Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
3ος Αγώνας Attika Enduro Cup


O 3ος Αγώνας για το Attika Enduro Cup θα γίνει στις 12 Νοεμβρίου στην Μαλακάσα!
Ο ειδικός κανονισμός που ακολουθεί περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.














Ο καιρός μας καθάρισε τη σκόνη από τις φλαταδούρες, έκανε το χώμα αφράτο, έστρωσε τα νεροφαγώματα κι έδιωξε τη ζέστη, θυμίζοντας μας ότι πια χειμωνιάζει και είναι καιρός για enduro! Το ΑΤΤΙΚΑ Enduro Cup έρχεται φουριόζο.

Η διοργάνωση που είχε μέσο όρο ανά αγώνα, τις 125 συμμετοχές αγωνιζομένων στο πρώτο σκέλος - Μαρκόπουλο και Άγιοι Θεόδωροι αντίστοιχα και εκατοντάδες θεατές να παρακολουθούν και να δίνουν δυναμικά το παρόν σε μονοπάτια και ειδικές. Αυτό ήταν το ΑΤΤΙΚΑ στις αρχές του έτους. Και στη συνέχεια; Τα ερωτηματικά πολλά και το σημαντικότερο, πώς κάνεις καλύτερο κάτι πετυχημένο;
Κατ' αρχάς επιστρέφουμε έπειτα από ώριμη σκέψη και πολύ συζήτηση, στην λογική του θεσμού-κυπέλλου που σαν σκοπό του έχει να κάνει το enduro προσιτό, φιλικό στους νέους οδηγούς που θέλουν να εμπλακούν στο παιχνίδι των αγώνων. Και με την κατηγορία champion στον δεύτερο αγώνα στους Αγίους Θεοδώρους, αυτό ακριβώς δείξαμε. Ότι με καλή προπόνηση και γράφοντας ώρες πτήσης, το πρωτάθλημα δεν είναι μακριά για κανέναν. Αυτό τελικά μας το μαρτύρησαν και οι χρόνοι των καλύτερων ανά κατηγορία, όπου το επίπεδο συναγωνισμού τους ήταν κοντά σε αυτό της κατηγορίας Champion. Επίσης θέλουμε να δώσουμε χώρο και σε όσους δεν θέτουν το συναγωνισμό, την νίκη και την καλή θέση στην κατάταξη ως κριτήριο, αλλά χρειάζονται το κλίμα ενός αγώνα για να νιώσουν όμορφα κι έντονα, παρά τα παραπανίσια κιλά, την αποχή και τα άσπρα τους μαλλιά -αν έχουν. Και οι χρόνοι όμως πάλι μας έδειξαν ότι το enduro χρόνια δεν κοιτά!
Τέλος, επιμένουμε και θα επιμένουμε, στο κλίμα της παρέας του βουνού και στην αλληλεγγύη μεταξύ όλων όσων συμμετέχουν, με σεβασμό σε κανόνες και όρους. Γιατί εκεί τελικά παίζεται και το μέλλον του σπορ -και όλων των αθλημάτων. Στο φιλικό κλίμα και στην σοβαρότητα. Και παρά τα ελάχιστα παρατράγουδα -microγκρίνιες στον τεχνικό έλεγχο και στα αποτελέσματα - τα επήγαμε όλοι μας πολύ καλά. Έχουμε όμως δρόμο μπροστά μας και τεράστια περιθώρια βελτίωσης.

Φτάσαμε λοιπόν, λίγες μέρες πριν από τον τρίτο αγώνα, αρχές Νοέμβρη και η φαντασία, τόσο η δική μας, όσο και των αγωνιζόμενων οργιάζει. Η Μαλακάσα θα είναι το κρίσιμο σημείο, το χώμα υγρό θα μας περιμένει, ο πήχης ανέβηκε υψηλότερα και στις 12/11 θα δούμε αν όλοι μαζί θα τον ξεπεράσουμε άλλη μια φορά. Πάμε σε μια διαδρομή, φρέσκοχαραγμένη σε πολλά σημεία της αλλά και βατή, κοντά στην enduroμάνα Πάρνηθα, όχι όμως στις γνωστές περαντζάδες του enduroασκεριού του Σαββατοκύριακου, καθώς πέραν του βαρετού, υπάρχει πια και το επικίνδυνο. Και σκοπός μας είναι επίσης να μην καταλήξουμε εμείς γραφικοί, ούτε εσείς ανασφαλείς... Ο νοών νοήτω!
Κι ακολουθούν οι Ερυθρές (Οινόη) στις 10/12, σε ένα παρθένο τοπίο για τους περισσοτέρους, όπου παράλληλα με το τελευταίο αγώνα της χρονιάς για το ΑΤΤΙΚΑ θα έχουμε και πρωταθληματικό αγώνα trial την ίδια ώρα! Γιατί αγαπάμε την μοτοσυκλέτα και το θέαμα που προσφέρει, σε όλες τις μορφές της! Κι ακολουθεί μέσα στον Δεκέμβρη, το party της απονομής των νικητών και όλων όσων είχαν την επαφή τους με το ATTIKA enduro Cup '06, γιατί πάνω από όλα η παρέα κάνει τη διαφορά! Και στο Booze τον περασμένο Μάιο περάσαμε καλά!
Από αυτή τη φορά στην Μαλακάσα στις 12/11, θα λειτουργήσει πέραν της γραμματείας των αγωνιζομένων και γραμματεία κοινού, όπου θα μοιράζει έντυπα και πληροφορίες, ώστε να μπορούν οι θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα όσο καλύτερα γίνεται. Γιατί αυτό ανεβάζει και το κύρος του σπορ, αλλά και την διάθεση των αγωνιζομένων -πράγμα που ζήσαμε έντονα στην special test και στην απονομή στους Αγίους Θεοδώρους. Για όσους δε έχουν ακόρεστη όρεξη για θέαμα και περπάτημα, θα υπάρχει «ξεναγός-πλοηγός», όπου από γνωστά κι άγνωστα πεζοπορικά μονοπάτια, θα τους οδηγήσει για να παρακολουθήσουν τα καλύτερα σημεία του αγώνα. Ενημερώστε λοιπόν τον κύκλο σας όλοι. Και εννοείτε ότι θα έχουμε εκπλήξεις! Να είστε ΟΛΟΙ εκεί!

Οι συμμετοχές του 3ου αγώνα διαρκούν από 30/10 έως 08/11. Για δηλώσεις συμμετοχής είτε σε έναν είτε σε όλους τους αγώνες του ATTIKA ENDURO CUP, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την γραμματεία, tel:210-9576171. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας: www.attika-enduro.gr , όπου θα μπορείτε να «κατεβάσετε» και τον Ειδικό Κανονισμό του 3ου αγώνα από 23/10 σωτηρίου έτους 2006.

Κείμενο: A. Μακρής
MOTOR & NATURE










3ος ΑΓΩΝΑΣ ATTIKA ENDURO CUP 06

ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΑΤΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ENDURO & ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-MOTOR & NATURE

ΙΦΙΚΡΑΤΟΥΣ 52 ΑΘΗΝΑ 11633
ΤΗΛ/FAX: 2107661193
E-mail: info@attika-enduro.gr
Webpage: www.attika-enduro.gr
Τηλέφωνο γραμματείας αγώνα: 2109576171
Fax γραμματείας αγώνα: 2109576963
Ωράριο λειτουργίας: 11.00-17.00

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών: Δευτέρα 30 Οκτωβρίου
Λήξη εγγραφών: Τετάρτη 8 Νοεμβρίου ώρα 17.00
Δημοσίευση πίνακα συμμετοχών: Πέμπτη 9 Νοεμβρίου ώρα 11.00
Έλεγχος εξακρίβωσης: Κυριακή 12 Νοεμβρίου ώρα 07.00
Τέλος ελέγχου εξακρίβωσης: Κυριακή 12 Νοεμβρίου ώρα 09.00
Άνοιγμα τεχνικού ελέγχου ώρα: 07.00
Κλείσιμο τεχνικού ελέγχου ώρα: 09.30
Ενημέρωση αγωνιζομένων: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 10.00
Δημοσίευση σειράς εκκίνησης: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 10.00
Άνοιγμα park ferme: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 07.10
Εκκίνηση 1ου αναβάτη: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 10.31
Τερματισμός 1ου αναβάτη: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 15.30
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 17.30
Απονομή επάθλων: Κυριακή 9 Νοεμβρίου ώρα 18.00

-Η γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί από την Δευτέρα 30/10 έως την Τετάρτη 08/11 από τις 11.00 έως και τις 17.00 καθημερινά.
Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται όπως επικοινωνήσουν με την γραμματεία του αγώνα την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου από τις 11.00 έως και τις 17.00 της ιδίας ημέρας προκειμένου να πληροφορηθούν για τον αριθμό συμμετοχής τους.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Σταθούλιας Βασίλειος
Μέλη: Τσέλεκας Παναγιώτης, Μακρής Άγγελος

ΣΤΕΛΕΧΗ
Διαιτητής: Σαρλάς Βασίλειος
Αλυτάρχης: Δελαπόρτας Θεόδωρος
Βοηθός Αλυτάρχη: Γκρέτσης Τάκης
Υπεύθυνος γραμματείας: IRON TEAM
Τεχνικός έφορος Ά: Λαφογιάννης Ιωάννης
Τεχνικός έφορος ΄Β: Ροζής Κωνσταντίνος


Έφορος διαδρομής: Σταθούλιας Βασίλειος
Έφορος κριτών: Τσέλεκας Παναγιώτης
Υπεύθυνος αποτελεσμάτων: IRON TEAM
Ιατρός αγώνα: Χαρίτος Πάρης


-Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, Η ΕΘΕΑΜ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΡΘΡΟ 1 ΓΕΝΙΚΑ
-O Motor & Nature, μετά από έγκριση της ΕΘΕΑΜ διοργανώνει τον 3ο αγώνα του Attika Enduro Cup για το έτος 2006 που θα διεξαχθεί στις 12 Νοεμβρίου στην Μαλακάσα Αττικής.
Ο Αγώνας θα προσμετρήσει στο Attika Enduro Cup για το 2006 και διεξάγεται σύμφωνα με τους όρους της αντίστοιχης προκήρυξης.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με:
-τον εθνικό αγωνιστικό κανονισμό μοτοσικλέτας (ΕΑΚΜ)
-τον εθνικό δικαιοδοτικό κώδικα αγώνων μοτοσικλέτας
-τον γενικό κανονισμό αγώνων Enduro
-τον τεχνικό κανονισμό αγώνων Enduro
-τον παρόντα ειδικό κανονισμό και τις εγκυκλίους της ΕΘΕΑΜ
-τα πληροφοριακά δελτία που αφορούν τον συγκεκριμένο θεσμό

ΑΡΘΡΟ 2 ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Περιγραφή-Διάρκεια-Σήμανση
-Η διαδρομή του αγώνα αποτελείται από δύο κύκλους των 60 χιλιομέτρων συμπεριλαμβάνοντας άσφαλτο 9 χιλιομέτρων. Διεξάγεται σε δασικούς-αγροτικούς δρόμους και μονοπάτια με έντονες εδαφικές εναλλαγές σε μαλακά και πετρώδη εδάφη. Σημείο εκκίνησης και τερματισμού είναι η πλατεία της Κοινότητας Μαλακάσας. Από εκεί η διαδρομή κατευθύνεται προς το Μήλεσι. Η διαδρομή είναι συνολικού μήκους 120 χιλιομέτρων (2χ60), και αποτελείται από δύο κύκλους για όλες τις κατηγορίες. Θα υπάρχουν 3 ΣΕΧ ανά κύκλο και το σύνολο των ειδικών διαδρομών θα είναι έξι (6),τρείς σε κάθε κύκλο. Μία τύπου Motocross (μήκους 2.2 χιλιομέτρων), μία special test (μήκους περίπου 2,5 χιλιομέτρων), αμφότερες οριοθετημένες με κορδέλα αριστερά-δεξιά, καθώς και μια cross-country 5 χιλιομέτρων σε κλειστό στην κυκλοφορία αγροτικό χωματόδρομο με φυσική οριοθέτηση, αναγνωριστική την πρώτη φορά. Σύνολο προσμετρόντων ειδικών πέντε (5) και χιλιομέτρων 13,4.
Τα σήματα που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα είναι τα εξής:
Σωστή πορεία
Λάθος πορεία
Προσοχή κίνδυνος
Στροφή δεξιά
Στροφή αριστερά


-Κορδέλες στις ειδικές διαδρομές (Πορτοκαλί-KTM ή κίτρινη-MOTO αριστερά και μαύρη-HELL IN STORE δεξιά).
-Δείγματα των σημάτων που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα θα είναι αναρτημένα σε εμφανές σημείο στον χώρο της εκκίνησης.

Ανεφοδιασμοί Αγώνα.
1ος στo 10ο χλμ (ΣΕΧ1).
2ος στο 70ο χιλιόμετρο (ΣΕΧ4), (το ίδιο σημείο στον δεύτερο κύκλο)
-Ο ιδανικός χρόνος του κάθε κύκλου θα είναι περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά..

ΑΡΘΡΟ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
-Οι κατηγορίες θα είναι σύμφωνες των κανονισμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Κατηγορία Enduro1 2Τ μοτό έως 200cc-4Τ μοτό έως 250cc
Κατηγορία Enduro2 2T μοτό έως 250cc-4Τ μοτό έως 450cc
Κατηγορία Enduro3 2T μοτό από 250cc-4T μοτό από 450cc
Κατηγορία Junior Αναβάτες έως 25 ετών (ημ/νία γέννησης μετά την 01/01/1981) ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Κατηγορία Veteran Αναβάτες από 40 ετών (ημ/νία γέννησης πριν την 01/01/1966) ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Κατηγορία Champion Αναβάτες κατέχοντες έως και την πέμπτη θέση σε αγώνες Πανελληνίου Πρωταθλήματος και κυπέλλων Enduro, motocross, scramble, κατά τα έτη 2001-2005 ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Οι συμμετέχοντες στην κατηγορία champion δεν δικαιούνται συμμετοχής σε άλλη κατηγορία ανάλογη του κυβισμού της μοτοσικλέτας τους και αθλοθετούνται ξεχωριστά εκτός γενικής κυπέλλου.

ΑΡΘΡΟ 4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ
-Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται σε 65 ευρώ.
Στο παράβολο συμμετοχής συμπεριλαμβάνετε η ασφάλιση του αναβάτη έναντι αστικής ευθύνης. Το παράβολο επιστρέφεται μόνο αν ο αγώνας αναβληθεί ή ματαιωθεί. Επίσης σε περίπτωση προκαταβολής του παράβολου για τον δεύτερο αγώνα του κυπέλλου (περίπτωση προσυμμετοχής) αυτό επιστρέφεται σε περίπτωση έγκαιρης ειδοποίησης προς την διοργανώτρια λέσχη.
Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα για τον συμμετέχοντα πλήρη αποδοχή και γνώση του ειδικού κανονισμού.
Η οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα με την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε αγωνιζομένου, χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους της άρνησης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης πριν την εκκίνηση διαπιστωθεί από την οργάνωση του αγώνα ότι μια μοτοσικλέτα δεν ανταποκρίνεται στην κλάση που έχει εγγραφεί η μοτοσικλέτα αυτή μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση των αγωνοδικών μπορεί να μεταφερθεί στην κλάση που πραγματικά ανταποκρίνεται.

ΑΡΘΡΟ 5 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
-Οι αναβάτες που θα συμμετάσχουν στον αγώνα θα πρέπει να παρουσιαστούν με τις μοτοσικλέτες τους στον έλεγχο εξακρίβωσης, στον χώρο εκκίνησης του αγώνα το πρωί στις 12-11-06 και ώρα 07.00. Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης οι αγωνιζόμενοι θα


πρέπει να φέρουν την άδεια κυκλοφορίας της μοτοσικλέτας τους και την άδεια οδήγησης -δίπλωμα- καθώς και την αγωνιστική άδεια (license). Ο τεχνικός έλεγχος που θα ακολουθήσει της εξακρίβωσης θα ανοίξει στις 07.00 και θα κλείσει στις 09.30. Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον αγώνα, εκτός από την περίπτωση της ανωτέρας βίας που θα κριθεί από τον αγωνοδίκη.
Ο τεχνικός έλεγχος θα περιλαμβάνει τα εξής σημεία ελέγχου:

1)Φώτα τα οποία τίθενται σε λειτουργία από τον κινητήρα
2)Ελαστικά με βάθος πέλματος τουλάχιστον 5 χιλιοστά
3)Φόντα και νούμερα σύμφωνα των προδιαγραφών που έχει θέση ο οργανωτής (άρθρο 11)
4)Καλά στερεωμένα πλαστικά και περιφερειακά
5)Σιγαστήρας εντός ορίων θορύβου
6)Σταντ
7)Μπαράκι (σφουγγαράκι τιμονιού)
8)Οπίσθιο φτερό με λασπωτήρα με επικολλημένο το πλαστικοποιημένο αντίγραφο της πινακίδας κυκλοφορίας επάνω του
9)Προστατευτικό γραναζιού κίνησης
10) Ολόκληρες μανέτες (με μπίλιες)
11)Εξοπλισμός προστασίας αναβάτη αποτελούμενος από: θώρακα ή μπουφάν με προστατευτικά, επιγονατίδες, μπότες και κράνος προδιαγραφών

Όπως και στους προηγούμενους αγώνες του κυπέλλου θα γίνει ντεσιμπελομέτρηση στις μοτοσικλέτες που θα ελεγχθούν. Ωστόσο δεν θα επιβληθούν ποινές στους παραβάτες ούτε σε αυτόν τον αγώνα, παρά θα δοθούν συστάσεις για του χρόνου.
Τυχόν παρέκκλιση από τα απαιτούμενα συνεπάγεται αποκλεισμό από τον αγώνα.
Επίσης κατά την περίπτωση που κάτι διαφύγει από την προσοχή του τεχνικού εφόρου δεν σημαίνει ότι γίνεται δεκτή. Ο αγωνιζόμενος φέρει ακέραιη την ευθύνη του.

ΑΡΘΡΟ 6 Κ.Ο.Κ.
-Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να συμμορφώνονται στις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας όταν διέρχονται από κατοικημένες περιοχές και δρόμους ανοικτούς στη κυκλοφορία. Οφείλουν δε να φέρουν εκτός από την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος τους και δίπλωμα, ασφαλιστήριο και σήμα τελών κυκλοφορίας με την απόδειξη του (δεν αφορούν τον τεχνικό έλεγχο). Σε ενδεχόμενο έλεγχο από την τροχαία όλα αυτά είναι απαραίτητα και σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζεται υποδεικνύοντας την αγωνιστική άδεια και τα νούμερα συμμετοχής!. Εφόσον μάλιστα αγωνιζόμενος βρεθεί παραβάτης του Κ.Ο.Κ. αυτόματα τίθεται εκτός αγώνα από την οργάνωση.

ΑΡΘΡΟ 7 PARK FERME
-Ο χώρος του park ferme θα βρίσκεται στην πλατεία της Μαλακάσας Αττικής. Οι ώρες λειτουργίας του θα είναι 07.10 έως και 11.20 και από 15.30 έως και 17.00. Θα είναι περιφραγμένος και φυλασσόμενος ώστε να εμποδίζεται η είσοδος σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Στον χώρο του park ferme απαγορεύονται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα τα κάτωθι:


1)Να θέτουν σε λειτουργία τον κινητήρα τους
2)Να αγγίζουν την μοτοσικλέτα άλλου αναβάτη ή και την δικιά τους εκτός από την στιγμή της εισόδου-εξόδου όπου και την σπρώχνουν
3)Το κάπνισμα
4)Η παραμονή στον χώρο πέραν του επιτρεπτού
Τα ίδια ισχύουν και κατά την διάρκεια που οι μοτοσικλέτες θα επιτηρούνται μετά τον τερματισμό

Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φροντίσουν για την έγκαιρη προσέλευση στον τεχνικό έλεγχο νωρίς το πρωί της Κυριακής γιατί λόγω του χρονικού περιορισμού ενδέχεται να μην προλάβουν όλοι.

ΑΡΘΡΟ 8 ΕΚΚΙΝΗΣΗ
-Η εκκίνηση θα δοθεί από την πλατεία της Μαλακάσας Αττικής.
Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ και δεν υπάρχει δυνατότητα ενστάσεως επί αυτής.
Η εκκίνηση θα δίνεται ανά χρονικό διάστημα ενός λεπτού. Σε κάθε λεπτό θα εκκινούν τρεις αναβάτες. Αν αναβάτης φθάσει στην γραμμή εκκίνησης με καθυστέρηση μεγαλύτερη του ενός λεπτού θα παίρνει 60 βαθμούς ποινής για κάθε λεπτό. Μέσα σε ένα λεπτό από το σήμα εκκίνησης κάθε αναβάτης πρέπει να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα του και να περάσει μια δεύτερη γραμμή που βρίσκεται 20 μέτρα μετά την γραμμή εκκίνησης χρησιμοποιώντας μόνο την δύναμη του κινητήρα του. Στον σταθμό της αφετηρίας δεν θα επιτραπεί ανοχή στη άφιξη.

ΑΡΘΡΟ 9 ΣΕΙΡΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σειρά εκκίνησης 1ης αγωνιστικής συνάντησης:Veteran,Ε1,Ε2,Ε3,Junior.
Σειρά εκκίνησης 2ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,E2,E3,Junior,E1.
Σειρά εκκίνησης 3ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,E3,Junior,E1,E2.
Σειρά εκκίνησης 4ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,Junior,E1,E2,E3.

ΑΡΘΡΟ 10 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κατά τον τερματισμό του αγώνα δεν θα ισχύσει ποινή προπορείας. Αμέσως μετά οι μοτοσικλέτες θα παραμείνουν στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης μέχρι το τέλος της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων. Οι οδηγοί που δεν θα κατευθυνθούν αμέσως στον χώρο του park ferme θα αποκλείονται από τον αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 11 ΦΟΝΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΡΙΘΜΟΙ
Κατηγορία Ε1 : Πράσινο φόντο με Λευκά γράμματα. Νούμερα από 111 και μετά.
Κατηγορία Ε2 : Κόκκινο φόντο με Λευκά γράμματα. Νούμερα από 211 και μετά.
Κατηγορία Ε3 : Κίτρινο φόντο με Μαύρα γράμματα. Νούμερα από 311 και μετά.
Κατηγορία Junior : Λευκό φόντο με Μαύρα γράμματα. Νούμερα από 411 και μετά.
Κατηγορία Veteran : Μπλε φόντο με Άσπρα γράμματα. Νούμερα από 511 και μετά.
Κατηγορία Champion : Με ότι νούμερο και φόντο συμμετέχουν στα εθνικά πρωταθλήματα.

ΑΡΘΡΟ 12 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται όπως επικοινωνήσουν με την γραμματεία του αγώνα στις 08/10/06 προκειμένου να μάθουν τον αριθμό συμμετοχής τους στον αγώνα.


Θα γίνει ενημέρωση των αγωνιζομένων όσον αφορά την φύση και τις δυσκολίες της διαδρομής μετά το πέρας του τεχνικού ελέγχου (09.50).

ΑΡΘΡΟ 13 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ-ΕΠΑΘΛΑ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στον χώρο του τερματισμού ενώ θα ακολουθήσει η απονομή των νικητών στους χώρους της Πλατείας. Τα έπαθλα που θα δοθούν είναι:
Στον 1ο-2ο-3ο κάθε κατηγορίας κύπελλο.
Στον 4ο-5ο-6ο κάθε κατηγορίας πλακέτα.
Σε όλους τους υπόλοιπους αναμνηστικό μετάλλιο.

ΑΡΘΡΟ 14 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΦΕΣΕΙΣ
Οι ενστάσεις και οι εφέσεις πρέπει να υποβάλλονται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Δικαιοδοτικός κώδικας και η σχετική εγκύκλιος της ΕΘΕΑΜ.
Οι ενστάσεις και οι προθέσεις εφέσεων πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.
Δεν γίνεται δεκτή ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον αλυτάρχη, τους εφόρους εκκίνησης και τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλο έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος.
Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το διπλάσιο του δικαιώματος συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το τριπλάσιο του παράβολου συμμετοχής.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
-για αντικανονική συμμετοχή συμμετέχοντος το αργότερο 30 λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.
-κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση αυτών.
-για τεχνικούς λόγους εντός 30 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα στο park ferme.




MOTOR & NATURE
















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.020367 seconds. ]