Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
To Dakar 2006 πλησιάζει...

Paris Dakar 2006Η διοργάνωση της πιο μεγάλης περιπέτειας του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχει ήδη μπει στην τελική της ευθεία.

Οι συμμετοχές έχουν κλείσει εδώ και καιρό, ο χάρτης της διαδρομής είναι έτοιμος και τις μέρες αυτές πραγματοποιήθηκαν από την διοργάνωση οι αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών και η προετοιμασία του road-book του αγώνα.

Οι ανησυχίες του Αυγούστου σχετικά με την πολιτική κατάσταση στην Μαυριτανία ξεπεράστηκαν και ο αγώνας θα ακολουθήσει τον αρχικό του σχεδιασμό.

Οι αγωνιζόμενοι θα ξεκινήσουν όπως είναι γνωστό από την Λισσαβόνα, την πρωτεύουσα της Πορτογαλίας (που φιλοξενεί για πρώτη φορά τον θρυλικό αγώνα) στις 31/12/2005 για να καταλήξουν τελικά στην λίμνη Rose της Σενεγάλης (τελευταία ειδική του αγώνα) στις 15/01/2006, έχοντας διασχίσει συνολικά 7 χώρες.






Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθούν στην «λευκή πόλη» στις 28, 29, και 30/12/2005.

Σε ευρωπαϊκό έδαφος θα πραγματοποιηθούν 2 ειδικές στις 31/12/2005 και στις 01/01/2006 και στην συνέχεια το «τσίρκο» των 29 εθνικών ομάδων με τους 1700 συνολικά ανθρώπους και τα 725 οχήματα (αγωνιζόμενοι και υποστήριξη) θα περάσουν στην μαύρη ήπειρο.

Εκεί θα διασχίσουν διαδοχικά το Μαρόκο, την Μαυριτανία, το Μάλι, την Γουϊνέα για να καταλήξουν στο Ντακάρ της Σενεγάλης.
Εκτός από τις μοτοσικλέτες, τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά θα συμμετέχουν φέτος 10 Quads και 3 Side-cars ενώ έχουν δηλώσει συμμετοχή και 9 γυναίκες.
Είναι επίσης γεγονός η πρώτη συμμετοχή αναβάτη από την Μαυριτανία!

Η νέα ομάδα διοργάνωσης του ιστορικού αγώνα με αρχηγό τον Etienne Lavigne, υπόσχεται νέες διαδρομές μέσα στις αχανείς αφρικανικές έρημους, ενώ θα εισαγάγει και κάποιες καινοτομίες στους κανονισμούς ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια των αγωνιζομένων.

•    Έτσι φέτος στο 28ο Dakar η μέγιστη ταχύτητα για μοτοσικλέτες και φορτηγά δεν θα ξεπερνά τα 150 Km/h, ενώ ανάλογοι περιορισμοί θα ισχύσουν σε ορισμένες ειδικές και για τα αυτοκίνητα.
•    Στις διαβάσεις μέσα από κατοικημένες περιοχές θα υπάρχει όριο ταχύτητας 50 Km/h (που θα ελέγχεται μέσω GPS) το οποίο θα ισχύει και για τα οχήματα του τύπου και της διοργάνωσης.
•    Οι αναβάτες πρέπει από φέτος να φορούν υποχρεωτικά προστατευτικό θώρακα.
•    Η αυτονομία από τα 350 Km κατεβαίνει στα 250, έτσι ώστε οι μοτοσικλέτες να φορούν μικρότερα ρεζερβουάρ και να κουβαλούν λιγότερα καύσιμα με αποτέλεσμα να είναι ελαφρύτερες και λιγότερο απαιτητικές στην οδήγηση. Ταυτόχρονα θα υπάρχουν διαλείμματα ξεκούρασης των αναβατών κατά τους ανεφοδιασμούς διάρκειας 15 λεπτών.
•    Το καινούργιο σύστημα εντοπισμού (Iritrack) που δοκιμάστηκε πιλοτικά στον περσινό αγώνα σε 50 οχήματα, πέρασε τις εξετάσεις και από φέτος θα το φέρουν όλοι οι αγωνιζόμενοι.
Πρόκειται για ένα σύστημα υψηλής τεχνολογίας που μεταδίδει την ακριβή θέση του κάθε οχήματος σε πραγματικό χρόνο, ενώ στέλνει σήμα συναγερμού στην διοργάνωση αν το όχημα υποστεί ισχυρό σοκ ή μείνει ακίνητο για πολύ ώρα.
Μαζί με το υπάρχον σύστημα προειδοποίησης προσπέρασης (το γνωστό Sentinel) παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια στους αγωνιζόμενους μέσα στις αχανείς ειδικές του αγώνα.
•    Τέλος στις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών θα χρησιμοποιηθούν φέτος και μοτοσικλέτες ώστε να μπορούν να λάβουν οι διοργανωτές γνώση για τις τυχόν δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν οι αναβάτες.

Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, οι αναγνωρίσεις των διαδρομών του αγώνα βρίσκονται ήδη στις τελευταίες ημέρες (θα διαρκέσουν πάνω από 1 μήνα) και ο Stephane Lebail (επικεφαλής της 12μελούς ομάδας αναγνώρισης) τελειώνει το δύσκολο έργο του.

Σύμφωνα με τις αναφορές του, οι ειδικές που θα πραγματοποιηθούν σε ευρωπαϊκό έδαφος θα είναι «πονηρές» και θα συντελέσουν στην διαμόρφωση της αρχικής κατάταξης του αγώνα περισσότερο από άλλες χρονιές.

Οι διαδρομές μέσα στο Μαρόκο θα είναι καινούργιες και θα περιέχουν όλων των ειδών τα εδάφη από περάσματα γεμάτα πέτρες μέχρι αμμώδη κομμάτια που διασχίζονται από μεγάλα αυλάκια (τα οποία ταλαιπώρησαν πολύ τα 5 οχήματα της ομάδας αναγνώρισης).

Το φετινό Lisboa-Dakar 2006 αναμένεται να είναι πολύ συναρπαστικό, αφού οι άνθρωποι και οι μηχανές θα δοκιμαστούν μέχρι τα όρια τους περισσότερο ίσως από κάθε άλλη φορά.

Μείνετε συντονισμένοι, για περισσότερες πληροφορίες από την χάραξη του πιο απαιτητικού αγώνα του κόσμου…..


[Γιώργος Φυτάς]

Φωτογραφίες: Off-Road.gr


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.027277 seconds. ]