Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Νέο Grand Vitara 2006

Υπάρχουν μερικές σημαντικές αλλαγές στο νέο μοντέλο του Grand Vitara, στο οποίο η Suzuki έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργία ενός εκπολιτισμένου και άνετου οχήματος, αλλά αυτό μπορεί να αφήσει τους λάτρεις της off-road περιπέτειας αδιάφορους.

Νέα  για το '06 είναι η  κατασκευή του αυτοφερόμενου πλαισίου όπου το παραδοσιακό πλαίσιο "τύπου σκάλας" δεν υπάρχει πια..

Από τα 1600cc έως τα 2500cc η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός και πίσω τροχούς όπου υπάρχει πλέον ανεξάρτητη ανάρτηση παντού.

Η  μετάδοση είναι "all wheel drive" με δυνατότητα 4Η και 4Η lock και 4L σε κάποιες εκδόσεις του.











 
Ο στόχος πωλήσεων  της Suzuki είναι να πωληθούν 100.000 μονάδες οχημάτων στο πρώτο έτος.

Η εκτενής δοκιμή που έγινε από συναδέρφους στο εξωτερικό, αποκάλυψε τις βελτιώσεις του νέου μοντέλου.
Νέα και  μεγαλύτερα τα καθίσματα με αρκετά αυξημένους τους εσωτερικούς χώρους.

Η πίσω σειρά καθισμάτων επίσης προσφέρει μεγάλη άνεση, κάτι που είναι σπάνιο στα αυτοκίνητα της κλάσης του.

Οι αεροδυναμικοί και εξωτερικοί θόρυβοι είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα για τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων ενώ στα πίσω καθίσματα φτάνει κάποια ποσότητα θορύβου από τα ελαστικά που ενισχύεται από τους θόλους των τροχών.

Ο διάκοσμος φαίνεται πλούσιος και έχει συμπαθητική αισθητική αλλά περί ορέξεως ....

To νέο Grand Vitara διατίθεται σε δυο τύπους αμαξώματος, μια 5θυρη και μια 3θυρη έκδοση.

Όσον αφορά το "κοντό" Vitara, αισθητικά διαφοροποιείται από την 5θυρη έκδοση στο σχεδιασμό κυρίως του πίσω τμήματος.

Αν κάποιος κάνει μια βόλτα γύρω από το Vitara, θα παρατηρήσεις ότι η κατασκευή  έχει γίνει ακόμα πιο compact.

Ο κινητήρας είναι στριμωγμένος παράλληλα στο εμπρός τμήμα και το ψυγείο έχει κατέβει χαμηλά.

Ο μηχανικός ανεμιστήρας έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτρικό πράγμα που προδίδει τις διαθέσεις των σχεδιαστών για ένα SUV που δεν θα περάσει την ζωή του δουλεύοντας ρελαντί σε κάποιο μονοπάτι κατακαλόκαιρο.

Νέα για το  '06 και η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση τοποθετημένη αρκετά χαμηλά με την εξάτμιση να περνάει κάτω από το αλουμινένιο διαφορικό.
 
Οι πρόωρες φωτογραφίες του μεγάλου Vitara από την Ιαπωνία και την ΕΕ είχαν παρουσιάσει το νέο μοντέλο εξοπλισμένο με δισκόφρενα.

Εντούτοις, τα μοντέλα που πωλούνται σήμερα έχουν εμπρός δίσκους και πίσω ταμπούρα που εξοπλίζονται με τα ABS και ESP.
 
Η μπροστινή ανάρτηση είναι ίδια με τα προηγούμενα μοντέλα και προστατεύεται καλά από εργοστασιακή ποδιά.

Οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής βρίσκονται σε πολύ καλές τιμές πράγμα που του εξασφαλίζει καλές επιδόσεις στο πέρασμα εμποδίων.

Το βασικό στοιχείο όμως διαφοροποίησης σε σχέση με παρελθόν είναι ότι πλέον το 3θυρο Vitara δεν διαθέτει κατ' επιλογήν τετρακίνηση αλλά είναι μόνιμα τετρακίνητο (47:53 το ποσοστό μετάδοσης της ροπής στους εμπρός και στους πίσω τροχούς χωρίς κλείδωμα του διαφορικού και κοντές ή μακριές σχέσεις).

Η επιλογή "four mode" βρίσκεται σε ένα κουμπί στην κονσόλα και όχι στον παραδοσιακό επιλογέα με μοχλό.

Οι επιλογές (για τα ακριβά πακέτα) περιλαμβάνουν 4H με την κατανομή της ροπής και στους 4 τροχούς, 4H diff-lock  με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού,  παρόμοια με την παραδοσιακή τετρακίνηση και 4L κοντές σχέσεις (με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού).


Εκτός Δρόμου

Οι ανώτεροι υπάλληλοι της Suzuki, αποκαλούν το Grand Vitara "off-road athleticism".

Tο μεγάλο Vitara στις on road καταστάσεις τα καταφέρνει υπερβολικά καλά.
Η νέα πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση απορροφά όλες τις ανωμαλίες του χωματόδρομου.

Το σύστημα ESP επιτρέπει στον οδηγό  να είναι επιθετικός στην οδήγησή του κρατώντας το αυτοκίνητο στο δρόμο. Το νέο GV θα χαρακτηριζόταν σαν  σταθερό και ευκίνητο.

Οι λάτρεις της περιπέτειας που ψάχνουν ένα όχημα που μπορεί να τους πάει από μία απλή εκδρομή  μέσα σε ένα απομονωμένο δάσος έως μια δεκαπενθήμερη περιπέτεια όπου οι στρωμένοι δρόμοι θα ήταν η εξαίρεση, μάλλον δεν θα εκτιμήσουν την νέα φιλοσοφία του GV.

Ενώ το νέο μεγάλο Vitara τα καταφέρνει καλά έως πολύ καλά  σε πολλούς τομείς, μπορεί να μην είναι η πιο καλή επιλογή για τον φανατικό off-roader, ιδιαίτερα αν  θέλει να χρησιμοποιήσει το ίδιο το όχημα ως εξοπλισμό για περιπέτεια.

 Η απόδοση του GV αρχίζει να μειώνεται καθώς το σκηνικό μεταβάλεται και τα ποτάμια αρχίζουν να βαθαίνουν, οι αναβάσεις και οι καταβάσεις να αποκτούν μεγαλύτερες κλίσεις και τα νεροφαγώματα να δείχνουν που ήταν κάποτε ο δρόμος.

Ένα άλλο μειονέκτημα είναι και η αδυναμία του GV να περάσει πάνω από πέτρες μεγαλύτερες των 20εκ χτυπώντας με την μπροστινή ποδιά τα ψαλίδια των αναρτήσεων και την εξάτμιση.

Σε καταστάσεις όμως εκτός ισορροπίας με τους διαγώνιους τροχόυς στον αέρα έδειξε πολύ καλά στοιχεία ακαμψίας και ισορροπίας.

Το πλέον απογοητευτικό όμως είναι πως η Suzuki προσφέρει το ολοκληρωμένο σύστημα τετρακίνησης μόνον στα ακριβά πακέτα και όχι σε όλη την γκάμα των μοντέλων του Grand Vitara.

Το Suzuki έχει στοχεύσει στα ίσια το RAV-4 και το CRV που είναι συνειδητοποιημένα SUV΄s.

Εντούτοις, εάν η off-road περιπέτειες  είναι αυτό που επιθύμητε, το νέο Vitara μπορεί να μην είναι για σας.
Αλλά όλα πάλι είναι μια ισορροπία.

Μπορεί να σε πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία για ψάρεμα ή στο χιονοδρομικό κέντρο ή να μεταφέρει τις μοτοσυκλέτες στην πίστα.

Αυτούς τους στόχους τους πετυχαίνει με μεγάλη ευκολία ο "πολεμιστής Σαββατοκύριακου".

πηγή www.zukiworld.com









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.027508 seconds. ]