Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Scrable Β.Ελλάδας 7ος Γύρος - Κιλκίς - Ειδικός Κανονισμός

ΕΙΔΙΚΟΣ     ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ     SCRAMBLE
ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ
ΚΥΠΕΛΛΟ Β. ΕΛΛΑΔΑΣ  7ος  ΑΓΩΝΑΣ  13/11/05  ΚΙΛΚΙΣ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
23410 22491( ΩΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ) 6972832501

ΕΙΔΙΚΟΣ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ  Μ.Ο.ΚΙΛΚΙΣ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ
                                                            Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α

ΕΝΑΡΞΗ  ΕΓΓΡΑΦΩΝ                                         ΔΕΥΤΕΡΑ    07/11/05  
ΛΗΞΗ  ΕΓΡΡΑΦΩΝ                                             ΤΕΤΑΡΤΗ     09/11/05
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ                                ΚΥΡΙΑΚΗ    13/11/05

ΓΥΡΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ     ΜΕ   ΤΟΝ   ΠΛΟΗΓΟ     ΣΤΙΣ    ΩΡΑ   10:45 πμ


ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ   ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ  ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΑΠΟΝΟΜΗ  ΕΠΑΘΛΩΝ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ


ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΤΕ  ΚΥΠΕΛΟ Β.ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΕΣ  ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ
ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ :
Α) ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ    ΚΑΙ
Β) ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΕΙΝΑΙ 15 λεπτα +2ΓΥΡΟΙ
ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 20 λεπτα +2 ΓΥΡΟΙ
ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 2χλμ.


ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ  ΑΓΩΝΑ       
                                                 
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ                 
                     

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΜΕΛΗ ΒΟΥΤΡΙΑΡΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ, ΜΠΟΥΠΤΟΥΡΤΖΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΣΤΕΛΕΧΗ  ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΔΙΑΙΤΙΤΗΣ οριζεται από την ΕΘ.Ε.Α.Μ
                                  
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ  ΡΟΥΣΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ      


ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ    Α                  ΓΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ    Β                  ΒΟΥΤΡΙΑΡΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ  
                    
ΕΦΟΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ         ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΟΥΛΑ
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ                                    Θα ανακοινωθεί με δελτίο τύπου
           
 
Προσδιορισμός :
Το Scramble είναι αγώνας αντοχής σε κυκλική διαδρομή και μπορεί να αποτελείται από κομμάτια εκτός δρόμου ,ασφάλτινα,τράιαλ, κλπ.

Συμμετοχές :
Ο οργανωτής έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από …. Συμμετοχές.Συμμετοχή 50 ευρω
Διατηρεί επίσης το δικαίωμα να μη τελέσει τον αγώνα αν ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μικρότερος από 15 στο σύνολο των κατηγοριών.
 
Επιτρέπεται η συμμετοχή μοτοσυκλετών κάθε τύπου εκτός από τρίτροχα-τετράτροχα-side car.

Kατηγορίες :
Α1    Δίχρονες εως 125cc
Α2    Δίχρονες από 126-cc ως 250 cc
Β3    Τετραχρονες απο 80cc εως 250cc
Β4    Τετράχρονες από 251cc και OPEN
Οι κλάσεις στο scramble είναι ενοποιημένες και αποτελούν μια ενιαία κατηγορία.



Αριθμοί συμμετοχής :
Οι αριθμοί συμμετοχής είναι  ενιαίοι για όλες τις κλάσεις .Οι 20 πρώτοι αριθμοί δίνονται με  βάση την καταταξή των αναβατών του Κυπέλλου της προηγούμενης χρονιάς.

Στον αγώνα αυτών επιτρέπεται η συμμετοχή στους κατόχους αδείας αγωνιζομένου της ΕΘΕΑΜ/ΕΛΠΑ, που να έχει εκδοθεί σύμφωνα με τον ΕΑΚΜ και να είναι σε ισχύ.
Η άδεια μπορεί να έχει εκδοθεί για κάθε είδους αγώνα ΜΟΤΟCROSS,ENDURO, TRIAL ,
ΤΑΧΥΤΗΤΑ   κλπ.

Διαδρομή :
Η διαδρομή πρέπει να είναι κυκλική, μήκους από 4χλμ.έως 12χλμ. Το πολύ. Η μορφολογία και το είδος της διαδρομής πρέπει να είναι τέτοια ώστε να δημιουργεί δυσκολία προσπέλασης σε κάθε είδους μοτοσικλέτακαι να έχει χαμηλή Μ.Ω.Τ, 50χλμ.το πολύ.


Σήμανση διαδρομής :
  Η διαδρομή  πρέπει να είναι σηματοδοτημένη με κορδέλα και σήματα.

Ειδικός κανονισμός:
Ο Ειδικός Κανονισμός κάθε αγώνα πρέπει υποχρεωτικά να αναφέρει και τα εξής :

     α.  Τη σύνθεση της Οργανωτικής Επιτροπής και του Συμβουλίου Αγωνοδικών , όπως επίσης τους Άρχοντες του αγώνα ( Αλυτάρχη , Β΄ Αλυτάρχη, Γραμματέα, Τεχνικούς Εφόρους κλπ).
   β΄     Το αν και σε ποιο Έπαθλο, Κύπελλο, ή Πρωτάθλημα προσμετρά ο αγώνας.
   γ΄     Των χώρο και τα ωράρια λειτουργίας της Γραμματείας.
   δ΄     Το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα.
   ε΄   Τον χώρο και τα ωράρια λειτουργίας του Ελέγχου Εξακρίβωσης και του τελικού Τεχνικού Ελεγχού.
   ζ΄    Τα δικαιώματα συμμετοχής διαγωνιζομένων,αγωνιζομένων,και Ομάδων.
  η΄    Τα έπαθλα που θα απονεμηθούν.
  θ΄    Τον χώρο και τον χρόνο της απονομής των επάθλων.
  ι΄     Κάθε αναβάτης υπογράφοντας τη δήλωση συμμετοχής του αποδέχεται τον Κανονισμό του αγώνα.
Η Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα να τροποποιεί διατάξεις του Ειδικού Κανονισμού που αφορούν την ασφάλεια και την αντιμετώπιση συμβάντων που χαρακτηρίζονται ως ανωτέρα βία, πρέπει όμως να έχει την προηγούμενη έγκριση του Συμβουλίου των Αγωνοδικών και να ενημερώνει έγκαιρα όσου δήλωσαν συμμετοχή.


Διάρκεια
Η διάρκεια του αγώνα δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2ώρες συν 1 γύρο και ο ταχύτερος αναβάτης δεν θα πρέπει να πραγματοποιεί  τον γύρο σε λιγότερο από 8 λεπτά.

Δοκιμές:
Πριν την εκκίνηση θα γίνει ένας γύρος δοκιμαστικός με πλοηγό.
Σε τυχών προσπέραση του πλοηγού από αναβάτη θα τιμωρείτε με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα.
 

Εκκίνηση :
Η εκκίνηση θα είναι τύπου LE MANS. Στη μια πλευρά τις πίστας ,πίσω από την γραμμή εκκίνησης, τοποθετούνται  όλες οι μοτοσυκλέτες με κατεύθυνση 45 μοίρες ως προς τον άξονα τις πίστας και στην ίδια ευθεία
Οι αναβάτες παίρνουν θέσεις απέναντι πλευρά της πίστας βλέποντας προς τις  μοτοσυκλέτες τους .
Χώρος εκκίνησης :
Ο χώρος εκκίνησης πρέπει να είναι κοντά στα PITS και να επιτρέπει τη διάταξη   των μοτοσυκλετών, όπως ορίζεται στον κανονισμό του αγώνα.
Χώρος επισκευών –PIT :
Σε κάθε αγώνα πρέπει να ορίζεται από τον οργανωτή χώρος επισκευών ανοικτός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, στο οποίο θα υπάρχει είσοδος και        έξοδος των αναβατών.
Τεχνικός έλεγχος :
Τεχνικός τελικός έλεγχος θα γίνεται σε όλες τις  μοτοσυκλέτες του αγώνα όπως ορίζεται από τον γενικό κανονισμό τις ΕΛΠΑ ΕΘΕΑΜ.
Χώρος επιτηρούμενης στάθμευσης  ( park ferme) :
Ο οργανωτής πρέπει να προβλέψει ένα χώρο για επιτηρούμενη στάθμευση.      Σε αυτό θα μπαίνουν όλες οι μοτοσυκλέτες μετά από τον τεχνικό έλεγχο πριν την  εκκίνηση του αγώνα και μετά το τέλος αυτού, για τον τελικό έλεγχο εξακρίβωσης.
Ανεφοδιασμός :
Ο ανεφοδιασμός θα γίνεται μόνο στο χώρο τον PITS .
Αποτελέσματα Κατάταξη:
Νικητής είναι ο αναβάτης που περνά πρώτος τη γραμμή τερματισμού μετά τη συμπλήρωση τις προβλεπόμενης ώρας +1 γύρο.
Τερματίσας θεωρείται όποιος αναβάτης συμπληρώσει το 75% των γύρων του νικητή και πάρει σημαία τερματισμού.Ενστάσεις – εφέσεις :
Οι ενστάσεις πρέπει να υποβάλλονται σύμφωνα με τον  Δικαιοδοτικό  Κανονισμό  της  Δ.Ο.Μ., τον ειδικό κανονισμό του αγώνα και να συνοδεύονται από το προβλεπόμενο, από  την εγκύκλιο της  ΕΘΕΑΜ, παράβολο.



                                                                   ΔΣ Μ.Ο.ΚΙΛΚΙΣ





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040711 seconds. ]