Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Αττικό Rally Raid 2006: Λίγες ώρες μετά...

Αττικό Cross Country Rally RaidΗ μεγαλύτερη και σκληρότερη ειδική που έχει γίνει ΠΟΤΕ στην Αττική!
Ένας πραγματικός αγώνας για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Ένα χρόνο και τέσσερις μήνες μετά τον κορυφαίο αγώνα της Ροδόπης (2004), ο πήχης ανέβηκε και πάλι στους αγώνες αντοχής.

70 μοτοσυκλέτες και 55 αυτοκίνητα και φορτηγά ξεκίνησαν τον αγώνα.
22 αυτοκίνητα και 28 μοτοσυκλέτες «είδαν» τον τερματισμό. Ένα ποσοστό που ξεπέρασε τις προσδοκίες της οργάνωσης και έδειξε ότι οι αναβάτες και τα πληρώματα βρίσκονται σε καλό στάδιο προετοιμασίας.
*** Ανανέωση: 27/3/2006 - Φωτογραφίες! ***






Dodge M 37 Rally RaidΗ διαδρομή κατάφερε να περιδιαβεί σχεδόν κάθε ξεχασμένο δρομάκι μέσα στα βουνά της Αττικής.
Σχεδιασμένη με περίσσια εμπειρία, άφηνε «απέξω» χωριά και πόλεις μέσα στον πιο πυκνοκατοικημένο νομό της Πατρίδος μας.

Και τι έχουν να μας προσφέρουν τα Αττικά βουνά;
Μα φυσικά πέτρα. Πέτρα μικρή, πέτρα μεγάλη, πέτρα σε όλα τα μεγέθη. Όμως εκεί που δεν είχε πέτρα, είχε ΛΑΣΠΗ. Λάσπη ποιοτική, από αυτή την καλή, που λατρεύουν οι άνθρωποι του χώματος, αυτή που σε «ρουφάει» και δε σε αφήνει να φύγεις.

Ήθελε χέρια, αλλά πολύ περισσότερο μυαλό και στρατηγική, η διαδρομή.
Η φύση της ήταν γνωστή από την αρχή. Τα χιλιόμετρα δεν ήταν πολλά – 324 η ειδική και μερικά ακόμα από τις απλές, ούτε 350.

Ήταν όμως όλα πολύ τεχνικά, ένα συνεχές στροφιλίκη, με άπειρες διασταυρώσεις. Ήθελε καλή φυσική κατάσταση – για τους αναβάτες – και σοφή χρήση του γκαζιού – για όλους. Η ταχύτητα – από μόνη της – δεν έπαιζε τον πρώτο λόγο!
Σημασία είχε η προφύλαξη του οχήματος και η διατήρηση δυνάμεων. Χαρακτηριστικά κάθε πραγματικού αγώνα Rally Raid.

Όχι δεν είχε κλεφτοπόλεμο με τους κριτές! Αυτά τα αφήνουμε για άλλα παιχνίδια.
Δε... χρειάστηκε να γίνει κλήρωση στον τερματισμό. Νικητές αναδείχθηκαν – ξεκάθαρα – οι καλύτεροι στο οδήγημα και όχι στους υπολογισμούς.

Όταν ενάμιση μήνα πριν, πάρθηκε η απόφαση για αναβολή λόγω καιρού, πολλοί – ίσως έχοντας στο μυαλό τους παιχνιδάκια – θεώρησαν καλό να κατηγορήσουν την οργάνωση ότι τιμωρεί τους οδηγούς των αυτοκινήτων γιατί δεν ήθελε να ζορίσει τους αναβάτες.  (!!!)

Ίσως πλέον – όλοι – να έχουν καταλάβει ότι η διαδρομή δεν έβγαινε χιονισμένη – ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ - και ότι σοφά δεν έγινε τότε ο αγώνας.


Για να δούμε όμως τι αντιμετώπισαν οι συμμετέχοντες.
Εκκίνηση απλής 05:55 από τον Αγ. Στέφανο – εγκαίνια της αγωνιστικής χρονιάς και της διαδρομής από το Dodge M37 των Ράπτη – Λιόντου. 06:00 αναχώρησε ο πρώτος αναβάτης και 07:45 το πρώτο αυτοκίνητο.

8 χιλιόμετρα αργότερα η ειδική ξεκινούσε από την Βαρυμπόμπη. Ο στόχος ξεκάθαρος: Πρέπει πατήσουμε το δυνατόν λιγότερο άσφαλτο!
Ύστερα από μια σύντομη κυκλική βόλτα ακολουθούσε τον κλασσικό περιφερειακό προς Αυλώνα. Το «βούντημα» ήταν πολύ εύκολο για το Αττικό.

Έτσι η διαδρομή τράβηξε για το ξεχασμένο τεχνικό δρομάκι που λίγο αργότερα έβγαζε στον περιφερειακό που ερχόταν από τη Φυλή. Στην Αγ. Παρασκευή ακολουθούσε το κατηφορικό που καταλήγει στην πεδιάδα των Σκούρτων, μέσα από το καταπληκτικό δάσος του μαγικού βουνού της Πάρνηθας.
Πρώτος μηδενισμός χιλιομετρητή και βουρ για την πεδιάδα του Ασπροπύργου. Ενδιάμεσα ένα νταμάρι με βουνά άμμου μετέφερε νοερά τους συμμετέχοντες «αλλού».



Η διαδρομή μέσω σκυλορέματος και ακολουθώντας πραγματικά ξεχασμένους δρόμους έβγαινε πάνω από τα Μέγαρα και χωρίς πολλά – πολλά, κύκλωνε τον Πατέρα και συνέχιζε κοντά στον οικισμό της Τιτάν.
Ένα δρομάκι με περίσσια γουρουνίσιας κοπριάς, έδωσε χαρακτηριστική μυρωδιά σε όσους δεν έδωσαν σημασία στην ενημέρωση, το απόγευμα του Σαββάτου και την πέρασαν απλώς για λάσπη....

Το μοναδικό χωριό που πέρναγε από μέσα η διαδρομή, ήταν αυτό της Πύλης. Βασικό σημείο ανεφοδιασμού, όντας στα 180 – περίπου- χιλιόμετρα της διαδρομής.
Συνέχεια με πολλή λάσπη, επιστρέφοντας στην Πάρνηθα. Λίγοι ήταν εκείνοι που «κατάλαβαν» ότι πέρναγαν μόλις 200 μέτρα κοντά από την πρωινή διαδρομή....


Πολλές εγκαταλείψεις ήδη, πριν από το 6ο ΣΕΔ στον Αγ. Θωμά. Συνέχεια της λάσπης μέχρι την Αυλώνα.
Η αρχική σχεδίαση της διαδρομής, είχε σκοπό να περάσει τους αγωνιζόμενους, από ένα ιδιαίτερα τεχνικό κομμάτι. Όμως τα χιόνια κατέστρεψαν ένα πέρασμα και έτσι η διαδρομή έκανε ένα μικρό κύκλο, γύρω από το στρατόπεδο.
Εκεί έγινε και η σχετική χρήση radar κοντά στο αθλητικό κέντρο της Αυλώνας.

Πέρασμα κάτω από την εθνική και ακολουθούν τα «καμένα» της Μαλακάσας. Η διάβρωση του εδάφους έχει δημιουργήσει άπειρα σημεία off-road περιπέτειας.

Όμως το καλύτερο σημείο του αγώνα ξεκινούσε από την παραλία της Αγκόνας και κατέληγε στο Άνω Σούλι.

Πραγματικός θησαυρός αποδείχθηκε η περιοχή και αναλώθηκαν πάνω από 250 χιλιόμετρα κατά τη σχεδίαση για την προσθήκη μόλις 28 χιλιόμετρων στη διαδρομή.
28 χιλιόμετρα όμως με πολύ και καλό Off-Road, ένα ξεχασμένο δρομάκι με καλή πρόσφυση και απανωτές "σφικτές" φουρκέτες.

Λίγο πριν τον τερματισμό, ένα πετροδρομάκι στις κεραίες του Γραμματικού, απομύζησε τις τελευταίες δυνάμεις αναβατών και πληρωμάτων. Το κλασσικό ποταμάκι στο Μαραθώνα,  καθώς και το πέρασμα στην ΕΥΔΑΠ, ήταν παιχνιδάκι για τους συμμετέχοντες.

Ο τερματισμός της ειδικής, λίγα μέτρα πριν την terradura και η κατάληξη σε ταβέρνα στο Κρυονέρι, ολοκλήρωσε τον αγώνα. Αυτά από τη διαδρομή.

Δουκέρης - Ξενάκη


Μια μέτρηση έγινε για τις μοτοσυκλέτες στον τερματισμό και ουσιαστικά μια θα «μετρούσε» και για τα αυτοκίνητα.  Για λόγους αποφυγής προβλημάτων από «κλείσιμο» διαδρομής είχε γίνει και σχετική μέτρηση για τα αυτοκίνητα στο 244 χιλιόμετρο.
Τελικά στο 264 χιλιόμετρο, σε ένα από τα χαντάκια που είχαν δημιουργηθεί από ρυάκι πάνω σε μια αριστερή, κόλλησε το Patrol των Αθανασίου – Κιμωνίδη και στην προσπάθεια για τον απεγκλωβισμό του, ουσιαστικά καταστράφηκε το πέρασμα.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή το μόνο αυτοκίνητο που είχε περάσει από εκεί, ήταν το Range των Κούτσικου – Γεωργαλά.
Όταν ακόμα ήταν κλεισμένο το πέρασμα από το Patrol, με εξαιρετική μαεστρία «πήδηξε» το χαντάκι το Jimny των Δουκέρη – Ξενάκη, ενώ με τη βοήθεια γέφυρας των Δηλέ / Ματιάτου, πέρασε το Jimny των Δημητριάδη / Κάλφα.
Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν κατάφερε να περάσει, ενώ τελευταίο απεγκλωβίστηκε το Feroza των έμπειρων Δερβεντλή / Σιβισήδη.

Έτσι για τα αυτοκίνητα μέτρησαν οι χρόνοι του τερματισμού και της Μαλακάσας.
Φυσικά τα πληρώματα που δεν κατάφεραν να περάσουν το τελευταίο κομμάτι, πήραν – όπως προβλέπεται από τον κανονισμό – το χρόνο του 120 των Δημητριάδη / Κάλφα.


Suzuki DR Big 800Μοτοσυκλέτες
Νικητής στα 450 ο Σπύρος Τσιμέκας (Honda CRE450) με 7:45:47 για τα 324 –περίπου- χιλιόμετρα της ειδικής. Οδήγησε ένα κλικ πιο επιθετικά, αλλά κατάφερε συγκεντρώσει τις δυνάμεις του και να τερματίσει όχι απλώς πρώτος στην κατηγορία του, αλλά ταυτόχρονα πρώτος και στην –άτυπη- γενική.

Ακολούθησε ο Συμεών –Pino- Μιχαηλίδης (Suzuki DRz400) 08:12:07, που έκανε 650 χιλιόμετρα το Σάββατο από τη Δράμα, για να αγωνιστεί στην πέτρα της Αθήνας και θυμήθηκε στιγμές από τον σκληρό αγώνα της Τουρκίας.
Τρίτος ο περσινός κυπελλούχος στα 450, Χάρης Καμαρούλιας (Yamaha WR250f) με 08:14:14, έδειξε εξαιρετικό ήθος – όπως πάντα – και σταμάτησε να βοηθήσει τον Συμεών στο σημείο που είχε κολλήσει, κάτι που του στοίχισε τη δεύτερη θέση.

Έκπληξη στην τέταρτη θέση, απλά και μόνο γιατί ο Πέτρος Μπλιέρης (ΚΤΜ EXC 250), κατάφερε να φέρει μια «ακατάλληλη» μοτοσυκλέτα για Rally Raid (δίχρονο!) σε αυτή τη θέση (08:47:40).

Πέμπτος ο έμπειρος Αλέξανδρος –Epital- Επιτροπάκης (KTM 400Lc4) με 09:25:33 και την εξάδα έκλεισε ο Σπύρος Παλαιολόγου (KTM EGS 200) με ακόμα ένα δίχρονακι (10:37:08).

Στα Open, ο υπογράφων, περσινός κυπελλούχος, πέρασε στην οργάνωση και έτσι δεν ένοιωσε την πίεση του Κώστα –Bleu- Παπαδόπουλου, που οδήγησε έξυπνα το 640 και πήρε την κατηγορία (08:05:16).

Ακολούθησε ο Σταύρος Ανανιάδης, (KTM 525 – 08:25:50), που δείχνει ότι έχει πρόθεση να πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα.
Τρίτος ο Σωτήρης –LC8er- Κοντολιός (08:40:49) και αυτός μια, ουσιαστικά νέα παρουσία στην κατηγορία.
Τέταρτος, ο έμπειρος Δημήτρης –Husqy- Μεγαλοοικονόμου με το σωστά προετοιμασμένο TC570 και 08:51:11.
Ακολούθησε ο Βασίλης –Billy- Βαρβαγιάννης (KTM 525 EXC – 09:13:48) και την εξάδα έκλεισε ο Αντώνης –Spulse- Σούλιος (ΚΤΜ 640 Adv) με 09:17:47.

Πανωλεθρία στα quad με μόλις τρεις αναβάτες να «βλέπουν» τερματισμό.
Νικητής ο περσινός κυπελλούχος Αλέξανδρος –Raptor- Ψωφάκης (Yamaha Raptor 660) με 08:00:40. Ακολούθησε ο Σάββας –Denis- Μυλωνάς (Kawasaki 700 -10:20:28), αφήνοντας πίσω τον Σταύρο –Art- Κανελλέα (Kawasaki KFX 400 – 10:25:29).

Άτυχος ο Λέανδρος –Leo- Κατσαρός, είχε πτώση στην αρχή της ειδικής, εξαθρονώντας το χέρι του και τελικά μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο, εκτός ειδικής.

Πτώση είχε και ο γνωστός Ayrton, στην επιστροφή του, έχοντας εγκαταλείψει.
Χειρότερη όμως ίσως ήταν η πτώση του Kosdros μέσα στην κοπριά! Ισχυρίζεται ότι μετά απο δυό μέρες και αφού πέταξε τα πάντα, ακόμα να φύγει η μυρωδιά!


Range Rover Rally RaidΑυτοκίνητα
Νικητές στην A1 το πλήρωμα των Δημήτρη –Sohiro- Κούτσικου / Γεωργίας Γεωργαλά (Range Rover) έκαναν τον απόλυτο χρόνο των 08:50:37, στην τελευταία μέτρηση, ενώ είχαν συνολικά 02:49:50 ποινές regularity.
Οδήγησαν επιδέξια το μεγάλο και σωστά προετοιμασμένο range και δηλώνουν έτοιμοι να πρωταγωνιστήσουν όλη τη χρονιά, ενώ ήταν και ένα από τα τρία πληρώματα που ολοκλήρωσαν τη διαδρομή.

Δεύτεροι οι Γιάννης Αθανασίου / Έκτωρας Κιμωνίδης (Nissan Patrol) με συνολικές ποινές 04:11:34, στάθηκαν άτυχοι και εγκλωβίστηκαν στο 264 χιλιόμετρο.
Τρίτοι οι Ιγνάτιος Ορφανός / Παύλος Μπραζιότης (Mitsubishi Pajero) με 04:29:51.

Τέταρτο ένα ακόμα πλήρωμα που κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδρομή με απόλυτο χρόνο 10:18:47 και ποινές 04:33:53, ήταν οι Σταύρος Δημητριάδης / Παναγιώτης Κάλφας (Suzuki Jimny), παρόλο που είχαν τρυπήσει το κάρτερ τους και σκόρπισαν πάνω από 12 λίτρα λάδι στη διαδρομή!

Ακολούθησαν οι Χάρης Ευτυχίδης / Πέτρος Βασιλόπουλος (Mitsubishi Pajero – 04:55:29) και την εξάδα έκλεισαν οι Σπύρος –Jero- Δουράκος / Σπύρος Πούντος (Mitshubishi Pajero – 05:00:18).

Στην A2, το δρόμο έδειξαν οι έμπειροι Σπύρος Δουκέρης / Ελένη Ξενάκη (Suzuki Jimny), το δεύτερο πλήρωμα που έκανε όλη τη διαδρομή με απόλυτο χρόνο 09:31:56 και ποινές 03:49:52, οδήγησαν φυλαγμένα και έφεραν χωρίς προβλήματα το «μικρό» στον τερματισμό.

Ακολούθησαν στη δεύτερη θέση οι πάντα γρήγοροι Βασίλης –Kill Bill- Δηλές / Σπύρος –Atlas- Ματιάτος (Toyota Rav4) με 04:55:53, δείχνοντας ότι όταν υπάρχει η θέληση – υπάρχει τρόπος!

Τρίτο το πλήρωμα των Άκη –Dakar- Τεμπερίδη / Βαλόντια –Camel Trophy- Ψύχα με το «δανεικό» Jimny και ποινές 05:43:35.

Ακολούθησαν οι Μανόλης –Manolis- Καραγιάννης / Σταμάτης –Stamatis- Καραγιάννης (Suzuki Jimny – 06:04:54).

Πέμπτοι οι Πάνος Μάλλιος / Τσιργιώτης (Mitsubishi Pajero – 06:47:51) και την εξάδα έκλεισε το πλήρωμα των Κωνσταντίνου –Jimny- Μαρσέλου / Σταμάτη Χαλιδία (Suzuki Jimny – 06:48:55).

Άτυχα ήταν πολλά πληρώματα που ... κόλλησαν στην λάσπη, αλλά τυχερό μέσα στην ατυχία του ήταν το πλήρωμα των Γιάννη Αδαμόπουλου / Θανάση Χίου (Land Rover 90) που τουμπάρισαν όταν γλίστρησαν στη λάσπη, λίγο μετά το 6ο ΣΕΔ, του Αγ. Θωμά, αλλά βγήκαν χωρίς γρατσουνιά!

Ήμουν λίγα λεπτά μετά την τούμπα εκεί - η μοτοσυκλέτα σου δίνει την ευκαιρία να κινείσαι γρήγορα μέσα στη διαδρομή κατά τη διεξαγωγή του αγώνα- και τελικά αφού εξασφαλίσαμε το σημείο, επέστρεψα με το τετρακίνητο της οργάνωσης και με τη βοήθεια πληρωμάτων που είχαν βγει εκτός χρόνου, επαναφέραμε το αυτοκίνητο στις... ρόδες του και ρυμουλκήθηκε στην Αυλώνα.


Χορηγοί του αγώνα ήταν τα ρούχα ένδυσης μοτοσυκλέτας AXO, το Hell in Store 018, το SPEED WHEEL, η ΜΑΚΑΝ και τα Ελαστικά Εγγλεζόπουλος που κάνουν και ειδικές τιμές στους αγωνιζόμενους.

Χορηγοί επικοινωνίας το περιοδικό μοτοσυκλέτας 0-300, το περιοδικό για εκτός δρόμου αυτοκίνητα 4Χ4 magazine και η απόλυτη χωμάτινη ιστοσελίδα στο internet, το Off-Road.gr.

O επόμενος γύρος του πρωταθλήματος, προγραμματίζεται για την Ρούμελη στις 27-28/5, με εκκίνηση τη Λιβαδειά, διήμερος με αρκετά χιλιόμετρα (750+) και εύκολη διαδρομή.

Περισσότερες πληροφορίες σύντομα!
Πάμε γι’ άλλα!

[Σπύρος Κατσιμαλής]




Παραλειπόμενα

- Όντας στην Αυλώνα, ειδοποιούμαι ότι κάποιοι ανεύθυνοι τετρακίνητοι – εκτός αγώνα- , είχαν βρει παιχνίδι και είχαν κλείσει τη διαδρομή κοντά στον τερματισμό, λίγο πριν το ποταμάκι της ΕΥΔΑΠ, παίζοντας ....
Έφτασα «πετώντας» εκεί, μόλις πέρναγε ο Husqy. Ευτυχώς είχαν ήδη φύγει. Ο Ψωφάκης, περνώντας προς τον τερματισμό, τους έδωσε να καταλάβουν ότι ερχόταν η «αρμάδα» του αγώνα και ότι σίγουρα δεν θα ήθελαν να βρίσκονται στο δρόμο τους.

- Την Κυριακή, έκανα 380+ χιλιόμετρα με τη μοτοσυκλέτα και κάπου 100 με το 4Χ4. Ήμουν συνοδηγός στο ασθενοφόρο για να το πάω όσο γινόταν κοντινότερα στον άτυχο Λέανδρο. Περπάτησα δυο χιλιόμετρα για να παραλάβω και το 525 του. (Λέανδρε το μπροστινό σου σε «έριξε» για στείλε το για έλεγχο στον Τασούλη).
Έκανα τον οικοδόμο, "χτίζοντας" καλύτερα το πέρασμα στην Πύλη.
Σκηνή απείρου γέλιου, όταν έχοντας μεταβεί με το patrol της οργάνωσης, μαζί με τις σκούπες / μοτοσυκλέτες, φτάνω το αυτοκίνητο των Δερβεντλή / Σιβισίδη και... μένω απο βενζίνη!  Ο δείκτης – όπως αποδείχθηκε- δείχνει πάντα από τη μέση και πάνω!
Άλλη κωμωδία, όταν φτάνουμε στο κέντρο του Αυλώνα, ρυμουλκώντας το D90 με το Patrol και τον Θανάση καθισμένο στη σχάρα του Patrol για να δίνει οδηγίες!

- Δεν πέτυχα τα παιδιά που είχαν κολλήσει λίγο πριν το ΣΕΔ του Αγ. Θωμά στην πολλή και καλή λασπουριά.

- Η Αττική έχει πέτρα..... Απλά πολλοί ΔΕΝ έχουν πάει να την δούνε και αναλώνονται μόνο στο «κλασσικό» «βούντημα» και στα κομμάτια στη λίμνη του Μαραθώνα...

- Τα κορυφαία πληρώματα με τα τετρακίνητα είναι πλέον το ίδιο γρήγορα με τους κορυφαίους αναβάτες.

- Έχοντας κάνει τη διαδρομή με Defender, Discovery και κάποια κομμάτια με το «αρχαίο» patrol με τις σούστες μπρος – πίσω, καθώς επίσης και με ΚΤΜ 640, WR 250, WR 450 και λίγο με το 525 του Λέανδρου (αυτός πήγε με το ασθενοφόρο...), κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: Η πέτρα είναι πιο δύσκολη για τους αναβάτες παρά για τα τετρακίνητα!

- Το radar δούλεψε και «έπιασε» σε σημείο με μέγιστη ταχύτητα 30, τα παρακάτω πληρώματα:
101 => 46
104,105,110 => 48
106 => 38
121 => 40
125 =>42
31,39,42 =>37
Όλοι χρεώθηκαν με 30’’ για κάθε χιλιόμετρο πάνω από το όριο. Την επόμενη φορά θα έχουμε δύο+ σημεία με radar και θα προσπαθήσουμε να «τσακώσουμε» και δεύτερη φορά στον ίδιο αγώνα όσους ξεπερνούν τα όρια.
Θα πρέπει ΟΛΟΙ να συνειδητοποιήσουν ότι ΠΡΕΠΕΙ να σέβονται αυτά τα όρια, καθώς και τους άλλους που φροντίζουν να τα τηρήσουν.

Επίσης ήμουν μάρτυρας προσπέρασης πάνω σε σημείο που υπήρχε όριο ταχύτητας κάτι που απαγορεύεται. Αλλά επειδή ίσως δε το επισημάναμε αρκετά δεν μπήκαν οι σχετικές ποινές.
Ενημερώνω ότι δεν θα υπάρξει ελαστικότητα την επόμενη.
Όπου υπάρχουν όρια ταχύτητας ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και το προσπέρασμα.




Είπαν:

Παντελής Ηλιακάκης - Πλοηγός
Ήταν ωραίος αγώνας με πολύ υψηλή μέση και πρακτικά άπιαστη με τόσο δύσκολο έδαφος. Φαντάσου και να έβρεχε.

Ήταν η πρώτη φορά που το Roadbook δεν είχε τα υπενθυμητικά σχόλια «Αλλαγή κατεύθυνσης, προσοχή μη το χάσεις». Όταν τα έβλεπα σε παλαιότερους αγώνες ήταν σαν να μου έλεγε Hello..μην ξεχάσεις να μπεις στον πίσω δεξιά.
Συνεχίστε και στους επόμενους αγώνες έτσι με λιτό Roadbook και αν η ιχνηλάτηση έχει τη βαρύτητα που πρέπει δεν θα χρειάζεται (ίσως) και τόσο υψηλή μωτ.

Δημήτρης Μαρκάτος – Αναβάτης
Την περασμένη Κυριακή είχα πεί ότι η διαδρομή του enduro 4Χ4 ήταν για ΑΝΔΡΕΣ!!!
Η χθεσινή διαδρομή ήταν για ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ @&*%$#@!!!
Συγχαρητήρια σε όσους κατόρθωσαν να τερματίσουν, γιατί περι κατορθώματος πρόκειται!!!

Σωτήρης Κοντολιός – Αναβάτης
Η οργάνωση ήταν άψογη... αλλά ας περάσουν και από ένα ψυχοθεραπευτή, μάλλον τους βαζανίζουν παιδικά τραύματα και έχουν αποκτήσει τάσεις σαδισμού
τα λέμε στο επόμενο,

Κωνσταντίνος -Bebekos – Χατζημιχάλης – Αναβάτης
Κατ' αρχάς.... ΠΟΛΛΑ συγχαρητήρια για την διαδρομή. Δύσκολη και καλή. Μπράβο...
Ένα ευχαριστώ στο Σπύρο που προσπαθούσε να είναι παντού. Δυστυχώς το 2ο σκασμένο εμπρός λάστιχο δεν με άφησε να τερματίσω. Δεν είχα άλλη σαμπρέλα !!
Την επόμενη.. έμαθα το μάθημα: 2 μπροστινές σαμπρέλες....αν χρειαστώ κι άλλη.. εεε τί να πω!

Αλέξανδρος Ψωφάκης – Γουρουνάς!
Πονάνε τα κοκαλάκια μου ρεεεεε !!
Τα συγχαρητήρια μου σε όλους ασχέτως τερματισμού, αποκτήσαμε μια εμπειρία που όμοια της δύσκολα να ξαναβρεθεί (του χρόνου δεν θα έρθω)

Μου άρεσε πολύ το roadbook. Ήταν σωστό, ήταν λιτό, ήταν μεγάλο.
Μου άρεσε η διαδρομή που δεν μας πήγε μέχρι την Λαμία για να δικαιολογήσει τα 300+


xr 650 rally raidΓιώργος –Gego- Οικονομάκος – O «εμπειρότερος» αναβάτης!
Είναι τρελλός αυτός ο Σπύρος !

Τρελλός με φαντασία ! Αφού κατόρθωσε να ... μεγαλώσει τόσο πολύ την Αττική συνδυάζοντας γνωστά και άγνωστα κομμάτια με ιδανικό τρόπο!

Τρελλός με γνώσεις μαγειρικής ! Κάτι σαν τον Μαμαλάκη ένα πράμα. Αφού έφτιαξε ένα "φαγητό" μούρλια χρησιμοποιώντας γνωστά υλικά. Έβαλε πέτρα μαζί με πέτρα, έρριξε και λίγη ... πέτρα, πρόσθεσε άφθονη λάσπη, δασικά κομμάτια, ανηφοροκατηφόρες, χώμα, χαλίκι, χορτάρι, ανακάτεψε καλά, έψησε σε χαμηλή φωτιά και σέρβιρε ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ μερίδες!

Τρελλός με Όραμα ! Οραματίζεται να γίνει η Ελλάδα έρημος γιά να φτιάξει αγώνα "Καλαμάτα-Ορεστιάδα" με επιστροφή μέσω Μετσόβου χωρίς να περάσουμε από πολλά ... χωριά!

Και αφού είναι αυτός τρελλός, εμείς γιατί πάμε και τρέχουμε;
Μήπως είμαστε άρρωστοι; Μην είμαστε μαζώχες; Μήπως τα θέλει ο κώλος μας;

ΝΑΙ ! Σκίσε με και πέτα με στα βράχια !!!
Η ζήτηση δημιουργεί την προσφορά! Όπερ και εγένετο!

Τώρα εγώ, φρόντισα να πάθω ότι φοβόμουνα.
Χάθηκα αρκετές φορές (Όχι, δεν έφταιγε το δρομοβιβλίο!)
Διέλυσα τα τακούνια από το καινούργιο μου λάστιχο αφού έβαλα μαλακή-ενδιάμεση γόμα ΜΧ.
Έπεσα σε ένα ... γκρεμουδάκι από ενθουσιασμό! (Ήταν και λίγο παγίδα, άν δεν πρόσεχες)
Κόλλησα σε ένα λασποχώραφο προσπαθώντας να παρακάμψω ακινητοποιημένα τζιπ!
Έπεσα στα βράχια, χωρίς σοβαρές συνέπειες, ευτυχώς!
Και τελικά έμεινα από ... βενζίνη από διαρροή και αναγκάστηκα να εγκαταλείψω!

Έφτασα σπίτι μου μετά 14 ώρες! Χόρτασα καβάλα !!!
Έφαγα πολύ κρύο, στεναχωρήθηκα που δεν ... ολοκλήρωσα, απόλαυσα την διαδρομή, χόρτασα πέτρα, λάσπη, ζόρι, βάσανο!
Έζησα μοναδικές στιγμές χαράς, απογοήτευσης, ενθουσιασμού, απελπισίας, ελπίδας, αγωνίας! Είδα φωτεινά χαμόγελα στα πρόσωπα των "αντιπάλων".Ένοιωσα συντροφικότητα στα δύσκολα και φιλική διάθεση παντού!

Περαστικά σε Ayrton, Λέανδρο και όσους ατύχησαν.

Συγχαρητήρια σε όλους !

Άν πονάω ολόκληρος; Και βέβαια

Άν θα το ξανακάνω; Με φανατισμό !


Παναγιώτης Μάλλιος – Οδηγός – Mitsubishi Pajero
Κουραστήκαμε αλλά μας άρεσε!!!
Ναι είχε πολύ πέτρα ... αλλά ΤΟ –ΞΕ-ΡΑ-ΜΕ (όχι άλλες γκρίνιες παρακαλώ)!!!
Το μπράβο σε αυτούς που τερμάτισαν είναι δεδομένο!
Κρίμα για τους άτυχους του αγώνα που εγκατέλειψαν από βλάβες και δυο φορές κρίμα για τους Χαρακίδα και Τριτσίνη που κόλλησαν στη λάσπη δίπλα στη διαδρομή και κοιτούσαν ανήμποροι τον αγώνα να περνάει από μπροστά τους! Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βοηθήσω παιδιά!

Για το λάκκο με τα σκατά ρε παιδιά το είχαν πει το Σάββατο ότι περνάς από δίπλα!
Βλέπετε τι παθαίνετε για να μην έρχεστε στην ενημέρωση!

Το RoadBook απλά ΑΨΟΓΟ!!!
Καλή ξεκούραση σε όλους και καλή αντάμωση στη Ρούμελη.


Δημήτρης –Husqy- Μεγαλοοικονόμου – Αναβάτης
Η διαδρομή έδειξε το πώς πρέπει να διαχειρίζεσαι της δυνάμεις σου και το όχημα σου σε τέτοιου είδους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ αγώνες αντοχής, μιας και ήταν μάλλον το πάνω όριο στον συνδυασμό βαθμός δυσκολίας-διάρκεια σύμφωνα με τα τωρινό επίπεδο συμμετεχόντων. Φανταστείτε να ήταν το πρώτο σκέλος διημέρου, (όπως έχουν δείξει τα πράγματα μέχρι τώρα, του χρόνου ένας αντίστοιχος αγώνας απλά θα είναι μια καλή βόλτα).

Και όπως έχει γράψει και ο τραγουδοποιός:

Βάλτε μας δύσκολα και μην τα παρατάτε!!!!


Συμεών –Pino- Μιχαηλίδης – Αναβάτης
Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ μας έφτασε στα όρια (και τα ξεπέρασε) και σε μήκος και σε δυσκολία. Ο Καζίμ-Αλής ανέβασε πάλι τον πήχη. Περίμενα πως τα παιδιά με τα 4Χ4 θα τον σιχτήριζαν στο τέλος αλλά το ευχαριστήθηκαν.
Τελικά ο καθένας με την λόξα του. Εύγε σε όσους τερμάτισαν εντός ή εκτός χρόνου περαστικά στους τραυματίες και στους άτυχους.

Άκης Τεμπερίδης - Οδηγός
Σπύρο και Doc, ευχαριστούμε ειλικρινά γα τη φιλοξενία και για την περιπέτεια που μας χαρίσατε!
Ρε πυροβολημένοι, ρε απίστευτοι τύποι, τι είναι αυτό που φτιάξατε;
Συγχαρητήρια για την έμπνευση, το χρόνο και το κουράγιο. Κάνατε την Αττική να μοιάζει με Αριζόνα...
Τώρα που πήρα γεύση, να πω το εξής: ακόμη και σε τηλεφωνικό θάλαμο μπορείτε να φτιάξετε Rally Raid εσείς οι δυο!




Downloads - links
Αποτελέσματα αυτοκινήτων.
Αποτελέσματα μοτοσυκλέτας.
Διαβάστε και γράψτε εντυπώσεις στο Forum.


Διαβάστε ακόμα:

Παλαιότεροι αγώνες του Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005
Raid Πάτρας 2005
Raid Λαμίας 2005
Ψαχνά 2005
Raid Πήλιου 2005
Raid Θήβας 2005
Raid Εύβοιας 2005

Αττικό Raid 2005.
O μεγαλύτερος αγώνας του είδους: Διεθνές Raid Ροδόπης 2004
Raid Ρούμελης 2004
Raid Ξυλοκάστρου 2004.




Φωτογραφίες: [Cuspid] - Off-Road.gr

Υπάρχουν περισσότερες απο 900+ φωτογραφίες, επικοινωνήστε με το φωτογράφο στο 6945436515, για να παραγγείλετε τις δικές σας!




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036909 seconds. ]