Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
WRC, 14ος γύρος: Ράλι Αυστραλίας 2006

Την Πέμπτη (26/10), αρχίζει, με 2 νυκτερινές υπερειδικές διαδρομές, ο 14ος από τους 16 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, το Ράλι Αυστραλίας. Ο αγώνας αυτός, που λίγα χρόνια πριν θεωρείτο πρότυπο αγώνα του WRC, θα διεξαχθεί για τελευταία φορά στη δυτική πλευρά του νησιού, ενώ το 2007 δεν περιλαμβάνεται στο ημερολόγιο των αγώνων του πρωταθλήματος.








Αν αναζητήσει κανείς τις αιτίες που οδήγησαν τον κορυφαίο κάποτε αγώνα του WRC εκτός ημερολογίου σίγουρα θα πρέπει να καταγράψει ανάμεσά τους τις προσωπικές φιλοδοξίες και κόντρες για την «αρχηγία» ενός απόλυτα επιτυχημένου (και οικονομικά) αγώνα, όσο και τις κόντρες ανάμεσα στις «τοπικές» κυβερνήσεις για το (ομόσπονδο) «κράτος» που θα φιλοξενήσει τον αγώνα.

Το πρώτο από τα «τρία βήματα» που τον χωρίζουν από την κατάκτηση του τίτλου θα πρέπει να κάνει στον αγώνα αυτόν ο Marcus Gronholm. Οι δέκα βαθμοί της νίκης είναι μονόδρομος για τον Φιλανδό, που είναι τώρα 25 βαθμούς πίσω από τον Γάλλο, καθώς τα νέα από το στρατόπεδο του άτυχου Loeb, είναι συγκεχυμένα. Ενώ την προηγούμενη βδομάδα η επιστροφή του Γάλλου στο τιμόνι της Citroen προσδιοριζόταν για τα μέσα Γενάρη, σε χθεσινό ιατρικό ανακοινωθέν γίνεται λόγος για «ενθαρρυντικά αποτελέσματα» του προγράμματος αποκατάστασης που εφαρμόζεται, ενώ ο ακριβής χρόνος επιστροφής του Loeb στους αγώνες θα προσδιοριστεί μετά τις ιατρικές εξετάσεις στις οποίες θα υποβληθεί την επόμενη βδομάδα.

Ο Gronholm για μια ακόμα φορά θα τρέξει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο, μια και είναι μια κλάση πάνω από τον ανταγωνισμό. Έτσι μοναδικός του αντίπαλος θα είναι ο εαυτός του μια και οι δύσκολες και ταχύτατες ε.δ. της Αυστραλίας θέλουν ιδιαίτερη προσοχή γιατί δεν συγχωρούν το παραμικρό λάθος. Η BP Ford World Rally Team στηρίζει πολλά τόσο στον Gronholm, όσο και στον δεύτερο οδηγό της ομάδας, τον Mikko Hirvonen. Ο νεαρός βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, έχει «δέσει» με το Focus και έχει δικαιώσει τον Wilson για την επιλογή του, χαρίζοντας ουσιαστικά την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Ford. Έτσι ελπίζει σε μια ακόμα θέση στο βάθρο, κάτι που θα δώσει βαθιά ανάσα στην βαθμολογία των κατασκευαστών στην Ford.


Το πείραμα του Colin McRae στον αγώνα της Τουρκίας απέτυχε και η Kronos Total Citroen WRT, που θα εμφανιστεί στον αγώνα με νέα «χρώματα», αποφάσισε να γυρίσει σε πιο αξιόπιστες και αποτελεσματικές, όπως έχουν αποδείξει τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, λύσεις. Έτσι το Νο 1 θα είναι ο 26χρονος Ισπανός Xavi Pons, με Νο 2 τον 23χρονο συμπατριώτη του Dani Sordo.

(Χαράς ευαγγέλια για τους Αυστραλούς που θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον δικό τους «ήρωα», τον Chris Atkinson. Ο 27χρονος Chris που υπέγραψε πρόσφατα στην Subaru World Rally Team, είναι ο πρώτος Αυστραλός που υπογράφει σαν μόνιμος οδηγός με ομάδα του WRC. Στο τιμόνι του άλλου Impreza της ομάδας θα βρίσκεται ο Petter Solberg, το μοναδικό αντίπαλο δέος στον δρόμο του Gronholm. Ο Solberg ήταν πέρσι πρωταγωνιστής του αγώνα, μέχρι να χάσει την πρωτοπορία από ατυχίες, που ελπίζει να μην τον βρουν και φέτος.

Η πολύ καλή εμφάνιση του Henning Solberg, αλλά και του Manfred Stohl, στον αγώνα της Τουρκίας έφεραν την OMV Peugeot Norway στους 16 βαθμούς από την Subaru και την τρίτη θέση, στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Έτσι οι δύο οδηγοί της ομάδας έχουν ισχυρό προσωπικό κίνητρο, αλλά και ομαδικό, για μια καλή εμφάνιση σε αυτό τον αγώνα.

Αλλαγή αυτοκινήτων για την Stobart VK M-Sport Ford Rally Team, που θα κατεβάσει στον αγώνα δύο Ford Focus RS WRC προδιαγραφών 2006. Στο τιμόνι του πρώτου ο μόνιμος πρώτος οδηγός της ομάδας «ελέω» Malcolm, ο νεαρός Matthew Wilson, ενώ στο τιμόνι του δεύτερου Ford της ομάδας επανέρχεται ο Αργεντινός Luis Perez Companc.

Τέλος η ομάδα της Red Bull Skoda δεν θα κάνει το ταξίδι στην Αυστραλία, αλλά και την Νέα Ζηλανδία που ακολουθεί, και θα ετοιμαστεί για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που γίνεται στην Βρετανία.


Στα πρακτικά του αγώνα τώρα, 61 πληρώματα έχουν δηλώσει συμμετοχή στον αγώνα των 26 ε.δ., από τις οποίες οι 6 είναι οι νυκτερινές υπερειδικές του αγώνα. Συνολικά τα χλμ του αγώνα είναι 1.334 ενώ τα χλμ των ε.δ. είναι 348,51.

Για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής, ο αγώνας αυτός είναι ο προτελευταίος. Έτσι είναι απόλυτα λογικό να απουσιάσει μόνο ένας. Και αυτός είναι ο Al Attiyah, που είναι πρώτος στην βαθμολογία του θεσμού με 8 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Fumio Nutahara. Όμως ο Al Attiyah, που είναι αθλητής επιπέδου Ολυμπιακών Αγώνων στην σκοποβολή, επέλεξε να εκπροσωπήσει τη χώρα του, το Κατάρ, στους πανασιατικούς αγώνες, που γίνονται τις ίδιες μέρες. Τέλος, παρά το ότι έχει δηλώσει συμμετοχή, πιθανότατα θα απουσιάσει από τον αγώνα και ο Nigel Heath.

Από τα αξιοσημείωτα του αγώνα της Αυστραλίας είναι η παντελής απαγόρευση του καπνίσματος, από τους θεατές, τόσο στην υπερειδική του αγώνα όσο και στο σέρβις παρκ αλλά και σε όλα τα rally villages.


Κείμενα: [Κατερίνα Σεβαστού (catkil@off-road.gr)]



Επίσημο site του αγώνα : http://www.rallyaustralia.com.au













More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034722 seconds. ]