Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Όλα τα λεφτά στο «3»

WRC Mexico 2006Τρίτη συμμετοχή του Sebastien Loeb στο Ράλι Μεξικό, τρίτο αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2006 και ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2005 όχι μόνο «πήρε» την πρώτη του νίκη στον αγώνα αυτό και μαζί την πρώτη του φετινή νίκη, αλλά ανέβηκε και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, αφήνοντας τον Marcus Gronholm 5 βαθμούς πίσω του.

Την πρώτη της όμως νίκη, στην τρίτη της μόλις εμφάνιση στο στερέωμα του WRC, πανηγύρισε και η ομάδα του Γάλλου, η Kronos Citroen World Rally Team που και αυτή ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών.





Rally Mexico CoronaΣτη δεύτερη θέση της κατάταξης τερμάτισε ο Petter Solberg, παίρνοντας έτσι τους πρώτους του βαθμούς για το πρωτάθλημα, μετά τις δύο προηγούμενες άτυχες εμφανίσεις του. 

Ο οδηγός της Subaru τέθηκε γρήγορα επικεφαλής στην κατάταξη καθώς ο Marcus Gronholm, που είχε το μειονέκτημα να ξεκινάει πρώτος χάνοντας έτσι αρκετό χρόνο, προσπάθησε να πιέσει περισσότερο με αποτέλεσμα να βγάλει το Ford Focus εκτός δρόμου και να αναγκαστεί να εγκαταλείψει.
Τη δεύτερη μέρα του αγώνα ο Gronholm ήταν και πάλι πρώτος στο δρόμο και έτσι αν και προσπάθησε πολύ δεν κατάφερε τελικά κάτι περισσότερο από την 8η θέση, μια θέση όμως που έδωσε στον ίδιο ένα βαθμό και στην ομάδα του 3.

Η γρήγορη αποχώρηση του Gronholm έφερε τον περσινό νικητή του αγώνα, τον Petter Solberg, στην κορυφή της κατάταξης, θέση στην οποία τερμάτισε το πρώτο σκέλος, παρά την επίθεση που εξαπέλυσε στο μεταξύ ο Sebastien Loeb.
Όμως, στην προτελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης μέρας  και ενώ ολόκληρη σχεδόν μέρα η διαφορά των δύο παιζόταν στα 5 δεύτερα, η ατυχία χτύπησε τον Solberg.

Ευτυχώς το πρόβλημα στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού του Subaru επέτρεψε στον Solberg να τερματίσει αυτή τη φορά τον αγώνα, όμως δεν του επέτρεψε να πάρει για δεύτερη φορά τη  πρώτη θέση στον αγώνα αυτό και έτσι αρκέστηκε στη δεύτερη.  



Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Manfred Stohl, που μαζί με τον ομόσταυλό του Henning Solberg, που τερμάτισε πέμπτος, χάρισαν στην νεοφερμένη στο χώρο του WRC ομάδα τους, την OMV Peugeot Norway team, έναν άτυπο τίτλο.
Η ομάδα «των Peugeot 307» ήταν η μοναδική από τις 5 -απουσίαζε η Red Bull Skoda- της οποίας και τα δύο αυτοκίνητα τερμάτισαν έχοντας κάνει όλες τις ε.δ. του αγώνα.  Γιατί εκτός των Loeb, Solberg και των δύο οδηγών της OMV, όλοι οι άλλοι εργοστασιακοί τερμάτισαν μόνο «ελέω SupeRally».

Στην τέταρτη θέση, την καλύτερη στη μέχρι τώρα καριέρα του, μια ιδιωτική (;) συμμετοχή με ισχυρή υποστήριξη. Πρόκειται για τον Ισπανό Dani Sordo, που οδηγεί το τρίτο Citroen Xsara WRC της Kronos (!), με την υποστήριξη της ισπανικής ομοσπονδίας αυτοκινήτου. Πάντως τα εύσημα πρέπει να απονείμουμε στον Ιρλανδό Gareth MacHale που με το παλιό Ford Focus (του 2003) «έβαλε τα γυαλιά» σε τουλάχιστον πέντε εργοστασιακούς οδηγούς, αφού τερμάτισε στην 6η θέση.  

Πίσω από τον Ιρλανδό τερμάτισαν οι Chris Atkinson (Subaru) και Marcus Gronholm, που πήραν και τους τελευταίους βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών. Αν εξαιρέσει κανείς τον δεύτερο οδηγό της Kronos, τον Xavier Pons, που εγκατέλειψε με πρόβλημα, που προκλήθηκε από τα μπουζί, στον κινητήρα, όλοι οι άλλοι εργοστασιακοί οδηγοί βρίσκονται στην τελική κατάταξη μακριά όμως από τους βαθμούς.


Ford FocusΣτην 9η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Toshi Arai με το Subaru της ομάδας Ν, με το οποίο πήρε τη πρώτη του νίκη για το φετινό πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής.  Και ενώ ο νεαρός Jari-Matti Latvala βρισκόταν μπροστά στις 2 πρώτες ε.δ., υποχώρησε για να τερματίσει τελικά στην τελευταία θέση της κατάταξης, αφήνοντας τη νίκη στον περσινό πρωταθλητή του θεσμού.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο  πρωταθλητής Μέσης Ανατολής Nasser Al Attiyah (Subaru), που προηγείται τώρα στη βαθμολογία με 14 βαθμούς, ενώ μόλις στην τρίτη θέση βρέθηκε το πρώτο Mitsubishi με τον Mirco Baldacci στο τιμόνι.

Απογοήτευση για την ομάδα της Αργεντινής που είδε τους Gabriel Pozzo και Sebastian Beltran να εγκαταλείπουν και τον Marcos Ligato, μετά από ένα δυναμικό ξεκίνημα, να υποχωρεί και να τερματίζει τελικά στην 6η θέση. Στην «μονομαχία» Subaru – Mitsubishi νικήτρια βγήκε η «μπλε» ομάδα, με 5 από τα 9 συνολικά αυτοκίνητα που κατάφεραν να φέρουν τα αστέρια της στις θέσεις 1 – 2  - 4 – 5 και 9.

Στα αξιοσημείωτα ο τερματισμός του 18χρονου Loris Baldacci, αδελφού του Mirco, που έφερε, στον πρώτο του «αντρικό» αγώνα το Subaru Impreza που οδηγούσε στην 24η θέση της κατάταξης.

Μέχρι τον επόμενο αγώνα, στην άσφαλτο της Ισπανίας στις 24, 25 και 26 Μαρτίου, ο Sebastien Loeb θα απολαμβάνει την κορυφή στην κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών με 26 βαθμούς ακολουθούμενος από τους Gronholm (21 β), Stohl (11 β.) και Solberg (8 β.), ενώ ήρεμη πρέπει να είναι και η ομάδα της Kronos Citroen  που προηγείται με 4 βαθμούς της BP-Ford και 13 της OMV - Peugeot Norway και είναι ιδιαίτερα δυνατή στην άσφαλτο.        

[Catkil]

Φωτογραφίες: Gauloises Racing, Enrique Gijon



Downloads - Links
www.wrc.com


Διαβάστε ακόμα:
Πρωτιές στο χώμα!
The Marcus show!
Ράλλυ Σουηδίας: Στα χιόνια οι Junior!
WRC: Πρωτιές για Gronholm
Monte Carlo: To WRC ξεκινά...






Kronos Citroen


Al Attiyah

Subaru WRC

 






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.038594 seconds. ]