Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
6oς Αγώνας MOTO CROSS Β.Ελλάδας ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ -ΠΕΛΛΑΣ-

Ο  Ο.Φ.Μ.ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ  διοργανώνει στις 30/10/2005 αγώνα MOTO CROSS στην πίστα της ΤΑΛΑΜΠΑΣ  που προσμετρά στο Κύπελλο Β. Ελλάδας

***Ειδικός Κανονισμός***














ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΑΓΩΝΑ
Ο.Φ.Μ.Γ  ΤΗΛ - FAΧ-23820 82179




ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΑ  MOTO CROSS
Π  Ρ  Ο  Γ  Ρ  Α  Μ  Μ  Α

ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ                                    Δευτερα 24/10/05   Ωρα 10:00                                   
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ                                         Τεταρτη 26/10/05    ΩΡΑ 22.00
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ                             Κυριακη 08:00 ως 09:30 πμ
                                                                     
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ      

 ΜΙΝΙ-JUNIOR  09:30       10 ΛΕΠΤΑ
125 CC
 250 CC
OPEN

ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ                  
                                                                        
1) MINI – JUNIOR    10:30-10:40    
2) 125 CC    10:45-10:55    
3) 250 CC    11:00-11:10    
4)OPEN    11:15-11:25    
        
        
        


ΑΓΩΝΑΣ                                                             
ΚΥΡΙΑΚΗ   30/10/05
                                                                                
ΕΝΑΡΞΗ  11.30

                    
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ              ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ         ΕΚΚΙΝΗΣΗ
1) MINI -  JUNIOR                      11:20                                  11:30
2)   125   CC                                 11:40                                  11:50
3)  250   CC                                  12:05                                  12:15
4)  OPEN                                      12:30                                  12:40
5) MINI -  JUNIOR   
6)  125  CC                                   13:10                                  13:20
8) OPEN                                       14:00                                  14:10


                                                                                                                  
 ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ                    Μετά τη λήξη του αγώνα της κάθε  κατηγορίας

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ                Μετά τη λήξη του αγώνα στην πίστα         

ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ                                   Στην πίστα ώρα  15.30

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ        Στη Γραμματεία του αγώνα (αρθ.2)



ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
   
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ   
ΜΠΑΤΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΕΛΗ   
ΜΗΛΟΝΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΜΠΑΤΖΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    



                     
ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΑΓΩΝΑ ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ   ΡΟΥΣΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΣΑΠΑΝΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΑΛΥΤΑΡΧΗ  ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΟΥΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ    WILLY
    
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ ΓΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
 ΒΟΗΘΟΣ   ΕΦΟΡΟΥ ΜΠΑΤΖΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΕΦΟΡΟΣ ΚΡΙΤΩΝ     ΜΠΑΤΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΦΟΡΟΣ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ    ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΟΥΛΑ
ΙΑΤΡΟΣ  ΑΓΩΝΑ    Θα ανακοινωθεί με δελτίο τύπου



EΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΑΡΘΡΟ 1: ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
Ο  Ο.Φ.Μ.ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ. μετά από έγκριση της ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ διοργανώνει Κυπελλο  αγώνα MOTO CROSS στην πίστα ΤΑΛΑΜΠΑΣ .
Ο αγώνας είναι κυπέλλου και προσμετρά στα ακολούθα πρωταθλήματα  και έπαθλα σύμφωνα με την προκήρυξη των αγώνων Moto Cross 2005.
1.     Πρωτάθλημα Moto Cross 125 κ.εκ.
2.     Πρωτάθλημα Μοto Cross 250 κ.εκ.    
3.     Κύπελλο Moto Cross κατηγορία ανεξαρτήτως κυβισμού και τύπου.(δίχρονα ή τετράχρονα).
4.     Έπαθλο κατηγορία Junior.
    
ΑΡΘΡΟ 2: ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Διαρκής γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών ,μέχρι τις 29 Οκτωβρίου
2005 στα γραφεία του Ο.Φ.Μ.ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΤΗΛ 23820 82179
Από το Σάββατο 29 Οκτωβρίου   -  2005και ώρα 08.00 έως και την Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2005 και ώρα 18.00, η γραμματεία θα λειτουργεί στον χώρο της πίστας. Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.  

ΑΡΘΡΟ 3: ΔΙΑΔΡΟΜΗ - ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το μήκος της πίστας είναι 1500 μ , με μέγιστο πλάτος πίστας 70. μ, στην περιοχή εκκίνησης και ελάχιστο 8 μέτρα . Η μπάρα εκκίνησης είναι μηχανική - υδραυλική και διαθέτει . σαράντα..(  40   ) ατομικές θέσεις εκκίνησης.

ΑΡΘΡΟ 4: ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ
Οι αγώνες είναι Βορίου και προσμετρούν ως άρθρο 1,θα διεξαχθουν Δε δύο(2) σειρές αγώνων διάρκειας εικοσι (20) λεπτών και δύο (2) γύρων οι οποίες θα προσμετρήσουν ως δύο (2) ξεχωριστοί αγώνες για τις κατηγορίες 125 και 250 κ.δυο (2) αγώνες διάρκειας δεκα πεντε (15) λεπτών και ενός (1) γύρου για την κατηγορία Open και δυο αγώνες Μini-Junior διάρκειας (15) δεκαπέντε λεπτών  και ενός γύρου.
Για να θεωρηθεί αναβάτης ότι τερμάτισε πρέπει να έχει καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής (γύρους) και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε (5) πέντε λεπτά από την στιγμή που τερμάτισε ο νικητής. Και στις δύο σειρές εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές.Ο ταχύτερος αναβάτης στις χρονομετρημένες δοκιμές επιλέγει τη θέση του στην μπάρα εκκίνησης, στη συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβάτες να επιλέξουν τις θέσεις τους στην μπάρα.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με:
1.- Το Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσυκλέτας της FIM.
2.- Τον Εθνικό Ανωνιστικό Κώδικα Μοτοσυκλέτας Γ.Γ.Α
3.- Το Διεθνή Δικαιοδοτικό Κώδικα της FIM
4.- Τον Εθνικό Δικαιοδοτικό Κώδικα της Γ.Γ.Α
5.- Τον Διεθνή Κανονισμό Αγώνων  MOTO CROSS της FIM.
6.- Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross της Γ.Γ.Α
7.- Το Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross της FΙΜ
8.- Τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross της Γ.Γ.Α
9.- Τις εγκυκλίους της Γ.Γ.Α.
10.- Την Προκήρυξη Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων της Γ.Γ.Α.
11.- Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό.


ΑΡΘΡΟ 5: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ  ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
Στον αγώνα   Μοροσυκλέτες Moto Cross σόλο των εξής κατηγοριών:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  1.- Μοτοσυκλέτες σόλο από 81 έως 125 κ.εκ.2Τ-250 4Τ (125 κ.εκ.).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  2.- Μοκοσυκλέτες σόλο από 126 έως 250 κ.εκ.2Τ-450 4Τ (250 κ.εκ.)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  3.- Μοτοσυκλέτες σόλο ανεξαρτήτως κυβισμού και τύπου (δίχρονες ή τετράχρονες, MOTO CROSS, ENDORO- ψευδο ENDURO)  (ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΟΡΕΝ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4.- MINI JUNIOR  0-85

ΑΡΘΡΟ 6: ΑΝΑΒΑΤΕΣ - ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Στον αγώνα μπορεί να συννετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό προσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής άδειας 2005, σύμφωνα με το άρθρο 031.3 Γ.Κ. Moto Cross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της Ε.Ε. γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή τους συνοδεύεται από έγγραφη άδεια της CSN ή της F.M.N. της χώρας τους.
Ο μέγιστος αριθμός αναβατών που θα λάβουν μέρος στον αγώνα ορίζεται σε 70 για τις χρονομετρημένες δοκιμές και 50 στον αγώνα. Σε περίπτωση υποβολής περισσοτέρων δηλώσεων συμμετοχής, θα ληφθεί υπόψη η σειρά προτεραιότητας υποβολής των δηλώσεων και οι καλύτερες επιδόσεις των αγωνιζομένων στις χρονομετρημένες δοκιμές.
Αν ο διαγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αν αυτός δεν επιβαίνει στην μοτοσυκλέτα, κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα, αλληλέγγυα και αδιαίρετα τον αναβάτη που έχει δηλωθεί στο δελτίο εγγραφής.

ΑΡΘΡΟ 7: ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον  αγώνα  πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή και να την υποβάλλει έως την Τεταρτη 26/10/05 στα τηλέφωνα 23820 82179
Η Δήλωση συμμετοχής κάθε αναβάτη πρέπει να συνοδεύεται από τον αριθμό της αγωνιστικής του άδειας 2005
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
α.-   50 ευρο. για κατηγορία 125 κ.ε.
β.-   50 ευρο. για  κατηγορία 250 κ.ε.
γ.-   50 ευρο για κατηγορία ΟΡΕΝ
δ.-   50 ευρο  για κατηγορία MINI JUNIOR
ε.-    για νομικά πρόσωπα ή φυσικά πρόσωπα που δεν επιβαίνουν στην μοτοσυκλέτα .
στ.-   για μεγάλες εταιρίες.
Η αίτηση συμμετοχής  γίνεται δεκτή εάν δε συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής ή από απόδειξη καταβολής του σε Τράπεζα ή αλλού, σε ειδικό για το λόγο αυτό λογαριασμό. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται αφού παρακρατηθεί  από αυτό το ποσό της ασφάλισης του αγωνιζομένου και πσοό μέχρι το 50% του υπολοίπου του παραβόλου του κάθε οδηγού που θα καλύπτει μέρος των εξόδων της οργανωτικής επιτροπής για την τέλεση του αγώνα, εφ΄όσον η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή ή ο αγώνας ματαιωθεί, όχι από υπαιτιότητα της οργάνωσης. Αν ματαιωθεί αυτός από υπαιτιότητα δική της, τότε επιστρέφεται ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής των οδηγών, αφού αφαιρεθεί το ποσό της ασφάλισης για τον συγκεκριμένο αγώνα που κατέβαλε ο κάθε αναβάτης.





ΑΡΘΡΟ 8: ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής των Μοτοσυκλετών, πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross της Γ.Γ.Α και της FΙΜ.
Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως κατωτέρω:
 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ                                         ΧΡΩΜΑ                                       ΧΡΩΜΑ
                                                          ΣΤΟ ΦΟΝΤΟ                                 ΑΡΙΘΜΟΙ
κατ.  1  έως 125 κ.εκ.                           Μαύρο                                           Λευκο
κατ  .2  126 κ.εκ. έως 250 κ.εκ            Πράσινο                                         Λευκο
κατ.  3  ανεξ.κυβ.& τύπου                    Κίτρινο                                          Μαύρο
κατ.  4  junior - Mini                              Μαύρο                                           Μαύρο




ΑΡΘΡΟ 9: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο Τεχνικός  Έλεγχος Εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στης 30/10/05 στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα.
Μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross της Γ.Γ.Α και της ΔΟΜ, δεν φέρει τα φόντα και τους αριθμούς (αρθ.8) καθώς και ο αναβάτης ή διαγωνιζόμενος που δεν είναι εφοδιασμένος με τις προβλεπόμενες άδειες (άρθρ.6 του παρόντος) ή δεν περάσει από τον Έλεγχο Εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσυκλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τον Τεχνικό Έλεγχο.
Οι αγωνιζόμενοι ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού να παρουσιασθούν στον Τεχνικό Έλεγχο με το Κράνος τους, εγκεκριμένου τύπου, σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Moto Cross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους, τις μπότες τους, και την Αγωνιστική Άδεια (την οποία πρέπει να φέρουν μαζί τους καθ΄όλη τη διάρκεια του αγώνα) καθώς και την Αγωνιστική άδεια του Νομικού Προσώπου σε περίπτωση εταιρικής συμμετοχής. Επίσης, εάν τους ζητηθεί, είναι υποχρεωμένοι να αποδείξουν με έγγραφα ή μαρτυρίες την κυριότητα, νομή ή χρήση της μοτοσυκλέτας τους.

ΑΡΘΡΟ 10:  ΤΕΛΙΚΟΣ  ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνεται στις πέντε (5) πρώτες μοτοσυκλέτες κάθε κατηγορίας, στο τέλος κάθε αγώνα, καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσυκλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του Αλυτάρχη ή του Συμβουλίου των Αγωνοδικών. Οι μοτοσυκλέτες θα παραμένουν σε καθεστώς επιτηρούμενος στάθμευσης για (30) τριάντα  λεπτά.



ΑΡΘΡΟ 11: ΔΟΚΙΜΕΣ
Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού να εισέλθουν οι αναβάτες στην πίστα και να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα στην πίστα σε ώρα άλλη, από την προβλεπόμενη στο ωράριο δοκιμών όπως αναφέρεται στο πρόγραμμα του αγώνα ή στις τροποποιήσεις αυτού, που θα ανακοινωθούν στους αναβάτες με κάθε πρόσφορο μέσο.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία τους, για δε την
κατηγορία ΟΡΕΝ τουλάχιστον  δύο (2) χρονομετρημένους γύρους. Αναβάτης που δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα, εκτός εάν οι αγωνοδίκες λάβουν άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγου ανωτέρας βίας. Η χρονομέτρηση των γύρων αρχίζει
για κάθε σειρά κατηγορίας από την στιγμή που ο Αλυτάρχης θα δώσει την άδεια στην πρώτη μοτοσυκλέτα να ξεκινήσει τις χρονομετρημένες δοκιμές.
Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν, θα επιλεγούν οι τρεις (3) καλύτεροι του κάθε αναβάτη και ο ταχύτερος από αυτούς θα χρησιμοποιηθεί ως κριτήριο για τον πίνακα ακκινούντων και την τοποθέτηση των αναβατών στην μπάρα εκκίνησης.
Κατά τα λοιπά ισχύει η παράγραφος 031.12 του Γ.Κ. MOTO CROSS    




ΑΡΘΡΟ 12: ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Θα διεξαχθούν δύο ξεχωριστοί αγώνες για τις κατηγορίες 125 κ.εκ. και 250 κ.εκ.
διαρκείας 20 λεπτών + 2 γύρων και δυο αγώνες για την κατηγορία ΟΡΕΝ  διαρκείας  15 λεπτών + 1 γύρων. Για το έπαθλο  MINI JUNIOR  15 λεπτών + 1 γύρο (εφόσον προκηρυχθεί το έπαθλο).
Για να θεωρηθεί αναβάτης  ότι τερμάτισε, πρέπει να συμπληρώσει τα 3/4 των γύρων, που πραγματοποίησε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού.
Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσσονται βάσει του χρόνου που έκαναν στις χρονομετρημένες δοκιμές. Ο 1ος  επιλέγει τη θέση του στην μπάρα εκκίνησης, στην συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβάτες σύμφωνα με τον πίνακα εκκινούντων να καταλάβουν τη θέση τους στην μπάρα. Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση, απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στην ζώνη αναμονής -ΡΙΤS- προ της μπάρας εκκίνησης (10΄) δέκα λεπτά πριν από την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Μόλις εισέλθουν στο χώρο εκκίνησης ο Αλυτάρχης με την επίδειξη  Κόκκινης Σημαίας  θα σημανοδοτήσει το σβήσιμο των κινητήρων. Με την επίδειξη Πράσινης Σημαίας  από τον Αλυτάρχη, οι αγωνιζόμενοι θα θέσουν σε κίνηση τους κινητήρες των μοτοσυκλετών τους.

                                     

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα,     εάν  οι αναβάτες  οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια.    



                                     

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Διαδικασία εκκίνησης: Όλες οι μοτοσυκλέτες πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής
(έξω από το χώρο που βρίσκεται η μπάρα εκκίνησης) 10 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα.Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι ο αποκλεισμός από τιν αγώνα.
Από τη στιγμή που έναν αναβάτης κατέλαβε μία θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Μόλις όλοι οι αναβάτες καταλάβουν τις θέσεις τους στη γραμμή εκκίνησης θα σβήσουν τους κινητήρες τους. Οι κινητήρες τίθενται σε λειτουργία με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον Αλυτάρχη.
Ο Αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15'' δευτερόλεπτα. Με την λήξη του χρόνου των 15'' ο Αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 5'' δευτερόλεπτα. Μέσα σε 5'' έως
10'' από την εμφάνιση αυτής της πινακίδας πέφτει η μπάρα εκκίνησης.
Στην μπάρα εκκίνησης θα παρευρίσκονται ΜΟΝΟ οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα που ασκούν καθήκοντα κατά την εκκίνηση.

ΑΚΥΡΗ  ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Ο Αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση σαν άκυρη με την επίδειξη της κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και η επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως. Αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10λεπτου.

ΔΙΑΚΟΠΗ

Διακοπή του αγώνα μπορεί να γίνει σύμφωνα με το άρθρο 031.14 του Γενικού Κανονισμού Moto Cross



ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερματισμός του αγώνα θα δοθεί με σημεία καρώ στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει.
1.- Για τις κατηγορίες 125 κ.εκ. και 250 κ.εκ.   20' λεπτά +  2  γύρους
2.- Για την κατηγορία         ΟΡΕΝ                      15' λέπτα + 1 γύρους
3.- Για την κατηγορία     MINI JUNIOR              15  λεπτά + 1 γύρο

Οι αναβάτες που περνούν τη γραμμή τερματισμού και παίρνουν τη σημαία τερματισμού πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούν τις μοτοσυκλέτες τους στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης όπου οφείλουν να παραδώσουν τις μοτοσυκλέτες τους που θα ζητηθούν στο εντεταλμένο από την Οργάνωση άτομο και να βγουν αμέσως από το χώρο αυτό. Η μη τήρηση του παρόντος επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα.
Η χρονομέτρηση παύει 5' λεπτά  μετά την πτώση της σημαίας τερματισμού στον πρώτο αναβάτη.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ

Εξωτερική βοήθεια κατά τη διεξαγωγή του αγώνα απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.15. Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των paddocks  με σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας τουλάχιστον 6 Κgr.
Ο χώρος που θα διατεθεί για ρυθμίσεις και επισκευές προσδιορίζεται μεταξύ της μπάρας εκκίνησης και του Κ1 δεξιά της οριοθετημένης διαδρομής.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ

Όπως στο επισυναπτόμενο εδώ πρόγραμμα και στο άρθρο 3 του παρόντος κανονισμού.

ΑΡΘΡΟ 13: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα των δοκιμών ,ο πίνακας εκκινούντων στους αγώνες καθώς και τα προσωρινά αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται μετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων στην πίστα .
   
ΑΡΘΡΟ 14: ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Τα παράβολα ενστάσεων καθορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 2.2, 2.2.1 της εγκυκλίου 3/96 της Γ.Γ.Α.
Οι Ενστάσεις υποβάλλονται:
α) Κατά των αποτελεσμάτων εντός 30' μετά τη δημοσίευση τους
β) Για τεχνικούς λόγους εντός 15' μετά τον τερματισμό του αγώνα στο PARC FERME. Αν πρόκειτε για ένσταση σε σχέση με την ποιότητα και  το είδος του καυσίμου ,τότε εφαρμόζοντας αναλόγως και κατά περίπτωση ο ισχύων τεχνικός κανονισμός MOTO CROSS της Γ.Γ.Α. και της FIM.

ΑΡΘΡΟ 15: ΑΠΟΝΟΜΗ - ΕΠΑΘΛΑ - ΚΥΠΕΛΛΑ
Η Απονομή των Επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά τη λήξη του αγώνα και εφόσον δεν εκκρεμεί ένσταση.



Για τον  αγώνα  MOTO CROSS σε κάθε αγώνα απονέμονται:
κατηγορία  125 κ.ε.    κατηγορία250 κ.ε.    κατηγορια ΟΡΕΝ    κατηγοριαMINI JYNIOR
Στον 1ο νικητή    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο
Στον 2ο νικητή    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο
Στον 3ο νικητή    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο    Κύπελο
 

ΑΡΘΡΟ 16:  ΚΑΥΣΙΜΟ
Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα .

ΑΡΘΡΟ 17 : ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και  ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα τον παρόντα κανονισμού και ασφαλίζεται για ζημίες προς τρίτους, σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα συμφωνα με την εγκύκλιο της Γ.Γ.Α. Οι διοργανωτές δε φέρουν καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες των μοτοσυκλετών των εξαρτημάτων και παρελκομένων τους, λόγω ατυχήματος πυρκαγιάς ή οποιαδήποτε άλλης αιτίας.




ΑΡΘΡΟ 18: ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ,η διοργανώτρια λέσχη , η οργανωτική επιτροπή καθώς και οι οδηγοί των αγώνων Δε φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια των επίσημων δοκιμών και του αγώνα .
Η αστική ευθύνη βαρύνει την Ασφαλιστική Εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες .

ΑΡΘΡΟ 19: ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζομένων ή των διαγωνιζομένων μπορούν να κάνουν προβολή των προϊόντων τους και των εμπορικών σημάτων τους ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ PADDOCK    .
Η προβολή με κάθε μέσο και η δειγματοδιανομή ή διανομή διαφημιστικών υλικών στους υπόλοιπους χώρους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
    

ΑΡΘΡΟ 20: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ -PADDOCK - PARC FERME
Α. Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους και τα συνεργεία τους η κυκλοφορία στο χώρο της πίστας μετά το πέρας των δοκιμών και του αγώνα.
Β. Στο χώρο των PITS  δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη 1 μηχανικός και 2 χρονομέτρες σημειωτές. Καθ΄όλη τη διάρκεια του αγώνα μηχανικοί και σημειωτές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ
να διασχίζουν την πίστα.
Γ. Οι μηχανικοί  των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ  6 Κgr στο χώρο του PADDOCK.

                                                            Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
                                                             







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035602 seconds. ]