Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
81ο International Six Days Enduro

Η Ελληνική Αποστολή στο ISDE στη Νέα Ζηλανδία

Ήταν ένας σκληρός αγώνας...
Το 81ο ISDE στην Νέα Ζηλανδία θα χαραχτεί βαθιά στο μυαλό όλων για τον υπερβολικό βαθμό δυσκολίας του, την ασταμάτητη βροχή και την ατέλειωτη λάσπη...

Η Ελληνική Εθνική Ομάδα πάντως, γύρισε με 4 μετάλλια, και την 19η θέση στο παγκόσμιο επίπεδο, το καλύτερο μέχρι σήμερα αποτέλεσμα σε συλλογικό επίπεδο.





Σε μια καταπράσινη χώρα που πολλοί θεωρούν την ομορφότερη του κόσμου για να ζήσεις, σε ένα νησί του πλανήτη που βρίσκεται ακριβώς στο αντιδιαμετρικό σημείο της Ελλάδας, σε ένα ηφαιστιογενές τοπίο στην λίμνη Taupo στο Βόρειο νησί της Νέας Ζηλανδίας, 620 αγωνιζόμενοι από όλο το κόσμο συμμετείχαν στο 81ο ISDE.

Ανάμεσα στα καταπράσινα λιβάδια, τις ξύλινες φάρμες και τα εκατομμύρια πρόβατα, ένα ιδιωτικό δάσος «περιορισμένης πρόσβασης» μας περίμενε για να μας «βασανίσει» διανύοντας 270 περίπου χωμάτινα χιλιόμετρα κάθε μία από τις 5 ημέρες!

Την 6η, η ιδιόκτητη πίστα του Παγκόσμιου πρωταθλητή ΜΧ Ben Townley φιλοξένησε το final test.
Αλλά μέχρι τότε... τα έντονα και ακραία καιρικά φαινόμενα στην περιοχή, είχαν την δική τους «γνώμη» για την διαμόρφωση της διαδρομής!

Η βροχή δεν σταμάτησε καμία μέρα!
Οι διαδρομές γίνονταν όλο και πιο δύσκολες, τα λούκια βαθύτερα και τα «καπέλα» έπεφταν πληθωρικά!
Η οργάνωση πολλές φορές σήκωσε τα χέρια ψηλά, αφού αναγκάστηκε να αλλάξει την διαδρομή και να ακυρώσει πολλές απλές λόγω αμέτρητων κολλημάτων, ιδίως των τελευταίων οδηγών. Τα περάσματα από τα λούκια 600+ μοτοσυκλετών, στάθηκαν καταστροφικά για την βατότητα ορισμένων κομματιών!

Οι δύο πρώτες μέρες κύλησαν χωρίς απρόοπτα, αλλά η 3η έφερε την πρώτη εγκατάλειψη στο ελληνικό στρατόπεδο.




Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος #71 Yamaha WR 250F (Μοτοδυναμική ΑΕΕ, Michelin, Shoei, Sinisalo, www.off-road.gr, O-300) είχε σκασμένο λάστιχο από την αρχή της ημέρας, κι ενώ κατάφερε να ολοκληρώσει όλο το χωμάτινο μέρος, στα τελευταία 7 ασφάλτινα χιλιόμετρα πηγαίνοντας με την ζάντα... ο πίσω τροχός παρέδωσε το πνεύμα.





Η 4η μέρα στέρησε από την ομάδα τον Βασίλη Ορφανό #96 Aprilia RXV 450 (Aprilia Hellas, MC Motor Import) στο 3ο ΣΕΧ, αφού μια ατυχία τον έθεσε εκτός.
Οι τέσσερις εναπομείναντες οδηγοί, υπερασπίστηκαν όμως και με το παραπάνω τα Ελληνικά χρώματα, βγαίνοντας αλώβητοι από την λάσπη και τις κακουχίες και ολοκληρώνοντας τον 6ήμερο αγώνα που όσο πήγαινε δυσκόλευε...



Ο Αδάμος Πράσσος #64 ΚΤΜ ΕΧC 250 F (Ηellinmoto, AXO) μπήκε στην 100άδα της Ε1 κατηγορίας, όντας 98ος, (συνολικές ποινές 3h12’58”) έχοντας και αυτός ατυχία στο final test όπου έμεινε με την ζάντα, αλλά ευτυχώς χωρίς σημασία, χάνοντας μόνο βαθμούς.
Έγινε έτσι ο πιο καταξιωμένος οδηγός στον θεσμό των ISDE με 4 μετάλλια, αφού πρόσθεσε άλλο ένα ασημένιο στη συλλογή του!




Αποκάλυψη ήταν ο Σταμάτης Μαντάς #108 ΚΤΜ EXC 450 (Carrefour Champion Μαρινόπουλος, Hellinstore 018) που στην πρώτη του διεθνή παρουσία επέδειξε τρομερή δύναμη και ωριμότητα, κερδίζοντας και αυτός ασημένιο μετάλλιο και την 134η θέση στη Ε2 κατηγορία (σ.π. 3h23’02”).



Ο Δημήτρης Κόκκινος #159 ΚΤΜ EXC 525 (Hellinmoto, Μπαξεβάνης, Nolan, Michelin) ήταν πολύ δυνατός ανεβάζοντας το ηθικό όλων και βοηθώντας μάλιστα πολύ κόσμο την τελευταία δύσκολη 5η μέρα. Ατυχίες (σ.π. 3h46’51”) του στέρησαν το ασημένιο μετάλλιο, του έδωσαν όμως την 68η θέση στην Ε3, και το 3ο του χάλκινο λεει πολλά!



Ο Τάκης Μανιάτης #88 Husqvarna WR 250 (Ηellinstore 018, MC Motor Import, E75, 0300) αν και αρρώστησε κατάφερε και αντεπεξήλθε στις δυσμενείς συνθήκες ολοκληρώνοντας τον αγώνα αφυδατωμένος, στην 168η θέση της Ε2 (σ.π. 3h52’29”) κερδίζοντας και αυτός το πρώτο του χάλκινο μετάλλιο.





Δύο ασημένια μετάλλια και δύο χάλκινα, αλλά και η 3η συνεχής παρουσία της Ελλάδας στο θεσμό, καταξιώνουν τη χώρα μας στο διεθνές προσκήνιο αφού για πρώτη φορά βρεθήκαμε μπροστά από αντιπάλους, όντας 19οι στις 22 εθνικές ομάδες.

Η εμπειρία και η οργάνωση βελτιώνονται διαρκώς, και σίγουρα θα υπάρξουν καλύτερες παρουσίες στο μέλλον.
Την τεχνική υποστήριξη είχε αναλάβει ο Στέφανος Κόκκινος, τον οποίο όλη η ομάδα ευχαριστεί θερμά.

Η αποστολή οργανώθηκε από το Off Road Team και χρηματοδοτήθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσοστό από την ΕΛΠΑ.

Την Ελληνική προσπάθεια, εκτός από την ΕΛΠΑ, στήριξαν ως χορηγοί επικοινωνίας το περιοδικό Μοτοσυκλέτας και Δράσης 0-300, οι ιστοσελίδες www.off-road.gr, www.enduro.gr, www.motorsite.gr.

Εκ μέρους της Ελληνικής αποστολής
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος









More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.021256 seconds. ]