Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Δοκιμή ATV: Gamax AX 600 Lx-BW 4X4




Ταϊβανός διεκδικητής!

Με στόχο την ποιότητα και την απόδοση, η Gamax, πρόσθεσε στην γκάμα της το ΑΧ 600. Ο μεγαλύτερος αδελφός της οικογένειας υπόσχεται περιπέτεια, μούρη και δύναμη όλα σε ένα πακέτο με λουξ εξοπλισμό σε προσιτή τιμή.

Ο μεγάλος αδελφός...
... στην οικογένεια, έψαξε αρκετό καιρό για την καρδιά του και τελικά κατέληξε στην δοκιμασμένη λύση του μοτέρ της SYM. Ο γνωστός ροπάτος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος σχεδιασμένος ειδικά για χρήση ATV θα δώσει –ανοικτός- κάτι περισσότερο από 41 ίππους και 5 κιλά ροπής.

Δύναμη που χωρίς να βάζει φωτιά στο δρόμο είναι αρκετή να κινήσει το σύνολο των 342 κιλών. Οι διαστάσεις του συνόλου είναι οι ίδιες με αυτές του μικρότερου αδελφού του ΑΧ 430, αλλά το πλαίσιο είναι πιο ενισχυμένο και η διάταξη διαφέρει, με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ των 24 λίτρων να φιλοξενείται πλέον πίσω και κάτω από το ευρύχωρο κάθισμα.

Η κατανάλωση, σε ομαλές συνθήκες εντός δρόμου θα κυμανθεί στα στάνταρ της κατηγορίας -8.5 λιτ/100κμ-, εκτός δρόμου σε γλυκιά χρήση θα αγγίξει τα 10λιτ/100κμ και από κει και πέρα σε δύσκολες συνθήκες θα πάρει την συνήθη πάνω βόλτα.







Πλούσιο
Η Ελληνική αντιπροσωπία, Moto Pegasus, επέλεξε να φέρει το πλούσιο μοντέλο. Το μάτι κολλάει πρώτα απ΄ όλα στους πανέμορφους 14άριδες τροχούς (αντί για τα συνηθισμένα 12άρια) και τα παπούτσια τους που είναι τα BigHorn της Maxxis.

Έτσι το σύνολο αποκτά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (288χιλ) και ταυτόχρονα γίνεται και το πιο μουράτο της πιάτσας. Τα λάστιχα είναι ότι καλύτερο για εκτός δρόμου χρήση ενώ στα εντός πέρα από τον ευχάριστο θόρυβο δεν προβληματίζουν.
Το λευκό σύνολο περιμένει πως και πώς να τσαλαβουτήσει στη λάσπη και στα δύσκολα.

Οι αναρτήσεις, ανεξάρτητες σε κάθε τροχό, προσφέρουν 162 χιλ. διαδρομής εμπρός και 195χιλ. πίσω με την εμπρός να δουλεύει όπως πρέπει για να περνά μόνο τα απαραίτητα για την πληροφόρηση του αναβάτη στο τιμόνι.

Πίσω θα χρειαστεί λίγο «σφίξιμο» με φορτίο, για να κρατήσει το γουρουνάκι στα ίσια, μια και το ρεζερβουάρ πιέζει αρκετά το σύνολο.

Οι αντιστρεπτικές είναι ρυθμισμένες στο safe side, έτσι ώστε το γουρουνάκι να μην παρουσιάζει ακόμα και στο όριο υπερστροφική συμπεριφορά αλλά ελεγχόμενη υποστροφική.



Θα πρέπει να το πιέσεις πολύ για να το αποσταθεροποιήσεις και πάλι αυτό θα θέλει να επιστρέψει στα τέσσερα


Μια επιλογή που σίγουρα θα προστατέψει τον άπειρο ή τον καθημερινό αναβάτη από την άσχημη στιγμή, αλλά αφαιρεί λίγο από την αδρεναλίνη στο όριο.
Δεν θα χαζοσπινάρει πουθενά και θα κάνει τη δουλεία του όπως πρέπει.

Για μια ακόμα φορά από την Gamax, ευχάριστη έκπληξη αποτελεί ο επιλογέας ταχυτήτων: Κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει, δηλαδή δουλεύει χωρίς χαζά κολλήματα και αμφιβολίες που έχουμε δει ακόμα και σε πολύ ακριβότερες κατασκευές. (είναι τέτοιος ο φόβος που έχουμε πάρει με μερικά που πλέον τονίζουμε και τα ... αυτονόητα!)
Ο επιλογέας έχει Park, όπισθεν, νεκρά, εμπρός και κοντά εμπρός.

Ο διακόπτης για την τετρακίνηση βρίσκεται στο δεξί grip και μπορεί να εμπλέξει τη μετάδοση εν κινήσει (ένα άφημα γκαζιού είναι αρκετό). Δυστυχώς δεν υπάρχει μπλοκέ μπροστά. Για τα πολύ δύσκολα υπάρχει ενισχυμένος εργάτης 2500lb. (που πλέον τοποθετείται και στα ΑΧ430)




Ανεξάρτητες αναρτήσεις μπροστά - πίσω, με αυτές πίσω να θέλουν λίγο σφίξιμο



Το κουστούμι του Gamax AX600 είναι υπερπολυτελείας, με τα floorboards να προστατεύουν απόλυτα από τις λάσπες, τα φτερά να καλύπτουν πλήρως τους τροχούς ενώ πέρα από όμορφο είναι και γεμάτο με αποθηκευτικούς χώρους.

Μάλιστα η μεταφορά του ρεζερβουάρ, κάτω από τη σέλα, δημιούργησε χώρο για ένα μεγάλο ντουλαπάκι μπροστά από τον οδηγό. Φυσικά υπάρχει παροχή ρεύματος, πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων και ΤΑ φώτα που επιτρέπουν με ασφάλεια την γρήγορη κίνηση τη νύκτα.
Το σύνολο προστατεύεται από κάτω με μεταλλική ποδιά.





Μεγάλες σκάρες μπροστά - πίσω για τα απαραίτητα στις εξορμήσεις



Στο δρόμο
Παραλάβαμε το Gamax με μόλις 60 χιλιόμετρα στο κοντέρ και ξεκινήσαμε για την καλοκαιρινή βόλτα με καλοκαιρινή αμφίεση. Το μοτέρ έχει έναν μπάσο ευχάριστο ήχο και δουλεύει θαρρετά σε όλο το φάσμα των στροφών.

Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν εύκολα και στην άσφαλτο είναι βασιλιάς. Η ζέστη που βγαίνει από το μοτέρ είναι λίγο παραπάνω από ότι πρέπει στο πόδι, αλλά όχι τόσο ώστε να προβληματίσει.

Με το μοτέρ ακόμα να έχει χρόνο να ανοίξει είδαμε άνετα στην ευθεία της εθνικής 98 χλμ/ώρα και με ιδανικές συνθήκες 105 χλμ/ώρα (98χλμ/ώρα σύμφωνα με το GPS). ***

Το βάρος του και η δύναμη είναι αρκετά ώστε να ταξιδεύεις άνετα, χωρίς κραδασμούς και τα φρένα (ίδια με του AX430) θα σταματήσει το σύνολο χωρίς να προβληματίσει. Η γεωμετρία και η ρύθμιση των αναρτήσεων βιδώνουν το ATV σε σταθερή τροχιά ακόμα και αν το πιέσεις.



Το μοτέρ είναι το γνωστό 600 της SYM


Είναι αυτονόητο ότι αν θα πάρεις μεγάλο ATV θα το πάρεις για να το χρησιμοποιείς στο βουνό, πράγμα που σημαίνει, χιλιόμετρα ασφάλτου για να φτάσεις εκεί και ... χώρο για να βάζεις τα πράγματα σου και δεύτερο άτομο.

Και χώρος υπάρχει και με το παραπάνω. Πλούσιες σχάρες μπροστά και πίσω, ενώ η φαρδιά σέλα θα προστατεύσει τα μαλακά σου μόρια.

Εκτός δρόμου το Gamax θα κινηθεί όπως περιμένεις από ένα μεγάλο ATV. Καταπίνει τις περισσότερες ανωμαλίες, δεν αλλάζει πορεία σε κάθε μικρή ροδιά που θα βρει μπροστά του και παράλληλα μεταφέρει τον (τους) αναβάτη (-τες) χωρίς ταλαιπωρία.

Το βάρος του συνόλου, αυτόματα ζητά μικρότερη προσπάθεια από τον αναβάτη, που απλά στοχεύει και πηγαίνει. Η ροπή του κινητήρα και η σωστή σχέση μετάδοσης κάνουν την χρήση της κοντής σχέσης σχεδόν αχρείαστη, πέρα από τις πραγματικά πολύ δύσκολες συνθήκες ή όταν θα έχεις φέρει το τανκ σε δύσκολη θέση.


Για ποιόν;
Το Gamax AX600 απευθύνεται στον σοβαρό χρήστη που κινείται στα βουνά με full εξοπλισμό και θέλει ένα ποιοτικό λούξ πακέτο με όλα μέσα σε δυνατή τιμή (7990 με ΦΠΑ).


***H δοκιμή πραγματοποιήθηκε με το ανοικτό μοντέλο
Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]







Γνωριμία με την Gamax

Η εταιρία Gamax Moto ιδρύθηκε το 2005. Έχει έδρα την Taiwan και ανήκει στο γκρουπ εταιριών Tai Lung. Έχοντας στην κατοχή του εταιρίες όπως η Tai Ling Motor (Suzuki Taiwan), Fortune Motor (Mitsubishi Motor Taiwan), Bridgestone, Yakult, Hotung και Venture Capital και με εμπειρία στον χρηματοοικονομικό και κατασκευαστικό κυρίως τομέα.

Ειδικεύεται για πολλές δεκαετίες (από το 1963) στην κατασκευή μοτοσυκλετών, ελαστικών, ελαφριών φορτηγών ακι κινητήρων. Θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον αξιόπιστα γκρούπ εταιριών κατασκευής οχημάτων κ.α. στον κόσμο.

Σκοπός της εταιρείας Gamax Moto είναι να ακολουθεί άμεσα της προσταγές της
παγκόσμιας αγοράς.

Αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους κορυφαίους σχεδιαστές και μηχανικούς που διαθέτει, με μεγάλη εμπειρία στον σχεδιαστικό και κατασκευαστικό τομέα μοτοσυκλετών, έχει καταφέρει να παράγει και να διαθέτει τα μεγαλύτερα, ασφαλέστερα και πλέον αξιόπιστα ATVs και πρακτικότερα ελαφρά scooters στον κόσμο.

Η Gamax αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την ΜΟΤΟ Πήγασος Ι.Π. Κεϊσογλου, Ρετσινά 52, Πειραιάς, τηλ. 210 4221060.




Η τάπα βενζίνης μετακόμισε μαζί με το ρεζερβουάρ πίσω




Σχετικά downloads – links
www.gamax.gr
www.motopegasus.com
Δοκιμή: Gamax AX430 4X4

Προδιαγραφές
 Κινητήρας (SYM) 
 Τύπος κινητήρα  565cc, 4-χρονος, μονοκύλινδρος, υγρό-ψυκτος, 4-βάλβιδος SOHC
 Ανάφλεξη  Ηλεκτρονική C.D.I
 Διάμετρος / Διαδρομή  92 X 85mm
 Σχέση συμπιέσεως  10,2 : 1
 Ιπποδύναμη 
 Με περιοριστή ταχύτητας 15Kw (20,39Ps) / 6500rpm - Χωρίς  30,6Kw (41,60Ps) / 6500rpm
 Μέγιστη ροπή  Με περιοριστή ταχύτητας 35,3Nm / 2750rpm - Χωρίς 49Nm / 4000rpm
 Τροφοδοσία  Kehin 36mm
 Σύστημα εκκίνησης  Μίζα και χειροκίνητο
 Κιβώτιο ταχυτήτων  CVT αυτόματο με επιλογέα Park - Όπισθεν - Νεκράς - Γρήγορο - Αργό. 2WD/4WD
 Σύστημα μετάδοσης  Κεντρικός διανομέας,  εμπρόσθιο & οπίσθιο διαφορικό με σπαστά ημιαξόνια
 Συμπλέκτης  Αυτόματος φυγοκεντρικός υγρού τύπου
 Πλαίσιο
 Ανάρτηση εμπρός  Ανεξάρτητη, με διπλά ψαλίδια - διαδρομή 162mm - ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 5 θέσεων
 Ανάρτηση πίσω  Ανεξάρτητη, με διπλά ψαλίδια - διαδρομή 195mm - ρυθμιζόμενο αμορτισέρ 5 θέσεων
 Ελαστικά εμπρός  AT26 X 8 - 14 tubeless (MAXXIS BIGHORN)
 Ελαστικά πίσω  AT26 X 10 - 14 tubeless (MAXXIS BIGHORN)
 Φρένα εμπρός  Δύο αεριζόμενα υδραυλικά δισκόφρενα Φ 220mm
 Φρένα πίσω  Ένα αεριζόμενο υδραυλικό δισκόφρενο Φ 190mm
 Διαστάσεις / Χωρητικότητα
 Μήκος / Πλάτος / Ύψος  2170mm / 1200mm / 1180mm
 Μεταξόνιο  1294mm
 Καθαρό βάρος  342kg
 Ύψος καθίσματος  820mm
 Ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος  288mm
 Χωρητικότητα καυσίμου  24L
 Μετατρόχιο εμπρός  965mm
 Ακτίνα στροφής  3.0M
 Μπαταρία  12V - 18Ahr
 Φώτα  2 κύρια φωτιστικά εμπρός (35W / 35W), 2 οπίσθια φανάρια θέσεως / φλας / στοπ
 Με Ευρωπαϊκή έγκριση (ECE homologation)

























Άπλετος χώρος για τα πόδια





















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036366 seconds. ]