Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ken Block και Monster Ford Fiesta



Παγκόσμιο ντεμπούτο...

Ο Αμερικανός άσσος της αγωνιστικής δράσης που ακούει στο όνομα Ken Block και έχει ήδη δημιουργήσει τεράστιο fan club στην Ευρώπη μέσω του Διαδικτύου, ξεκίνησε τη σχέση του με τη Ford Motor Company το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Η oμάδα του Monster World Rally Team έκανε το ντεμπούτο του συναρπαστικού νέου Monster Fiesta Rally America Car στο Sno*Drift Rally (29 - 30 Ιανουαρίου) στην Atlanta, Michigan.

Η Monster World Rally Team θα αγωνιστεί και στους έξι γύρους της σειράς Rally America ενώ το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Block στη Β. Αμερική θα κορυφωθεί στο X Games 16 στο Los Angeles στις αρχές Αυγούστου. 

Συνοδηγός του είναι ο Ιταλός Alessandro Gelsomino.

Ο Block θα συνδυάσει φέτος την αγωνιστική συμμετοχή του στο Rally America με ένα πρόγραμμα επτά γύρων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, στο τιμόνι ενός Ford Focus RS World Rally Car. 

Η πρώτη του εμφάνιση θα είναι στο Rally Mexico (4 - 7 Μαρτίου) και στη συνέχεια θα τρέξει στα ράλι Τουρκίας, Πορτογαλίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Ισπανίας και Βρετανίας. Το Focus RS WRC θα προετοιμάσει η Βρετανική εταιρία M-Sport, η οποία διαχειρίζεται το επίσημο παγκόσμιο πρόγραμμα ράλι της Ford.  

Και τα δύο προγράμματα Rally America και WRC, θα έχουν κύριους χορηγούς το Monster Energy Drink και τη Ford.  
  




Το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο Monster Fiesta Rally America car προετοιμάζει η Σουηδική ομάδα Olsbergs Motorsports Evolution (OSME) και βασίζεται στο επιτυχημένο Fiesta Rallycross παραγωγής, που αγωνίστηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross της FIA, το 2009.

Η OSME οδήγησε ένα Fiesta Rallycross στην περσινή διάσημη ανάβαση Pikes Peak στην Αμερική και δύο εβδομάδες αργότερα κέρδισε στα X Games.   

Το τετρακίνητο Monster Fiesta Rally America car του Block έχει τροποποιηθεί για να πληροί τις προϋποθέσεις της Κατηγορίας Open του Rally America.  Φέρει περιοριστή εισαγωγής τούρμπο και παράγει περίπου 330bhp.  Η ομάδα του Block πέρασε τις τελευταίες ημέρες δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο στο Michigan.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που τελικά οδηγώ το Fiesta.  Το Fiesta είναι το αυτοκίνητο που με νίκησε πέρσι στα X Games.  Το Fiesta προσφέρει στη Ford μία άριστη πλατφόρμα εξέλιξης ενός πολύ καλού παγκόσμιου αυτοκινήτου ράλι αφενός και ενός πετυχημένου μοντέλου παραγωγής αφετέρου.  

Ανυπομονώ να μπω στο Fiesta και να δω τι μπορώ να κάνω στο πρωτάθλημα Rally America και στα X Games» είπε ο Ken Block.





Ο Gerard Quinn, Senior Manager Motorsport της Ford Ευρώπης, αναφέρει:
«Το WRC δεν έχει εξαντλήσει ακόμα το μέγιστο των δυνατοτήτων του στην Αμερική και ελπίζουμε η εμφάνιση του Ken στην κορυφαία βαθμίδα του σπορ να συμβάλλει στην αύξηση του ενδιαφέροντος σε μία τόσο σημαντική παγκόσμια αγορά.

Ο Ken δε χρειάζεται συστάσεις στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και ανυπομονώ να δω την επιρροή του στους οπαδούς του WRC σε όλο τον κόσμο.

Έχει αποκτήσει φανατικούς οπαδούς με τα κατορθώματά του και η Ford μπορεί να ωφεληθεί πολύ χρησιμοποιώντας τον ως πρεσβευτή των νέων προϊόντων μας»





«Είναι καταπληκτικό για το μηχανοκίνητο αθλητισμό που ο Ken θα τρέξει φέτος στο WRC – και ακόμα καλύτερο το ότι θα είναι με τη Ford.

Έχει αυξήσει τη δημοτικότητα των αγώνων ράλι σε όλο τον κόσμο και το γεγονός ότι το κοινό θα τον απολαύσει στις ειδικές διαδρομές του WRC θα ενισχύσει τρομερά το πρωτάθλημα.
Ο Ken είναι πραγματικός ήρωας και η αίσθησή του για την έννοια της απόλαυσης και της περιπέτειας, σε συνδυασμό με τα αγωνιστικά του ένστικτα θα τύχουν θερμής υποδοχής» λεει ο Malcolm Wilson.


Ken Block
Η καριέρα του Ken Block στα ράλι ξεκίνησε το 2005.  Οι οδηγικές ικανότητές του γρήγορα έγιναν αντιληπτές και ο Block εύστοχα ονομάστηκε Rookie of the Year στο Πρωτάθλημα Rally America.  Από τότε, αγωνίζεται συνεχώς σ’ αυτό το πρωτάθλημα, έχοντας τερματίσει πολλές φορές στο πόντιουμ, ενώ παράλληλα έχει κατακτήσει μετάλλια στα X Games.

Πέρα από τις αυτοκινητιστικές επιδόσεις του, ο Block συνετέλεσε στην αύξηση της δημοτικότητας των αγώνων ράλι στην Αμερική. Πριν εμφανιστεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο  Block ήταν συνιδρυτής της DC Shoes, μιας κορυφαίας και διάσημης μάρκας αγωνιστικών παπουτσιών για skateboard και άλλων αθλητικών προϊόντων.

Η οξεία κρίση του σε θέματα μάρκετινγκ όχι μόνο βοήθησε τη DC να φτάσει στο σημερινό της επίπεδο, αλλά του έδωσε και τη δυνατότητα να αποκτήσει παγκόσμια φήμη σαν εθνικός οδηγός ράλι μέσα από τις πολύ επιτυχημένες βίντεο-καμπάνιες του. Η Ad Age ανέδειξε το βίντεο  Gymkhana TWP σε No. 4 Viral Video του 2009.








Monster World Rally Team


Συγκροτήθηκε και οργανώθηκε από τον Ken Block. Στόχος της MonsterWorld Rally Team είναι να επαναπροσδιορίσει το αρχέτυπο μιας αγωνιστικής ομάδας. Η ομάδα προσπαθεί όχι μόνο για τη νίκη αλλά και για την προώθηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού με καινοτόμες, δημιουργικές και διαδραστικές (interactive) μεθόδους.

Στόχος: Να γίνει η δημοφιλέστερη ομάδα του WRC και μέσα από αυτή τη διαδικασία να κάνει διάσημο το θεσμό των ράλι.


Τεχνικά χαρακτηριστικά: Monster Fiesta Rally America Car

Κινητήρας: 2.0 I-4, τοποθετημένος σε διαμήκη διάταξη, με υπερσυμπιεστή Garrett
Ιπποδύναμη: Έως και 493 hp @ 8.000 rpm. Το Rally America επέβαλε περιοριστή εισαγωγής τούρμπο που μείωσε την ισχύ του κινητήρα στα 330 hp @ 7,000 rpm
Ροπή: 553 lb.-ft. @ 6,000 rpm
Κιβώτιο: Maktrak/Olsbergs MSE 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο
Μετάδοση κίνησης: 4WD με μηχανικά διαφορικά εμπρός, κέντρο και πίσω
Τροχοί: Speedline 15 ιντσών από μαγνήσιο με χωμάτινα ελαστικά Pirelli
Εμπρός ανάρτηση: τροποποιημένα γόνατα MacPherson
Πίσω ανάρτηση: διπλά ψαλίδια
Φρένα: Δισκόφρενα Alcon στους 4 τροχούς με εμπρός και πίσω δαγκάνες 4 εμβόλων
Σύστημα διεύθυνσης: κρεμαγιέρα, 1,5 στροφές από τέρμα σε τέρμα
Αμάξωμα: Σχεδίαση αμαξώματος από την Olsbergs MSE: στάνταρ ατσάλινη οροφή και πόρτες, τα υπόλοιπα πάνελ από Kevlar και ανθρακονήματα Ενσωματωμένη πίσω πτέρυγα και εμπρός σπόιλερ
Βάρος οχήματος: 2.900 lb.
Επιτάχυνση: 0 - 62 mph σε 3,5 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 155 mph







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034842 seconds. ]