Οι ανώτεροι υπάλληλοι της
Suzuki, αποκαλούν το Grand Vitara
"off-road athleticism".
Tο μεγάλο Vitara στις on road καταστάσεις τα
καταφέρνει υπερβολικά καλά.
Η νέα πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση απορροφά
όλες τις
ανωμαλίες του χωματόδρομου.
Το σύστημα ESP επιτρέπει στον οδηγό
να είναι
επιθετικός στην οδήγησή του κρατώντας το αυτοκίνητο στο δρόμο. Το νέο
GV θα
χαρακτηριζόταν σαν σταθερό και ευκίνητο.
Οι λάτρεις της περιπέτειας που ψάχνουν ένα όχημα που μπορεί να
τους πάει
από μία απλή εκδρομή μέσα σε ένα απομονωμένο δάσος έως μια
δεκαπενθήμερη
περιπέτεια όπου οι στρωμένοι δρόμοι θα ήταν η εξαίρεση, μάλλον δεν θα
εκτιμήσουν την νέα φιλοσοφία του GV.
Ενώ το νέο μεγάλο Vitara τα
καταφέρνει
καλά έως πολύ καλά σε πολλούς τομείς, μπορεί να μην είναι η πιο
καλή
επιλογή για τον φανατικό off-roader, ιδιαίτερα αν θέλει να
χρησιμοποιήσει
το ίδιο το όχημα ως εξοπλισμό για περιπέτεια.
Η απόδοση του GV αρχίζει να μειώνεται καθώς το σκηνικό
μεταβάλεται
και τα
ποτάμια αρχίζουν να βαθαίνουν, οι αναβάσεις και οι καταβάσεις να
αποκτούν
μεγαλύτερες κλίσεις και τα νεροφαγώματα να δείχνουν που ήταν κάποτε ο
δρόμος.
Ένα άλλο
μειονέκτημα είναι και η αδυναμία του GV να περάσει πάνω από πέτρες
μεγαλύτερες των 20εκ χτυπώντας με την μπροστινή ποδιά τα ψαλίδια των
αναρτήσεων
και την εξάτμιση.
Σε καταστάσεις όμως εκτός ισορροπίας με τους
διαγώνιους τροχόυς στον αέρα έδειξε πολύ καλά στοιχεία ακαμψίας και
ισορροπίας.
Το πλέον απογοητευτικό όμως είναι πως η Suzuki προσφέρει το
ολοκληρωμένο
σύστημα τετρακίνησης μόνον στα ακριβά πακέτα και όχι σε όλη την γκάμα
των
μοντέλων του Grand Vitara.
Το Suzuki έχει στοχεύσει στα ίσια το RAV-4 και το CRV που είναι
συνειδητοποιημένα
SUV΄s.
Εντούτοις, εάν η off-road περιπέτειες είναι αυτό που
επιθύμητε, το
νέο Vitara μπορεί να μην είναι για σας.
Αλλά όλα πάλι είναι μια
ισορροπία.
Μπορεί να σε πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία για ψάρεμα ή στο
χιονοδρομικό
κέντρο ή να μεταφέρει τις μοτοσυκλέτες στην πίστα.
Αυτούς τους στόχους
τους πετυχαίνει
με μεγάλη ευκολία ο "πολεμιστής Σαββατοκύριακου".
πηγή
www.zukiworld.com