Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Yamaha YFM250R 2009: Entry-level Sport Quad


Νέα  χρώματα φοράει για το 2009 το YFM250R


Σχολείο για νέους!


Για 21 χρόνια την πρωτοκαθεδρία στα entry-level sport quad της Yamaha κρατούσε το Blaster 200. Το quad που είχε ανδρώσει γενιές και γενιές γουρουνόφιλων παρέδωσε το 2008 τη σκυτάλη στο Yamaha YFM250R που υποσχέθηκε και πραγματικά κατάφερε να προσφέρει ατελείωτες ώρες διασκέδασης στους νέους!

Η Yamaha ανανέωσε στα σημεία και κυρίως χρωματικά το μοντέλο για το 2009.


Εν αρχή είναι το ... μοτέρ!

Το Yamaha YFM250R, χρησιμοποιεί ένα κινητήρα 249κ.ε. αερόψυκτο, που διαθέτει ψυγείο λαδιού, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 3.
Ο κινητήρας έχει υγρό κάρτερ και κεραμική επίστρωση στον κύλινδρο, για χαμηλότερες θερμοκρασίες και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Το μοτέρ δεν είναι καινούργιο, αλλά προέρχεται από το Yamaha Tricker, διατηρώντας το βασικό πλεονέκτημα του Trialbike, που είναι η γραμμική απόδοση από χαμηλά, αντίθετα με τον κινητήρα του παλαιότερου Blaster.



Από τον πρώτο γύρο γίνεσαι ένα με το YFM250R


Έτσι τα δύσκολα σημεία περνούν χαλαρά και αποτελεί ισχυρό βοήθημα για τους νέους στο άθλημα των sport quad.

Γιατί το YFM250R είναι ακριβώς αυτό, Sport quad, συμπληρώνοντας την γκάμα που οδηγεί το YFZ450R.

Το πεντάρι κιβώτιο δίνει τη δυνατότητα να παίζεις με το συμπλέκτη και να το ξεκολλάς στις στροφές. Η Yamaha επέλεξε να μην τοποθετήσει όπισθεν, όπως ακριβώς και στο Blaster για να γλιτώσει το βάρος.

Το YFM ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία τελικής μετάδοσης με αλύσιδα, όπως και τα μεγαλύτερα αδέλφια του.



Εκτός πίστας είναι άκρως διασκεδαστικό


Της οικογενείας λοιπόν...
Το YFM, κληρονόμησε όλα τα καλά στοιχεία των μεγαλύτερων αδελφών του, που είναι χρόνια στο κουρμπέτι.

Οι ομοιότητες είναι φανερές. Τα παρελκόμενα για να πάρει έγκριση, αφαιρούνται γρήγορα –όπως και στο 450- και το εργαλείο είναι έτοιμο για να μυήσει νέο κοινό στις πίστες.

Το μικρό αδελφάκι δεν έχει μόνο το ίδιο look. Αρκετά ακόμα εξαρτήματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα γουρουνάκια της εταιρίας.

Οι δίσκοι μπροστά είναι οι ίδιοι με του 450 με τις δαγκάνες του Grizzly 700. Με τέτοια χαρακτηριστικά το τελευταίο που σε απασχολεί είναι το πώς θα σταματήσεις, μια και αρκεί ένα χαΐδεμα για να κοκαλώσεις.

Η φιλοσοφία σχεδίασης του πλαισίου, ακολουθεί αυτή των μεγαλύτερων αδελφών του με το κλειδί να βρίσκεται στο βάρος του YFM250R: Με μόλις 142 κιλά, είναι το ελαφρότερο της εταιρίας και πραγματικά «πετάει».
Εντωμεταξύ με το νέο χρωματικό συνδυασμό, δείχνει ακόμα πιο μάχιμο.



Το μικρό βάρος κάνει τη διαφορά!


Μικρό στο μάτι...
Εδώ είναι το ζουμί! Μικρό αλλά θα χτυπήσει στα ίσα ακόμα μεγαλύτερα quads.

Ελαφρύ, με πλαίσιο στημένο για γρήγορη γεωμετρία, φιλικό και γραμμικό μοτέρ που συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο θα σε εκτοξεύσει μπροστά.

Στρίβει με τη σκέψη και οι ρυθμιζόμενες (προφόρτιση) αναρτήσεις των 190 χιλιοστών (μπροστά) – 200 χιλιοστών (πίσω) κάνουν τα πάντα μαγικό χαλί.

Το πακέτο συμπληρώθηκε από την Yamaha με ένα set ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών Dunlop, παρέα με ελαφρές ζάντες αλουμινίου.

Εκεί που θα σε φτιάξει είναι στα άλματα. Θα περάσεις με μια πάνω μένοντας για πολύ περισσότερο στον αέρα ενώ η προσγείωση θα είναι σα να πατάς στα πούπουλα!



Όρεξη για drift να έχεις και το YFM θα φροντίσει για τα υπόλοιπα


Απόλυτος έλεγχος λοιπόν τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα. Αν η καρδιά σου πάει να ακούς το μοτέρ να ουρλιάζει, θα αγγίξεις τα 110 χιλιόμετρα (104 πραγματικά) στην άσφαλτο.

Τα ντρίφτ είναι παιχνιδάκι και το σύστημα ψαλίδι – πίσω ανάρτηση θα βάλουν την δύναμη στο δρόμο.

Η Yamaha σχεδίασε το YFM250R με στόχο να αποτελέσει το σχολείο για τους νέους στα sport quad, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν με ένα φιλικό εργαλείο που θα τους βοηθήσει να μάθουν τα «κόλπα» και θα τους προετοιμάσει για το μελλοντικό επόμενο βήμα των 450κ.ε.

Αντί για την συνταγή των ανταγωνιστών της, δεν έβαλε απλά ένα μικρό μοτέρ σε ένα πλαίσιο της σειράς συμπληρώνοντας το πακέτο με φανταχτερά πλαστικά.



Ένα χάδι στο συμπλέκτη και ξεκολλάς!



 Έστησε ένα πραγματικά αγωνιστικό quad που οδηγεί το χώρο. Δεν είναι τυχαίο ότι στις ΗΠΑ, βραβεύτηκε από την επιτροπή καταναλωτών σαν το καλύτερο sport quad για το 2008. Τιμή τιμοκαταλόγου 6550 με ΦΠΑ και ΕΤΤ

Ένα λευκό παρακαλώ!


Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]

Σχετικά Links
Συζήτηση στο forum
Yamaha Motor







Τεχνικά Χαρακτηριστικά YFM 250R
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 4-χρονος, 1EEK
Κυβισμός: 249 cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 74 x 58 mm
Συμπίεση:
9.5 : 1
Κάρτερ:
Υγρό
Καρμπυρατέρ: Mikuni 29mm
Ανάφλεξη:
DC-CDI
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου: 9 λίτρα
Μετάδοση: Αλυσίδα
Κιβώτιο: 5 ταχύτητες

Διαστάσεις
Ολικό μήκος: 1,625 mm
Ολικό πλάτος: 1,070 mm
Ολικό ύψος: 1,040 mm
Βάρος: 142 κιλά
Εμπρός φρένο: Δύο υδραυλικά δισκόφρενα
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο
Εμπρός ελαστικά: AT 20 x 7-10
Πίσω ελαστικά: AT 19 x 10-9



























More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034250 seconds. ]