| |
Μέσα
στα μοντέλα που παρουσίασε η Honda στο Motocross Park του Lierop
στην Ολλανδία, ήταν και το CRF 250R.
Η εξέλιξη μέσα από τους αγώνες, έφερε στην παραγωγή μια μοτοσυκλέτα
Motocross με διπλό τελικό εξάτμισης.
Σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρίας, οι επεμβάσεις σε κινητήρα,
συνεργάζονται άψογα με το διπλό τελικό και βοηθούν το
«μικρό» CRF, να αποδίδει ακούραστα και δυνατά σε όλο το
φάσμα στροφών.
Με την επαναστατική διπλή
εξαγωγή, που βοηθά να συγκεντρωθούν οι μάζες
κοντά στο κέντρο και βελτιώνει τη συμπεριφορά στα άλματα και τις
ανωμαλίες, το νέο CRF250R 2006, έχει στόχο να γίνει ο απόλυτος
κυρίαρχος της κατηγορίας 125, συνδυάζοντας υψηλή ιπποδύναμη (διπλή
εξαγωγή και νέο καρμπυρατέρ 40χιλ) και γρήγορη γεωμετρία για άμεση
συμπεριφορά στις στροφές.
Οι αλλαγές του Honda CRF 250R 2006
επικεντρώνονται σε:
- Στο συμμετρικό διπλό τελικό
- 5 χιλιοστά χαμηλότερα τοποθετημένος κινητήρας και ψυγεία, για
χαμηλότερο κέντρο βάρους.
- Ελαφρύτερο μπροστινό, με ένα συνδυασμό, ελαφρύτερου κέντρου τροχού
και μικρότερης διαμέτρου, ελαφρύτερα καλάμια.
- Επανασχεδιασμένο ψαλίδι
- Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων
- Νέο έμβολο με αυξημένη σχέση συμπίεσης και λεπτότερα ελατήρια για
μειωμένες τριβές
- Νέος εκκεντροφόρος
- Νέες βαλβίδες εισαγωγής και επανασχεδιασμένη κεφαλή
- Καρμπυρατέρ Keihin FCR 40
- Διαφορετική χαρτογράφηση ηλεκτρονικής
[ Σπύρος Κατσιμαλής
]
|
Με μια ματιά!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
|
249
κ.ε. Τετράχρονος, Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, Τετραβάλβιδος
|
Διάμετρος-Διαδρομή |
78,0χιλ Χ 52,2 χιλ |
Σχέση συμπίεσης
|
12,9:1
|
Εκκεντροφόρος |
Unicam |
Καρμπυρατέρ
|
Keihin, 40 χιλ, επίπεδου
εμβόλου με αισθητήρα TPS |
Ανάφλεξη
|
Ηλεκτρονική CD με ψηφιακό
χάρτη |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
Κιβώτιο |
Πέντε σχέσεων Close Ratio
(CR) |
Τελική σχέση |
13/51, με αλυσίδα 520 |
ΠΛΑΙΣΙΟ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ / ΦΡΕΝΑ
|
Ανάρτηση εμπρός |
Ανάποδο (UPS) Showa 47χιλ,
cartridge, ρυθμιζόμενο, 16
θέσεις συμπίεσης, 16 επαναφοράς, διαδρομή 315 χιλ. |
Ανάρτηση πίσω |
Pro-Link Showa, μονό
αμορτισέρ, με ρύθμιση προφόρτισης,
17 θέσεις επαναφοράς και ξεχωριστές ρυθμίσεις για κανονική (13 θέσεις)
και γρήγορη συμπίεση (3,5 στροφές), διαδρομή 315 χιλ. |
Φρένα εμπρός |
Μονός δίσκος 240 χιλ, με
δαγκάνα διπλών εμβόλων |
Φρένα πίσω |
Μονός δίσκος 240 χιλ. |
Ελαστικά |
80/100-21 εμπρός,
100/90-19 πίσω |
Ίχνος/Γωνία
|
123 χιλ, 27,5 μοίρες |
Μεταξόνιο |
1479 χιλ |
Ύψος σέλας |
965 χιλ |
Απόσταση από το έδαφος
|
360 χιλ |
Βάρος κενό |
92,5 κιλά
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
7,6 λίτρα
|




|
More articles
|
|
| |
|