Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Πρώτος γύρος του Π.Π.Ρ.Α 2005: Αργεντινή

Ο πρώτος αγώνας για το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι αντοχής, το παλαιότερο Por Los Pampas και νυν Patagonia – Atacama Rally, έλαβε χώρα στην μακρινή Αργεντινή από τις 5 ως τις 12 Μαρτίου.

Από το νοτιότερο σημείο του κόσμου, μέχρι τις πιο άνυδρες έρημους, οδηγοί και αναβάτες διασχίζοντας πανέμορφα τοπία της Αργεντινής και της Χιλής, έδωσαν μάχη επί 3800 χιλιόμετρα, διεκδικώντας μια θέση στο podium.











Η όγδοη έκδοση του Por las Pampas rally μέτρησε φέτος στο ΠΠΡΑ και που πλέον ονομάζεται Patagonia – Atacama, τελείωσε με τον τερματισμό στο San Pedro της Χιλής.
Η μάχη ξεκίνησε αρκετά πριν, στη μακρινή Bariloche στην Αργεντινή.

Ο Bruno Saby για την VW και ο Marc Coma για την ΚΤΜ Ισπανίας, ήταν οι νικητές, καλύπτοντας πάνω από 3800 χιλιόμετρα κάθε εδάφους. Ο αγώνας ήταν πολύ σκληρός και μερικοί τόλμησαν να πουν ότι ήταν ακόμα πιο σκληρό από το Dakar!

Η γιορταστική ατμόσφαιρα στη γραφική πόλη του San Pedro ήταν η ανταμοιβή όσων κατάφεραν να κρατήσουν το σωστό ρυθμό και να τερματίσουν τον αγώνα.


Coma και Isidre μονομαχούν - η ΚΤΜ στο βάθρο!
Στις μοτοσικλέτες ο Marc Coma, νικώντας τον ομόσταυλο, συμπατριώτη και προσωπικό του φίλο Isidre Esteve οδήγησε την ΚΤΜ του στην πρώτη θέση της γενικής.
Οι ΚαΤεΜαδες συναγωνιζόντουσαν στήθος με στήθος και ξεκίνησαν το τελευταίο σκέλος μόλις με 13’’ διαφορά!
Η μάχη μεταξύ τους, στην τελευταία ειδική ήταν πάνω από τα όρια!

Ο «τοπικός» Carlo De Gavardo, τους ακολουθούσε κατά πόδας με το «μικρό» 450 XC περιμένοντας το λάθος των Ισπανών για να ανέβει – κάτι που δεν έγινε τελικά.

Οι ελπίδες του Πολωνού Marek Dabrowski για μια καλή θέση, εξανεμίσθηκαν με την πτώση του κοντά στο τέλος του πέμπτου σκέλους και τώρα αναρρώνει από τα τραύματα του.
Τα Cross Country Rally είναι πάντα πιο σκληρά για τους αναβάτες σε σχέση με την «πολυτέλεια» και την ασφάλεια των πληρωμάτων των αυτοκινήτων.

Στον τερματισμό ο Coma, νικητής του αγώνα:
«Θα ήθελα να κερδίσουμε και οι δύο, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι δυνατό και σήμερα ήταν η μέρα μου!.
Ο Isidre, έκανε ένα καταπληκτικό αγώνα και του αξίζει εξίσου η πρώτη θέση.
Για μένα ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, πολύ σκληρός και με μεγάλη ποικιλία εδαφών. Φεύγω ικανοποιημένος και συγχαίρω τον Isidre για την παρουσία του.»

Στα Quad μικρή ήταν η συμμετοχή - μόλις 6 γουρουνάκια- και μόλις δύο από αυτά έφτασαν στον τερματισμό με πρώτο τον Alejandro BRIONES με Honda 450 και δεύτερο και τελευταίο στην κατάταξη μοτοσικλετών τον Dario GUZMAN με Yamaha 660.






Αυτοκίνητα: Πρώτη για τον Bruno Saby στην VW!

Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας, με τις Mitsubishi και VW, να ανταλλάζουν συνεχώς θέσεις στη γενική από σκέλος σε σκέλος!

Ο Saby, κατάφερε να κρατήσει ένα καλό ρυθμό και σιγά – σιγά να κάνει τη διαφορά που τον οδήγησε στην πρώτη θέση και να προσφέρει την πρώτη νίκη στη VW από τότε που ξεκίνησε την προσπάθεια της στα Cross Country Rally.

Ήταν η έκτη νίκη του Γάλλου Saby σε Cross Country Rally, αφήνοντας την πικρή γεύση της ήττας στον Stephane Peterhansel.

«Πλέω σε πελάγη ευτυχίας. Έμεινα έκπληκτος, πόσο σκληρός ήταν ο αγώνας απ’ την αρχή!» είπε χαρακτηριστικά ο νικητής του Dakar 1993.
«Είχαμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα. Το έδαφος είχε ότι μπορείς να βρεις σε ένα cross country rally καθώς και αλλαγές υψομέτρου που μετριόνταν σε χιλιάδες μέτρα.  Το Race Touareg δούλεψε περίφημα. Η εμπιστοσύνη μας στο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα στα υψηλά περάσματα, μας αντάμειψε»

Μια ακόμα πρωτιά για τον συνοδηγό του Saby, που με την 21η νίκη της καριέρας του, είναι ο πιο επιτυχημένος συνοδηγός στα cross-country rally και ένας από τους καλύτερους γενικά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Saby οδήγησε χαλαρά (!!) τα τελευταία 223 χιλιόμετρα – όντας μπροστά στη γενική – και ενώ τερμάτισε 3 λεπτά πίσω από τον Peterhansel στην τελευταία υπέρ ειδική, τον άφησε κατά 11’12’’ στη γενική!

Τρίτη ακολούθησε η Jutta Kleinsmith, βοηθώντας τη VW να κάνει το 1-3 από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς!



Ο αγώνας
Πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε Π.Π.Ρ.Α. σε αυτό το σημείο του κόσμου. Η ποικιλία των εδαφών, η σκληρότητα, τα τοπία και η οργάνωση έφεραν γεύση στους συμμετέχοντες από το μυθικό Dakar.
Η διαδρομή ένωσε τα νοτιότερα σημεία της Αργεντινής με τα βορειότερα της Χιλής.

Ορεινά σφικτά δρομάκια, τάπα γκάζι πεδιάδες, τεχνικές παραλίες, σκληρά κομμάτια πέτρας, πανέμορφα δάση, μεγάλες υψομετρικές διαφορές και τεράστιοι αμμόλοφοι, σε ένα από τα πιο άνυδρα σημεία του πλανήτη, ήταν μερικές μόνο από τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι συμμετέχοντες στις ειδικές που είχαν μήκος ανά σκέλος μέχρι και 580 χιλιόμετρα. (Σύνολο ειδικών 2540 χιλιόμετρα)
Μια ειδική ακυρώθηκε για... γραφειοκρατικούς λόγους μια και τα τελωνεία των δύο χωρών δεν τα βρήκαν.

Το Patagonia-Atacama ήταν ο πρώτος αγώνας του ΠΠΡΑ που έγιναν δοκιμή οι νέοι κανονισμοί FIA/FIM και όλα δείχνουν να δουλεύουν περίφημα.
Όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν ευχαριστημένοι και όλα δείχνουν ότι ο αγώνας θα καθιερωθεί στο ΠΠΡΑ και μάλιστα με ξεχωριστή θέση.

Επόμενο ραντεβού για το ΠΠΡΑ ο αγώνας Τυνησίας την 1/4/2005!

[Superspy]



Γενική αυτοκινήτων
1- B. Saby-M. Périn (VW Race Touareg): 24h 49m 35s
2- S. Peterhansel-J. P. Cottret (Mitsubishi Evo): + 11m 12s
3- J. Kleinschmidt-F. Pons (VW Race Touareg): + 36m 41s
4- J. Roma-H. Magne (Mitsubishi L200 Strakar): + 2h 15m 18s
5- S. Shmakov-S.Mishin (Honda) : +5h 30.36

Γενική μοτοσικλέτων
1- Marc Coma (KTM): 23h 48m 52s
2- Isidre Esteve (KTM): + 2m 29s
3- Carlo De Gavardo (KTM): + 20m 51s
4- J. Czachor (KTM): + 3h 07m 02s
5- J. H. Rodrigues (KTM): + 3h 21m 33s



  

 







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.036097 seconds. ]