Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
The Marcus show

Marcus GronholmΤα καλύτερα δώρα αντάλλαξαν Ford και Marcus Gronholm για τη χθεσινή γιορτή τους.

Τα 38α γενέθλια του γιόρταζε χθες ο Marcus, έτσι η Ford και ιδιαίτερα οι μηχανικοί της, του δώρισαν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του τη φετινή χρονιά. Και αυτό γιατί όταν την τελευταία μέρα του αγώνα το Focus του  «έμεινε» από πίεση λαδιού, δηλ με τα διαφορικά και το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εκτός λειτουργίας, αυτοί κατάφεραν να επισκευάσουν τη βλάβη, να του επιτρέψουν να διατηρήσει την πρωτοπορία που είχε και να πάρει τελικά τη νίκη.

Ανταποδίδοντας ο Φιλανδός πρόσφερε στη νέα του ομάδα την 50η της νίκη σε αγώνα του WRC.







Αγώνας για δύο στη χιονισμένη Σουηδία, με τον Marcus Gronholm να παίρνει από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, και παρά το ότι άνοιγε το δρόμο, κεφάλι και τον Sebastien Loeb (Citroen Xsara) να δίνει εκπληκτικές μάχες και να τον ακολουθεί κατά πόδας, για να τερματίσει και πάλι δεύτερος.

Τα προβλήματα, μικρά ομολογουμένως, που αντιμετώπισαν, κατ’ αρχήν ο Loeb (που οδήγησε την πρώτη μέρα με ραγισμένο παρμπρίζ, γεγονός που του στοίχισε ποινή 10 δεύτερα) και στη συνέχεια ο Gronholm (που την τελευταία μέρα είδε μια διαρροή λαδιών να τον απειλεί) δεν διατάραξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα την ισορροπία στην κορυφή.
Δέκα ε.δ. στο ενεργητικό του αλάνθαστου Gronholm, έναντι 8 του Γάλλου παγκόσμιου πρωταθλητή, ενώ μια ε.δ. πήρε και ο Gigi Galli με το Mitsubishi WRC.

Όλα τα λεφτά όμως ήταν η μάχη για την τρίτη και τέταρτη θέση. Εδώ βρίσκουμε δύο «ιδιώτες»,  τους Gianluigi Galli και Daniel Carlsson με δυο Mitsubishi Lancer World Rally Cars. Μπορεί να βρέθηκαν 3 περίπου λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους, όμως οι μάχες μεταξύ τους ήταν συγκλονιστικές, ενώ σε όλη τη διάρκεια του αγώνα η διαφορά μεταξύ τους δεν ξεπέρασε τα 2,5 δεύτερα. Τελικά ο  «τοπικός» Carlsson, που από τα Super 1600 στα οποία είχε δηλώσει συμμετοχή, βρέθηκε στο τιμόνι ενός WRCar, πέρασε στις 3 τελευταίες ε.δ. εμπρός από τον Ιταλό και στον πρώτο του αγώνα με τέτοιο αυτοκίνητο, ανέβηκε στο βάθρο.  

Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης θα τερμάτιζε ο Janne Tuohino (Citroen), αν 500 μέτρα πριν από τον τερματισμό της τελευταίας ε.δ. του αγώνα δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με τον κινητήρα. Έτσι «έπεσε» στην 10η θέση, αφήνοντας τον Thomas Radstrom να σηκώσει στους ώμους του το βάρος της Subaru, καθώς για μια ακόμα φορά ο Petter Solberg ήταν απογοητευτικός.

Βέβαια ο περσινός νικητής του αγώνα ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα από το νέο(;) Subaru, για να τεθεί τελικά, εξαιτίας μιας ελαττωματικής μίζας, εκτός αγώνα, δύο μόλις ε.δ. πριν από το τέλος του αγώνα και ενώ βρισκόταν στην 13η θέση της κατάταξης.

Πάντως τρεις βαθμούς στην ομάδα της Subaru έδωσε ο Chris Atkinson που δεν αντιμετώπισε προβλήματα με το Impreza ’06. Όμως η απειρία του σε τέτοιες συνθήκες και η κακή επιλογή ελαστικών τον «έβγαλαν» από το δρόμο και τον έριξαν στην 10η θέση της κατάταξης. 




Στην έκτη θέση τερμάτισε ο 2ος οδηγός της Stobart VK M-Sport Ford, ο Kosti Katajamaki, που πήρε και τους βαθμούς του 3ου στους κατασκευαστές. Όμως βαθμούς στην ομάδα προσέφερε και ο πρώτος της οδηγός ο 19χρονος Matthew Wilson. Ο νεαρότερος «εργοστασιακός» οδηγός στην πρώτη του έξοδο στη Σουηδία κατάφερε να τερματίσει το Ford Focus RS WRC 05 στην 14η θέση, παρά τα 5 λεπτά ποινή που του επιβλήθηκε όταν εγκατέλειψε στο πρώτο σκέλος από υπερθέρμανση εξαιτίας ενός κομμένου ιμάντα.   
Τις δύο τελευταίες θέσεις στους βαθμούς πήραν οι Xavier Pons (Citroen Xsara) και Henning Solberg (Peugeot 307).

Τη μεγάλη του κλάση έδειξε για μια ακόμα φορά ο Stig Blomqvist. Στην τεσσαρακοστή του συμμετοχή στον αγώνα αυτό, τερμάτισε στην 24η θέση, εμπρός από τους μισούς και πλέον αντιπάλους του. Και να σκεφτεί κανείς ότι τον Ιούνιο ο Stig κλείνει τα 60 του χρόνια.

Για το πρωτάθλημα Νέων τα κλασικά Super 1600 πήραν τις 4 πρώτες θέσεις της κατάταξης. Έτσι στην πρώτη θέση της κατάταξης για το θεσμό αυτό βλέπουμε τον Per-Gunnar Andersson που οδήγησε εκπληκτικά το Suzuki Swift και ήταν επικεφαλής από την αρχή του αγώνα.

Ο Patrik Sandell με ένα Renault Clio, πήρε τη δεύτερη θέση, και «χάλασε» τη γιορτή της Suzuki που περίμενε το 1-2-3, αφήνοντας τους Urmo Αava και Pavel Valousek στις θέσεις 3 και 4. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Φιλανδός Kalle Pinomaki με ένα Renault Clio Ragnotti της ομάδας Ν. Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά που ο κανονισμός των Junior δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς που παίρνουν μέρος στο θεσμό να επιλέξουν μεταξύ ενός κλασικού Super 1600 και ενός δίλιτρου της ομάδας Ν.

Έτσι στην τελική κατάταξη του θεσμού βλέπουμε να έχουν τερματίσει 4 αυτοκίνητα της ομάδας Ν/3. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο «εθνικός» Peter Zachrisson (Suzuki) που ήταν στην τρίτη θέση της κατάταξης μέχρι την 11η ε.δ. για να πέσει τελικά στην 7η μετά από μια σειρά προβλημάτων.

Ο Zachrisson δεν λαμβάνει μέρος κανονικά στο θεσμό αλλά «ορίστηκε» από την εθνική λέσχη της Σουηδίας ειδικά για να συμμετάσχει στον αγώνα αυτό. Οι Josef Berea και Michal Kosciuszko και οι δύο με Suzuki Ignis πήραν τις άλλες δύο θέσεις που οδηγούν στους βαθμούς.




Μετά και τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών φιγουράρει ο Marcus Gronholm με το απόλυτο των 20 βαθμών και ακολουθούν οι Sebastien Loeb με 16 β, D. Carlsson και T. Gardemeister με 6 β. και οι G. Galli και M. Stohl με 5 β. Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών η BP - Ford Kronos προηγείται με 26 βαθμούς ενώ μόλις δύο βαθμούς λιγότερους έχει η Total Citroen. Ακολουθούν οι OMV – Peugeot Norway  με 10 βαθμούς, η Subaru WRT με 8,  η Stobart VK M – Sport Ford με 7 και η Red-Bull Skoda με 3 βαθμούς.  

Μετά τους – 20 βαθμούς και τα χιόνια της Σουηδίας, οι οδηγοί θα ανέβουν στα υψίπεδα του Μεξικό. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις αρχές Μαρτίου και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όχι μόνο γιατί είναι ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς αλλά γιατί το πολύ μεγάλο υψόμετρο των ειδικών διαδρομών είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για οδηγούς και μηχανικούς.
 
[catkil]

Φωτογραφίες: gauloisesracing.com, ford, rally-info.com

Διαβάστε ακόμα:
Ράλλυ Σουηδίας: Στα χιόνια οι Junior!
WRC: Πρωτιές για Gronholm
Monte Carlo: To WRC ξεκινά...
wrc.com




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.041473 seconds. ]