Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
BP Ultimate Ακρόπολις Ράλι 2006: Hard Rocks Survivors...

O αγώνας επιβίωσης με το κωδικό όνομα «Ακρόπολις Ράλι 2006» έφτασε στο τέλος του.

Όπως και στο ομώνυμο τηλεοπτικό παιχνίδι κερδισμένοι είναι οι δυνατοί, οι τυχεροί και ... όσοι έχουν τα μέσα στην παραγωγή.

Και εξηγούμε....
Δυνατοί : ο νικητής Marcus Gronholm που με το Ford Focus στις καλύτερες μέχρι τώρα στιγμές του δεν άφησε κανέναν να πάρει ανάσα.
Ο Φιλανδός από την αρχή έδειξε τις διαθέσεις του και την ανωτερότητά του στις ειδικές διαδρομές και πήρε μια ξεκάθαρη νίκη.

Στην ίδια κατηγορία των δυνατών και ο τρίτος της γενικής κατάταξης Miko Hirvonen και αυτός με Ford Focus, που ακολούθησε, όσο μπορούσε, το ρυθμό του Gronholm και βασιζόμενος στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου του και τα πολύ καλά λάστιχα που σχεδίασε η BFGoodrich για τον αγώνα, πήρε άνετα την τρίτη θέση.





Τον δεύτερο της γενικής κατάταξης τον Sebastien Loeb, μπορείτε να τον κατατάξετε σε μια από τις δύο άλλες κατηγορίες.
Σε όποια εσείς θέλετε, μια και εμείς την άποψή μας θα την γράψουμε σε άλλη στήλη.


Αλλά ας πιάσουμε τα γεγονότα με τη σειρά.

Στην άψογα διοργανωμένη τελετή έναρξης, την Πέμπτη το απόγευμα , την οποία τίμησε με την παρουσία του ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, το Αθηναϊκό κοινό δεν ανταποκρίθηκε.

Το μισογεμάτο (και όχι μισοάδειο, καθότι αισιόδοξη) Ολυμπιακό στάδιο, δεν είχε τον ενθουσιασμό και τη ζωντάνια της περσινής εκδήλωσης, και φυσικό ήταν μετά τα 15-20 πρώτα ζευγάρια που έκαναν την υπερειδική του ΟΑΚΑ και που προσέφεραν κάποιο θέαμα να αρχίζει να αδειάζει.

Πίσω έμειναν οι «φανατικοί» και οι «γνώστες» που καρτερικά περίμεναν μέχρι αργά το βράδυ το σόου που θα έδιναν τα «ιστορικά».


Όμως οι μάχες άρχισαν την άλλη μέρα το πρωί.
Ο Loeb, που ήταν ο νικητής της υπερειδικής, «ανοίγει δρόμο» και χάνει χρόνο.

Έτσι ο Gronholm που ξεκινάει δεύτερος βάζει το πόδι στο πάτωμα και παίρνει και τις 6 ε.δ. της ημέρας αφήνοντας τον Petter Solberg, που με το Subaru Impreza προσπαθεί να «κοντράρει» στα ίσα τον Φιλανδό, 26,3 δεύτερα πίσω του.

Ο Loeb, παρά το ότι οι 3 τελευταίες ε.δ. είναι «καθαρές» αφού έχουν ξαναγίνει το πρωί,  καταφέρνει να πάρει μόνο μια δεύτερη θέση και βρίσκεται 9,2 δεύτερα πίσω από τον Νορβηγό.

Στην 4η θέση ο σταθερός και προσεκτικός Miko Hirvonen, που ακολουθείται από το Skoda Fabia του Francois Duval και τα Peugeot 307 της OMV των Manfred Stohl και Henning Solberg.

Δύο «ιδιωτικά» Citroen Xsara του Toni Gardemeister και του Dani Sordo και το Mitsubishi Lancer WRC Jussi Valimaki συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.



Από τις σκληρές ε.δ. του αγώνα (αρκετοί παρομοίασαν τις ε.δ. σαν αυτές του Ντακάρ ή του Σαφάρι) όλα τα πληρώματα, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, αντιμετώπισαν προβλήματα με τα λάστιχα.

Από τα κορυφαία πληρώματα το μεγαλύτερο πρόβλημα την πρώτη μέρα αντιμετώπισε ο δεύτερος εργοστασιακός οδηγός της Subaru, ο Chris Atkinson, που από 6ος στην αρχή της ημέρας έπεσε στην 17η θέση, όταν αναγκάστηκε να κάνει δύο ε.δ. με  σπασμένο πίσω διαφορικό.   

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα ήταν το μεγαλύτερο σε μήκος και πιο καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα.

Στις ε.δ γύρω από τα Γεράνια διαδραματίστηκαν δραματικές στιγμές. Ακάθεκτος ο Gronholm πήρε 4 από τις 6 ε.δ. και τερμάτισε άνετα επικεφαλής και του δεύτερου σκέλους.
Απίθανη εξέλιξη για την Subaru και τον Solberg, που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της ημέρας διάφορα προβλήματα (ένα τετ-α-κε στην αρχή, το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι που έφυγε από τη θέση του κλπ) με αποκορύφωμα μια «απροσεξία» του στην απλή διαδρομή πριν την τελευταία ε.δ. της ημέρας.

Ο Νορβηγός, που στο μεταξύ είχε χάσει την 2η θέση από τον Loeb, για να αποφύγει μια μετωπική, ανέβηκε σε ένα ανάχωμα και διέλυσε το σύστημα διεύθυνσης με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και ελέω superally να βρεθεί στην 9η θέση της κατάταξης του 2ου σκέλους.


Στο μεταξύ ο Loeb, που πήρε δύο φορές την «Κινέττα», είδε την τύχη (και τους  …. υπεύθυνους (;)) να του χαμογελούν.

Μόλις λίγα χλμ μετά την αφετηρία της τελευταίας ε.δ. της ημέρας το πίσω δεξί λάστιχο της Xsara σκάει και ο Γάλλος αποφασίζει να συνεχίσει χωρίς να το αλλάξει.
Αποτέλεσμα να τερματίσει με την ανάρτηση έχοντας χάσει 1 λεπτό και 20 δεύτερα από τον Gronholm.

Από κει και πέρα ο Loeb αποφασίζει να συνεχίσει με 3 τροχούς το δρόμο (μέσω της Αττικής Οδού!!!) προς το σέρβις παρκ για να φτάσει σε αυτό τελικά με 2 μόνο τροχούς, αλλά εντός χρόνου.

Εκεί ο μηχανικοί της Kronos καταφέρνουν να κάνουν το μισοκατεστραμμένο Xsara και πάλι ετοιμοπόλεμο μέσα σε 45 λεπτά και έτσι ο Γάλλος δεν χρεώνεται καμία ποινή.  

Η εγκατάλειψη του Solberg δίνει στον Hirvonen μια άνετη τρίτη θέση, ενώ «σφαγή» γίνεται για την 4η θέση.

Δύο Citroen, με τους Dani Sordo και Toni Gardemeister και δύο Peugeot, με τους Manfred Stohl και Henning Solberg, βρίσκονται μέσα σε 18 δεύτερα και διεκδικούν την 4η θέση.

Τελικά αυτή πηγαίνει στον Sordo, εξαιτίας ενός καπέλου 20 δευτερ. που έφαγε ο Η. Solberg (λόγο προβλήματος στα φρένα) και που τον έριξε πίσω και από τον ομόσταυλό του M. Stohl, ενώ ο Gardemeister, πήρε την 7η θέση.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Xavi Pons με την δεύτερη εργοστασιακή Xsara, ο Petter Solberg και ο Jussi Valimaki. Στους άτυχους (και ήταν περισσότεροι από τους μισούς εκκινήσαντες το πρωί) της ημέρας οι Francois Duval (Skoda) και Kosti  Katajamaki (Ford) με σπασμένα κιβώτια ταχυτήτων και ο Chris Atkinson  (Subaru) με σπασμένο σύστημα διεύθυνσης.  


Τελευταία μέρα του αγώνα και αγώνας τακτικής για τον Gronholm που ελέγχει τον αγώνα αλλά και για τον Loeb που ελέγχει τον Hirvonen.
Αλλαγές είχαμε όμως στις επόμενες θέσεις με τον Toni Gardemeister (Citroen) να παίρνει την 4η θέση.

Ο Henning Solberg (Peugeot) πήρε για μόλις 8 δέκατα του δευτερολέπτου την 5η θέση από τον Dani Sordo, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα μπουζί του στην πρώτη ε.δ. της ημέρας.  Ο Petter Solberg πήρε τις 4 ε.δ. της ημέρας και ανέβηκε στην 7η θέση, εμπρός από τον Xavier Pons και τον Jussi Valimaki.

Στη 10η θέση ο νεαρός  Matthew Wilson (Ford) που έδωσε 2 βαθμούς στην Stobart VK M-Sport Ford και στην επόμενη ο Chris Atkinson που έδωσε τον τελευταίο βαθμό στην Subaru.

Χωρίς βαθμούς για τους κατασκευαστές Red Bull Skoda, αφού ο Harri Rovanpera και ο Andreas Aigner τερμάτισαν στις θέσεις 12 και 14 έχοντας ανάμεσά τους τον Francois Duval με ένα «ιδιωτικό» Skoda.
Άτυχος ο Manfred Stohl που τούμπαρε στην προτελευταία ε.δ. και έχασε την 5η θέση που είχε.

Καλοστημένη η τελετή του τερματισμού, σνομπαρίστηκε όμως άγρια από τους φίλους του αυτοκινήτου, που προτίμησαν τις δροσερές παραλίες από την υπερειδική.


Στα δικά μας τώρα, οι Άρης Βωβός -«ΕΛ-ΕΜ», έδωσαν πολλές μάχες και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν την Παρασκευή βρίσκονταν στην 14η θέση μια ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα.

Εκεί ο κινητήρας του Subaru παρέδωσε το πνεύμα με αποτέλεσμα να κάνουν χρήση του κανονισμού superally και να καταλάβουν έτσι την 15η θέση της τελικής κατάταξης.

Για την άτυπη Ελληνική κατάταξη θα αναφέρουμε τους επιβιώσαντες Κώστα Πίτσο - Στέλιο Καραπαπάζη που έφεραν το Mitsubishi Evo 8 στην δεύτερη θέση, ενώ τρίτος τελικά ήταν ο «Τροφώνιος» με τον «Τροφώνιο Jr» στο δεξί κάθισμα.  

Ποινές, εγκαταλείψεις, βλάβες και ότι άλλο μπορεί να φανταστείτε διαμόρφωσαν την τελική κατάταξη για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής.
Η τελευταία από τις απρόσμενες ανατροπές της κατάταξης ήρθε στην προτελευταία (17η) ε.δ.

Εκεί ο Aki Teiskonen, που ήταν επικεφαλής αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό εξαιτίας ενός προβλήματος στην ανάρτηση.

Πίσω του έφτασε ο Mirco Baldacci που ακολουθούσε και που αναγκάστηκε να κόψει μέχρι να βρει ευκαιρία να τον περάσει.

Ο χρόνος που έχασαν και οι δύο ήταν αρκετός για να περάσει, με εκπληκτικό ομολογουμένως χρόνο, ο Nasser Al Attiyah (Subaru Impreza), που πήρε τελικά τη νίκη ακολουθούμενος από τον Gabriel Pozzo (Mitsubishi Evo 9), ενώ Teiskonen (Subaru) και Baldacci (Mitsubishi Evo 9) πήραν τις δύο επόμενες θέσεις.

Στα μέσα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και ενώ απομένουν άλλοι 8 αγώνες, ο  Sebastien Loeb προηγείται με 74 βαθμούς ακολουθούμενος από τους Marcus Gronholm (45 β.), Daniel Sordo (33 β.), Mikko Hirvonen (21 β.) και τους Petter Solberg και Manfred Stohl με 20 β.

Αλλά και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών παρά το 1-3 της Ford η Kronos Total Citroen προηγείται με 96 βαθμούς, έναντι 81 της Βρετανικής ομάδας.
Ακολουθούν η Subaru με 60 και η  OMV - Peugeot Norway με 45.


Αναλυτικά αποτελέσματα, σχόλια και δηλώσεις των πρωταγωνιστών του αγώνα θα βρείτε στο www.acropolisrally.gr και στο www.wrc.com

Και έπεται συνέχεια με σχόλια και παραλειπόμενα…

Κείμενα: [Κατερίνα -Catkil- Σεβαστού]
Φωτογραφίες: [Γιώργος -Cuspid- Φυτάς]














 










More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035093 seconds. ]