| |
Με
μεγάλη επιτυχία, ολοκληρώθηκε την Κυριακή 30/1/2005 το πρώτο Trail Ride
της χρονιάς!
Οι δύο κορυφαίοι του χώρου της εκτός δρόμου κίνησης, το Off-Road.gr και το
0300 , συνεργάστηκαν και
έδειξαν το δρόμο για όμορφα και κυρίως
οικονομικά παιχνίδια, με άρτια οργάνωση, πρωταθληματικού επιπέδου!
228 (!!) πληρώματα «ταξίδεψαν» με ασφάλεια, μέσα από ένα
άριστο δρομοβιβλίο, σε 170 χιλιόμετρα διαδρομής μέσα στην Αττική, χωρίς
να περάσουν μέσα, όχι από πόλη, αλλά ούτε καν χωριό!
Ο «καιρός» μας, έκανε τη χάρη με μια υπέροχη μέρα, ενώ η
«λάσπη» ήταν στη δόση ακριβώς που έπρεπε!
*** Δρομοβιβλίο και ... όλες οι
φωτογραφίες πλέον με link στο Gallery ***
Ένας
χρόνος πέρασε, από την πρώτη προσπάθεια συμβίωσης, σε εκτός δρόμου
αγώνες, μεταξύ αναβατών μοτοσικλετών και πληρωμάτων αυτοκινήτων.
Τι καλύτερο από ένα Trail ride, για να γιορτάσουμε το γεγονός!
Off-Road.gr και 0300 μαζί, στήσαμε το
καλύτερο παιχνίδι που έγινε ποτέ μέσα στην Αττική!
Και τα είχε όλα, αρχίζοντας από το σωστό μέγεθος:170 χιλιόμετρα σε
ξεχασμένους δρόμους, λάσπη, διάσχιση ποταμιών, ανηφόρες, λάσπη,
κατηφόρες, θάμνοι, πλαγιές, λάσπη, γρήγορα και αργά κομμάτια, πούδρα,
πέτρα, λάσπη, φύση, οικονομική συμμετοχή, ασφάλεια, ιατρική κάλυψη,
σωστή οργάνωση, τα πάντα - εκτός από μισητή άσφαλτο- δυο βήματα από το
κέντρο της Αθήνας.
Μέχρι και πρόβλημα ανεφοδιασμού δημιουργήσαμε, καταφέρνοντας να μην
περνάει η διαδρομή όχι από πόλη, αλλά ούτε από χωρίο!
Δημιουργήθηκε ένα (κατά γενική ομολογία) άψογο δρομοβιβλίο, όπως πάντα
στα πρότυπα του Dakar, βγήκε και ρολό (8 μέτρα παρακαλώ!) για τις
μοτοσικλέτες και βούλιαξε η οργάνωση από τις συμμετοχές!
Είπαμε να μην πάρουμε πάνω από 120, αλλά ποιος θα σας άκουγε μετά!
Τελικά το όριο μπήκε στα 220 και ευτυχώς ο χώρος μπροστά στο 0300 μας
χώρεσε όλους.
Πανζουρλισμός στην εκκίνηση και ουσιαστικά φεύγοντας οι μοτό ανά 15’’,
δημιουργήθηκε ένα τεράστιο κομβόι για τα πρώτα 8 χιλιόμετρα, μέχρι να …
πατήσουμε χώμα!
Έχοντας σχεδιάσει δρομοβιβλία για θεατές, αυτοί ήταν ήδη στα πιο
θεαματικά σημεία του Trail ride, περιμένοντας να εμψυχώσουν τα
πληρώματα, τα οποία σε κάθε ευκαιρία προσέφεραν θέαμα. |
Το ζέσταμα ξεκίναγε με μια μέτρια ανηφόρα, με σκαλοπάτι στην κορυφή και
τους περισσότερους θεατές. Θεαματικότερα εδώ τα αυτοκίνητα, αφού όπως
και να το κάνουμε δεν βλέπεις κάθε μέρα 1,5-2 τόνους να κάνουν σούζα!
Βέβαια μερικοί το παρακάνανε και έτσι άρχισαν από νωρίς οι
εγκαταλείψεις. Οι έμπειροι ex Camel Trophy Βαλόντια Ψύχας & Σπύρος
Κυριάκης, καθώς και ο Λάσδας ήταν εκεί να βοηθήσουν και να δώσουν
συμβουλές όπου χρειάζονταν.
Σύντομα μια καλή κατηφόρα, που όντας στεγνή, δεν έδειξε τα δόντια της,
τελείωνε το ζέσταμα και βουρ για την λάσπη.
Το
ποταμάκι της ΕΥΔΑΠ, που ήταν το επόμενο σημείο «κλειδί»
έστειλε αρκετούς αδιάβαστους, αφού μπορεί να φαινόταν μικρό στο μάτι,
αλλά …. είχε περισσότερο βάθος από πλάτος. Καλύτερο πέρασμα εκεί από
τους αναβάτες που προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αδειάσουν το νερό από
την κοίτη!
Συνέχεια με λάσπη και «γρήγορα» κομμάτια, μέχρι το
«ψαρωτικό» ποταμάκι με την κροκάλα, τη λούμπα και το
γλιστερό βράχο στην έξοδο. Τελικά όλοι τα κατάφεραν, ακόμα και τα
βαριά Africa & Transalp και τα SUV!
Εκεί βρίσκονταν ο Mister «4WheelDrive» Σταύρος Καραφωτίας
με ένα από τα πιο προετοιμασμένα τετρακίνητα για να προσφέρει βοήθεια
παρέα με τους ανθρώπους της ιατρικής ομάδας Κένταυρος.
Πέτρα για τη συνέχεια μέχρι το ΣΕΔ του Βαρνάβα και συνεχεία σε ένα από
τα πιο «τάπα γκάζι» κομμάτια της διαδρομής, με μικτό
έδαφος, που μετέφερε τους συμμετέχοντες στους εγκαταλειμμένους δρόμους,
λίγο πριν το κεντρικό ΣΕΔ στη Μαλακάσα.
Αρκετά δρομάκια, είχαν να χρησιμοποιηθούν πάνω από 6-7 χρόνια και λίγο
πριν το ΣΕΔ, τα δεντράκια, είχαν φυτρώσει για τα καλά μέσα στο δρόμο.
Κεντρικός ανεφοδιασμός στα 102 χιλιόμετρα, με τους συμμετέχοντες να
έχουν να αντιμετωπίσουν πλέον την Πάρνηθα. Ακολουθεί κλασσικός,
αγαπημένος, περιφερειακός δασικός μέχρι την Αυλώνα, με πολύ λάσπη και…
πολύ πέτρα – δύο σε ένα!
Από την Αυλώνα, η διαδρομή παρέκαμπτε το γνωστό «Βούντημα»
και μέσω καναλιού πέρναγε κοντά στο χωρίο Αγ. Θωμάς, όπου και υπήρχε
ακόμα ένα ΣΕΔ της διαδρομής. Αρκετά πληρώματα, έκαναν λάθος εδώ,
νομίζοντας ότι θα τους πηγαίναμε μέσα από τις μεγάλες νερολακούβες.
Στο τελευταίο τμήμα της διαδρομής, οι συμμετέχοντες έπρεπε να
ακολουθήσουν, ένα νέο κομμάτι, το οποίο είχε σχεδιαστεί μόλις το
Σάββατο το πρωί, μια και το χιόνι, λίγο πριν τη Φυλή, είχε παγώσει και
δεν μπορούσε να περάσει από το αρχικό δρόμο το Trail Ride, για λόγους
ασφαλείας.
Όμως ακόμα και η παράκαμψη ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα, και όπως είχαμε
«υποσχεθεί» είχε και πολύ από την καλή Ελληνική πέτρα!
Τερματισμός
λοιπόν στην ταβέρνα στη Φυλή με κέφι, φαγητό και συζητήσεις
για τη διαδρομή.
Στην απονομή, πέρα από τα κύπελλα στους συμμετέχοντες μοιράστηκαν τιμής
ένεκεν για τη βοήθεια που προσέφεραν στο Trail Ride κύπελλα στους
Βαλόντια Ψύχα – Σπύρο Κυριάκη – Σταύρο Καραφωτία, που
«σκούπισαν» τη διαδρομή και στον Θοδωρή Ζήση, για την
βοήθεια που προσέφερε στον έλεγχο της διαδρομής και «μέσα»
στο Trail Ride.
|
-
Πολλές ευχαριστίες σε όλους
τους φίλους που βοήθησαν να γίνει πραγματικότητα αυτό το Trail Ride,
τους κριτές στα ΣΕΔ και ΣΕΧ, τα κορίτσια της γραμματείας, τις σκούπες,
τους φωτογράφους και όλους τους αφανείς ήρωες στην οργάνωση και φυσικά
τους συμμετέχοντες!
- Συμμετοχές και πάλι απο μακριά, Αγρίνιο, Πάτρα, Σύρος - Εύγε!
- Ο Μαρουλάκης άφησε τη γριά Africa να κοιμηθεί με τα κύπελλα της
Ροδόπης και ήρθε να κτυπήσει Γενική με το παλιό Rally του. Άξιος!
- Ο Κουτάς, άφησε με ανοικτό το στόμα τους φίλους του από τα
τετρακίνητα, που δεν ήξεραν ότι είναι «τιμόνι», παίρνοντας
κύπελλο στις μοτοσικλέτες
- Παραλίγο να σας έδινα και άλλη παράκαμψη, αμέσως μετά τον αγωγό, αλλά
επιστρέφοντας με τις σημειώσεις στα χέρια μου, το Σάββατο το απόγευμα,
αγγάρεψα τρία «υπερ – εξοπλισμένα» τετρακίνητα και πήγαμε
και πατήσαμε ένα κομμάτι που είχε φύγει από το μια πλαγία και έκλεινε
το δρόμο!
- Άτυχος ο Αλέξανδρος "Raptor" Ψωφάκης, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και
να περιμένει το Χούντρα με το KingCab να τον μαζέψει. Αλέξανδρε! Πρέπει
να κλείνεις και λίγο το γκάζι!
- Άτυχος και ο Οικονομάκος, που ενώ ήταν μπροστά στην κατάταξη, ένα
πρόβλημα στο μοτέρ, τον έβγαλε εκτός παιχνιδιού.
- Μια πέτρα σε κατηφορική φουρκέτα, χάλασε το παιχνίδι των Θοδωρή
‘FORESTER’ Λάσκαρη-Γιώργου Παπαδέλη, που δήλωσε ότι την επόμενη φορά,
θα έρθει με … δύο ρεζέρβες.
- Η επιλογή της σειράς εκκίνησης στα αυτοκίνητα, αποδείχθηκε η βέλτιστη
- Άψογοι, ήταν η ομάδα HPS-Κένταυρος, που κάλυψε ιατρικά τον αγώνα και
επενέβησαν άμεσα στα συμβάντα που είχαμε.
- Το φαγητό στην ταβέρνα τελείωσε νωρίς (Δεν έφαγα τίποτα!)
- Η ταβέρνα αποδείχθηκε – από τα σχόλια σας- πολύ ακριβή
- Για τον καιρό δεν θα πω τίποτα. Σας έφτιαξα πάλι!
- Συγχαρητήρια στα πληρώματα των Θoδωρή ‘Tedos’ Μπάρδη (213), Χάρη
Ευτυχίδη (220), Γιάννη Κωνσταντινίδη (167), Σταμάτη Κουτουμάνου (162)
και πολλών άλλων που δεν δίστασαν να θυσιάσουν το παιχνίδι τους για να
βοηθήσουν συναθλητές τους
- Πανωλεθρία στα μπροστινά ελαστικά στις μοτο! Προσοχή στις πέτρες
παιδιά
- Πέτυχα τους Καμαρούλια – Κουτά λίγο πριν τον τερματισμό να ανεβαίνουν
γρήγορο ανηφορικό σε ρυθμούς «Dakar» - ήταν απίστευτοι,
είχαν γυρίσει το γκάζι δύο φορές!
- Κάποια στιγμή στην ταβέρνα με σταματά ο Καννελέας για να του πω τι
χρόνο έκανε. Ψάχνω-ψάχνω –κάτι τρέχει λέω – τελικά ήταν τόσο πάνω στη
γενική που … δεν τον έβλεπα.
- Ο Τηλέμαχος (14) επιτέλους επισκεύασε το DT, πήρε και ηλεκτρικό road
book και είδε άσπρη μέρα
- Τυπώσαμε 60 ρολά και … τα δώσαμε όλα – είπαμε το παιχνίδι περνάει σε
άλλο επίπεδο πλέον – άντε και στο επόμενο όλοι με ρολό και ψηφιακά
κοντέρ!
- Ο «KOSDROS» (9) επιτέλους τερμάτισε χωρίς πτώση σε trail
ride – όταν όμως πήγε να φύγει από την ταβέρνα, ανακάλυψε ότι … του
κάηκε ο πολλαπλασιαστής!
- Πιο γρήγορο πλήρωμα στα αυτοκίνητα ο Νίκος Χαλκιαδάκης – Βασίλης
Βάσσαλος με Suzuki Vitara
- Η χαμηλότερη ΜΩΤ που έχει μπει στα παιχνίδια του Off-Road.gr (34),
δόθηκε στα αυτοκίνητα την Κυριακή
- Τα δύο βαρύτερα μηχανάκια έβγαλαν όλη τη διαδρομή. Εύγε στους Σπύρο
Ασημακόπουλο (2- XLV650) και Χρήστο Δάλλα (1-XRV750)
- Ο Άκης Τεμπερίδης, (σκούπα) έχοντας μόλις επιστρέψει απο το Dakar που
είχε πάει να καλύψει για τους 4Τροχούς, δεν πίστευε στα μάτια του όταν
πήρε το Roadbook στα χέρια του - Τέτοια ομοιότητα!
Περάσατε καλά; Πείτε μας τις
εντυπώσεις σας στο forum!
Δείτε τι έγινε στον πρώτο Μαραθώνιο αντοχής στην Ελλάδα το 1984!
Κατεβάστε το ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ του Trail Ride! (PDF~2MB -
Δεξί κλικ και Save Target As..)
Kείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ
ΓΕΝΙΚΗ
|
1ος
|
Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ
|
Κασίμης Service #1
|
Yamaha WR450f
|
Ελαφρά &Enduro
|
03:24:24
|
2ος
|
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ
|
Κασιμοφάγος
|
KTM 520
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:31:21
|
3ος
|
Λευτέρης ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ
|
Dirty Team
|
ΚΤΜ 620 Rally
|
Raid & On-Off
|
03:36:32
|
4ος
|
Τηλέμαχος "TRAPPER" ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
|
www.ΧΡΕΠΙΑ.gr
|
Yamaha DT200
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:37:10
|
5ος
|
Σπύρος ΤΣΙΜΕΚΑΣ
|
|
Honda CRE450
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:37:21
|
6ος
|
Ιωσήφ ΒΑΓΓΕΡ
|
Enduro.gr
|
ΚΤΜ 620
|
Raid & On-Off
|
03:37:34
|
7ος
|
Αντώνης ΣΟΥΛΙΟΣ
|
Hellinservice 001
|
ΚΤΜ 640 ADV
|
Raid & On-Off
|
03:40:16
|
8ος
|
Σταύρος ΚΑΝΝΕΛΕΑΣ
|
ART Metron Team #1
|
Kawasaki KFX400
|
Quad
|
03:45:02
|
9ος
|
Δημήτρης ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ
|
|
Kawasaki KDX250
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:46:23
|
10ος
|
Λέανδρος ΚΑΤΣΑΡΟΣ
|
|
KTM 525
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:48:52
|
|
Ελαφρά
&
Enduro |
1ος
|
Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ
|
Κασίμης Service #1
|
Yamaha WR450f
|
Ελαφρά &Enduro
|
03:24:24
|
2ος
|
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ
|
Κασιμοφάγος
|
KTM 520
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:31:21
|
3ος
|
Τηλέμαχος "TRAPPER" ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
|
www.ΧΡΕΠΙΑ.gr
|
Yamaha DT200
|
Ελαφρά & Enduro
|
03:37:10
|
|
|
|
|
|
|
Raid / On-Off
|
1ος
|
Λευτέρης ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ
|
Dirty Team
|
ΚΤΜ 620 Rally
|
Raid / On-Off
|
03:36:32
|
2ος
|
Ιωσήφ ΒΑΓΓΕΡ
|
Enduro.gr
|
ΚΤΜ 620
|
Raid / On-Off
|
03:37:34
|
3ος
|
Αντώνης ΣΟΥΛΙΟΣ
|
Hellinservice 001
|
ΚΤΜ 640 Adv
|
Raid / On-Off
|
03:40:16
|
|
Γουρουνάκια
|
1ος
|
Σταύρος ΚΑΝΝΕΛΕΑΣ
|
ART Metron Team #1
|
Kawasaki KFX400
|
Quad
|
03:45:02
|
2ος
|
Νίκος ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
|
|
Yamaha YZF400 |
Quad
|
04:15:45
|
3ος
|
Παντελής ΚΑΤΣΑΦΑΡΟΣ
|
|
Predator 500
|
Quad
|
04:16:45
|
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ
|
1ος
|
Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ
Παντελής ΗΛΙΑΚΑΚΗΣ
|
Ιχνηλάτης
|
Jeep Cherokee
|
4X4
|
4:16:10/34,01
|
2ος
|
Γιάννης 'ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ' ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Πέτρος ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Ιχνηλάτης
|
Land Rover 110
|
4X4 Raid
|
4:16:10/34,01
|
3ος
|
Νίκος ΠΕΡΙΔΗΣ
Αντώνης ΦΡΑΓΚΙΑΣ
|
Σύρος Team #1
|
Toyota Land Cruiser
|
4Χ4
|
4:17:01/33,91
|
|
|
|
|
|
|
4Χ4
|
1ος
|
Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ
Παντελής ΗΛΙΑΚΑΚΗΣ
|
Ιχνηλάτης
|
Jeep Cherokee
|
4Χ4
|
4:16:10/34,01
|
2ος
|
Νίκος ΠΕΡΙΔΗΣ
Αντώνης ΦΡΑΓΚΙΑΣ
|
Σύρος Team #1
|
Toyota Land Cruiser
|
4Χ4
|
4:16:10/33,91
|
3ος
|
Μάριος ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Παναγιώτης ΓΚΛΙΑΤΗΣ
|
|
Mitsubishi Pajero
|
4X4
|
4:18:43/34,05
|
|
|
|
|
|
|
4X4
Raid
|
1ος
|
Γιάννης "ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ" ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Πέτρος ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
Ιχνηλάτης
|
Land Rover 110
|
4X4 Raid
|
4:16:10/34,01
|
2ος
|
Παναγιώτης ΣΙΔΕΡΗΣ
Μαρία ΛΑΡΕΖΟΥ
|
IRON Team
|
Land Rover 110
|
4Χ4 Raid
|
4:25:49/33,34
|
3ος
|
Λεωνίδας ΔΟΥΡΙΔΑΣ
Σταύρος ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
|
|
Land Rover 90
|
4Χ4 Raid
|
5:18:05/30,31
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Κατεβάστε τα αναλυτικά αποτελέσματα Moto (PDF)
Κατεβάστε τα αναλυτικά αποτελέσματα Auto (PDF)
Kείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες:
[Cuspid - Γιώργος Φυτάς] - [Gorgorofteros - Δημήτρης Μωραϊτης] -
Off-Road.gr
Δείτε όλες τις φωτογραφίες του
Trail Ride στο GALLERY του Off-Road.gr!
More articles
|
|
| |
|