| |
19 Ιανουαρίου 2007: Kayes –
Tambacounda
Απλή
180 χλμ – Ειδική 260 χλμ – Απλή 18 χλμ – Σύνολο 458 χλμ
Δύο μέρες μακριά από τον πολυπόθητο στόχο του τερματισμού, ο Coma έχασε....
Έχασε την ευκαιρία να προσθέσει ακόμα ένα Dakar στο palmares του, όταν
ήρθε σε σύγκρουση με ... ένα δέντρο στο 57ο χιλιόμετρο της ειδικής!
Ο Peterhansel συνεχίζει να
οδηγεί τον αγώνα για τα αυτοκίνητα, αν και την ειδική την πήρε ο Sainz με διαφορά 26’’.
Στα φορτηγά, ο Ales Loprais φέρνει
το Tatra του στην πρώτη θέση, παίρνοντας την πρώτη του ειδική σε Dakar.
Μοτοσυκλέτες
Η κούραση και η πίεση οδήγησαν τον Marc Coma σε μοιραίο
λάθος. Ο πλέον αλάνθαστος οδηγός στον φετινό αγώνα, έδωσε σε όλους την
εντύπωση ότι είχε τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις ειδικές του Dakar
2007.
Πέραν αυτού σε όλο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ο Ισπανός νίκησε και τους 5
αγώνες στους οποίους συμμετείχε.
Σε όλες τις συμμετοχές του έδειξε να έχει τον τρόπο να περνάει μπροστά
και να μένει στην κορυφή, όπως ακριβώς έκανε και σε όλες τις ειδικές
της Μαυριτανίας. Την ίδια στιγμή που οι ομόσταβλοί του περνούσαν την
επιδημία των σαζμάν εκείνος έμενε ατάραχος και χωρίς προβλήματα στην
κορυφή.
Όμως στον δρόμο για το Dakar, η
σημερινή μέρα έμελλε να είναι η πιο δύσκολη στην καριέρα του αναβάτη.
Περίπου 50 χιλιόμετρα μετά την έναρξη της ειδικής έχασε τον δρόμο του
και βρέθηκε να κινείται σε παράλληλη πορεία με αυτή του αγώνα περίπου 6
χλμ μακριά. Στην προσπάθεια του να επανέλθει χτύπησε μια ρίζα απο
δέντρο με αποτέλεσμα την πτώση. Λίγα λεπτά μετά την πτώση το ελικόπτερο
της διοργάνωσης βρέθηκε στο σημείο όπου οι γιατροί διέγνωσαν διάσειση
και απώλεια συνείδησης.
Ο Ισπανός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για εξετάσεις όπου οι γιατροί
επιβεβαίωσαν ότι δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο. Η μοτοσικλέτα του
μεταφέρθηκε και αυτή με ελικόπτερο στο ΣΕΔ όπου ο Isidre, έχοντας και
αυτός μία πτώση με σοβαρές ζημιές στα όργανα πλοήγησης και στα ψυγεία
του 690, δανείστηκε μερικά ανταλλακτικά προκειμένου να συνεχίσει τον
αγώνα .
Ο Cyril Despres, που ξεκίνησε πίσω απο τον Coma και βρισκόταν πίσω του
για περίπου μία ώρα, βρέθηκε μπροστά στην γενική, κερδίζοντας και την
σημερινή ειδική. Πίσω του ο Casteu βρίσκεται με διαφορά 35’28’’.
Cyril Despres (KTM)
Στα τελευταία χιλιόμετρα δεν έβλεπα το ελικόπτερο και οι άνθρωποι στους
δρόμους είχαν περίεργη έκφραση στα πρόσωπα τους. Είχα κακό προαίσθημα.
Χαίρομαι που δεν χτύπησε άσχημα.
Ήμουν ανήσυχος απο το πρωί που έβλεπα την σκόνη απο τους πρώτους.
Νοιώθω ανακούφιση και για τον Marc και για τον Isidre [Esteve]. Σχετικά
με την ειδική, οδήγησα καλά και βρήκα την σωστή πορεία πολύ γρήγορα,
ενώ οι άλλοι μπροστά μου χάθηκαν για αρκετή ώρα. Είχε δύσκολη πλοήγηση
σήμερα.
Στο Μαρόκο είπα ότι αν χάσω τις ελπίδες μου για νίκη θα ήταν καλύτερα
να πάω σπίτι μου. Ο αγώνας έχει ακόμα 2 μέρες. Όλα μπορεί να συμβούν.
Μπορεί να αντιμετωπίσω προβλήματα πλοήγησης άυριο.
Tom Classen (KTM)
Είναι εκπληκτικό να βρίσκεσαι ανάμεσα στους πρώτους. Μπορείς να
επικεντρωθείς εύκολα στην πλοήγηση και να μην ακολουθείς άσχετους.
Ήξερα ότι ο Cyril ήταν πίσω μου και δεν ήθελα να με ακολουθήσει έτσι
προσπάθησα να κρυφτώ. Χαίρομαι για την δεύτερη θέση μου σήμερα.
Ακολουθώ τα χνάρια του Alfie Cox που υπήρξε κορυφαίος αναβάτης.
Γενική μοτοσυκλέτας
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
48:41:00 |
00:00:00 |
2 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
49:13:56 |
00:32:56 |
3 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
49:35:52 |
00:54:52 |
4 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
50:11:37 |
01:30:37 |
5 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
51:02:00 |
02:21:00 |
6 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
51:29:41 |
02:48:41 |
7 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
51:35:12 |
02:54:12 |
8 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
51:53:19 |
03:12:19 |
9 |
103 |
KATRINAK (SLQ) |
KTM |
52:07:43 |
03:26:43 |
10 |
011 |
KNUIMAN (HOL) |
HONDA |
53:07:01 |
04:26:01 |
Αυτοκίνητα
Στα αυτοκίνητα δεν υπήρξαν ραγδαίες αλλαγές.
Ο Stephane Peterhansel αύξησε την διαφορά του στην γενική. Ο Luc
Alphand είχε στο μυαλό του τις οδηγίες της ομάδας και οδήγησε
συντηρητικά κάνοντας τον 6ο χρόνο 4’46 πίσω απο τον Peterhansel. Οι
οδηγοί της Mitsubishi φαίνεται ότι θα γυρίσουν σπίτι τους χωρίς καμία
νίκη σε ειδική αλλά με τις δύο πρώτες θέσεις του αγώνα. Μόνο κάτι
σοβαρό μπορεί να τους στερήσει το βάθρο.
Αντίθετα ο Carlos Sainz, μετά και απο την ατυχία του, έχει βάλει στόχο
να σπάσει τα χρονόμετρα στις ειδικές και έτσι πέτυχε την τέταρτη νίκη
του σήμερα. Ετσι ισοφαρίζει και το περσινό του ρεκόρ.
Ο Sainz με το Volkswagen Touareg νίκησε τον Peterhansel με μόλις
26’’ ενώ ο Mark Miller τερμάτισε 3ος με 2’18 διαφορά.
Στην μάχη για την τρίτη θέση ο Γάλλος Jean-Louis Schlesser
εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Nasser Al Attiyah με το κιβώτιο
ταχυτήτων και μεγάλωσε την διαφορά του κατά 7’ με τον οδηγό απο το
Qatar να κινδυνεύει να χάσει την τέταρτη θέση απο τον Mark Miller που
απέχει μόλις 8’03.
Carlos Sainz (VW)
Ξεκινήσαμε πρώτοι. Η ειδική ήταν περίπλοκη. Υπήρχαν παράλληλα μονοπάτια
και πολύ στενά περάσματα. Όταν η διαδρομή έγινε πιο ανοικτή ανεβάσαμε
ρυθμό.
Το ότι ο Peterhansel τερμάτισε μόλις 26’’ δείχνει ότι τα αυτοκίνητα
είναι ισάξια. Θα συνεχίσω σε αυτό τον ρυθμό με στόχο να πάρω ακόμη μια
ειδική. Μία παραπάνω απο πέρυσι.
Stephane Peterhansel (Mitsubishi)
Ακόμη μια μέρα πέρασε. Όταν φτάνεις στο τέλος μετράς αντίστροφα. Όταν
προηγείσαι οι ειδικές μοιάζουν ατελείωτες, Είναι διαφορετικά να κυνηγάς
κάποιον.
Δεν ξεχνάω και τι έγινε πέρυσι που πολλοί έχασαν πολύ χρόνο απο την
Tambacounda στο Dakar. Δεν έχουμε ακόμη οδηγίες απο την ομάδα. Πρέπει
πάντως να φτάσουμε τα δύο αυτοκίνητα στο Dakar στις δύο πρώτες
θέσεις, άρα πρέπει να αποφύγουμε τα ατυχήματα.
Ένα ατύχημα μπορεί να σημαίνει 20 λεπτά χαμένα. Αυτό δεν σημαίνει ότι
θα πάμε αργά, σήμερα είχαμε μόλις 26’’ απο τον Sainz. Απλά δεν θα
πάρουμε ρίσκα.
Γενική αυτοκινήτου
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
43:13:22 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
43:24:37 |
00:11:15 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
44:52:09 |
01:38:47 |
4 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
45:23:07 |
02:09:45 |
5 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
45:31:09 |
02:17:47 |
6 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
45:55:51 |
02:42:29 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
48:34:20 |
05:20:58 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
50:26:40 |
07:13:18 |
9 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
50:50:36 |
07:37:14 |
10 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
51:25:50 |
08:12:28 |
Φορτηγά
Στα φορτηγά ο φετινός αγώνας είναι ο αγώνας των rookies.
Μετά την νίκη του Wulfert Van Ginkel και του Arjan Brouwer σήμερα ήταν
η σειρά του Ales Loprais (Tatra) να πάρει νίκ σε ειδική.
Ο ανιψιός του θρυλικού Karel, 6 φορές νικητής στο rally, νίκησε τον
Hans Stacey με 3’25 και τον Ilgizar Mardeev με 6’38. Στην γενική τα
πράγματα μένουν σταθερά με τον Stacey να παραμένει μπροστά με 3 ώρες
διαφορά.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
50:48:03 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
53:50:53 |
03:02:50 |
3 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
55:16:28 |
04:28:25 |
4 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
55:39:47 |
04:51:44 |
5 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
56:05:00 |
05:16:57 |
|
18 Ιανουαρίου 2007: Ayoun – Kayes
Απλή
110 χλμ – Ειδική 257 χλμ – Απλή 117 χλμ – Σύνολο 484 χλμ
Σαβάνα!
Μετά από την απλή μετάβαση από τη Nema στην Ayoun και την ξεκούραση της
μισής ημέρας, ο αγώνας συνέχισε ξανά για αναβάτες και πληρώματα.
Η μικρή σε μήκος αλλά δύσκολη διαδρομή σήμερα, έφερε ανακατατάξεις στις
μοτοσικλέτες αφού οι πρωτοπόροι έπεσαν θύματα της δύσκολης πλοήγησης.
Στα αυτοκίνητα η δύσκολη πλοήγηση δεν άλλαξε και πολύ την κατάσταση.
Μοτοσυκλέτες
Στο 82ο χιλιόμετρο οι πρώτοι χάθηκαν για αρκετή ώρα, δίνοντας την
ευκαιρία στους πιο πίσω να μειώσουν την διαφορά και έτσι στο 118ο
δημιουργήθηκε ένα γκρουπ από αναβάτες που οδήγησαν μαζί μέχρι το τέλος.
Πολύ καλή απόδοση από τον Isidre
Esteve που ξεκίνησε στην 13η θέση και
έσπασε τα χρονόμετρα στο πρώτο ΣΕΔ. Ο Ισπανός νίκησε την δεύτερη ειδική
στο φετινό Dakar, 8η συνολικά στην
καριέρα του.
Λίγα δευτερόλεπτα μετά κατέφτασε ο Paulo
Goncalves με δεύτερο καλύτερο
χρόνο μόλις 3’03 πίσω από τον νικητή. Ο Πορτογάλος με το Honda 450κε
έκανε και την καλύτερη απόδοση του για
τον αγώνα όπως και ο Πολωνός Jacek
Czachor, που τερμάτισε τρίτος.
Ο Ν.Αφρικανός ιδιώτης Tom Classen,
κατέπληξε τους πάντες με την τέταρτη
θέση. Ο Γάλλος πρωταθλητής Enduro Fabien Planet, νικητής του Dakar
Challenge
FFM, επιβεβαίωσε τις ικανότητες του με μια πέμπτη θέση στο Kayes.
Στην γενική μικρές είναι οι αλλαγές που προέκυψαν. Ο Despres κέρδισε
ακόμη 2’ από τον Coma, που
διατηρεί διαφορά μεγαλύτερη των 50’ από τον
Γάλλο.
Ο άλλος Γάλλος David Casteu ελπίζει
σε μία τρίτη θέση στο βάθρο καθώς
σήμερα μεγάλωσε την διαφορά του από τον Chris Blais κατά 6’.
Isidre Esteve (KTM Gauloises)
Η πλοήγηση ήταν σήμερα το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδρομής. Η σκόνη
ήταν αρκετή για να κάνει την ζωή σου δύσκολη.
Στο σημείο ανεφοδιασμού συνάντησα και τους άλλους αναβάτες και
οδηγήσαμε μαζί μέχρι το τέλος. Στην διαδρομή άλλοτε ήμουν μπροστά
άλλοτε ήταν ο Marc (Coma).
Η νίκη σήμερα είναι σημαντική γιατί έρχομαι στο Dakar για να νικήσω.
Όταν έχεις χάσει 2 ώρες από μηχανική βλάβη χάνεις κάθε ελπίδα και δεν
είναι εύκολο να επανέλθεις στον ρυθμό σου. Θα συνεχίσω έτσι και θα
διασκεδάσω μέχρι το Dakar.
David Casteu (KTM Gauloises)
Έχω αγκάθια σε όλο μου το σώμα από τα δέντρα της διαδρομής. Οδήγησα
καλά σήμερα. Η πλοήγηση ήταν δύσκολη. Συνάντησα τους άλλους που είχαν
κάνει λάθος και έτσι προηγήθηκα για λίγο.
Στην διαδρομή όμως έκανα και εγώ λάθος και έτσι βρέθηκα πάλι πίσω.
Πάντα υπάρχουν τρόποι να χάσεις χρόνο σε τέτοιες ειδικές. Έχω το νου
μου στον Blais, αλλά σήμερα είχε προβλήματα με το φρένο του και έτσι
είμαι πιο άνετα στην γενική.
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
44:47:16 |
00:00:00 |
2 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
45:40:04 |
00:52:48 |
3 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
45:57:29 |
01:10:13 |
4 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
46:28:49 |
01:41:33 |
5 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
46:52:20 |
02:05:04 |
6 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
47:22:20 |
02:35:04 |
7 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
47:44:10 |
02:56:54 |
8 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
48:16:16 |
03:29:00 |
9 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
48:23:51 |
03:36:35 |
10 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
48:40:40 |
03:53:24 |
Αυτοκίνητα
Στα αυτοκίνητα η δύσκολη πλοήγηση δεν άλλαξε και πολύ την κατάσταση
τουλάχιστον στους πρωτοπόρους.
Ξεκινώντας από την 5η Θέση ο Carlos
Sainz έδωσε μαθήματα οδήγησης στις
στενές διαδρομές του Μάλι περνώντας τον Stephane Peterhansel, που
δείχνει να φυλάει το αυτοκίνητο του. Πίσω έμεινε και ο ομόσταβλος του
Matador, Mark
Miller.
Ο Ισπανός έχει τώρα σαν στόχο την νίκη σε ειδικές και έτσι πήρε την
τρίτη του νίκη μπροστά από τον Carlos
Sousa με διαφορά 3’53.
Η προσοχή όλων επικεντρώνεται στην μάχη των Mitsubishi μεταξύ Peterhansel & Alphand.
Η 12η ειδική έδωσε την ευκαιρία στον δεύτερο να καλύψει 3’ της διαφοράς
του με την τρίτη θέση στην ειδική.
Απομένουν ακόμα δύο σκληρές ειδικές για το Dakar και ο Peterhansel
διατηρεί απόσταση 6’29 όχι αρκετή ώστε να είναι ήσυχος σε περίπτωση
βλάβης ή ατυχίας.
Η μάχη της τρίτης θέσης μεταξύ του Nasser
Al Attiyah και του Jean-Louis
Schlesser άναψε για τα καλά. Ο οδηγός από το Qatar απέχει μόλις
25’ από
τον στόχο του στην γενική με τον Mark
Miller σε απόσταση αναπνοής.
Carlos Sainz (VW)
Δύσκολη ειδική. Και σε οδήγηση και σε πλοήγηση. Χτύπησα λίγο το
αυτοκίνητο στα μονοπάτια ανάμεσα στα δέντρα. Η σημερινή νίκη είναι
σημαντική για την ομάδα μετά τις ατυχίες που είχαμε.
Δείξαμε ότι είμαστε ακόμη ανταγωνιστικοί και η δουλειά μας δεν πήγε
χαμένη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε είναι ένα καλό μάθημα για μας
γιατί σε όλες τις δοκιμές δεν μας είχε παρουσιαστεί.
Ήρθα για να νικήσω και έτσι θα προσπαθήσω να γίνει και στις επόμενες
ειδικές.
Carlos Sousa (VW)
Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα αυτή την δεύτερη θέση. Το σημερινό
αποτέλεσμα είναι καλό γιατί ξεκίνησα απο την 31η θέση.
Και η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας στις ειδικές. Πρέπει να εκφράσω τον
σεβασμό μου σε όλους τους οδηγούς που συνάντησα στην διαδρομή γιατί
οδήγησαν υποδειγματικά κατά το προσπέρασμα.
Αν και νοιώθω απογοήτευση, αυτό το Dakar είναι το καλύτερο των 11
συμμετοχών μου.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
40:42:34 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
40:49:03 |
00:06:29 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
42:16:36 |
01:34:02 |
4 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
42:40:38 |
01:58:04 |
5 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
42:58:29 |
02:15:55 |
6 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
43:09:44 |
02:27:10 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
45:58:55 |
05:16:21 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
47:45:31 |
07:02:57 |
9 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
48:20:14 |
07:37:40 |
10 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
48:34:13 |
07:51:39 |
Φορτηγά
Στα φορτηγά ο Hans Stacey πέρα από την τεράστια διαφορά στην γενική
αναδείχθηκε και νικητής για πέμπτη φορά στο φετινό αγώνα.
Ο Ολλανδός μοιάζει πια ανίκητος με το MAN του. Στην σημερινή ειδική ο
πρωτοπόρος άφησε πίσω του τον Tomas Tomecek κατά 4’53.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
47:26:55 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
50:26:31 |
02:59:36 |
3 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
51:51:33 |
04:24:38 |
4 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
52:22:04 |
04:55:09 |
5 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
52:38:10 |
05:11:15 |
|
17 Ιανουάριου 2007: Nema – Ayoun
El Atrous
Απλή
280 χλμ - Σύνολο 280 χλμ
Χωρίς χρονομετρημένη ειδική σήμερα το Dakar με τους αγωνιζόμενους να
πρέπει να καλύψουν 280 χλμ απο την Nema στο Ayoun El’Atrous
παραμένοντας στην Μαυριτανίας. Ξεκούραση για σήμερα και προετοιμασία
για τις πολύ γρήγορες ειδικές του Μάλι και της Σενεγάλης
|

Rodrigues...
16
Ιανουαρίου: Nema-Nema
Απλή
10 χλμ – Ειδική 366 χλμ – Απλή 24 χλμ – Σύνολο 400 χλμ
Νικητής ο Al Attiyah
Η κυκλική διαδρομή Nema - Nema νικήθηκε από τον... Πορτογάλο Rodrigues!
Δεύτερη συνεχόμενη νίκη από ιδιώτη σε αφρικάνικο έδαφος για το 2007!
Στην γενική ο Coma παραμένει
ακλόνητος. Στα αυτοκίνητα ο χθεσινός ισχυρισμός του Schlesser ότι θα ... πατήσει σήμερα
τον Al Attiyah δεν... του
κάθισε....
Ο Nasser Al Attiyah πήρε την
ειδική με το BMW του και δείχνει ικανός να διεκδικήσει μια θέση στο
βάθρο που μέχρι τώρα λυμαίνονται οι Peterhansel, Alphand & Schlesser.
O Gordon έμεινε απο ...
βενζίνη και τον σώσανε οι .... αναβάτες!
Στα φορτηγά ο Hans Stacey φαίνεται
να κάνει αγώνα στρατηγικής – ή απλά δεν μπορεί. Παραμένει πρώτος
γενικής με διαφορά ασφαλείας, ενώ την ειδική νίκησε ο Arjan Brouwer.
Μοτοσυκλέτες
24 ώρες μετά την νίκη του ιδιώτη Vinters ακόμη ένας ερασιτέχνης γεύτηκε
την νίκη στην Μαυριτανία.
Ο Πορτογάλος Rodrigues, μετά την Πορτογαλία πήρε την σημερινή ειδική
ξεκινώντας 9ος το πρωί.
Στην διαδρομή συνάντησε τον David Casteu και έτσι αφοσιώθηκε στην
οδήγηση αμέσως μετά το πρώτο ΣΕΔ.
Σε μία ειδική χωρίς ουσιαστικές δυσκολίες πλοήγησης (σας θυμίζουμε ότι
η σημερινή ειδική μπήκε εκτάκτως στο πρόγραμμα μετά την ακύρωση του
περάσματος απο το Μάλι) ο Πορτογάλος συνέχισε μόνος χωρίς τον Γάλλο και
προσπέρασε ακόμη 3 αναβάτες.
Έτσι η Πορτογαλία πήρε την τέταρτη νίκη της σε ειδική του αγώνα με
διαφορά 44’’ απο τον Coma και με 51’’ απο τον Cyril Despres.
Η νίκη του Rodrigues στην σέλα ενός Yamaha WRF 450 αποδεικνύει και την
δυναμική της κατηγορίας απέναντι στα θηρία των 690 και της KTM σε
τέτοια εδάφη.
Μαζί του οι Michel Marchini και Thierry Bethys -που είναι πρωτοπόρος
στην κατηγορία SP 450- φέρνουν τρεις μοτοσικλέτες των 450κε στην πρώτη
10αδα του αγώνα!
Στην γενική δεν υπήρξε καμία αλλαγή με τον Coma να διατηρείται στην
κορυφή χωρίς προβλήματα στην μοτοσικλέτα του.
Helder Rodrigues (Yamaha)
Η ειδική ήταν πολύ τεχνική και αυτό με βοήθησε να παλέψω με
μοτοσικλέτες από άλλες κατηγορίες.
Αν και το 450 με δυσκόλεψε στα ανοιχτά κομμάτια, στα στενά περάσματα
είχα την δυνατότητα να κερδίσω χρόνο σε σχέση με τα μεγάλα «πλοία».
Πρώτη μας νίκη στην Αφρική και είμαι πολύ χαρούμενος.
Marc Coma (KTM Repsol)
Η ειδική αποδείχτηκε δυσκολότερη από το αναμενόμενο. Πολύ απαιτητικές
διαδρομές. Ξεκίνησα 3ος και είχα καλύτερο έλεγχο. Μόλις συνάντησα τον
Cyril (Despres), έμεινα μαζί του. Είμαι χαρούμενος που τελείωσε η
Μαυριτανία χωρίς προβλήματα. Θεωρώ σημαντική την νίκη του (Rodrigues).
Ξεκινήσαμε μαζί τους αγώνες αντοχής και χαίρομαι για την πορεία του. Η
ειδική σήμερα ήταν ιδανική για μοτοσικλέτα 450 κε.
Γενική μοτοσυκλέτας
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
40:55:10 |
00:00:00 |
2 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
41:49:53 |
00:54:43 |
3 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
42:10:22 |
01:15:12 |
4 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
42:35:47 |
01:40:37 |
5 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
43:07:30 |
02:12:20 |
6 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
43:47:26 |
02:52:16 |
7 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
43:47:34 |
02:52:24 |
8 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
44:27:52 |
03:32:42 |
9 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
44:34:55 |
03:39:45 |
10 |
085 |
BETHYS (FRA) |
HONDA |
44:50:01 |
03:54:51 |
Αυτοκίνητα
Οι Carlos Sainz & Giniel de Villiers μετά τα προβλήματα της
χθεσινής μέρας, επιδιόρθωσαν τα οχήματα τους και ξεκίνησαν σήμερα με
στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατάταξη και άνοδο στην γενική.
Ξεκινώντας όμως μετά απο 30 περίπου αυτοκίνητα και έχοντας να
αντιμετωπίσουν στενές διαδρομές, δεν τους είχαν και πολλές ελπίδες.
Ο Sainz κατάφερε μια πέμπτη θέση που φυσικά δεν αποδείχτηκε ικανό να
τον ανεβάσει και πάλι στην γενική.
Αντίθετα το Miller με την 3η θέση στην ειδική έφτασε την 6η γενικής
διατηρώντας τις ελπίδες της Volkswagen.
O Nasser Al Attiyah, που ευνοήθηκε κατά πολύ απο τις ατυχίες της VW,
βρήκε την ευκαιρία να κερδίσει τις εντυπώσεις και μετά απο τα 42’
ποινής στο Μαρόκο που του στέρησαν την προσωρινή 3η θέση, πήρε το αίμα
του πίσω ρίχνοντας και τον Hiroshi Masuoka στην 5η θέση, ο οποίος
τερμάτισε σήμερα δεύτερος.
Στην μάχη της γενικής τα Mitsubishi δεν πήραν κανένα ρίσκο σήμερα. Ο
Stephane Peterhansel κέρδισε και 2’ λεπτά ακόμα διαφοράς από τον Luc
Alphand.
Τρίτος μετά από την ποινή που δέχθηκε ο Schlesser δεν δείχνει ικανός να
απειλήσει τα Mitsubishi.
Nasser Al Attiyah (BMW)
Τα πήγαμε πολύ καλά σήμερα. Κρατήσαμε έναν πολύ καλό ρυθμό μέχρι το
τέλος. Χαίρομαι που νίκησα την πρώτη μου ειδική.
Ήταν δύσκολα και όλοι ξέρουν ότι τα αυτοκίνητο μας δεν είναι ισάξιο των
εργοστασιακών. Είμαι με πυρετό τις δύο τελευταίες ημέρες.
Δεν ένοιωθα και πολύ καλά και είχαμε και προβλήματα στην μετάδοση λίγο
πριν τον τερματισμό. Τώρα στόχος είναι ο Schlesser και η τρίτη θέση, αν
και είναι δύσκολο. Θα συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό. Ο αγώνας είναι ακόμα
μπροστά μας όλα είναι πιθανά.
Stephane Peterhansel
(Mitsubishi)
Όλα πάνε καλά. Το αυτοκίνητο και εμείς. Το Pajero δούλεψε πολύ καλά.
Η ειδική θύμισε τις διαδρομές της Σαβάνας με πιο πολλές στροφές.
Σωματικά μας εξάντλησε. Στόχος ήταν να πάρουμε μια καλή θέση γιατί απο
αύριο τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
37:35:19 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
37:45:15 |
00:09:56 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
39:06:09 |
01:30:50 |
4 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
39:35:32 |
02:00:13 |
5 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
39:47:23 |
02:12:04 |
6 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
39:49:26 |
02:14:07 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
42:56:06 |
05:20:47 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
44:28:13 |
06:52:54 |
9 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
45:15:40 |
07:40:21 |
10 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
45:21:18 |
07:45:59 |
Φορτηγά
Στα φορτηγά ακόμη ένας νέος νικητής προστέθηκε στα στατιστικά του
αγώνα.
Ο Arjan Brouwer θριάμβευσε στην ειδική στο τιμόνι ενός GINAF μετά την
28η θέση του το 2005 στις μοτοσικλέτες.
Πέρασε μπροστά απο τους De Azevedo με 7’33 και Ilgizar Mardeev με 9’21.
Στην γενική ο Hans Stacey, 7ος σήμερα, δείχνει να είναι ήρεμος αφού
κρατάει την διαφορά του απο τον Mardeev περίπου στις 3 ώρες.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
43:38:51 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
46:28:55 |
02:50:04 |
3 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
47:57:39 |
04:18:48 |
4 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
48:19:13 |
04:40:22 |
5 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
48:25:30 |
04:46:39 |
|
15 Ιανουαρίου: Ticht – Nema
Ειδική
494 χλμ – Απλή 3 χλμ – Σύνολο
497 χλμ
O Marc Coma οδήγησε
στρατηγικά με μόνο άγχος την επιδημία των σαζμάν στα νέα 690.
Έκπληξη της ημέρας ο ιδιώτης
Janis Vinters που ξεκίνησε στην 21η θέση σήμερα το πρωί και έδωσε στην
Λετονία την πρώτη της νίκη σε ειδική του Dakar.
Στα αυτοκίνητα η ομάδα της Volkswagen κατέρρευσε όταν ο πρωτοπόρος της
γενικής Giniel De Villiers έκαψε
το turbo του και ο Carlos Sainz αντιμετώπισε
προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του.
Καλά τα νέα στο στρατόπεδο της Mitsubishi με τους Peterhansel & Alphand, να κάνουν
το 1-2 στην γενική αλλά και για τον Γάλλο Schlesser, που κέρδισε την δεύτερη
ειδική του και παίζει δυνατά για την τριάδα.
Στα φορτηγά ο Wulfert Van Ginkel παίρνει
την ειδική μπροστά από τον Hans
Stacey που παραμένει σταθερά πρώτος στην γενική.
Μοτοσυκλέτα
Η επιδημία των σαζμάν για τα KTM 690 βρίσκεται συνεχώς στο πίσω μέρος
του κεφαλιού του Coma που συνεχίζει να οδηγεί αλάνθαστα αλλά
συγκρατημένα.
Τίποτα όμως δεν δείχνει να του κόβει τον δρόμο προς την νίκη.
Στην 9η ειδική ο Ισπανός ξεκίνησε πρώτος και τερμάτισε πρώτος οδηγώντας
όλη μέρα μόνος χωρίς να κάνει τον καλύτερο χρόνο.
Κανείς δεν περίμενε ότι ένας ιδιώτης θα κέρδιζε την δύσκολη και τεχνική
ειδική σήμερα.
Ο Janis Vinters έσπασε τα χρονόμετρα σε όλα τα σημεία ελέγχου και έκοψε
πρώτος το νήμα με διαφορά 7’31’’ απο τον Cyril Despres!!!
Πίσω απο τον Coma οι αντίπαλοι του φαίνονται να μην μπορούν να καλύψουν
την διαφορά. Μετά τον Isidre Esteve που από τη γνωστή αρρώστια των μετά
660 ΚΤΜ έπεσε στην 6η θέση, ο κυριότερος αντίπαλος του, ο Cyril Despres
έπεσε στα 130χλμ. Είχε ξεκινήσει με πρόβλημα στο Road Book το οποίο
γύριζε με το χέρι σε όλη την διαδρομή. Έτσι η διαφορά του Ισπανού από
τον Γάλλο παραμένει στα 54’36’’.
Marc Coma (KTM)
Ήταν μεγάλη και κουραστική η σημερινή ειδική. Τεχνική και σωματικά
απαιτητική.
Μετά την μέση οδήγησα πιο γρήγορα αλλά η αμμοθύελλα είχε αλλάξει λίγο
την διαδρομή.
Ετσι αποφάσισα να γίνω πιο προσεκτικός και τελικά οδήγησα μόνος μου
μέχρι το τέλος.
Η Μαυριτανία δεν έχει τελειώσει. Μετά περνάμε ξανά στην Μαύρη Αφρική
και εκεί η πλοήγηση εκτιμώ ότι θα παίξει το βασικότερο ρόλο.
Τίποτα δεν τελείωσε ακόμη. Δεν θέλω να πιστεύω ότι κέρδισα τον αγώνα.
Τα πάντα μπορεί να αλλάξουν. Θα ξεκινάω κάθε μέρα σαν την πρώτη του
αγώνα...
Cyril Despres (KTM)
Εχθές πρέπει να ξέχασα τις τεχνικές μου γνώσεις. Σήμερα ξεκίνησα με
πρόβλημα στο Road Book και αναγκάστηκα να το γυρνάω με το χέρι.
Ήταν σαν να έφτιαχνα μαλλί της γριάς για 7 ώρες. Εκτός απο την
παραπάνω κούραση έπρεπε να είμαι και πιο προσεκτικός.
Σχετικά με το πρόβλημα στα κιβώτια των ΚΤΜ, εγώ πλήρωσα νωρίς. Αν ο
Coma δεν έχει πρόβλημα ίσως θα πρέπει να ανησυχεί για αργότερα. Αύριο η
πίεση θα είναι μεγάλη. Δεν παλεύω για την 2η θέση, πιστεύω ότι έχω όλα
τα απαραίτητα για την νίκη, άλλωστε πολλά μπορεί να συμβούν μέχρι τον
τερματισμό.
Janis Vinters (KTM)
Πολύ γρήγορη ειδική και κατάφερα να δείξω τις δυνατότητες μου σε αυτό
το τεραίν, που μου αρέσει.
Οδήγησα για πολύ ώρα μόνος αλλά συνάντησα τον Casteu & τον Azevedo
και τους πέρασα.
Μετά έμεινα στον τροχό του Blais για τα τελευταία 15χλμ. Πρώτη μου φορά
νικάω σε μία ειδική και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Είμαι εντυπωσιασμένος και από την διαφορά. Αν ήξερα πιο πριν την
διαφορά μου θα είχα μειώσει τον ρυθμό μου. Δε γιορτάζω τίποτα σήμερα,
θα γιορτάσω στον τερματισμό.
Γενική μοτοσυκλετών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
001 |
COMA (ESP) |
KTM |
36:41:31 |
00:00:00 |
2 |
002 |
DESPRES (FRA) |
KTM |
37:36:07 |
00:54:36 |
3 |
008 |
CASTEU (FRA) |
KTM |
37:52:46 |
01:11:15 |
4 |
009 |
BLAIS (USA) |
KTM |
38:15:51 |
01:34:20 |
5 |
006 |
ULLEVALSETER (NOR) |
KTM |
38:41:37 |
02:00:06 |
6 |
004 |
ESTEVE PUJOL (ESP) |
KTM |
39:13:42 |
02:32:11 |
7 |
010 |
RODRIGUES (POR) |
YAMAHA |
39:34:31 |
02:53:00 |
8 |
023 |
VINTERS (LAT) |
KTM |
40:12:04 |
03:30:33 |
9 |
020 |
MARCHINI (FRA) |
YAMAHA |
40:14:33 |
03:33:02 |
10 |
103 |
KATRINAK (SLQ) |
KTM |
40:20:49 |
03:39:18 |
Αυτοκίνητα
Ο Giniel De Villiers έδειχνε να είναι ο πιο σταθερός και
απροβλημάτιστος οδηγός του Dakar. Απο το 2003 που συμμετείχε με τα
πλέον ακατάλληλα οχήματα έφερνε πολύ καλές θέσεις.
Ο Peterhansel είχε δηλώσει ότι πρόκειται για έναν έξοχο οδηγό
χωρίς κολλήματα και κλαταρίσματα σε όλες τις ειδικές του 2007. Αλλά τα
πάντα είναι δυνατά στο Dakar και σήμερα ο Ν.Αφρικάνος έκαψε το turbo
του Touareg.
Οι εξελίξεις ευνοούν τα Pajero των Peterhansel & Alphand που
πέρασαν στις 2 πρώτες θέσεις της γενικής.
Μαζί με τον De Villiers, προβλήματα αντιμετώπισε και ο Sainz με τα
ηλεκτρονικά του Touareg και αναγκάστηκε να μείνει στην έρημο
περιμένοντας για βοήθεια από τα φορτηγά υποστήριξης. Οι Sousa &
Miller σταμάτησαν για βοήθεια, αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα για
τον ασθενή.
Μέσα στον πανικό των προβλημάτων για τους εργοστασιακούς, ο Γάλλος
Schlesser βρήκε την ευκαιρία να κερδίσει την ειδική και να ανέβει στην
4η θέση γενικής, όντας προφητικός τις προηγούμενες ημέρες που περίμενε
τους άλλους να εγκαταλείψουν.
Το ίδιο έκανε και ο Al Attiyah που με μια 6η θέση στην σημερινή ειδική
ανέβηκε στην 3η θέση γενικής, βγάζοντας την BMW απο την μιζέρια των
προηγούμενων ημερών.
Stephane Peterhansel (Mitsubishi)
Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα αφότου είδαμε το αυτοκίνητο του De
Villiers να καίγεται. Σίγουρα ήταν καλό για μάς σε ότι αφορά στην
γενική αλλά δεν το άξιζε.
Έκανε το καλύτερο Dakar του και οδηγούσε σχεδόν τέλεια. Λίγα χιλιόμετρα
μετά είχαμε και εμείς τα προβλήματα μας αφού κάψαμε τον συμπλέκτη μας.
Έπρεπε να τον επιδιορθώσουμε και αυτό μας κόστισε 15’. Τα πάντα
μπορεί να αλλάξουν. Είναι καλό που έχουμε την γενική τώρα αλλά η πίεση
είναι εις βάρος μας ενώ μέχρι τώρα ήταν με την Volkswagen.
Έχω αποδείξει ότι τα πάω καλά με την πίεση αλλά έχουμε ακόμη 4 ειδικές
για να ολοκληρώσουμε.
Jean-Louis Schlesser (Schlesser
- Ford)
Μόλις δύο λεπτά πίσω απο τον Al Attiyah;
Ε λοιπόν θα τον περάσω αύριο!
Είμαι χαρούμενος που νικήσαμε σε αυτή την πολύ δύσκολη ειδική με την
ατελείωτη άμμο. Πριν 3 ημέρες θεωρούσα τα Volkswagen ανίκητα.
Ακόμη πιστεύω ότι αν δεν είχαν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν θα ήταν
αδύνατον να τα νικήσεις.
Τώρα στόχος μου η τριάδα. Μπροστά μας έχουμε 4 δύσκολες ημέρες με
ειδικές που ο πιο άμεσος αντίπαλος μου Al Attiyah θα είναι σε καλύτερη
θέση λόγω τετρακίνησης.
Γενική αυτοκινήτων
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
302 |
PETERHANSEL (FRA)
COTTRET (FRA) |
MITSUBISHI |
33:43:23 |
00:00:00 |
2 |
300 |
ALPHAND (FRA)
PICARD (FRA) |
MITSUBISHI |
33:51:13 |
00:07:50 |
3 |
310 |
SCHLESSER (FRA)
DEBRON (FRA) |
SCHLESSER |
35:08:55 |
01:25:32 |
4 |
309 |
AL ATTIYAH (QAT)
GUEHENNEC (FRA) |
BMW |
35:45:44 |
02:02:21 |
5 |
306 |
MASUOKA (JAP)
MAIMON (FRA) |
MITSUBISHI |
35:57:07 |
02:13:44 |
6 |
305 |
MILLER (USA)
PITCHFORD (AFS) |
VOLKSWAGEN |
35:57:49 |
02:14:26 |
7 |
313 |
SOUSA (POR)
SCHULZ (ALL) |
VOLKSWAGEN |
37:54:52 |
04:11:29 |
8 |
320 |
GORDON (USA)
GRIDER (USA) |
HUMMER |
40:04:22 |
06:20:59 |
9 |
318 |
HENRARD (BEL)
BECUE (BEL) |
VOLKSWAGEN |
41:02:18 |
07:18:55 |
10 |
303 |
SAINZ (ESP)
PERIN (FRA) |
VOLKSWAGEN |
41:28:42 |
07:45:19 |
Φορτηγά
Στα θηρία της ερήμου ο Wulfert Van Ginkel κέρδισε την σημερινή ειδική,
την πρώτη στην καριέρα του, μπροστά απο τον συμπατριώτη του Hans Stacey
που έφτασε δεύτερος αλλά κρατά διαφορά μεγαλύτερη των 3 ωρών στην
γενική, απο τον Mardeev, που τερμάτισε 7ος σήμερα.
Γενική φορτηγών
Pos. |
N° |
Name |
Make |
Time |
Variation |
1 |
501 |
STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) |
MAN |
38:36:01 |
00:00:00 |
2 |
527 |
MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) |
KAMAZ |
41:43:12 |
03:07:11 |
3 |
513 |
VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) |
GINAF |
42:54:55 |
04:18:54 |
4 |
512 |
LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) |
TATRA |
43:34:56 |
04:58:55 |
5 |
503 |
DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) |
TATRA |
43:35:18 |
04:59:17 |
|
Κείμενα: Μελέτης
Σταμάτης - Σπύρος
Κατσιμαλής
Φωτογραφίες: Gauloises Racing, Van Oers, VW Motorsport, Nissan
Motorsport, AIFA, Mitsubishi Motorsport, αρχείο Off-Road.gr, Nora Agapi
Διαβάστε
ακόμα:
Dakar 2007: Από την
Quarzazate έως το Tichit!
Dakar 2007: Από τη Lisboa έως την Quarzazate!
H ώρα για το Dakar 2007 έφτασε!
Dakar 2006: Τερματισμός...
Dakar 2006: Απο την 7η έως την 12η ειδική!
Dakar 2006: Απο τη Λισσαβόνα έως ... την 6η
ειδική!
Dakar
2006: Εξαιρετικό
Rally Raid!
Αναγνωρίση
εδάφους για
το
Dakar 2006: Πρώτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Δεύτερο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τρίτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Τέταρτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για
το
Dakar 2006: Πέμπτο μέρος
Το Dakar 2006 πλησιάζει....
Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα
τα οχήματα...,
Το
DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!
Το
Dakar 2006 θα
ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!
O
Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...
Off-Road.gr
Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!
Η ιστορία του Paris - Dakar:
1977-2004
Dakar 2005: Επιτέλους Dakar!
Dakar.com
More articles
|
|
| |
|