντελής Ηλιακάκης και το μικτό πλήρωμα των Δημήτρη Σταθάκου / Αγγέλας Παπαδημητροπούλου.

Χρειάστηκε το Raid Πάτρας για να ξεκαθαρίσει η βαθμολογία του κύπελλου της Α1-4Χ4:

1ος Βασίλης –Kill Bill- Δηλές / Σπύρος –Atlas- Ματιάτος (Ravage – Ολύμπιος εμπορική – Εγγλεζόπουλος / Toyota Rav4)
2ος Σταθάκος –Dista- Σταθάκος / Αγγέλα -4WDMama- Παπαδημητροπούλου (Stratego Adv. Team-MakisSport-Tetrakinisi / Suzuki Vitara)
3ος Αντώνης –Antoni$- Κυλίτης / Παντελής –Pili- Ηλιακάκης (Ιχνηλάτης-Τετρακίνηση-Εγγλεζόπουλος / Jeep Cherokee)


Δεν μπόρεσαν να λύσουν τις «διαφορές» τους, ούτε σε αυτό τον αγώνα, οι κύριοι διεκδικητές της Α2-4Χ4 Raid, Κουτάς – Χρηστακέας και ... άφησαν το πεδίο ελεύθερο για έναν πολύ σταθερό και γρήγορο (το πήγαινε τάπα!) Χαρακίδα.

Οι Γιώργος Χρηστακέας/¶κης Καραμηνάς, δεν συμφώνησαν στη χάραξη της διαδρομής σε μια καμπή και αποφάσισαν να κάνουν μια …. ψιλοτουμπίτσα.
Το γεγονός τους έβγαλε εκτός παιχνιδιού, χωρίς άλλα ιδιαίτερα προβλήματα, πέρα απο το ταλαιπωρημένο Pajero και κάποια μικροτραύματα.

Απ΄ την άλλη οι Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης, είχαν όλο το δρόμο να δράσουν, αλλά το Land Rover αποφάσισε διαφορετικά και με μια βλάβη στον ατέρμονα, άφησε το πλήρωμα να θαυμάζει απο ψηλά την υπέροχη θέα του Πατραϊκού, λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό.

Έτσι τον αγώνα πήραν οι άξιοι Μάριος Χαρακίδας / Περικλής Μιχοσταύρος, ακολουθούμενοι απο τους τοπικούς Βασίλη Ραφτόπουλο/Νίκο Μπάρλο και Κώστα Πολίτη/ Φίλλιπο Πολίτη.

Ο τελικός της Πάτρας διαμόρφωσε την κατάταξη και στο κύπελλο 4Χ4 Raid:

1οι  Μάριος Χαρακίδας / Περικλής Μιχοσταύρος (Mitsubishi Pajero)
2οι Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης (Hellinstore 018-Denicol-Egglezopoulos-Candle / Land Rover 110)
3ος Έπαθλο οδηγών Γιώργος Χρηστακέας (Εγγεζόπουλος-Cooper-Attart Mitsubishi Pajero
3ος Έπαθλο συνοδηγών Σπύρος Πούντος

Το βήμα έγινε και ολοκληρώθηκε ένα πανελλήνιο Κύπελλο με έξι αγώνες, όπου συμπεριλαμβάνονταν μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.

Για την επόμενη χρονιά...... μας περιμένει ένα πρωτάθλημα, με πέντε αγώνες. Αρκετοί απο αυτούς διήμεροι, ενώ κάτι ψιθυρίζεται και για έναν τριήμερο.

Οι δύο συντελεστές του χώρου, 0-300 & Off-Road.gr, θα συνεργαστούν πιο στενά με στόχο να πάνε τα πράγματα ακόμα ένα βήμα παραπέρα.

Μείνετε κοντά μας για περισσότερες εκπλήξεις.... Κάτι ετοιμάζεται για το 2006!

[Σπύρος Κατσιμαλής]

Φωτογραφίες: Off-Road.gr



Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν τα είδη ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO (που προκήρηξε για φέτος το AXO Challenge με ειδικές παροχές σε είδη ένδυσης για τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα τους νικητές), η ΜΑΚΑΝ με τα είδη μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού ταξιδιού και περιήγησης, τα ελαστικά Cooper και η Infote, ενώ την εκδήλωση υποστηρίζουν το κατάστημα SPEED WHEEL, τα καταστήματα Hellinstore 001 & 018, τα Ελαστικά Χατζηγεωργίου, το κατάστημα εξοπλισμού αυτοκινήτων 4Χ4 4Wheel Drive και τα φίλτρα αέρος DNA.

Χορηγός επικοινωνίας ήταν, όπως πάντα, εκτός από το περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης "0-300"  και το www.off-road.gr.



Downloads
Αποτελέσματα MOTO.(Συμμετοχές, γενική, αναλυτικές μετρήσεις)
Αποτελέσματα AUTO.(Συμμετοχές, γενική, αναλυτικές μετρήσεις)

Βαθμολογία κυπέλλου ΜΟΤΟ.
Βαθμολογία κυπέλλου AUTO.

Διαβάστε και ρωτήστε πληροφορίες στο forum του trail ride


Παλαιότεροι αγώνες του Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005

Διαβάστε τι έγινε στον πρώτο αγώνα στην Εύβοια.
Διαβάστε τι έγινε στον δεύτερο αγώνα στην Θήβα.
Διαβάστε τι έγινε στον τρίτο αγώνα στο Πήλιο.
Διαβάστε τι έγινε στον τέταρτο αγώνα στα Ψαχνά.
Διαβάστε τι έγινε στον πέμπτο αγώνα στην Λαμία.



Παραλειπόμενα:

- Το πολύ καλό κλίμα στον τερματισμό, δεν χάλασε ούτε από την κίνηση που έκανε κάποιο «μαύρο πρόβατο». Την προηγούμενη μέρα, κάποιος αφαίρεσε μερικά –καθοριστικά- λίτρα καυσίμου από το γουρουνάκι του Αλέξανδρου Ψωφάκη και από τη μοτοσυκλέτα του Σπύρου Κατσιμαλή. Δε χρειάζονται τέτοια άτομα εδώ… υπάρχει αλλού χώρος για αυτούς.

- Μερικοί λείπανε από την απονομή…. βλέπεις αυτή έγινε ταυτόχρονα με το παιχνίδι γυναικών στο στάδιο…. Πω πω πράμα….

- ¶ξιος ο DOC, έκανε πραγματικότητα αυτό που είπε. Το κύπελλο πέρασε από «χίλια κύματα» μια και τάραξε λιμνάζοντα ύδατα.

- Υπερ άξια τα παιδιά του ΑΟΔΠ. Έκαναν το πάν για να προσφέρουν ευχαρίστηση στους συμμετέχοντες.

- Η «αρκούδα» καθάρισε πολλούς!

- Χαμένοι όσοι δεν ήρθαν. ΖΗΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

- Πριν την επίσημη –αλλά ψυχρή- απονομή του κυπέλλου από την ΕΛΠΑ, θα γίνει πάρτι για να … το ευχαριστηθούμε. Προϋπόθεση… η άφιξη με ταξί (να μην έχουμε και πρόβλημα κατανάλωσης μπύρας!)

- 0-300 ή 0-350 για το Αττικό;



Συνεντεύξεις 4Χ4 στο Off-Road.gr

Βασίλης Δηλές / Σπύρος Ματιάτος – Πρώτος κυπέλλου στην Α1-4Χ4

Δηλές:
Αγώνας με τα όλα του. Πάρα πολύ δύσκολος, ήταν ένας καθαρός αγώνας που έδειξαν την αξία τους τα τετρακίνητα. Ήταν πάρα πολύ γρήγορος, Το ότι τον τερματίσαμε ήταν κατόρθωμα. Στεναχωρήθηκα για τους συναθλητές μου, που πάθανε ζημιές. Δόξα το θεό, πήγαμε καλά. Θα συνεχίσουμε του χρόνου!
Ματιάτος: Ωραίος αγώνας, το διασκεδάσαμε, ήταν μια καταπληκτική διαδρομή, με πολύ όμορφα περάσματα, πολύ καλό road book, ένα πραγματικό Rally Raid.


Σταθάτος / Παπαδημητροπούλου – Δεύτεροι κυπέλλου στην Α1-4Χ4
Δημήτρης: Γενικά το κύπελλο ήταν πολύ καλό, ο σημερινός αγώνας, γρήγορος, σκληρός και όπως έπρεπε για να κρίνει τις πρώτες θέσεις
Συγχαρητήρια στους Δηλέ/Ματιάτο που με ένα RAV, κατάφεραν και έκαναν τους καλύτερους χρόνους.
Αγγέλα: Το κύπελλο ήταν πάρα πολύ καλό. Ευχαριστήθηκα όλους τους αγώνες, όλοι κάτι μου δώσανε. Σήμερα το 46 ήταν άπιαστο και αυτό μας έκανε να χαλαρώσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Είμαι ευχαριστημένη από τον καλό μου, για τις επιδόσεις του και του χρόνου εύχομαι ακόμα καλύτερα.


Αντώνης Κυλίτης / Παντελής Ηλιακάκης – Τρίτοι στο κύπελλο στην Α1- 4Χ4
Αντώνης: Ο πιο εντουράδικος της χρονιάς και από τους καλύτερους για τα χιλιόμετρα του. Μας άρεσε πάρα πολύ. Του χρόνου, με τις ίδιες συνθήκες, με ίδιο αυτοκίνητο, ίσως λίγο βελτιωμένο στην ασφάλεια, θα συμμετέχουμε.
Παντελής: Τα είχε όλα! Ομίχλη, βροχή, λάσπη, καταπληκτικά. Αυτό που χρειαζόμαστε, είναι λίγο περισσότερο γκάζι, να δούμε τι θα κάνουμε σε αυτόν τον τομέα, κατά τα άλλα ευχαριστημένοι είμαστε από την φετινή χρονιά, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην συνεχίσουμε και το 2006.


Χαρακίδας Μάριος / Περικλής Μιχοσταυρός – Πρώτος κυπέλλου στην κατηγορία Α2-Raid
Μάριος: Ξεκινώντας από τον σημερινό αγώνα, να πούμε ότι ήταν πολύ καλός, νομίζω ιδανικά μέσα στο πνεύμα του Trail Ride Rally Raid. Όσον αφορά το κύπελλο, αν και ξεκινήσαμε περίπου στη μέση, ενθουσιαστήκαμε και περιμένουμε την επόμενη χρονιά!
Περικλής: Δεν θα διαφοροποιηθώ από τον οδηγό μου. Ένας ιδανικός για 4Χ4 αγώνας, σήμερα. Πρέπει να βρω ένα τρόπο να «πιέσω» λίγο τον Μάριο, γιατί «αφήνει» το πόδι του, αρκετά συχνά, από το γκάζι…
Θα τα πούμε την επόμενη χρονιά!


Γιώργος Κουτάς / Πέτρος Κουντούρης – Δεύτεροι κυπέλλου Α2-Raid
Γιώργος: Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας, δυστυχώς δεν καταφέραμε να κάνουμε το πιο απλό που θα έπρεπε να κάνουμε, δηλαδή να τερματίσουμε, μετά την ατυχία του Γιώργου Χρηστακέα, ήρθαμε και εμείς και τα κάναμε όσο χειρότερα μπορούσαμε, μείναμε από ατέρμονα και χάσαμε το κύπελλο λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Ελπίζω του χρόνου να πάμε καλύτερα.


Γιώργος Χρηστακέας – Τρίτος κυπέλλου Α2-Raid
Το φετινό κύπελλο, ήταν ενδιαφέρον μέχρι την τελευταία στιγμή και τελικά όλα παίζονται μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Ο σημερινός αγώνας, ήταν ο καλύτερος και σαν διαδρομή και σαν δυσκολία, αλλά είδαμε ένα μικρό μέρος του, μια και είχαμε μια ατυχία.



Συνεντεύξεις Moto στο Off-Road.gr

Χάρης Καμαρούλιας – Πρώτος κυπέλλου στην Μ1-450
Δύσκολος ο σημερινός αγώνας, θύμισε enduro. Πολύ ομίχλη, φανταστικές εικόνες στα βουνά. Το καλύτερο για το τέλος της χρονιάς.
Μου άρεσε πολύ ο φετινός θεσμός, με καταπληκτικές διαδρομές κάθε φορά. Περιμένω την επόμενη χρονιά μια και αυτός ο θεσμός είναι ότι πρέπει για εμάς τους ερασιτέχνες, που θέλουμε να ασχοληθούμε με το χώρο.


Αλέξανδρος Επιτροπάκης – Δεύτερος κυπέλλου στην Μ1-450
Ο σημερινός αγώνας, για μένανε ήτανε από τους κορυφαίους, η διαδρομή ήταν πάρα πολύ καλή, οργανωμένος πολύ καλά από τα παιδιά της Πάτρας.
Γενικά η χρονιά του κυπέλλου, στάθηκε σε πολύ υψηλό επίπεδο, όλοι οι συμμετέχοντες έχουν ανέβει, βλέπουμε κάθε φορά καλύτερα μηχανάκια και πιο προετοιμασμένους οδηγούς.
Πιστεύω ότι του χρόνου θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον και το περιμένω πώς και πώς. Ελπίζω με μια νέα μοτοσυκλέτα για μένα.


Σπύρος –Superspy Off-Road.gr- Κατσιμαλής – Πρώτος κυπέλλου κατηγορία M2-Open
Ο σημερινός αγώνας πλησίασε σε πολλά σημεία το τέλειο. Βροχή, ομίχλη, λάσπη, ήλιος, ζέστη, σκόνη, πολύ Off-Road, δάσος, ανηφόρες, κατηφόρες, πλοήγηση και… περιπέτεια.

Το ιδανικό έγινε λοιπόν και το κύπελλο ήρθε στο τέλος του, με τον καλύτερο τρόπο.

Ο στόχος που μπήκε από το τέλος του 2003, με τον πρώτο κοινό αγώνα μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου, πέρασε φέτος από αρκετές δυσκολίες, αλλά είμαι σίγουρος αρκετά πράγματα ξεκαθάρισαν και έτσι η επόμενη χρονιά θα μας φέρει ακόμα πιο κοντά στα Rally Raid.

Συγχαρητήρια σε όλους όσους έλαβαν μέρος και αγαπάνε τα Trail Ride – Rally Raid.


Γιώργος –Σίφουνας- Αργυράκης – Δεύτερος κυπέλλου στην κατηγορία Μ2-Open
Σήμερα ήταν πολύ καλός ο αγώνας, με ανοιχτά και κλειστά κομμάτια. Τα είχε όλα. Το κύπελλο ήταν πολύ καλό και περιμένω την συνέχεια του χρόνου.

Αντώνης Σούλιος – Τρίτος κυπέλλου στην κατηγορία M2-Open
Ο σημερινός αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός, με πολύ γλυκιά δυσκολία, βοηθήσανε και οι καιρικές συνθήκες, είδαμε τα πάντα, από βροχή, ομίχλη και γλίτσα έως σκόνη, πέτρα και ζέστη.
Έμεινα ικανοποιημένος από τη φετινή διοργάνωση και περιμένω με αγωνία την επόμενη χρονιά, ώστε να γνωρίσουμε ακόμα περισσότερα μέρη από τη χώρα μας και να καταλήγουμε πάντα με την παρέα μας στον τερματισμό και να περνάμε ωραία!


Αλέξανδρος Ψωφάκης – Πρώτος κυπέλλου στην κατηγορία Quad
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές και φίλους μου, για όλο το αγωνιστικό κλίμα και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε αυτή τη χρονιά. Ιδιαίτερα ο σημερινός αγώνας, έκλεισε τη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο.


Σταύρος Κανελλέας – Δεύτερος κυπέλλου στην κατηγορία Quad
Ο σημερινός αγώνας ήτανε, ωραίος, σφικτός, χάθηκα κανα δύο φορές και το ευχαριστήθηκα!
Συγχαρητήρια στην οργάνωση, αλλά δεν είχε σε μια στάνη, κάτι γλυκά που περίμενα, μια κρεπέρι κάτι βρε παιδί μου.
Πέρα από την πλάκα μας, το κύπελλο ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια που μπορεί στα επόμενα χρόνια να γίνει ακόμα καλύτερη.


Σάββας –Denis- Μυλωνάς – Τρίτος κυπέλλου στην κατηγορία Quad
Το σημερινό Trail Ride, τα είχε όλα, είχαμε ομίχλη, είχαμε λάσπη, είχαμε πέτρα, είχαμε καλό καιρό, τα είχαμε όλα!
Ο αγώνας ήτανε μέτριος σε δυσκολία, για μένα τουλάχιστον (!!!), θα ήθελα και κάτι πιο «σκληρό» να ζορίσω λίγο το γουρουνάκι μου!
Το κύπελλο ήτανε εξαιρετικό, γιατί τα είχε όλα, είδαμε καινούργια μέρη, είδαμε όλα τα τεραίν και μόνο το χιόνι μας έλειψε λίγο.
Θέλω να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μου, την Olympus και την Repsol, για την υποστήριξή τους.
Κλείνοντας θέλω να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οργάνωση γιατί τα παιδιά προσπαθούν με την καρδία τους να φέρουν κάτι πολύ καλό για πρώτη φορά στην Ελλάδα και εύχομαι να το συνεχίσουν.



Διάφορες...

Δημήτρης –Husky- Μεγαλοοικονόμου (Πέμπτος στην Μ2-Open)
Ο σημερινός αγώνας ήταν ο πιο όμορφος της χρονιάς, με πολύ ωραία διαδρομή και σίγουρα βοήθησε και ο καιρός να το ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο. Ελπίζω του χρόνου να πάμε ακόμα καλύτερα.


Χριστόδουλος Πενταράς (Πέμπτος στην Α1-4Χ4 Discovery)
Ο σημερινός αγώνας ήταν πολύ καλά σχεδιασμένος, αρκετά δύσκολος με όμορφες διαδρομές, πιστεύω ότι όλοι θα ευχαριστήθηκαν και το τοπίο αλλά και το στήσιμο του αγώνα, γιατί υπήρχαν αρκετά τεχνικά σημεία που κράτησαν το ενδιαφέρον ψηλά.
Ο φετινός θεσμός του κυπέλλου, ήταν εντυπωσιακός, εύχομαι να συνεχιστεί και στο μέλλον και να έχει περισσότερες συμμετοχές και ανταγωνισμό.
Το αυτοκίνητο μου, δυστυχώς είναι μεγάλο και με δυσκόλεψε αρκετά και σήμερα στη σφικτή διαδρομή αλλά και στους προηγούμενους αγώνες, μια και η ιπποδύναμη του σε σχέση με το βάρος του δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για διακρίσεις.
Όμως συμμετέχω γιατί μου αρέσουν αυτοί οι αγώνες και αποζημιώνομαι από την απαλότητα και την άνεση που μου προσφέρει τη Discovery.


Θοδωρής –Tedos- Μπάρδης (Έβδομος στην Α2-Raid)
Οι εντυπώσεις από το σημερινό αγώνα ήταν καταπληκτικές, η διαδρομή ήτανε φοβερή, δε βαρεθήκαμε πουθενά, είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να τερματίσουμε, μας φάγανε τα δύο λάστιχα και κάναμε μόνο ογδόντα χιλιόμετρα.
Το φετινό κύπελλο ήτανε πολύ καλό και ελπίζουμε του χρόνου να δούμε και περισσότερα χιλιόμετρα.


Σπύρος Τριτσίνης (Όγδοος στην Α2-Raid)

Πάρα πολύ αγώνας, τέλεια στημένος, απαιτούσε μυαλό, υπομονή και πλοήγηση. Ευχαριστώ τους χορηγούς μου, Grecotechnika και το Boss Travel μια και συντελέσανε να μπορέσω να σταθώ σε αυτούς τους αγώνες, που είναι αρκετά δύσκολοι.
Τέλος θα πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στον άψογο συνοδηγό μου, τον .. Καπίρη.
Το 2006 θα δώσουμε και πάλι το παρόν στα Trail Ride Raid, ακόμα πιο προετοιμασμένοι.


Markd – DRBig 800 (Πρωτοεμφανιζόμενος)
Με κούρασε πάρα πολύ, πολύ δύσκολος αγώνας, φοβερή διαδρομή, το ευχαριστήθηκα και θα ξανάρθω.




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024561 seconds. ]