Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
5o Rally Raid Πάτρα 2006


Ήταν δύο μεγάλες ημέρες, με 450 χωμάτινα χιλιόμετρα γεμάτα λάσπη, αρκετό κρύο, καθόλου βροχή, πολλές σοκοφρέτες, ακόμη περισσότερα νερά και πολύ μα πολύ κέφι!

Αμέτρητα Οff-Road περάσματα μέσα σε πλαγιές, διασχίσεις αλπικών τοπίων, κλεφτοπόλεμος σε δάση, trial σε κακοτράχαλους χωματόδρομους, πέρασμα μέσα από παγωμένες νερολακούβες στα 1900 μέτρα υψόμετρο....

Από την Πάτρα στο Παναχαϊκό και από κει στα Καλάβρυτα, μετά στους Λαπαναριούς, κι από κει στο Αίγιο….

Από όλα είχε το Rally Raid της Πάτρας, αφού τα... «παιδιά απ' την Πάτρα» είχαν φροντίσει για όλα. Από μια απαιτητική αλλά και ευχάριστη συνάμα διαδρομή, μέχρι την διαρκή αίσθηση ασφάλειας με τους συχνούς σταθμούς ελέγχου χρόνου και διέλευσης, τους διασώστες, τις σκούπες....


Κέντρο του αγώνα ήταν η Πλατεία Ψηλά Αλώνια στην Πάτρα.

Επί τρεις ημέρες, η μεγαλύτερη πλατεία της Πάτρας γέμισε «χώμα» και χρώμα, 2 και 4 τροχούς, κουρασμένους αλλά ευχαριστημένους οδηγούς....

Μέχρι και παρκ-φερμέ υπήρχε για τις μοτοσυκλέτες, τα δύο βράδια με security. Το τεράστιο επικαθήμενο του Πιτσή εκτέλεσε χρέη γραμματείας, γραφείου αποτελεσμάτων, κέντρου επικοινωνιών, μουσικής επένδυσης...

Οι μεγάλες αλουμινένιες αψίδες γέμισαν πανό, τα διαφημιστικά φυλλάδια του αγώνα άλλαζαν συνεχώς χέρια, και όλος ο κόσμος στην Πάτρα έμαθε ότι κάτι συμβαίνει αυτό το σαββατοκύριακο στην πόλη του.

Ο τεχνικός έλεγχος έβαλε τα πράγματα σε τάξη, και η πρώτη ενημέρωση επισήμανε κάποια σημεία άξια προσοχής.

Οι περισσότεροι έσπευσαν για ξεκούραση, αν και δεν έλλειψαν οι... ξενύχτηδες που απόλαυσαν ένα πατρινό nightlife. Την άλλη μέρα το πρωί πάντως, τα πράγματα δεν ήταν και πολύ εύκολα....



Η διαδρομή της πρώτης ημέρας ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή της δεύτερης, και κούρασε αρκετά τα πληρώματα!

Μετά από μια απλή διαδρομή 14 χιλιομέτρων με ασφάλτινο πέρασμα μέσα από την πόλη, άρχιζε η ειδική διαδρομή. Ανάβαση στο Παναχαϊκό, με καλό χώμα, αρκετή όμως πέτρα, και μπόλικη γλίτσα κατά τόπους.

Αρκετά σκασμένα ελαστικά, ιδίως στις μοτοσυκλέτες, ανάγκασαν πολλούς αναβάτες σε μεγάλες καθυστερήσεις.

Ο Μαρκάτος καταφέρνει να φτάσει αλλά ξεμένει στα Καλάβρυτα, ψάχνοντας όλη την πόλη μάταια για μια σαμπρέλα!
Τελικά ΔΕΝ κατάφερε να ξηλώσει αυτή από το διπλανό παπί του βενζινά που είχε βάλει στο μάτι....
O Κοντολιός έβγαλε το φίδι από την τρύπα, αφού τερματίζοντας έφυγε καρφί για Καλάβρυτα με το αυτοκίνητο γεμάτο σαμπρέλες.

Ο Αλέξανδρος Νικολάου ταλαιπωρήθηκε κι αυτός με το βαρύ BMW του, χωρίς να καταφέρει να τερματίσει, γλιτώνοντας παρά τρίχα την ζάντα του.

Το ίδιο και ο Λευτέρης Μαρουλάκης που αποφάσισε να βάλει ένα υπέροχο - ανακατασκευασμένο ΧΤ 500 Hobby στον αγώνα....
Λίγο πριν το τέλος, το πίσω λάστιχο παρέδωσε το πνεύμα!


Σε αντίθεση με τις μοτοσυκλέτες, στα αυτοκίνητα ελάχιστοι ήταν αυτοί που ταλαιπωρήθηκαν από λάστιχο!
Αρκετές απουσίες από τους πρωταγωνιστές, έφεραν πολλούς τοπικούς αναβάτες στο προσκήνιο των πρώτων θέσεων στην κατάταξη.

Τα πρώτα ορεινά περάσματα από το παγωμένο Πρασούδι πάνω στον αυχένα του Παναχαϊκού δρόσισαν του αναβάτες, και έκαναν τους οδηγούς να «παίζουν» με πλαγιολισθήσεις.

Αρκετές νερολακκούβες λέρωσαν άπαντες, και λίγες τούμπες έκοψαν από νωρίς την φόρα των εντουράδων!

Ο Κούτσικος ταλαιπωρείται από το στήσιμο του αυτοκινήτου στην λάσπη, ενώ ο άτυχος Δημοσθένης Χρήστου αναποδογυρίζει το Land Rover του σε μια αργή στροφή και το λαβώνει άσχημα.... Όντας cabrio πλέον, δεν δύναται να συνεχίσει τον αγώνα! Κρίμα.


Πολλοί πατρινοί οδηγοί μπαίνουν για τα καλά στο παιχνίδι της πλοήγησης και αναρριχώνται στις πρώτες θέσεις.

Ο Λουκάς Σπηλιόπουλος απαρνιέται το enduro για χάρη ενός Isuzu και όλο χαμόγελο αφιερώνεται στο 4Χ4!
Η κατανάλωση του Εγγλεζόπουλου κάνει ευτυχισμένο τον πρατηριούχο των Καλαβρύτων, σπάζοντας κάθε ρεκόρ λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! Τουλάχιστον το εξαργυρώνει στα αποτελέσματα....

Μετά τα Καλάβρυτα, στα «καραφλά» το γκάζι ξελάσπωσε στις μεγάλες ανηφόρες και η θέα από ψηλά ήταν υπέροχη!

Η κατάβαση προς το Αίγιο έσπασε το κρύο, και πάλι αργά κομμάτια ήρθαν να ανακόψουν την μέση ωριαία ταχύτητα.

Η ταχύτητα των 49 km/h ήταν τελικά άπιαστη από τις μοτοσυκλέτες που άρχισαν να τερματίζουν αργά το μεσημέρι. 47,6 km/h για τον γρηγορότερο Γιάννη Σεβαστόπουλο πάνω στο τετράχρονο ΚΤΜ 450 του.

Ακολούθησε ο Σίμος Μιχαηλίδης πάνω στο DRZ 400 του που απαρνιέται του χρόνου.

Ο Σπύρος Τσιμέκας ακολουθεί κατά πόδας, με το 25λιτρο ρεζερβουάρ στο Honda CRE 450. 4ος ο Χρήστος Τασούλης.


Πρώτος την κατηγορία Μ2 Open και 5ος γενικής ήταν ο Κοντολιός με το ΚΤΜ 525 του, 5 λεπτά μπροστά από τον Κώστα Παπαδόπουλο με το KTM 640 LC4.

Χάρης Καμαρούλιας με το Yamaha WR 250 F και Δημήτρης Μεγαλοοικονόμου πάνω στο Husky TE 570 ακολουθούν.

Στα Quad o Νίκος Καϊπάνος με το μικρό Kymco 250 προηγείται οριακά του Σάββα Μυλωνά με το βαρύ θηριώδες Kawasaki KVF 750. Η συμφωνία κυρίων μεταξύ Ψωφάκη - Κανελλέα, τους κράτησε μακριά από την Πάτρα, χωρίς να διαταράξει την βαθμολογία τους.

Μπέκας - Κωνσταντινόπουλος - Σμυρνιώτης με τα θηρία ΚΤΜ 950 συμπορεύονται. Ο Κώστας Γκανής ξεμένει κι αυτός για πολλαπλή φορά από λάστιχο!


Στα αυτοκίνητα, Οι Βασίλης Δηλές - Σπύρος Ματιάτος με το RAV προηγούνται στην γενική με 44 σχεδόν km/h να απέχει αρκετά από τα δοθέντα 46.

Τα πληρώματα της A1 Open με τους Δημήτρη Κούτσικο - Γεωργία Γεωργαλά και το ζεύγος Εγγλεζόπουλων Μανώλη και Σούλας να ακολουθούν.
Πρώτη φορά η Σούλα δήλωσε ότι ΔΕΝ φοβήθηκε!

Πάνος Μάλλιος με Θωμά Παπαστάθη εξαντλούν τα όριο του Pajero που μένει από βοηθητικό κιβώτιο. Κιβώτιο βρίσκεται από την Ναύπακτο, έρχεται στην Πάτρα, και η αναζήτηση μηχανικού που θα το αλλάξει αρχίζει!

Τα τηλέφωνα από τον τα κάνω όλα - Ανδρέα Καρκάτσα έχουν σπάσει, ρωτούνται άπαντες οι μηχανικοί στην Αχαϊκή επικράτεια, μέχρι και το Αίγιο επιστρατεύτηκε!

Μάταια.... Κανείς δεν χάλαγε την Σαββατιάτικη σιέστα. Το επόμενο πρωί, παίρνουν εκκίνηση ώστε να καταταχθούν, κι έρχονται στην γραμματεία για παρέα.
Κοντά μας ο Πιτσής, χορηγός του αγώνα και έμπορος φορτηγών. Ακούει την ιστορία και μας απαντά με απλότητα: «Γιατί δεν με ρωτήσατε; Μπορούσαμε να το αλλάξουμε σε δυο ωρίτσες στο συνεργείο μας!»

Μείναμε σαν χάνοι να τον κοιτάμε! Ούτε που το σκεφτήκαμε το προηγούμενο βράδυ....
Η σωτηρία ήταν δίπλα μας αλλά δεν την βλέπαμε! Ούτε που είχε περάσει από το μυαλό μας!


Ο Λεωνίδας Μασλίας και η Αγγελική Πάλλη με το ταπεινό Feroza συνεχίζουν τις καλές εμφανίσεις, όντας 5οι.

Πιο πίσω, Γιώργος Παϊδάς και Λεωνίδας Δουρίδας δεν χαλάνε με τίποτα το νιρβάνιο χαμόγελό τους πάνω στο καινούργιο Pajero τους! Αντρέας και Παντελής Χρόνης ακολουθούν με ένα Jimny.

Ο Σπύρος Τριτσίνης με τον ανηψιό Αναστάση Junior ταλαιπωρημένο από το ταρακούνημα, αναγκάζεται να εγκαταλείψει....
Πέτρος Φίλης και Στράτος Γιαννάκος ταλαιπωρούνται από μηχανικό πρόβλημα και παίρνουν το δρόμο της επιστροφής.

Το δύσκολο Road Book, σε συνδυασμό με τα Off-Road περάσματα, απαιτούσαν σωστή πλοήγηση και αρκετή προσοχή, ενώ μείωσαν κατά πολύ την μέση ωριαία ταχύτητα.

Παράλληλα, κάποιες ατέλειες στις μετρήσεις που δεν έβγαιναν, έδωσαν λίγο ενδιαφέρον καθυστερώντας ιδίως μη εξοικειωμένους με RB πλοηγούς.

Οι σχηματικές παραστάσεις όμως ήταν ξεκάθαρες, κι έτσι γρήγορα επιβεβαιώθηκαν οι σωστές πορείες.
Οι σοκοφρέτες γλύκαναν την πείνα, και η τελευταία απλή διαδρομή επανέφερε τα πληρώματα στα Ψηλά Αλώνια.


Την Κυριακή, συμμετείχαν επιπλέον πληρώματα, που επέλεξαν να συμμετέχουν μόνο την μία αγωνιστική ημέρα. Οι οριακές διαφορές των πληρωμάτων προμήνυε «άγριες» μάχες!

Ο καιρός στάθηκε και πάλι σύμμαχος, αφού τα βαριά σύννεφα κρατήθηκαν και δεν έβρεξε. Δεν υπήρχε και καθόλου σκόνη, αφήνοντας τους οδηγούς να απολαύσουν την λάσπη και το διασκεδαστικό τερέν.

Λίγες στεναδούρες ανάμεσα σε κάτι δέντρα, ανάγκασαν τα μεγάλα αυτοκίνητα να κάνουν πολλές μανούβρες προκειμένου να χωρέσουν.

Κάποια συρματοπλέγματα ενός πεσμένου φράχτη, έμπλεξαν στον τροχό του Range Rover του Κούτσικου, και.... βούρτσισαν όλη την διαδρομή!
Δικαιολογημένα νεύρα για το πλήρωμα, αν και δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας για το πρωτάθλημα.


Οι Εγγλεζόπουλοι πετάνε, κι αναρριχώνται πρώτοι στην γενική!

Η μέση ωριαία των 40 km/h αποδεικνύουν την δυσκολία και την κλειστή διαδρομή της δεύτερης μέρας!
Οι Παϊδάς - Δουρίδας τερματίζουν 2οι, με τρίτο το Normal RAV των Δηλέ - Ματιάτου. 4οι οι Λουκάς Σπηλιόπουλος - Θόδωρος Ματαράγκας σε μια φανταστική εμφάνιση με το Isuzu Trooper. 5οι και ταλαιπωρημένοι οι Κούτσικος - Γεωργαλά. Στα συγκεντρωτικά όμως, είναι δεύτεροι κατηγορίας Α1 οριακά από το πλήρωμα του Pajero.

Αντίθετα, στις μοτοσυκλέτες, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος με 47,4 km/h, πλησίασε αρκετά την ΜΩΤ.

Ο Τσιμέκας τον ακολούθησε κατά πόδας, με διαφορά μικρότερη του λεπτού. Ο Κώστας Παπαδόπουλος είναι τρίτος, καλύπτει από τον Κοντολιό, αλλά δεν καταφέρνει να υπερκαλύψει την χθεσινή μέρα.


Ο Χρήστος Τασούλης με το Husaberg και ο Σπύρος Παλαιολόγου με το ΚΤΜ 200 ακολουθούν.

Βασίλης Βαρβαγιάννης με το ΚΤΜ 525 και Σωτήρης Κοντολιός με ένα ίδιο, είναι πιο πίσω. Συγκεντρωτικά ο Σίμος Μιχαηλίδης κρατά την 3η θέση στα 450, και ο Μεγαλοοικονόμου στην Open.

O Σάββας ανατρέπει την διαφορά από τον Καϊπάνο στα χοιρινά.... Ο Γκανής επιτέλους τερματίζει!

Ο Σμυρνιώτης πέφτει αυτή τη μέρα πρώτο θύμα εμπρός ελαστικού, ενώ ο Φώτης Μπέκας παραμένει 2 χιλιόμετρα πριν το flying της ειδικής επί δίωρο με χαλασμένη τρόμπα βενζίνης!

Ο Γιώργος Κατινιώτης από δω και πέρα θα βάζει και αυτός mousse…
Όσο για τον Αλέξανδρο Επιτροπάκη.... δεν είχε πληρώσει το ρεύμα και του το κόψανε στο πρώτο ΣΕΧ....


Βέβαια, υπήρχε βοήθεια σε δύσκολα σημεία της διαδρομής, ενώ η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης ήταν πανταχού παρούσα να συνδράμει σε τυχόν ατυχίες.

Η ώρα της απονομής στην παλτεία ήταν η καλύτερη στιγμή! Εν μέσω μουσικής από την μεγαφωνική, δόθηκαν τα μεγαλύτερα κύπελλα που έχουμε δει σε Rally Raid, κάτι τεράστιες κούπες!

Η οργάνωση του Α.Ο.Δ.Π. στάθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού το Rally Rai Πάτρας χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το καλύτερο της χρονιάς 2006!

Η αυλαία όμως, και κάποιες τελαυταίες μάχες, θα κριθούν στον τελευταίο αγώνα, στις 17 Δεκεμβρίου στην Καλαμάτα... Να είστε όλοι εκεί!


Όπως πάντα, βασικοί χορηγοί του Πρωταθλήματος είναι τα Ελαστικά Εγγλεζόπουλος, η AXO, η ΜΑΚΑΝ - Touratech Hellas και χορηγοί επικοινωνίας όπως πάντα το περιοδικό «0-300», το «4X4 Magazine» και το Off-Road.gr.


Στον αγώνα της Πάτρας, πολλοί ήταν αυτοί που βοήθησαν τον ΑΟΔΠ. Χορηγοί του ήταν τα Πιτσής Αυτοκίνητα
που διέθεσαν ένα τεράστιο επικαθήμενο για τις ανάγκες της γραμματείας και του αγώνα, και οι Motomania, Μοτολύση, Jappa Motto, Daihatsu Μυλωνάκος, Ράπτης Ρεκτιφιέ, Κωσταντάρας, 4Χ4 Εxtreme, Αutoλύση. Σημαντική ήταν η στήριξη του ONAΠ Δήμου Πατρών , αλλά και της ΠΑΛΕΠΟΤ, ενώ χορηγοί επικοινωνίας ήταν και ο Τοp FM 93, το Patra TV και το www.gowest.gr.

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος




Downloads
Αποτελέσματα αυτοκινήτων
Αποτελέσματα μοτοσυκλετών

Βαθμολογία αυτοκινήτων
Βαθμολογία μοτοσυκλετών







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041093 seconds. ]