Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Η ώρα για το Dakar 2007 έφτασε!

Η επιτυχημένη λύση της εκκίνησης απο την Πορτογαλική πρωτεύουσα, διατηρήθηκε και φέτος και έτσι το Euromilhoes Lisboa-Dakar θα ξεκινήσει απο τα Ευρωπαϊκά εδάφη στις 6 Ιανουαρίου και θα περάσει απο Πορτογαλία, Ισπανία, Μαρόκο, Μαυριτανία, το Μάλι και την Σενεγάλη.

Στη παρουσίαση της διαδρομής οι οργανωτές αποκάλυψαν τις λεπτομέρειες που για ακόμη μια φορά κάνουν τον αγώνα τον δυσκολότερο, θεαματικότερο και πιο επιτυχημένο στην ιστορία των Rally Raids.

7915 χιλιόμετρα θα διανύσουν συνολικά πληρώματα και αναβάτες απο τα οποία τα 4309 θα είναι οι χρονομετρημένες ειδικές!









Ο αγώνας ξεκινάει με δύο special ειδικές στην Πορτογαλία ενώ η Αφρικάνικη έρημος τους περιμένει στο Μαρόκο για τον "πραγματικό" αγώνα όπως ισχυρίζονται όλοι.

Για ακόμη μια φορά ο αγώνας τερματίζει στην Lac de Rose με την παραδοσιακή ειδική γύρω απο την παραλία.
 
Ο τύπος φέτος ασχολήθηκε πολύ με το θέμα της ασφάλειας του αγώνα αφού υπήρξαν υπόνοιες για ακυρώσεις η τροποποιήσεις κάποιων ειδικών διαδρομών λόγω των ατυχημάτων με εμπλοκή θεατών.

Οι διοργανωτές για το 2007 εξασφάλισαν την αρωγή του Υπουργείου Εξωτερικών της Γαλλίας που σε συνεργασία με τις Αρχές των χωρών που διασχίζει ο αγώνας, φρόντισαν την μέγιστη ασφάλεια αγωνιζομένων και υποστηρικτικού προσωπικου.
 
Ο φετεινός αγώνας συμπίπτει με την έναρξη λειτουργίας του δημοτικού σχολείου της περιοχής Lompoul/mer στην μνήμη του Thierry Sabine.
Η περιοχή είναι αυτή που είχε επιλεχθεί για τον τερματισμό του αγώνα τις τρείς πρώτες χρονιές διεξαγωγής του.





Τα νέα απο τις ομάδες

Ο Vatanen στην Volkswagen

Η ομάδα της Volkswagen ανακοίνωσε τον τέταρτο οδηγό για το 2007. Ο έμπειρος Φινλανδός οδηγός WRC Ari Vatanen και η Fabrizia Pons θα είναι το πλήρωμα που θα συμπληρώσει την τετράδα με τα Tuareg 2, μετά τις αποχωρήσεις των Sabby και Kleinschmidt.

O Kris Nissen, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας, δήλωσε ότι είναι χαρούμενος για την παρουσία του Φινλανδου, που δεν συμμετείχε το 2006.
Οι δοκιμές στην Τυνησία και το Μαρόκο το καλοκαίρι απέδειξαν το αξιόμαχο της ομάδας και του νέου αυτοκινήτου.
Ο νικητής του Dakar το 1987, 1989, 1990 and 1991 επέλεξε να τρέξει με μία απο τις εμπειρότερες συνοδηγούς με την οποία είχε ξεκινήσει και την πολύχρονη καριέρα του.

Τα πληρώματα της Volkswagen για το 2007:
Carlos Sainz / Michel Perrin
Ari Vatanen / Fabrizia Pons
Giniel De Villiers / Dirk Von Zitzewitz
Mark Miller / Ralph Pitchford





Νέο Pajero Evo για τους νικητές
Οι νικητές των δύο προηγούμενων Dakar Luc Alphand & Stephane Peterhansel θα προσπαθήσουν να επεναλάβουν τους προηγούμενους θριάμβους τους στο κοκπιτ ενός νέου Pajero Evo.

Το ολοκαίνουριο όπλο της Ιαπωνικής φίρμας δέχτηκε πολλές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο προκειμένου να γίνει ανταγωνιστικότερο.
Οι πρώτες δοκιμές σε αγώνα πραγματοποιήθηκαν στον αγώνα των Ηνωμένων Εμιράτων όπου τα δύο Mitsubishi έκαναν το 1-2 με τον Alphand να κερδίζει με μόλις 9 λεπτά διαφορά των ομοσταβλό του αφήνοντας τον τρίτο Schlesser πίσω τους με τουλάχιστον 20 λεπτά διαφορά.


Ο Peterhansel δήλωσε ότι 12000 χλμ δοκιμών και εξελίξεων δικαίωσαν τις επιλογές της ομάδας. Οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στο κέντρο βάρους, την γεωμετρία των αναρτήσεων και την αεροδυναμική της καρότσας αφού μηχανικά το Pajero έχει αποδειχτεί πολύ αξιόπιστο και αξιόμαχο.

Τα 4 πληρώματα της Mitsubishi γαι το 2007 Dakar:
Luc Alphand / Gilles Picard
Stephane Peterhansel / Jean-Paul Cottret
Hiroshi Masuoka / Pascal Maimon
Nani Roma / Lucas Cruz




Dakar Enduro Challenge FFM: O Planet κερδίζει την θέση
Ο Fabien Planet πρόσθεσε στο plamares του την πρώτη του νίκη στο Dakar Enduro Challenge FFM εκτός απο την πρώτη θέση στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Enduro και μία 3 θέση στην κατηγορία στο ISDE 2006. Ετσι αφού κέρδισε τον συμπατριώτη του Sebastien Guillaume ετοιμάζεται να τρέξει για πρώτη φορά στο Dakar και μάλιστα χωρίς κόστος.

Αν και μόλις 4 χρόνια στο προσκήνιο ο νεαρός Γάλλος δείχνει έτοιμος να κυνηγήσει τους πιο έμπειρους αναβάτες.

Yvan Muller, νέος στην άμμο
Ο πολυνίκης του Andros Τrophy και τέταρτος μέχρι στιγμής WTCC Yvan Muller θα κάνει το 2007 το ονειρό του πραγματικότητα στο bucket ενός Nissan Pick-up που ετοιμάζουν η  Dessoude & Oreca .





Νέοι κανονισμοί για τα αυτοκίνητα
Αρθρο 3 : Ελάχιστο βάρος
Τα αυτοκίνητα πρέπει να συμμορφώνονται με το ελάχιστο βάρος ανάλογα με τον κυβισμό τους

Κυβισμός
4Χ4
2WD
Έως 1600
1150 kg
860 kg
Πάνω απο 1600 μέχρι 2000 
1350 kg   
980 kg
Πάνω απο 2000 μέχρι 2250 1500 kg 1010 kg
Πάνω απο 2250 μέχρι 2500
1600 kg 1040 kg
Πάνω απο 2500 μέχρι 2750 1637,5 kg 1070 kg
Πάνω απο 2750 μέχρι 3000 1675 kg 1100 kg
Πάνω απο 3000 μέχρι 3250 1712,5 kg 1130 kg
Πάνω απο 3250 μέχρι 3500 1750 kg 1160 kg
Πάνω απο 3500 μέχρι 3750 1787,5 kg 1190 kg
Πάνω απο 3750 μέχρι 4000 1825 kg 1220 kg
Πάνω απο 4000 μέχρι 4250 1862,5 kg 1250 kg
Πάνω απο 4250 μέχρι 4500 1900 kg 1280 kg
Πάνω απο 4500 μέχρι 4750 1937,5 kg 1310 kg
Πάνω απο 4750 μέχρι 5000 1975 kg 1340 kg
Πάνω απο 5000 μέχρι 5250 2012,5 kg 1370 kg
Πάνω απο 5250 2050 kg 1400 kg

Αρθρο 4P : Κινητήρας
Κινητήρες πάνω απο 5250 κ.ε πρέπει να χρησιμοποιήσουν περιοριστή στην εισαγωγή του αέρα 37.2 mm και να απενεργοποιήσουν τα συστήματα ελέγχου καυσαερίων





Στις 13 Ιανουαρίου στο Atar  θα υπάρχει ημέρα ανάπαυσης για τους αγωνιζόμενους.

Οι ειδικές διαδρομές που οδηγούν στο Tichit και το Timbuktu δεν θα είναι ανοιχτές στα οχήματα υποστήριξης.
Μόνο βοήθεια απο άλλους αγωνιζόμενους θα είναι δεκτή. Τα οχήματα θα πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένα προκειμένου να ανταπεξέλθουν σε 2,500 χιλιόμετρα με μόνο μία στάση.

Οι μοτοσυκλετιστές θα έχουν σε κάποια απο τις δύο ειδικές δικό τους bivouac περίπου 100 χλμ μακριά απο το αντίστοιχο του αγώνα. Οι διοργανωτές θα παρέχουν φαγητό και έναν μικρό χώρο επισκευών όπου οι ίδιο οι αναβάτες θα κάνουν τις επισκευές τους με τα εργαλείς που θα έχουν μαζί τους.

Χάρτης Διαδρομής 2007




Ανάλυση διαδρομής 2007

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΦΙΞΗ ΑΠΛΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΛΗ ΣΥΝΟΛΟ
06/01/07 Lisboa Portimão 115 km 117 km 232 km 464 km
07/01/07 Portimão Málaga 15 km 67 km 463 km 545 km
08/01/07 Nador Er Rachidia 205 km 252 km 191 km 648 km
09/01/07 Er Rachidia Ouarzazate 96 km 405 km 178 km 679 km
10/01/07 Ouarzazate Tan Tan 164 km 325 km 279 km 768 km
11/01/07 Tan Tan Zouérat 414 km 394 km 9 km 817 km
12/01/07 Zouérat Atâr 4 km 542 km 34 km 580 km
13/01/07 Ημέρα ανάπαυσης στο Atâr
14/01/07 Atâr Tichit 35 km 589 km 2 km 626 km
15/01/07 Tichit Néma - 494 km 3 km 497 km
16/01/07 Néma Néma 10 km 366 km 24 km 400 km
17/01/07 Néma Ayoun 280 km - - 280 km
18/01/07 Ayoun Kayes 110 km 257 km 117 km 484 km
19/01/07 Kayes Tambacounda 180 km 260 km 18 km 458 km
20/01/07 Tambacounda Dakar 124 km 225 km 227 km 576 km
21/01/07 Dakar Dakar 36 km 16 km 41 km 93 km
ΣΥΝΟΛΟ
1 788 km 4 309 km 1 818 km





Το Dakar 2006 σε αριθμούς

2006 αγωνιζόμενοι
•    766  συμμετοχές:
       231 μοτοσυκλέτες, 174 αυτοκίνητα & 69 φορτηγά
•    760 άτομα υποστήριξης
•    23 γυναίκες αγωνιζόμενες
•    40% απο τις μοτοσυκλέτες, 39% απο τα αυτοκίνητα και 48% απο τα φορτηγά τερμάτισαν τον αγώνα
•    20% επαγγελματίες & 80% ερασιτέχνες συμμετείχαν
•    42 χώρες εκπροσωπήθηκαν στον αγώνα με το 30% απο την Γαλλία και το 70% απο τις άλλες χώρες

2006 Media
•    550 δημοσιογράφοι πιστοποιήθηκαν για 330 διαφορετικά μέσα
•    26' λεπτά ημερήσια στιγμιότυπα παράχθηκαν απο την ASO
•    580 ώρες τηελοπτικής κάλυψης σε 178 χώρες
•    Περισσότεροι απο 150 εκκατομύρια τηλεθεατές στην Ευρώπη και περίπου 30 στην Αμερική

Internet 2006
•    40 εκ. Σελιδοπροβολές σε έναν μήνα
•    2,3 εκ. Μοναδικοί επισκέπτες

Τροφοδοσία
•    11 οχήματα
•    72 άνθρωποι
•    12 000 μπουκάλια νερού την ημέρα
•    1,5 τόνοι φαγητού ημερησίως

Ιατρική Υποστήριξη
•    50 γιατροί με 6 ελικόπτερα, 20 αυτοκίνητα,

Ανεφοδιασμοί
•    600 000 λίτρα A1 jet
•    250 000 λίτρα Avgas για τα αυτοκίνητα
•    500 000 λίτρα diesel
•    140 000 λίτρα καυσίμου για τα ελικόπτερα




Κείμενο: Σταμάτης DrMel Μελέτης


Φωτογραφίες: H.Peuker, Volkswagen, DPPI, Mitsubishi Motors, Schlesser Adventures, Gauloises Racing, D. Kraft, P.Batini, Αρχείο Off-Road.gr


Διαβάστε ακόμα:
Dakar 2006: Τερματισμός...
Dakar 2006: Απο την 7η έως την 12η ειδική!
Dakar 2006: Απο τη Λισσαβόνα έως ... την 6η ειδική!
Dakar 2006: Εξαιρετικό Rally Raid!

Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Πρώτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Δεύτερο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Τρίτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Τέταρτο μέρος
Αναγνωρίση εδάφους για το Dakar 2006: Πέμπτο μέρος

Το Dakar 2006 πλησιάζει....
Οι συμμετοχές για το Dakar 2006, έκλεισαν για όλα τα οχήματα...
,
Το DAKAR 2006, έκλεισε τις συμμετοχές για τις μοτοσυκλέτες!
Το Dakar 2006 θα ξεκινήσει από τη Λισσαβόνα!
O Patrick Zaniroli, παραιτείται από την ASO ύστερα από 13 χρόνια...

Off-Road.gr Περιπέτεια: Τυνησία - Dakar 2003: Ο επίλογος!

Η ιστορία του Paris - Dakar: 1977-2004

Dakar 2005: Επιτέλους Dakar!

Dakar.com



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035197 seconds. ]