Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
ISDE 2006 TAUPO New Zealand

Στην άλλη άκρη της Γης...

H βροχή σταμάτησε. Ο ήλιος κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή του και οι ελπίδες αναπτερώνονται...
Οι μοτοσυκλέτες κλείστηκαν στο park ferme και ένα άγχος έφυγε...
Μένουν δυο μέρες χαλάρωσης, ψυχολογικής ετοιμασίας, αναγνώρισης των ειδικών, μέχρι να αρχίσει ο δύσκολος όπως προβλέπεται αγώνας της Νέας Ζηλανδίας.










Για άνοιξη μας λέγανε, για ζέστη μας μιλούσανε... με τα κοντομάνικα και τα καλοκαιρινά βρεθήκαμε 9 Έλληνες στο αντιδιαμετρικό σημείο της Γης σε σχέση με την Ελλάδα!

Ο Δημήτρης Κόκκινος με ΚΤΜ ΕΧC 525 (Νο 159), ο Σταμάτης Μαντάς με ΚΤΜ EXC 450 (108), ο Τάκης Μανιάτης με Husqvarna WR 250 (88), o Αδάμος Πράσσος με ΚΤΜ ΕΧC 250 F (64), ο Βασίλης Ορφανός με Aprilia RXV 450 (96) και ο -υπογράφων- Δημήτρης Αθανασουλόπουλος με Yamaha WR 250 F (71) είχαν στην συντροφιά τους τον Στέφανο Κόκκινο ως Team Manager και μηχανικό, τον Δημήτρη Γιουβρή που ανέλαβε και τα καθήκοντα του εκπροσώπου της ελληνικής ομάδας στις συνεδριάσεις αγωνοδικών και την Ελένη Σταμάκη που συνδύασε το μήνα του... μέλιτος με καθήκοντα ανεφοδιασμού με... καρμπονάρες σπέσιαλ και όχι μόνο!

Μετά από τρεις σχεδόν μέρες ταξίδι, 5 αεροπλάνα και 300 χλμ αυτοκινητόδρομο... φτάσαμε!

Σε μια φανταστική πόλη, σε ένα παραδεισένιο μέρος, που σε προκαλεί να μείνεις για πάντα!


Εδώ και τρεις μέρες, η βροχή έχει σαπίσει τα πάντα!
Οι ντόπιοι Maori μας λένε ότι η χώρα είναι η πρώτη και με διαφορά σε βροχοπτώσεις σε όλο το κόσμο!
Αλλά τέτοιο πράγμα, δεν έχουν και οι ίδιοι ξαναδεί!
Καταρρακτώδεις βροχές που κρατούν όλη μέρα, με ελάχιστα διαλείμματα όπου απλώς ψιχάλιζε ή... έριχνε χαλάζι! Το πρωί χιόνισε, αν και αρχές καλοκαιριού, και το κρύο έπεσε υπό το μηδέν!

Η Νέα Ζηλανδία είναι καταπράσινη, με τεράστιες εκτάσεις χορτάρι και περιφραγμένες αχανείς εκτάσεις όπου βόσκουν αγελάδες και πρόβατα. Όλα έχουν μια απίστευτη καθαριότητα, βρίσκονται στην απόλυτη τάξη, τόσο που ντρέπεσαι ακόμη και να φτύσεις στο... χώμα!


Το Taupo είναι μια καταπληκτική λίμνη σε μια ηφαιστιογενή περιοχή με κρατήρες, δάση, βουνά και παραλίες!
Αποτελεί τον παράδεισο των extreme sports όπου μπορείς να κάνεις τα πάντα! Από αλεξίπτωτα tandem και bangee jumping, μέχρι hovercaft και καταδύσεις στη λίμνη! Κι από ski και snowboard στο διπλανό βουνό, μέχρι ψάρεμα, αγώνες ταχύτητας σε αμέτρητες πίστες και φυσικά enduro!

Κοντά στο park ferme, θέρμες αναβλύζουν από την γη, κι ένας καπνός απλώνεται ανάμεσα στην παγωνιά των ημερών.

Ανάμεσα στους 635 συμμετέχοντες, κι εμείς οι έλληνες που προσπαθούμε σαν φτωχοί συγγενείς, αλλά τουλάχιστον υπάρχουμε, δηλώνουμε την παρουσίας μας, που είναι κάθε άλλο παρά διακριτική και παλεύουμε για το καλύτερο.

Οι μοτοσυκλέτες μας, όλες νοικιασμένες, έπρεπε να δεχτούν τις απαραίτητες μετατροπές και αξεσουάρ για τον μεγάλο αγώνα.

Ένας πυρετός επικράτησε επί τρεις ημέρες, προσπαθώντας να μαζέψουμε ότι μας έλλειπε, να βολευτούμε στα paddocks, να γνωρίσουμε τον κόσμο και τους οργανωτές, και πάνω από όλα τους μηχανικούς και τις ομάδες τεχνικής υποστήριξης όπου ανήκει καθένας μας.

Έπρεπε να τους ενημερώσουμε για τα πράγματα που θέλουμε να μας περιμένουν σε κάθε ΣΕΧ, τα γυαλιά, τα γάντια, τις τροφές, τα εργαλεία και τα λάστιχα στο τέλος κάθε αγωνιστικής ημέρας στα pits, τα λάδια και τις βενζίνες που πρέπει να συμπληρώσουμε.


Mousse δεν υπάρχουν, και όλοι σπεύσαμε να προμηθευτούμε χοντρές σαμπρέλες.
Διαφορετική τεχνική, περισσότερο χρονοβόρα, αφού είχαμε συνηθίσει και εξασκηθεί στα mousse. Προσωπικά στο Yamaha μου δεν σκοπεύω να «φάω» και πολλά λάστιχα, ενώ έχω να χρησιμοποιήσω σαμπρέλα πού καιρό.

Παρόλα αυτά έπρεπε να θυμηθώ την τεχνική. 5 αλλαγές μπρος πίσω ήταν αρκετές. Χρόνος 5 λεπτά για κάθε λάστιχο είναι πολύ καλός, αφού δεν προτίθεμαι να αλλάξω και τα δύο λάστιχα την ίδια μέρα, ενώ με τις λάσπες, τα χώματα και τα νερά, ο χρόνος μπορεί να ανέβει παραπάνω.

Επίσης, πρέπει να αλλαχτούν, φίλτρο αέρα, λάδια και ότι άλλο προκύψει, μέσα σε μόλις 15’ που έχουμε χρόνο πριν τον τερματισμό κάθε ημέρας.

Τα μέρη του Taupo έχουν άλλη μια ιδιαιτερότητα: Υπάρχει μια ηφαιστιογενής σκόνη, που όσο και να βρέχει αυτή συνεχίζει να μπαίνει παντού!

Είναι σαν σμυρίδα και κάνει πολύ κακό ειδικά στις μοτοσυκλέτες! Αλυσίδες, γρανάζια, είναι τα πρώτα που την πληρώνουν, τα ρουλεμάν – μοχλικά κτλ πες ότι για έξι μέρες δεν θα έχουν πρόβλημα... Οι τσιμούχες των πιρουνιών όμως... Τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συνεχώς, αφού αυτή η σκόνη μπαίνει μέχρι τα χαμηλά του κινητήρα.


Ένα ζευγάρι burk basters, μια κόρνα, λασπωτήρας, αυτοκόλλητα και είμαστε ok. Μόνο η μοτοσυκλέτα του Βασίλη Ορφανού που ήρθε μόνη της από Ιταλία, αλλάχτηκε σε πάρα πολλά σημεία, όπως αναρτήσεις, εξάτμιση, ηλεκτρικά κτλ., που έφερε ο οδηγός της από την Ελλάδα!

Ελάχιστα χιλιόμετρα στρώσιμο, άλλωστε που να κάνεις βόλτες μέσα στην βροχή! Ευτυχώς τουλάχιστον, τα εδάφη λόγω μορφολογίας του ηφαιστειακού τοπίου, σουρώνουν γρήγορα το νερό και δεν βαλτώνουν υπερβολικά. Μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών, και τον εξονυχιστικό έλεγχο εξακρίβωσης, ήρθε η ώρα του τεχνικού ελέγχου.

Ένα πρόβλημα με το κράνος του Σταμάτη Μαντά που ήταν ληγμένο, αντιμετωπίστηκε με την αγορά κάποιου άλλου.

Ένα άγχος λιγότερο λοιπόν, και μας μένουν μόνο δυο μέρες χαλάρωσης. Πρέπει να ξεκουραστούμε, να μαζέψουμε δυνάμεις, να ετοιμάσουμε τα αδιάβροχα και τον εξοπλισμό μας, να μιλήσουμε με τους μηχανικούς, αλλά και να δούμε κάποια πανέμορφα μέρη του Taupo που δεν πρέπει να χάσουμε...


Άλλωστε, στην άλλη άκρη της Γης... δεν πάς κάθε μερα!

5 μέρες αγώνα με 250-280 χιλιόμετρα μας περιμένουν!
Την 6η αρκούν 100 χιλιόμετρα, μέχρι να πάμε στην υπερειδική Motocross Test όπου ανά 30άδες θα ολοκληρώσουμε τον αγώνα μας.

Πρώτα ο θεός... με το καλό... αν βγούμε αλώβητοι από τις 5 δύσκολες ημέρες.

Ένας κύκλος την κάθε ημέρα, για να χωρέσουν οι 635 αγωνιζόμενοι! 5 ειδικές διαδρομές σε γρασίδι...

Έπεται η συνέχεια...






Κείμενα: [Δημήτρης Αθανασουλόπουλος]

Φωτογραφίες: [ISDE2006, Δ. Αθανασουλόπουλος]

Σχετικά links - Downloads
To επίσημο site της οργάνωσης
Σχετική συζήτηση στο forum
ISDE 2006: Νέα Ζηλανδία

Επίσημη λίστα συμμετοχών




Η Ελληνική Ομάδα  


Προετοιμασίες


H Σουηδική ομάδα!








Την Εθνική Ομάδα (Hellas Trophy Team) αποτελούν οι:

Αδάμος Πράσσος ΚΤΜ EXC-F 250 E1
Δημήτρης Κόκκινος ΚΤΜ EXC 525 R Ε3
Τάκης Μανιάτης Husqvarna WR 250 Ε2
Σταμάτης Μαντάς ΚΤΜ EXC 450 R Ε2
Βασίλης Ορφανός Aprilia RXV 450 Ε2
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος Yamaha WR 250F E1


ΠράσσοςΑδάμος

Αδάμος Πράσσος

Από τους πιο έμπειρους και γρήγορους έλληνες αναβάτες, ο επιπλοποιός Αδάμος από την Βέροια. Έχει κερδίσει τα περισσότερα πρωταθλήματα Ελλάδας στο Enduro, ενώ έχει και τρία μετάλλια από ISDE στο ενεργητικό του.


Μοτοσυκλέτα: ΚΤΜ ΕΧC-F 250
Χορηγοί: HELLINMOTO, AXO



ΚόκκινοςΔημήτρης
Δημήτρης Κόκκινος
3 φορές πρωταθλητής Ελλάδας, ο γιγαντόσωμος γεωπόνος Δημήτρης από τα Πιστιανά Άρτας έχει και δύο τερματισμούς σε ISDE, δηλώνοντας λάτρης του θεσμού.


Μοτοσυκλέτα: KTM EXC 525 R
Χορηγοί: HELLINMOTO, ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ, NOLAN, MICHELIN






ΜανιάτηςΤάκης

Παναγιώτης Μανιάτης

Από τους γρηγορότερους Έλληνες οδηγούς, ο δημοσιογράφος του ειδικού τύπου μοτοσυκλέτας Τάκης από την Αθήνα είχε πολλές ατυχίες στην καριέρα του που του περιόρισαν μόνο σε 2 τα πρωταθλήματα που έχει κερδίσει.


Μοτοσυκλέτα: HUSQVARNA WR 250
Χορηγοί: HELLINSTORE 018, MC MOTOR IMPORT, E-75, O-3OO




ΜαντάςΣταμάτης

Σταμάτης Μαντάς

Ο νεαρός αναβάτης από την Επίδαυρο, αποτελεί το μέλλον του Enduro στη χώρα μας, όντας γρήγορος και αποτελεσματικός, γεμίζοντας κύπελλα τα ράφια του!


Μοτοσυκλέτα: KTM EXC 450 R
Χορηγοί: CARREFOUR CHAMPION ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, HELLINSTRORE 018







ΟρφανόςΒασίλειος

Βασίλειος Ορφανός

Με 4 τίτλους στο Ελληνικό πρωτάθλημα, ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της Aprilia, Βασίλης, έχει μεγάλη εμπειρία και συμμετοχές σε ISDE (2 μετάλλια) αλλά και στο περίφημο Paris - Dakar νίκη στην κατηγορία του.


Μοτοσυκλέτα: APRILIA RXV 450
Χορηγοί: APRILIA HELLAS, MC MOTOR IMPORT






ΑθανασουλόπουλοςΔημήτρης

Δημήτρης Αθανασουλόπουλος

Από τους παλιότερους αναβάτες του χώρου, με 2 τίτλους στο Πρωτάθλημα, βετεράνος πλέον ο δημοσιογράφος / οργανωτής αγώνων Doc. Οδηγά περισσότερο με την εμπειρία και την αντοχή, όντας αρκετά συστηματικός σε δύσκολους αγώνες.


Μοτοσυκλέτα: ΥΑΜΑΗΑ WR 250 F
Χορηγοί: MΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕ, SHOEI, SINISALO, MICHELIN, www.off-road.gr, O-3OO








More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035137 seconds. ]