| |
21
Ιανουαρίου: Dakar – Dakar
Απλή 36 χλμ – Ειδική
15 χλμ – Απλή 41 χλμ – Σύνολο
93 χλμ
Επιτέλους.... Dakar!
132 μοτοσικλέτες, 109 αυτοκίνητα και 69 φορτηγά είδαν την σημαία του
τερματισμού στην Πρωτεύουσα της Σενεγάλης για το 29ο Dakar.
H 15η ειδική, στις όχθες της Ροζ Λίμνης, έγινε μέσα σε πένθος για τον
χαμό των Elmer Symons και Eric Aubijoux που πέθαναν κατά την
διάρκεια του αγώνα και οι δύο με μοτοσικλέτες.
Ο Janis Vinters, νικητής στην
ειδική της Nema, έκανε τον καλύτερο χρόνο στις μοτοσικλέτες ενώ ο Giniel De Villiers νίκησε ακόμη μια
ειδική στον φετινό αγώνα.
Καμία ουσιαστική αλλαγή δεν προέκυψε στην γενική αφού ο Cyril Despres νίκησε το 2ο Dakar
στην καριέρα του, ο Stephane
Peterhansel, με τρεις νίκες με αυτοκίνητο, έφτασε τις 9 νίκες
συνολικά και στα φορτηγά ο Hans
Stacey με ένα MAN έβαλε τέλος στο μονοπώλιο των Ρώσικων Kamaz.
Ανασκόπηση – Μοτοσικλέτες
Ο αγώνας για τις μοτοσικλέτες επεφύλασσε άσχημες εκπλήξεις για τους
διεκδικητές του τίτλου.
Αν και όλοι ξεκίνησαν χωρίς προβλήματα, στην συνέχεια η δυσκολίες της
διαδρομής, η απαιτητική πλοήγηση και τα μηχανικά απρόοπτα δυσκόλεψαν τα
πράγματα.
Ο καταιγιστικός ρυθμός του Marc Coma τον έφερε αμέσως μπροστά στην
γενική και μέχρι τις ειδικές του Μάλι έδειχνε να έχει την πρώτη θέση
εξασφαλισμένη. Είχε την καλύτερη σεζόν σε όλο το πρωτάθλημα και έδειξε
να είναι πολύ σταθερός. Χρειάστηκε μία πτώση και ένα χτύπημα στο
κεφάλι, ευτυχώς όχι σοβαρό, για να μείνει εκτός αγώνα.
Πίσω του ο Γάλλος Despres που είχε σειρά προβλημάτων με το κιβώτιο
ταχυτήτων με το νέο 690. ο Despres για σχεδόν όλο τον αγώνα βρισκόταν
σχεδόν μία ώρα πίσω απο τον Ισπανό, χωρίς λάθη και σοβαρές
πτώσεις.
Στο στρατόπεδο της KTM Gauloises ο Isidre Esteve και ο David Casteu
άρχισαν να κερδίζουν έδαφος στην γενική, μετά τα προβλήματα του
Despres, και να κυνηγούν τον Coma αλλά κανείς δεν κατάφερε να
πετύχει
την νίκη.
Ο Esteve αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα στο 690 με το σαζμαν στην
ειδική Atar – Tichit.
Παρά την προσπάθεια του Despres να μειώσει την διαφορά δεν έδειξε να
έχει την δυνατότητα και μόνο ένα πρόβλημα θα έφερνε τον Ισπανό πιο
κοντά του.
Τελικά, ή πτώση και όχι κάποιο μηχανικό πρόβλημα έβγαλε τον Coma εκτός.
6 χλμ εκτός πορείας και μετά απο 35χλμ στην ειδική ο Ισπανός
έπεσε και
χτύπησε αναγκάζοντας τους γιατρούς να τον οδηγήσουν στο νοσοκομείο.
Πίσω απο τον Despres βρέθηκε ο David Casteu να κυνηγάει για το
καλύτερο. Έχει δείξει φέτος τον καλύτερο εαυτό του κατά την διάρκεια
του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με την δεύτερη θέση.
Στο Dakar επιβεβαίωσε την φόρμα του διατηρώντας απόσταση ασφαλείας απο
τον Αμερικάνο Chris Blais.
Στην γενική η ομάδα της KTM Repsol κατατροπώθηκε χάνοντας και τους
τρεις αναβάτες της. Διαμορφώθηκε έτσι όμως η δεκάδα με τους
περισσότερους ιδιώτες και τις περισσότερες διακρίσεις στα 450 κε. 7
ιδιώτες μπήκαν τελικά στην ελίτ του φετινού Dakar με κάποιους να νικούν
και 5 ειδικές του αγώνα σε ευρωπαϊκό και αφρικάνικο έδαφος.
Οι Faria, Rodrigues και Vinters αλλά και ο Helder Rodrigues, 5ος στην
γενική, που στέφεται νικητής στην κατηγορία 450κε. Ανάμεσα τους και οι
Michel Marchini αλλά και ο Thierry Bethys πολλές φορές νικητής του
Touquet.
Στην κατηγορία των πρωτοεμφανιζόμενων οδηγών την νίκη είδε ο νικητής
του FFM Dakar Enduro Challenge, Fabien Planet που τερμάτισε 12ος
γενικής.
Στις γυναίκες, 6 αμαζόνες ξεκίνησαν απο την Λισσαβόνα και κράτησαν
ενδιαφέρον ζωντανό μέχρι τον τερματισμό. Πρώτη έφτασε στην Ροζ Λίμνη η
Γαλλίδα Ludivine Puy, 44η στην γενική.
Στα Quad απο τους 13 που ξεκίνησαν οι 7 δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν
τον αγώνα. O Τσέχος Josef Machacek, 65ος στην γενική ήταν ο θριαμβευτής
του Dakar.
Cyril Despres (KTM)
Περίμενα πολύ καιρό για αυτή την ημέρα. Μάλλον μόνο εγώ ήλπιζα να
νικήσω μετά απο τόσα προβλήματα και αυτό με κάνει περήφανο.
Αν έγραφα βιβλίο για τον φετινό αγώνα θα μου έπαιρνε 100 σελίδες για να
χωρέσω ότι έγινε. Μέσα στην ατυχία μου στάθηκα τυχερός. Η
χειρότερη
στιγμή ήταν το ατύχημα του Marc που ενώ ήξερα ότι είχε χτυπήσει δεν
ήξερα πώς ήταν.
Υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ μας. Πριν απο 8 μήνες, μετά το
ατύχημα που είχα με τα σκι μου, δεν περίμενα ότι θα καταφέρω να πετύχω
κάτι τέτοιο.
Γενική Μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
51:36:53 |
00:00:00 |
2 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
52:11:12 |
00:34:19 |
3 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
52:28:59 |
00:52:06 |
4 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
53:14:50 |
01:37:57 |
5 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
54:07:34 |
02:30:41 |
6 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
54:21:14 |
02:44:21 |
7 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
54:37:20 |
03:00:27 |
8 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
55:03:26 |
03:26:33 |
9 |
103 |
KATRINAK (SLQ) |
KTM |
55:17:03 |
03:40:10 |
10 |
016 |
CZACHOR (POL) |
KTM |
56:00:57 |
04:24:04 |
Ανασκόπηση – Αυτοκίνητα
Το 2007 έδωσε στην Mitsubishi τον 7ο συνεχόμενο τίτλο της και 12ο στο
σύνολο στις νίκες της κατηγορίας αυτοκινήτων.
Με πρωτοπόρο τον Stephane Peterhansel, που παίρνει την Τρίτη του νίκη
με αυτοκίνητο και κάνει τις νίκες του συνολικά 9. Δεύτερος ο Luc
Alphand επίσης με Pajero Evo που έκανε σταθερό και απροβλημάτιστο αγώνα
δείχνοντας να καλύπτει τα νώτα του ομόσταβλου του απο τις επιθέσεις των
αντιπάλων.
Μαζί τους στο τέλος της πεντάδας ο Hiroshi Masuoka που ολοκλήρωσε
την 12η συμμετοχή του.
Μελανό σημείο στην πορεία της Mitsubishi για το 2007 είναι η απουσία
νίκης σε ειδική.
Κάτι που δεν έλειψε απο την αντίπαλη ομάδα της Volkswagen που πήρε τις
10 απο τις 14 ειδικές του αγώνα. 5 ειδικές απο τον Carlos Sainz, 4 για
τον Giniel De Villiers και μία για τον Carlos Sousa του μόνου ιδιώτη με
Race Touareg.
Τα στατιστικά της γερμανικής ομάδας σχεδόν πλησίασαν την επίδοση του
Jean-Louis Schlesser που σάρωσε τις 11 απο τις 20 ειδικές το 2001 και
δημιούργησαν πονοκέφαλο στην ομάδα της Mitsubishi που είχε το μονοπώλιο
τα τελευταία χρόνια.
Την ημέρα ανάπαυσης του αγώνα η ομάδα με τα Touareg είχε ασφαλή διαφορά
μεγαλύτερη των 25’ απο τους ‘’κόκκινους’’ με τον De Villiers και τον
Sainz να κάνουν τον δικό τους αγώνα.
H μεγάλη ανατροπή ήρθε στην ειδική απο το Tichit στην Nema. Ο
Ν.Αφρικανός Giniel De Villiers είδε το μοτέρ του να παίρνει φωτιά απο
διαρροή στο turbo και ο Matador έμεινε απο προβλήματα στα ηλεκτρονικά
του αυτοκινήτου. Κάθε ελπίδα για νίκη χάθηκε για τους ‘’μπλε’’ και η
μάχη για την νίκη εξελίχθηκε σε εσωτερική υπόθεση για την Mitsubishi.
Ανάμεσα τους ο Γάλλος Jean-Louis Schlesser που με την πισωκίνητη
ιδιοκατασκευή του κατάφερε να παραμείνει στην τριάδα του αγώνα και
μάλιστα νικητής σε δύο ειδικές.
Η ομάδα της BMW είδε την άσχημη πλευρά του αγώνα. Η Kleinschmidt είδε
πολύ γρήγορα στις ειδικές του Μαρόκο κάθε ελπίδα της να χάνεται, ο
αξιόμαχος Guerlain Chicherit που στην Αφρική έκανε την καλύτερη
επίδοση της ομάδας εγκατέλειψε μετά απο ατύχημα ενώ η τελευταία ελπίδα
της ομάδας ο Nasser Al Attiyah, νικητής σε ειδική, που έβλεπε την
πεντάδα με αξιώσεις πέρασε τελικά στην 6η θέση μετά απο ποινή.
Στην κατάταξη της κατηγορίας παραγωγής η νίκη πάει στον Ιάπωνα Jun
Mitsuhashi, 25ο στην γενική με ένα Toyota, 30’ μπροστά απο τον
Jean-Pierre Strugo (Nissan).
Stephane Peterhansel (Mitsubishi)
Δεν ήταν η ευκολότερη νίκη μου. Άλλες φορές είχα μεγαλύτερη διαφορά.
Αυτή την φορά ήταν τόσο κοντά όλοι. Στην αρχή δυσκολευτήκαμε απο την
Volkswagen. Βάλαμε το κεφάλι κάτω και οδηγήσαμε με στρατηγική.
Στο τέλος παλέψαμε με τον Luc που παρέμεινε πολύ κοντά μέχρι το τέλος.
Ήταν δύσκολα και δεν στεναχωριέμαι που δεν νικήσαμε καμία ειδική. Ο
στόχος ήταν να νικήσουμε στον αγώνα.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
45:53:37 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
46:01:03 |
00:07:26 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
47:27:34 |
01:33:57 |
4 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
48:03:53 |
02:10:16 |
5 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
48:38:08 |
02:44:31 |
6 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
49:25:36 |
03:31:59 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
51:04:31 |
05:10:54 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
52:57:44 |
07:04:07 |
9 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
53:19:22 |
07:25:45 |
10 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
54:22:06 |
08:28:29 |
Ανασκόπηση – Φορτηγά
Πέντε χρόνια κυριαρχίας των Ρώσικων Kamaz με 4 νίκες απο τον Vladimir
Chagin, δεν ήταν αρκετά για να στερήσουν την νίκη απο τον Hans Stacey
και την MAN.
Ο Ρώσος πολυνίκης ξεκίνησε και φέτος με στόχο την νίκη και έδειχνε να
μην φοβάται κανέναν μέχρι να ανατραπεί το φορτηγό του την 5η μέρα. Δύο
μέρες πριν η οικογένεια De Rooy με τα DAF εγκατέλειψαν λόγω μηχανικών
προβλημάτων.
Με το πεδίο καθαρό ο Stacey που πέρυσι είχε έρθει δεύτερος έκανε έναν
μοναχικό αγώνα στην κορυφή απειλούμενος μόνο απο τον Ilgizar Mardeev
που όμως γρήγορα είχε διαφορά μεγαλύτερη των 3 ωρών.
Ο Γάλλος Ales Loprais με το Tatra, , έδειξε να έχει μέλλον μπροστά του,
νικώντας μία ειδική και πετυχαίνοντας την Τρίτη θέση γενικής.
Ο φετινός αγώνας είχε εκπλήξεις απο τους ιδιώτες. Οι Wulfert Van
Ginkel, Arjan Brouwer και ο Philippe Jacquot νίκησαν απο μία ειδική ο
καθένας.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
54:03:05 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
57:13:57 |
03:10:52 |
3 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
58:48:35 |
04:45:30 |
4 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
58:54:15 |
04:51:10 |
5 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
59:19:02 |
05:15:57 |
6 |
508 |
JACQUOT (FRA)
ALCARAZ (FRA)
VAN GENUGTEN (HOL) |
MAN |
60:03:32 |
06:00:27 |
7 |
505 |
RESHETNIKOV (RUS)
MOKEEV (RUS)
KUPRIYANOV (RUS) |
KAMAZ |
61:50:47 |
07:47:42 |
8 |
530 |
BROUWER (HOL)
KOETSIER (HOL)
VAN VEENENDAAL (HOL) |
GINAF |
62:30:31 |
08:27:26 |
9 |
507 |
SUGAWARA (JAP)
SUZUKI (JAP)
KOISHIZAWA (JAP) |
HINO |
65:05:47 |
11:02:42 |
10 |
516 |
ECHTER (ALL)
RUF (ALL)
VAN DOOREN (HOL) |
MAN |
65:13:08 |
11:10:03 |
|
20
Ιανουαρίου 2007: Tambacounda - Dakar
Απλή
124 χλμ
– Ειδική 225 χλμ – Απλή 227 χλμ – Σύνολο 576 χλμ
Η σημερινή ειδική απο την Tambacounda στο Dakar ολοκληρώθηκε χωρίς
προβλήματα και χωρίς να αλλάξει την κατάταξη και στις τρεις κατηγορίες.
Η επιτυχία του Cyril Despres είναι
πια δεδομένη παρά την 5η θέση του
στην σημερινή ειδική αφού η διαφορά του με τον δεύτερο Casteu παραμένει
στα 36’.
Ο νικητής της ειδικής ήταν ο Βραζιλιάνος Jean De Azevedo, που
ανταμείφθηκε τελικά για τους κόπους όλων των ημερών με τα άπειρα
τεχνικά προβλήματα.
Στα αυτοκίνητα ο Sainz πήρε
την πέμπτη του νίκη με τον Peterhansel
να διατηρείται στην κορυφή της γενικής.
Ο Hans Stacey παραμένει
ασφαλής στην γενική με τον Jacquot να
νικάει την ειδική.
Μοτοσυκλέτες
Έμπειρος πια και με την εγκατάλειψη του Coma στο μυαλό του ο Despres
έκανε έναν πολύ συντηρητικό αγώνα προς το Dakar. Πήρε εκκίνηση πρώτος
και οδήγησε μαζί με τον Chris Blais χωρίς να πιέσει καθόλου το KTM του.
Ο πρωτοπόρος τερμάτισε σήμερα στην 5η θέση 7’03 πίσω απο τον νικητή De
Azevedo. Ο βραζιλιάνος νικάει την δεύτερη ειδική στην καριέρα του μετά
την αντίστοιχη του 2006.
Ο Γάλλος David Casteu λίγο έλειψε να είναι το θύμα της ημέρας. Πρόβλημα
στην τροφοδοσία του 690 παραλίγο να τον αφήσει πίσω την εκκίνηση της
ειδικής με την δεύτερη θέση να κινδυνεύει απο τον Αμερικάνο Chris
Blais.
Η τύχη του και η απόφαση των διοργανωτών να καθυστερήσουν την εκκίνηση
κατά μισή ώρα, λόγω υπερβολικής κίνησης μέσα στην ειδική, έδωσε την
ευκαιρία στον Γάλλο να επισκευάσει το πρόβλημα και να ξεκινήσει
εγκαίρως τερματίζοντας 5ος μόλις 5’ πίσω απο τον Blais.
Στην γενική ο Despres είναι μπροστά 36’09 απο τον Casteu και 53’01 απο
τον Blais. Έμειναν μόνο 16 χλμ για τον τερματισμό και την δεύτερη νίκη
του Γάλλου στο Dakar μετά το 2005.
Jean De Azevedo (KTM)
Δύσκολη ειδική. Πολλά παράλληλα μονοπάτια και ήθελε προσοχή στο road
book. Ξεκίνησα 10ος σήμερα και προσπέρασα 5 αναβάτες. Μετά οδήγησα
μόνος μου για πάνω απο 140 χλμ.
Οδήγησα όσο καλύτερα μπορούσα, όπως κάθε μέρα. Όταν έχασα τις ελπίδες
μου για την πεντάδα στην αρχή του αγώνα επικεντρώθηκα σε κάθε ειδική.
Χαίρομαι για την σημερινή μου νίκη. Είναι η δεύτερη μετά το 2005. Και
νοιώθω περήφανος γιατί είμαι ο μόνος Βραζιλιάνος που κερδίζει κάτι στο
Dakar.
Chris Blais (KTM)
Είναι ωραία που είμαστε στο Dakar. Είναι ωραίο να βλέπεις την Θάλασσα
μετά απο τόσες μέρες στην έρημο. Χαίρομαι που τελείωσε. Στο 56ο ο Cyril
Despres έκανε ένα λάθος στην πλοήγηση, εγώ βρήκα αμέσως τον σωστό δρόμο
αλλά με πρόλαβε πολύ γρήγορα. Ο αρχικός μου στόχος ήταν η τριάδα αλλά
όπως είδαμε όλοι ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο Dakar μέχρι να
τελειώσει.
Γενική μοτοσυκλέτας
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
51:25:49 |
00:00:00 |
2 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
52:01:58 |
00:36:09 |
3 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
52:18:50 |
00:53:01 |
4 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
53:06:01 |
01:40:12 |
5 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
53:58:27 |
02:32:38 |
6 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
54:12:32 |
02:46:43 |
7 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
54:26:39 |
03:00:50 |
8 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
54:53:59 |
03:28:10 |
9 |
103 |
KATRINAK (SLQ) |
KTM |
55:07:23 |
03:41:34 |
10 |
016 |
CZACHOR (POL) |
KTM |
55:49:50 |
04:24:01 |
Αυτοκίνητα
Στα αυτοκίνητα όλες οι μέρες είναι ίδιες για την Volkswagen. Ο Carlos
Sainz νίκησε ξανά για Τρίτη συνεχόμενη φορά στην Αφρική και έκανε τις
νίκες του σε ειδικές 5. Σύνολο 9 ειδικές απο τον Ισπανό στις δύο
συμμετοχές του σε Dakar. Ο Matador τερμάτισε μπροστά απο το τρίο της VW
ακολουθούμενος απο τους De Villiers με 7’’ διαφορά και Sousa με 45’’.
Στον δρόμο για την 6η συνεχόμενη νίκη του στο Rally βρίσκεται ο Γάλλος
Stephane Peterhansel που σήμερα ακολούθησε την ίδια στρατηγική.
Τερμάτισε 8’21 πίσω απο τον νικητή της ημέρας χαρίζοντας μόλις 4’ στον
διώκτη του Luc Alphand. Εκτός απρόοπτου αύριο ο Jean-Louis Schlesser
εξασφαλίζει την τρίτη θέση με διαφορά 27’ απο τον Al Attiyah που σήμερα
πλησίασε μόνο 4’.
Stephane Peterhansel (Mitsubishi)
Στην ειδική είχα πολύ άγχος. Αφού η διαφορά μου ήταν μόλις 11’ και
μπορούσαμε να χάσουμε την πρώτη θέση εύκολα. Πέρυσι η διαφορά ήταν
μεγαλύτερη και μπορούσα να κόψω. Μου πήρε χρόνο να βρω τον σωστό ρυθμό.
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
Carlos Sainz (VW)
Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα στην πλοήγηση ή στο αυτοκίνητο.
Ωραία ειδική που ήταν και η πέμπτη νίκη μου. Έχω μόνο δύο Dakar στην
πλάτη μου. Πρέπει να τονίσω δύο πράγματα για φέτος. Την εκπληκτική
δουλειά που έγινε απο την Volkswagen και το κατά πολύ καλύτερο road
book του φετινού αγώνα.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
45:42:45 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
45:50:01 |
00:07:16 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
47:19:09 |
01:36:24 |
4 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
47:46:01 |
02:03:16 |
5 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
47:54:13 |
02:11:28 |
6 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
48:28:16 |
02:45:31 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
50:56:07 |
05:13:22 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
52:49:36 |
07:06:51 |
9 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
53:11:38 |
07:28:53 |
10 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
54:12:12 |
08:29:27 |
Φορτηγά
Τέταρτη ειδική που ένας ιδιώτης νικάει για πρώτη φορά. Ο Γάλλος
Philippe Jacquot , ένας απο τους λίγους Γάλλους σε φορτηγό, έφτασε πριν
απο τον χθεσινό νικητή Ales Loprais κατά 4’33.
Ο Βραζιλιάνος Andre De
Azevedo τερμάτισε 3ος 9’ απο τον νικητή. Στην γενική η εντυπωσιακή
οδήγηση του Hans Stacey μεγάλωσε την διαφορά του απο τον Ilgizar
Mardeev και έφτασε στις 3ώρες και 8 λεπτά.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
53:52:15 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
57:00:30 |
03:08:15 |
3 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
58:38:04 |
04:45:49 |
4 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
58:43:31 |
04:51:16 |
5 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
59:08:16 |
05:16:01 |
|
Κείμενα: Μελέτης
Σταμάτης - Σπύρος
Κατσιμαλής
Φωτογραφίες: Gauloises Racing, Van Oers, VW Motorsport, Nissan
Motorsport, AIFA, Mitsubishi Motorsport, αρχείο Off-Road.gr, Nora Agapi
Διαβάστε
ακόμα:
Dakar 2007: Από το Tichit έως την Tambacounda!
Dakar 2007: Από την
Quarzazate έως το Tichit!
Dakar 2007: Από τη Lisboa έως την Quarzazate!
H ώρα για το Dakar 2007 έφτασε!
Dakar 2006: Τερματισμός...
Dakar 2006: Απο την 7η έως την 12η ειδική!
Dakar 2006: Απο τη Λισσαβόνα έως ... την 6η
ειδική!
Dakar
2006: Εξαιρετικό
Rally Raid!
Αναγνωρίση
εδάφους για
το
Dakar 2006: Πρώτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Δεύτερο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τρίτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τέταρτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Πέμπτο μέρος
Το Dakar 2006 πλησιάζει....
Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα
τα οχήματα...,
Το
DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!
Το
Dakar 2006 θα
ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!
O
Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...
Off-Road.gr
Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!
Η ιστορία του Paris - Dakar:
1977-2004
Dakar 2005: Επιτέλους Dakar!
Dakar.com
More articles
|
|
| |
|