Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
YMC ATV Highlander 4X4 500L: The fun factor...


Δε θα διστάσει να κάνει άλματα!


Βαρύ πυροβολικό….


Γεννημένα για αγροτικές εργασίες σε δύσκολες συνθήκες τα τετρακίνητα ATV, γρήγορα ανακαλύφθηκαν από τους απανταχού παρόντες εραστές της περιπέτειας και αρχίσαμε να τα βλέπουμε παντού!

Και γιατί όχι άλλωστε;
Είναι φιλικά προς τον αναβάτη, συγχωρούν λάθη, έχουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος, σεβαστή ικανότητα μεταφοράς φορτίου και .... είναι τετρακίνητα.

Σχεδιασμένα να αντεπεξέρχονται κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες εδάφους / καιρού δύσκολα κάποιος θα βρει τα όρια τους.



Η τετρακίνηση θα σε ξελασπώσει παντού!

Ακόμα ένα τετρακίνητο ATV;

Όχι ακριβώς. Το Highlander της Ελληνικής YMC πετυχαίνει τον καλύτερο σχεδιαστικό συμβιβασμό. Το τετράχρονο τετραβάλβιδο μονοκύλινδρο μοτέρ του (493 κ.ε.) δεν προέρχεται από κάποια μοτοσυκλέτα και έχει σχεδιαστεί από την αρχή αποκλειστικά για χρήση σε ATV.

Αυτό σημαίνει ότι οι δημιουργοί του λάβανε υπόψη τους τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες θα λειτουργεί ο κινητήρας, προσφέροντας μεγαλύτερο – βαρύτερο βολάν και ρύθμιση αναπνοής στον κινητήρα για απόδοση από τις χαμηλές στροφές ενώ φρόντισαν ώστε οι απαιτήσεις του σε καύσιμο να είναι... προσγειωμένες.

Το YMC Highlander διακρίνεται για τον εξοπλισμό του τόσο τον στάνταρτ όσο και τον προαιρετικό ενώ κυκλοφορεί σε δύο βασικές εκδόσεις κοντό και μακρύ.

 
Το μεγάλο μήκος βοηθάει για άλλα κόλπα!

Για την δική μας περιπέτεια επιλέξαμε τη μακριά έκδοση για δύο λόγους.

Πρώτον γιατί μεταφέρει με εξαιρετική άνεση δεύτερο άτομο και δεύτερο σκεφτήκαμε ότι ο χρήστης που θα το πάρει για χρήση περιπέτειας, φεύγοντας για ένα Σαββατοκύριακο στο βουνό θα θέλει άπλετους χώρους φόρτωσης.



Εξαιρετικός fun factor!


Ο βουνίσιος
Σκαρφαλώνεις στη θέση του αναβάτη και είσαι έτοιμος!

Ο κινητήρας τροφοδοτείται από ένα Mikuni BSR36-89 και αποδίδει γλυκά τους 33 ίππους. Η μετάδοση είναι αυτόματη συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) με τον επιλογέα να δίνει τη δυνατότητα για μακριά σχέση μετάδοσης, κοντή, νεκρό και όπισθεν.

Μέσα στην πόλη και στο δρόμο μέχρι να φτάσεις στο πολυπόθητο χώμα δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις απαρατήρητος.

Η ναυαρχίδα των ATV της YMC σε φέρνει ψηλά πάνω από το οδόστρωμα (ελάχιστη απόσταση 275 χιλιοστά, ύψος σέλας 920 χιλιοστά) και τα αυτοκίνητα ανοίγουν δρόμο για να περάσει αυτό το... τέρας. Τα τρακτερωτά βουίζουν και δείχνουν ότι η άσφαλτος δεν τους αρέσει.



Δεν υπάρχει εμπόδιο για το Highlander


Το χιλιόμετρα ανεβαίνουν αέρα μέχρι τα 80 και κάπου εκεί μπαίνει ο κόφτης -υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης- και βάζει τέρμα. Θα κινηθεί ακλόνητο για όσο χρειαστεί μέχρι να φτάσει κανείς στο χώμα.

Φυσικά αν ο αναβάτης γουστάρει μια απλή μετατόπιση στο σώμα και λίγο τιμόνι αρκούν ώστε το Highlander να μπει με τις πάντες παντού.

Η ροπή είναι αρκετή ώστε να αρχίσεις τις επιτόπου σβούρες από μηδενική ταχύτητα και να... τελειώσεις όταν ζαλιστείς.



Όνομα και πράγμα ...


Επιτέλους χώμα!
Το χώμα όμως είναι ο προορισμός του και μόλις μπαίνει σε αυτό σε πιάνει λύσσα! (Εσένα γιατί αυτό θα συνεχίσει να χασμουριέται!)

Οι μεγάλοι τροχοί και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (MacPherson μπροστά, ψαλίδια πίσω) θα κάνουν μαγικό χαλί κάθε χωματόδρομο και κάθε λακκούβα που  θα βρεις μπροστά σου. Απλά σημαδεύεις και ανοίγεις το γκάζι όσο αντέχει η ψυχή σου.

Δεν θα πει όχι στα άλματα και ο ισχυρός σκελετός θα φροντίσει να τα κάνει πάντα με άνεση.

Όμως όταν θα τελειώσει ο χωματόδρομος και θα βγεις πραγματικά εκτός δρόμου είναι που θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι έχανες τόσο καιρό που δεν το είχες στα χέρια σου. (Δείτε τι κάναμε στο video!)



Η τετρακίνηση μπαίνει ηλεκτρικά και το Highlander είναι έτοιμο για άλλα κόλπα. Νερολακκούβες, απότομες κλίσεις νεροφαγώματα και κορμοί δέντρων είναι απλά μπροστά σου για να κάνουν το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον.

Ακόμα και εκεί που θα μπεις μέχρι τα φώτα στη λασπούρα το κλείδωμα της μετάδοσης (και πάλι ηλεκτρικό εφόσον έχει μπει η τετρακίνηση) θα «καθαρίσει» για σένα.

Στα πιο στενά και απότομα περάσματα αρκεί να επιλέξεις την κοντή σχέση μετάδοσης και αυτό θα βγάλει τον όγκο του έξω από την παγίδα. Το βάρος του (337 κιλά) το κρατούν σταθερό και ο αναβάτης είναι ξεκούραστος.



Θα δυσκολευτείς πολύ να το φέρεις σε δύσκολη θέση.


Για να μην έχεις κανένα ενδοιασμό στο τι μπορείς να κάνεις, το Highlander παίρνει και ηλεκτρικό εργάτη, ώστε να το ανεβάσεις κρεμασμένο από το συρματόσχοινο αν τα πράγματα δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο.

Το «κουστούμι» του φροντίζει να καλύπτει εντελώς τους τροχούς και έτσι ακόμα και με μεγάλη ταχύτητα ο αναβάτης θα μείνει καθαρός. Σημαντικό προσόν το βάρος που μπορεί να κουβαλήσει στις εργοστασιακές σχάρες του, 35 κιλά μπροστά και 70 κιλά (!!) πίσω.

Για το φρενάρισμα του Βουνίσιου, φροντίζουν δύο δίσκοι μπροστά και ένας πίσω. Σε κανονικές συνθήκες το 19άρι ρεζερβουάρ θα δώσει 240 χιλιόμετρα αυτονομίας περίπου, που σημαίνει άπειρο παιχνίδι στα Ελληνικά βουνά.



Οι κορμοί δεν αποτελούν πρόβλημα για το YMC Highlander


Στο τέλος όμως ξυρίζουν τον γαμπρό
Και εδώ είναι η ευχάριστη έκπληξη, γιατί με  6500 ευρώ παραλαμβάνεις στο χέρι το κλειδί της πιο ανταγωνιστική πρότασης.

Συνηγορούμενου μάλιστα και της σιγουριάς που σου παρέχει η Ελληνική εταιρία το Highlander είναι η καλύτερη επιλογή για ένα εκδρομικό τετρακίνητο ATV!

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]




Σχετικά downloads – links
www.ymc.gr
YMC Spartan 500: Σπαρτιάτης στην ψυχή και στο σώμα!
Σχετικό θέμα στο Quad forum






YMC Highlander 500 4X4
Ολικό μήκος (mm)
2120
Ολικό πλάτος (mm)
1170
Μεταξόνιο (mm)
1230
Βάρος κενό (kg)
332
Βάρος γεμάτο (kg)
337
Μέγιστο βάρος (kg)
560
Χωρητικότητα καυσίμου (lt)
19
Κινητήρας
Οριζόντιος μονοκύλινδρος, τετράχρονος
Χωρητικότητα (cc)
493
Συμπίεση
10,2:1
Ισχύς/Στροφές (hp/rpm)
32,5/7000
Ροπή/Στροφές (Nm/rpm)
36/5500
Ταχύτητες
Αυτόματο
Τελική ταχύτητα (km/h)
80
Ελαστικά εμπρός
25Χ8-12
Ελαστικά πίσω
25Χ10-12
Φρένα εμπρός
2 Δίσκοι
Φρένα πίσω
1 Δίσκος



Για την αναπνοή φροντίζει το Mikuni


Spartan & Highlander μοιράζονται το ίδιο μοτέρ


Όρεξη να 'χεις να κάνεις σβούρες








More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.037593 seconds. ]