| |
Τον Οκτώβρη του 2005 ο
Sebastien Loeb ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Ράλι Γαλλίας
έχοντας σαρώσει τους χρόνους και στις 12 ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Φέτος η πρώτη θέση σε 6 μόνο, από τις 12 ε.δ., ήταν αρκετή για να τον
στέψει και πάλι νικητή του αγώνα.
Στη δεύτερη θέση πίσω από τον οδηγό της Kronos Total Citroen, τερμάτισε
ο Marcus Gronholm (Ford Focus RS), ενώ ο Daniel Sordo (με το τρίτο
Citroen της Kronos) πήρε τη τρίτη θέση.
Με πολύ καλό, και παραδόξως
σταθερό για την εποχή, καιρό, το ενδιαφέρον
επικεντρώθηκε στην αναμενόμενη μονομαχία μεταξύ Loeb και Gronholm, που
δυστυχώς κράτησε μόνο μια μέρα.
Ο Γάλλος πήρε κεφάλι από την αρχή όμως ο Φιλανδός, που πήρε μία ε.δ.,
κρατήθηκε στα 20 δεύτερα πίσω του. Τη δεύτερη μέρα οι αλλαγές στο
στήσιμο του Ford δεν «βγήκαν» και έτσι ο Gronholm βρέθηκε
40 δεύτερα
πίσω από τον Loeb.
Επαναφορά των ρυθμίσεων στις αρχικές τους, την τρίτη μέρα, και η
διαφορά έπεσε τελικά στα 29 δεύτερα. Με τους δύο μονομάχους να
βρίσκονται σε δικό τους αγώνα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις
υπόλοιπες θέσεις της κατάταξης.
Ο Alexandre Bengue με Peugeot
307 ήταν αυτός που βρέθηκε αρχικά στην
τρίτη θέση. Στο δεύτερο σκέλος όμως έχασε τη θέση του από τον νεαρό
οδηγό της BP-Ford, τον Mikko Hirvonen,
ο οποίος με τη σειρά του την
έχασε από τον Dani Sordo, που
και πάλι, μετά την Ισπανία, εντυπωσίασε
και ανέβηκε στο βάθρο.
Στη 4η τερμάτισε ο Mikko Hirvonen, που κέρδισε και μια ε.δ., και στην
5η ο Alexandre Bengue.
Ο δεύτερος οδηγός της Kronos, ο Xavier
Pons, βρέθηκε για μια ακόμα φορά
πίσω από τον «ιδιώτη» συμπατριώτη του, Sordo, όμως οι
βαθμοί που
προσέφερε στην ομάδα του την διατήρησαν στην πρώτη θέση στην κατάταξη
για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, με διαφορά που αυξήθηκε μάλιστα κατά
ένα βαθμό.
Το στόχο του πέτυχε ο Manfred Stohl που
τερμάτισε στην 7η θέση και πήρε δύο βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών.
Ο Αυστριακός που δεν αρέσκεται σε ασφάλτινους αγώνες δεν έδωσε βαθμούς
στην ομάδα του, την OMV-Peugeot Norway Τeam, που δεν συμμετείχε στον
αγώνα αυτόν, αλλά μόνο στον εαυτό του.
Προβλήματα για την Subaru και τον Stephane
Sarrazin. Ακόμα περισσότερα
για τον ομόσταυλό του Petter Solberg,
αλλά και τον Chris Atkinson.
Ο Sarrazin κατάφερε τελικά να πάρει την 8η θέση, μπαίνοντας δύο φορές
στους καλύτερους 6 χρόνους των ε.δ. Bίοι παράλληλοι για Solberg και
Atkinson, που έκαναν τετ-α-κε, στράβωσαν τις εξατμίσεις τους, είχαν
πρόβλημα με την επιλογή ταχυτήτων και βρέθηκαν μακράν του ανταγωνισμού,
από την πρώτη κιόλας μέρα.
Χωρίς να καταφέρουν να κάνουν ούτε σε μία ε.δ. χρόνο μέσα στην εξάδα,
μάλλον δίκαιη είναι η κατάταξή του Solberg στην 11η θέση, που όμως
έδωσε 3 βαθμούς στη Subaru, και του Atkinson στην 13η.
|
Καλή εμφάνιση για τον Gigi Galli με το κατακίτρινο
Peugeot 307 και την
υποστήριξη της Pirelli, που την τελευταία, κυρίως, μέρα έγραψε καλούς
χρόνους και τερμάτισε στην 9η θέση.
Στην 10η θέση, παρά τα προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του Skoda, ο
Jan Kopecky ήταν
καλύτερος από τους δύο επίσημους οδηγούς της Skoda Red
Bull.
Ο Harri Rovanpera, που
αντικατέστησε την τελευταία στιγμή τον Panizzi
και o ομόσταυλός
του Andreas Aigner τερμάτισαν
στην 12η και 15η
θέση αντίστοιχα δίνοντας όμως 3 βαθμούς στην ομάδα τους.
Ο τέταρτος οδηγός της Skoda, o Francois
Duval εγκατέλειψε μετά από έξοδο στην 8η ε.δ.
Αντίθετα με τη μεγάλη κατηγορία ο αγώνας για το πρωτάθλημα Νέων ήταν
κάτι παραπάνω συναρπαστικός.
Στα Super 1600 λοιπόν η Citroen με το C2
πήρε μια απρόσμενη νίκη, καθώς στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ο Urmo
Aava (Suzuki Swift) που ήταν επικεφαλής με σχεδόν τρία λεπτά
διαφορά,
προδόθηκε από τον κινητήρα του αφήνοντας στον Brice Tirabassi τη νίκη.
Και να σκεφτεί κανείς ότι τελικά ο Aava που δεν κατάφερε να τερματίσει
και πήρε και 5 λεπτά ποινή κατετάγη δεύτερος, εμπρός από τον Conrad
Rautenbach, από την Ζιμπάμπουε, με το Renault Clio.
Άτυχος για μια ακόμα φορά ο Kris
Meeke (Citroen) που ήταν επικεφαλής
και εγκατέλειψε όταν ένα κομμάτι από το μπουζί έπεσε μέσα σε ένα
κύλινδρο.
Πάντως τις εντυπώσεις έκλεψε ο Martin
Prokop, που όμως δεν
έπαιρνε βαθμούς για το θεσμό στον αγώνα αυτόν, και ήταν δεύτερος πίσω
από τον Aava μέχρι την τελευταία ε.δ. που τα λάστιχα του τον πρόδωσαν
με αποτέλεσμα να διαλύσει το Citroen C2.
|
Πολύ καλή εμφάνιση και για το
Ελληνικό πλήρωμα που μετέχει στο Ford Fiesta Sporting Trophy.
Ο Λάμπρος Αθανασούλας με
συνοδηγό τον Νίκο Μουζάκη παρά
τα προβλήματα,
αρχικά με την ενδοσυνεννόηση και την έλλειψη ισχύος στον κινητήρα και
στη συνέχεια με ένα σπασμένο μουαγιέν, τερμάτισαν τέταρτοι.
Από τον αγώνα αυτό, νικητής του οποίου αναδείχθηκε ο Ιταλός Bettega με
τους Biasion και Clark να ακολουθούν, θα κρατήσουμε
την ωριμότητα που
έδειξαν στις δύσκολες συνθήκες της άγνωστης Κορσικής, αλλά και την
ταχύτητά τους που πιστεύουμε ότι μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα αυτή
των αντιπάλων του.
Στη βαθμολογία του θεσμού ο Λάμπρος είναι
4ος με 9 βαθμούς, πίσω από τους Biasion (18 β), Bettega (16 β) και
Hughes (10 β).
|
Επόμενος αγώνας, σε τρεις βδομάδες από τώρα, το Ράλι Αργεντινής, με την
βαθμολογία, μετά τον πέμπτο αγώνα της χρονιάς, να έχει διαμορφωθεί ως
εξής:
Πρωτάθλημα Οδηγών
1. S
Loeb, 46 β.
2. M
Gronholm, 35 β
3. D
Sordo, 20 β
4. M
Stohl, 13 β
5. P
Solberg, 10 β
6. A
Bengue, 9 β
7. M
Hirvonen, 7 β
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
1. Kronos
Citroen, 59 β
2.
BP-Ford, 56 β
3.
Subaru, 38 β
4. OMV - Peugeot Norway, 21 β
5. Red-Bull
Skoda, 11 β
6. Stobart VK M-Sport Ford, 10 β
|
[CatKil]
|
More articles
|
|
| |
|