Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ράλι Ιαπωνίας : Ρεκόρ ή Ελπίδες


Βιαστικά ξεκίνησε ο δεύτερος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι και μεθαύριο Πέμπτη (31/8), θα δοθεί η τρίτη εκκίνηση, τις τελευταίες 20 μέρες, αγώνα του WRC. Έτσι μετά την ασφάλτινη Γερμανία και την «κλασική» Φιλανδία, σειρά έχει το Ράλι Ιαπωνίας. Ο αγώνας της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου είναι ο νεότερος στο θεσμό καθώς φέτος θα είναι η τρίτη μόλις φορά που προσμετρά σε αυτόν. Και βέβαια είναι ο αγώνας που θα κρίνει το αν ο Loeb θα σπάσει το ρεκόρ του Sainz πετυχαίνοντας την 27η νίκη σε αγώνα WRC, ή ο Gronholm θα πάρει το «δεκάρι» και θα διατηρήσει τις ελπίδες του για τον φετινό τίτλο.








Ο αγώνας έχει και πάλι κέντρο το Obihiro, στην περιοχή Tokachi του βορειότερου νησιού της Ιαπωνίας του Hokkaido, και ένα κεντρικό service park, στο Kita Aikoku, μερικά χιλιόμετρα πιο νότια. Όλες οι ειδικές διαδρομές είναι στα βόρεια της πόλης και είναι γενικά ίδιες με τις περσινές, αν και μερικές έχουν τροποποιήσεις. Οι περισσότερες ε.δ. δεν είναι φυσικοί δασικοί ή

αγροτικοί δρόμοι αλλά τεχνητά κατασκευασμένοι και γι αυτό δεν ακολουθούν πάντα τα περιγράμματα των βουνοπλαγιών. Γενικά οι δρόμοι είναι στενοί και πολλές φορές σκιάζονται από έναν βαρύ θόλο δένδρων που το φως του ήλιου διαπερνά σπάνια και οι έτσι οι ε.δ. παραμένουν υγρές. Πάντως το μεγάλο πρόβλημα οδηγών και ομάδων θα είναι η επιλογές των ελαστικών, καθώς οι ε.δ. παρουσιάζουν εντελώς διαφορετική συμπεριφορά όταν είναι στεγνές από ότι όταν είναι βρεγμένες. Ο καιρός του Hokkaido στις αρχές Σεπτεμβρίου είναι συνήθως υγρός. Οι προβλέψεις μιλάνε και φέτος για βροχή αλλά, ευτυχώς, δεν φαίνεται να υπάρχουν προβλέψεις για τυφώνες, κάτι στο οποίο η Ιαπωνία είναι «πολύ επιρρεπής» τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο.

Η σημαντικότερη αλλαγή είναι αυτή της υπερειδικής διαδρομής. Πρόκειται για μια νέα ε.δ. που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε δίπλα στο service park και θα χρησιμοποιηθεί τόσο για το shakedown, όσο και για τον αγώνα. Στην ε.δ. αυτή τα αυτοκίνητα, θα αγωνιστούν τόσο αμέσως μετά την πανηγυρική έναρξη, όσο και 4 ακόμα φορές κατά τη διάρκεια των τριών σκελών του αγώνα. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1586,28 χλμ από τα οποία 345,72 είναι τα χιλιόμετρα των 27 ε.δ. που θα γίνουν το τριήμερο.

Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 89 αυτοκίνητα, από τα οποία 9 είναι εργοστασιακά και 12 διεκδικούν βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών αυτοκινήτων Παραγωγής.

KRONOS TOTAL CITROEN WORLD RALLY TEAM


Με δύο αυτοκίνητα θα κατέβει στην Ιαπωνία η Citroen, καθώς ο Dani Sordo, που κατέστρεψε τη δική του Xsara στην Φιλανδία, θα οδηγήσει την Xsara που οδηγούσε εκεί ο Xavier Pons, που «μένει» χωρίς αυτοκίνητο. Ο πρώτος οδηγός της ομάδας και του πρωταθλήματος, ο Sebastien Loeb, θέλει πάση θυσία να κερδίσει τον αγώνα αυτό. Ο «άνθρωπος των ρεκόρ» θέλει να εξασφαλίσει από τώρα τον τίτλο, καθώς Marcus Gronholm που ακολουθεί, 31 βαθμούς πίσω του, δύσκολα θα μπορέσει να ανατρέψει στους 5 αγώνες που απομένουν. Ένα ακόμα κίνητρο για τον Γάλλο είναι και το ότι ο αγώνας της Ιαπωνίας είναι ένας από τους 3 που δεν έχει ακόμα κερδίσει.

BP FORD WORLD RALLY TEAM


Κατάλληλη στιγμή για αντεπίθεση θεωρούν τον αγώνα στη Ford. Με πολύ καλή ψυχολογία, αφού έχουν 2 νίκες στους τελευταίους τρεις αγώνες και 4 συνολικά αυτή τη χρονιά (την πιο πετυχημένη μέχρι τώρα από το 1993) θεωρούν ότι μπορούν να απειλήσουν την Citroen για το πρωτάθλημα κατασκευαστών (απέχουν μόνο 15 βαθμούς). Παράλληλα ο Marcus Gronholm θα έχει μια μοναδική ευκαιρία να πλησιάσει και να απειλήσει τον Loeb. Το δεύτερο Focus '06, θα οδηγήσει ο Mikko Hirvonen, που ελπίζει να ανέβει για μια ακόμα φορά, την 4η στους τελευταίους 5 αγώνες , στο βάθρο των νικητών.


SUBARU WORLD RALLY TEAM


Εντός έδρας παίζει η Subaru, που θέλει όχι μόνο να ικανοποιήσει τους χιλιάδες φίλους της στη χώρα, αλλά και να επανέλθει στις νίκες μετά από ενάμισι χρόνο. Στον αγώνα θα κατέβουν τρία Impreza WRC 2006 με επικεφαλής τον νικητή του 2004 και μεγάλο άτυχο, είχε έξοδο που προκλήθηκε από πέτρα στην προτελευταία ε.δ., του 2005, τον Petter Solberg, στην 100η του εμφάνιση σε αγώνα του WRC. Το δεύτερο Impreza θα οδηγεί ο Chris Atkinson, που πέρσι έκανε εκπληκτικό αγώνα εδώ, ανεβαίνοντας μάλιστα και στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του. Το τρίτο αυτοκίνητο της ομάδας, χωρίς όμως να διεκδικεί βαθμούς για τους κατασκευαστές, θα βρίσκεται στα χέρια του «τοπικού» Toshi Arai.



STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM

Με δύο νέα αυτοκίνητα, και μάλιστα προδιαγραφών 2006 θα κατέβει η ομάδα του Stobart στο Ράλι Ιαπωνίας. Θυμίζουμε ότι οι ομάδες της κατηγορίας Μ2 δεν είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν τη τελευταία εξέλιξη του αυτοκινήτου τους, όπως είναι οι ομάδες της Μ1. Έτσι ο «μικρός» Matthew Wilson και ο Αργεντίνος Luis Perez Companc θα οδηγήσουν δύο ολοκαίνουργια Focus WRC '06 . Με αυτά τα αυτοκίνητα η ομάδα θα ταξιδέψει στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία.

OMV PEUGEOT NORWAY

Για μια ακόμα φορά ο Manfred Stohl θα συμμετάσχει σε αγώνα που δεν συμμετέχει η ομάδα του. Ο Αυστριακός οδηγός, βρίσκεται στην 5η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, έχοντας βαθμολογηθεί σε 6 από τους 10 αγώνες, θέλει να περάσει στην 4η θέση στην κατάταξη, εμπρός από τον Hirvonen που έχει μόλις 4 βαθμούς διαφορά.

RED BULL SKODA TEAM

Ούτε ένα Skoda δεν υπάρχει στις συμμετοχές του Ράλι Ιαπωνίας, καθώς η ομάδα δεν μετέχει στον αγώνα. Θυμίζουμε ότι οι ομάδες της κατηγορίας Μ2, είναι υποχρεωμένες να τρέξουν σε 10 μόνο αγώνες του πρωταθλήματος, τους οποίους έχουν δηλώσει από την αρχή της σεζόν.



ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ PWRC

Με τον Nasser Al Attiyah, που προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών αυτοκινήτων παραγωγής να μην τρέχει στον αγώνα αυτό και τον Toshi Arai να οδηγεί το εργοστασιακό Impreza WRC, η κατάσταση στην κορυφή του θεσμού δεν αλλάζει. Πάντως οι μάχες στις ε.δ. αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς όλα τα πληρώματα της ομάδας Ν είναι 60. Έτσι οι τοπικοί οδηγοί, όπως οι Nutahara και Kamada, έχουν πολλές πιθανότητες να ανέβουν στο βάθρο της ομάδας Ν.

Επίσημο site του αγώνα: www.rallyjapan.jp>

Κείμενο: Κατερίνα Σεβαστού [catkil@off-road.gr]






More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.015691 seconds. ]