| |
Με
ένα παιχνίδι στην Εύβοια θα ξεκινήσει το Κύπελλο Trail Ride – Raid
2005.
Για πρώτη φορά θα γίνει λαμβάνουν μέρος και αγωνιστικά 4Χ4, μαζί με τις
μοτοσικλέτες και τα απλά τετρακίνητα. Α... μην ξεχνάμε και τα φορτηγά!
Η Λέσχη Εκάλη 4Χ4, θα είναι ο οργανωτής, σε μια διαδρομή δια χειρός
Αλέκου Αποστολίδη, με την μεταφορά τεχνογνωσίας Trail Ride από το
Off-Road.gr και την ενορχήστρωση του 0300. Χρειάζεται να πούμε κάτι
άλλο;
Όλοι οι κορυφαίοι της εκτός δρόμου περιπέτειας θα είναι εκεί!
18/3/2005
18:00 :
Ανανέωση συμμετοχών - 135, Σειρά εκκίνησης κ.α.
Υπενθύμιση:
Ο διοικητικός έλεγχος και ο έλεγχος εξακρίβωσης, θα γίνουν σύμφωνα με
τον ειδικό κανονισμό , Σάββατο μεσημέρι 19/3/2005 στο 0300 15:00-18:00.
Η παρουσία σας είναι
υποχρεωτική!
Λίγη
ιστορία:
Ύστερα από την επιτυχημένη συνεργασία 0-300
& off-road.gr στο Αττικό
Trail Ride 2005, το 0-300 με έγκριση της ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ, προχώρησε σε
προκήρυξη ΚΥΠΕΛΛΟΥ Trail Ride – Rally Raid 2005, στα πρότυπα των
Cross-Country Rally, για μοτοσικλέτες και τετρακίνητα.
Το κύπελλο θα αποτελείται από 5-6 αγώνες από 160-600 χιλιόμετρα, που
προγραμματίζονται να γίνουν σε όλη την Ελλάδα και θα βασίζεται στο νέο
κανονισμό Trail Ride – Raid 2005!
Ένας χρόνος πέρασε από την οργάνωση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αγώνα
αντοχής με συμμετοχές μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου, από το Off-Road.gr
Ένας χρόνος που αφιερώθηκε, σε συγγραφή κανονισμών με γνώση για το
αντικείμενο, σε σκληρή δουλεία και στην οργάνωση εκδηλώσεων, με
πρωτοφανή επίπεδο για το χώρο της μοτοσικλέτας και του τετρακίνητου.
Η τρέλα, η γνώση και η αγάπη για τους αγώνες αντοχής, βρήκε ανταπόκριση
σε ένα ολοένα και αυξανόμενο κοινό, από αναβάτες και οδηγούς –
συνοδηγούς, που γνώρισαν την ομορφιά των αγώνων αντοχής και
«κόλλησαν» το μικρόβιο – γιατρειά δεν υπάρχει!
Το 2005, ξεκίνησε με μια μεγάλη συνεργασία:
Το 0-300 εδώ και χρόνια, οργάνωνε με επιτυχία 4-7 trail ride κάθε
χρόνο, στο γνωστό αγαπητό κλίμα της παρέας.
Το Off-Road.gr, με υψηλές προδιαγραφές, έθεσε νέα επίπεδα στους αγώνες
αντοχής στην Ελλάδα.
Η συνδυασμένη δύναμη και των δύο, παρουσίασε τα Trail Ride – Raid σε
ακόμα μεγαλύτερο κοινό, χωρίς στόχους κερδοσκοπίας με την άρτια – κατά
γενική ομολογία – διοργάνωση του Αττικού Trail Ride 2005 – 228
συμμετοχές μοτοσικλέτας και τετρακίνητων! |
Τι
είναι τα Trail Ride – Raid;
Ο αγώνας αντοχής «Trail ride - Raid» είναι αγωνιστική
εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη
γνώμη της ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ.
Έχει μήκος ανά ημέρα από 120χλμ μέχρι και 500χλμ και συνολικό μήκος έως
1.200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3 ημέρες.
Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε άσφαλτο, είναι
25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής.
Το υπόλοιπο ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής
βατότητας ή εντελώς εκτός δρόμου.
Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι αγώνας Enduro
ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει.
Είναι αγώνας αντοχής και προσανατολισμού στα πρότυπα των Cross-Country
Rally και συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά μοτοσικλέτες και τετρακίνητα.
Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν ένα βιβλίο διαδρομής – Δρομοβιβλίο – που
περιέχει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν
και... το παιχνίδι ξεκινά.
Τα Trail Ride – Raid, προσπαθούν να βάλουν στο «κλίμα» των
μεγάλων αγώνων αντοχής (Paris-Dakar), τους συμμετέχοντες.
Οι κανονισμοί, οι δυσκολίες και η διάρκεια του παιχνιδιού, φυσικά,
είναι προσαρμοσμένα στα Ελληνικά γεωφυσικό-οικονομοτεχνικά δεδομένα και
στόχο έχουν την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και την οικονομική
συμμετοχή.
|
Στα
... δικά μας: Trail Ride – Rally
Raid Εύβοια 2005
Ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου, όπως είπαμε και παραπάνω, θα
πραγματοποιηθεί στην Εύβοια, από την Λέσχη 4Χ4 Εκάλης και θα προσμετρά
εκτός απο το κύπελλο Trail Ride - Raid και στο κύπελλο Rally 4X4.
Ο πολύ έμπειρος Αλέκος Αποστολίδης, σχεδιάζει τη διαδρομή, η οποία
αναμένεται να είναι σχετικά βατή και να έχει ένα κύκλο περίπου 160-190
χιλιόμετρα.
Η ψηφιοποίηση θα γίνει από το 0300 και η τελική μορφή του road book θα
είναι το γνωστό σας, από τους προηγούμενους αγώνες, προδιαγραφών FIA
Cross-Country Rally.
Η εκκίνηση και ο τερματισμός προγραμματίζονται για το χωρίο Βασιλικό
Χαλκίδας, (περίπου 80 χιλιόμετρα από την Αθήνα) ενώ ο κεντρικός
τεχνικός έλεγχος σχεδιάζεται να γίνει στην Αθήνα το Σάββατο πριν τον
αγώνα.
Οι συμμετοχές ανοίγουν Τρίτη 1
Μαρτίου
και κλείνουν Τετάρτη 16 Μαρτίου.
Προλάβετε - υπάρχει όριο
συμμετοχών!
Η εκκίνηση θα γίνει νωρίς το πρωί (07:30) με τα αυτοκίνητα 4Χ4 Rally,
τα οποία θα κάνουν τέσσερις κλειστές ειδικές (περίπου 100χλμ).
Θα ακολουθήσουν οι μοτοσικλέτες περίπου στις 08:45 και μετά τα υπόλοιπα
αυτοκίνητα και φορτηγά.
Φορτηγά; Έχει και φορτηγά;;;;
Ναι... για να ετοιμάζεστε παρακαλώ!
Διαδρομή - Ανεφοδιασμός
Η διαδρομή, σύμφωνα με το σχεδιαστή, μέχρι τώρα έχει αρκετά
ποτάμια, ανηφοροκατηφόρες και σαν σύνολο αναμένεται μέτριας δυσκολίας
(πιο εύκολη συνολικά από τον τελευταίο αγώνα Trail Ride, ΑΤΤΙΚΟ 2005).
Συνολικά η διαδρομή είναι 185 χιλιόμετρα, με 40 περίπου απο αυτά,
ασφάλτινα.
Ο ανεφοδιασμός για τις μοτοσικλέτες θα γίνει σε βενζινάδικα στα
44 και στα 130 χιλιόμετρα. (Μέγιστη απόσταση 85 χιλιόμετρα).
Για τη σχεδίαση χρησιμοποιήθηκε Terratrip, ρυθμισμένο στα χιλιόμετρα
του Αττικού Trail Ride 2005 (έξω απο το 0300).
|
Οι κατηγορίες, σύμφωνα με το γενικό κανονισμό είναι:
Μοτοσικλέτα
Μ1: Έως 450 - συμμετοχή 40Ε
Μ2: Open - συμμετοχή 40Ε
Q: Quad - συμμετοχή 40Ε
Αυτοκινήτο
Α1: 4Χ4 - συμμετοχή 80Ε
Α2: 4Χ4 Raid - συμμετοχή 80Ε
Α3: 4Χ4 Rally - συμμετοχή
250Ε
F: Φορτηγά - συμμετοχή 120Ε
Με μια ματιά!
Εκκίνηση: Κυριακή 20 Μαρτίου, 07:30 το πρωί από το Βασιλικό
Χαλκίδας
Τερματισμός: Περίπου
14:00 στον
ίδιο χώρο.
Λήξη συμμετοχών: 16/3/2005
Πληροφορίες: Λέσχη
Εκάλης 4Χ4, Α. Αποστολίδης 210 8132569
Κόστος συμμετοχής: Ανάλογα με την κατηγορία
Ακόμα περισσότερα σύντομα!
|
Downloads
Προκήρυξη
Trail Ride - Raid Cup 2005
Γενικός κανονισμός
Ειδικός
Κανονισμός
Δήλωση συμμετοχής μοτοσικλέτας
Δήλωση συμμετοχής αυτοκινήτων
& φορτηγών
Διαβάστε και ρωτήστε πληροφορίες στο forum του trail ride
Διαδικασία δήλωσης συμμετοχής στο
Trail Ride
Παρακαλούμε κατεβάστε (με δεξί κλικ και Save Target As...) τη
δήλωση συμμετοχής της κατηγορίας σας.
Καταθέστε το ποσό που αντιστοιχεί στην κατηγορία σας στο λογαριασμό EuroBank 0026 0032 8501 0043
8920 (Δημητριάδης - Αποστολίδης ΕΚΑΛΗ CLUB) και ζητήστε
να αναγραφεί το όνομα σας
στο καταθετήριο στις παρατηρήσεις.
Συμπληρώστε τη δήλωση συμμετοχής, τυπώστε τη, υπογράψτε τη
και στείλτε τη με fax στο 210
8132722, ΜΑΖΙ με την απόδειξη κατάθεσης
του παραβόλου συμμετοχής Περισσότερες πληροφορίες στο 210 8132569
Αλέκος Αποστολίδης
11/3/2005
- Μήνυμα απο την οργάνωση
Αν κάποιοι θέλουν να είναι σε θέση εκκίνησης μαζί με άλλους (παρέα),
κάντε ΜΙΑ λίστα και στείλτε τη στο aapo4751@otenet.gr
μέχρι το βράδυ της Τετάρτης 16 Μαρτίου.
13/3/2005: Διευκρινήσεις Κυπέλλου
Trail Ride Raid 2005.
Ακολουθούν διευκρινήσεις που θα βοηθήσουν ώστε να ξεκαθαρίσει
στους νέους συμμετέχοντες η φιλοσοφία του Κύπελλου Trail Ride –Raid
2005.
Το κύπελλο Trail ride – raid 2005, είναι ξεχωριστό από άλλους θεσμούς
και στόχος του να προάγει τα Cross Country Rally στην Ελλάδα.
Έχει κανονισμούς οι οποίοι προέρχονται κατευθείαν από τους κανονισμούς
της FIA/FIM και την εμπειρία που αποκομίσθηκε από τους αγώνες Trail
Ride Raid του 2004, που έγιναν για πρώτη φορά στην Ελλάδα με συνδυασμό
μοτοσικλετών και αυτοκίνητων, από το Off-Road.gr, τη Μοτολέσχη
Ξυλοκάστρου, τη ΑΛΦΑ Λιβαδειάς, τον ΟΦΑ Δράμας, τη Λέσχη μοτοσικλέτας
Καλαμάτας και το 0300.
Για το 2005, πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα τρέχουν αγωνιστικά τετρακίνητα,
μαζί με τις μοτοσικλέτες και τα απλά καθημερινά τετρακίνητα, πάντα
κοντά στα πρότυπα των Cross Country Rally, ένας στόχος που φέρνει ακόμα
τον πήχη πιο ψηλά σε σχέση με πέρσι.
Οι μοτοσικλέτες, πλέον, βασίζονται στις κατηγορίες της FIM, με πολύ
μικρή διαφοροποίηση και είναι βασικά έως 450 και open.
Οι επιμέρους Marathon, production & superproduction θα εξετασθεί αν
μπορούν να εφαρμοσθούν στην Ελλάδα από το 2006.
Στα αυτοκίνητα, από την πρώτη στιγμή στόχος ήταν, να μπορούν να λάβουν
μέρος απλά καθημερινά τετρακίνητα, με σβέλτο ρυθμό, πάντα όμως υπό
καθεστώς regularity μια και αυτά δεν έχουν προδιαγραφές ασφαλείας.
Αυτό έγινε ήδη από το 2004 και ακόμα καλύτερα οι φετινές αλλαγές που
ανακοινώθηκαν από τη FIA κάνουν πιο συγκεκριμένη τη συμβίωση αυτή.
Τα πραγματικά αγωνιστικά τετρακίνητα είναι ακόμα, πολύ λίγα στην Ελλάδα
και δεν θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν ακόμα οι κατηγορίες Τ1 (Εξελιγμένα)
και Τ2 (Ομολογκαρισμένα), αρχικά μια και η πλειονότητα αυτών
προέρχονται από παλαιότερες καταργημένες κατηγορίες των (Τ8 κ.α.).
Στα Trail ride – Raid για το 2005 θα υπάρχει μόνο μια κατηγορία τα 4Χ4
Rally με ελάχιστες προδιαγραφές τις προδιαγραφές ασφαλείας του J.
Οι κατηγορίες για τα απλά τετρακίνητα είναι πλέον δύο οι 4Χ4 και 4Χ4
Raid. Ουσιαστικά οι αλλαγές σε σχέση με τον περσινό επίσημο κανονισμό
Trail Ride –Raid είναι η κατάργηση της ξεχωριστή κατηγορίας SUV
(ενσωματώνονται ανάλογα του επιπέδου βελτιώσεων τους στα 4Χ4 ή 4Χ4
Raid), η απαλοιφή του περιορισμού 5% στα ελαστικά για τα 4Χ4 και
κάποιες άλλες διευκρινήσεις.
Ουσιαστική αλλαγή είναι ο τρόπος υπολογισμού στην κατηγορία Regularity.
Πέρσι δοκιμαστικά υπήρχε ο παρακάτω τρόπος υπολογισμού:
Πραγματικός χρόνος ειδικής regularity + ποινές regularity (δευτερόλεπτο
διαφοράς από τον ιδανικό χρόνο Χ (1 για καθυστέρηση ή 10 για προπορεία)
+ ποινές απλών (αν υπήρχαν) + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) = σύνολο
χρόνου.
Φέτος για το κύπελλο Trail Ride Raid
2005, αυτός είναι:
Ειδικά για την κατηγορία 4Χ4 Rally:
Άθροισμα χρόνων ειδικών (επιλεγμένων) διαδρομών (εάν υπάρχουν) + ποινές
regularity (εάν υπάρχουν) + ποινές απλών (εάν υπάρχουν απλές) + άλλες
ποινές (παραβάσεις κλπ)= Σύνολο χρόνου
Για τις άλλες κατηγορίες – πλην της
4Χ4 Rally:
Ποινές regularity + ποινές απλών ( εάν υπάρχουν απλές) + άλλες ποινές
(παραβάσεις κλπ)= σύνολο χρόνου
Σε κάθε περίπτωση το μικρότερο άθροισμα χρόνου + ποινών κερδίζει.
Η ποινές regularity είναι τα δευτερόλεπτα διαφοράς από τον χρόνο
απόσταση/ΜΩΤ: 1 για προπορεία ή 1 για καθυστέρηση και είναι αυτούσιες
αυτές των κανονισμών regularity της FIA.
Οι ποινές απλών είναι:
1 λεπτό για κάθε λεπτό ή μερός αυτού καθυστέρησης
2 λεπτά για κάθε λεπτό ή μέρος αυτού προπορείας
Οι παραπάνω ποινές απλών είναι ίδιες με τον νέο κανονισμό για τα Cross
Country Rally της FIA.
H εφαρμογή των παραπάνω για τον 1ο
αγώνα του Κυπέλλου, το Trail Ride – Baja Raid Εύβοιας 2005 είναι:
Για την κατηγορία 4Χ4 Rally:
Άθροισμα χρόνων ειδικών (επιλεγμένων) διαδρομών (τέσσερις ειδικές) +
ποινές απλών + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) = Σύνολο χρόνου.
Για τις άλλες κατηγορίες – πλην της
4Χ4 Rally:
Ποινές της μίας ειδικής regularity + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) =
Σύνολο χρόνου
Οι αγώνες του κυπέλλου Trail Ride – Raid 2005, θα γίνουν με τον γενικό
κανονισμό που υπάρχει παραπάνω (μπορείτε να τον παραλάβετε και από την
ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ) και τυχόν σχετικές εγκυκλίους του (δεν υπάρχουν αυτή τη
στιγμή), από όποιον οργανωτή και αν γίνουν οι επιμέρους αγώνες, ενώ
επιβλέπων εφαρμογής των παραπάνω θα είναι πάντα ο promoter του Κυπέλλου
Δημήτρης Αθανασουλόπουλος 0300. Οι τεχνικές λεπτομέρειες κατάταξης σε
κατηγορίες είναι αυτές που αναφέρονται στο γενικό κανονισμό.
Τα αποτελέσματα θα βγαίνουν με ενιαίο σύστημα σε όλους τους αγώνες, το
road book θα έχει την κλασσική μορφή που γνωρίσατε από πέρσι και
βασίζεται στο road book του Paris Dakar, με προδιαγραφές FIA/FIM, ενώ
αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος συμμετοχής είναι πραγματικά αυτό που
πρέπει χωρίς κερδοσκοπικούς στόχους.
Τι χρειάζεται για να λάβετε μέρος;
Αρχικά ένα αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα, πολύ κέφι και στρατηγική
συνδυασμού σβέλτης οδήγησης και καλής πλοήγησης για να βγάλετε τα
χιλιόμετρα και να γνωρίσετε υπέροχα σημεία της Πατρίδας μας – τα άλλα
θα έρθουν σιγά – σιγά. Το παιχνίδι τελειώνει στην ταβέρνα του
τερματισμού!
Πάρτε το καθημερινό σας όχημα (αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα) και … ελάτε να
παίξουμε!
Υπενθύμιση:
Ο διοικητικός έλεγχος και ο έλεγχος εξακρίβωσης, θα γίνουν σύμφωνα με
τον ειδικό κανονισμό , Σάββατο μεσημέρι 19/3/2005 στο 0300 15:00-18:00.
Η παρουσία σας είναι
υποχρεωτική!
Μην ξεχνάτε τέλος ότι όλα τα αυτοκίνητα, πρέπει κατ' ελάχιστο,
να έχουν ένα πυροσβεστήρα σκόνης 2 κιλών, σύμφωνα με τον γενικό
κανονισμό.
Συμμετοχές
μοτοσικλέτας σε pdf (~143kb)
Συμμετοχές αυτοκινήτου σε pdf (~140kb)
Οι συμμετοχές ανα κατηγορία:
Μοτοσικλέτες
Μ1: - 450 - 42
Μ2: Open - 29
Q: Quad - 3
Αυτοκίνητα
Α1: 4Χ4 - 37
Α2: 4Χ4 Raid - 12
A3: 4X4 Rally - 12
Συμμετοχές
Μοτοσικλέτας (18/3/2005 18:00)
# |
Αναβάτης |
Μoto |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
1 |
Ελένη ΑΓΕΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ |
ΚΤΜ EXC 125 |
Μ1: 450 |
|
2 |
Αλεξάνδρα ΜΑΡΚΑΤΗ |
Yamaha TT250 |
Μ1: 450 |
|
3 |
Γεώργιος ΑΝΔΡΟΥΛΗΣ |
Yamaha DT125 |
Μ1: 450 |
0300 |
4 |
Αλέξανδρος ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
BMW R 100GS |
Μ2: Open |
Αθλ. Ομιλος Δικυκλιστών Πάτρας |
5 |
Γιάννης ΔΟΥΝΑΚΗΣ |
BMW R1200GS |
Μ2: Open |
|
6 |
Σάββας ΜΥΛΩΝΑΣ |
Linhai 260 Rally |
Q: Quad |
Africa Team ΜΥΛΩΝΑΣ - Q.R.Team |
7 |
Θεόδωρος ΝΙΞΑΡΛΙΔΗΣ |
Suzuki TS 200 R |
Μ1: 450 |
|
8 |
Βαγγέλης ΧΑΡΟΚΟΠΟΣ |
Kawasaki KLX 300 |
Μ1: 450 |
|
9 |
Αριστοτέλης -ISABELLABROS- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ |
KTM EXE 300 |
Μ1: 450 |
|
10 |
Γιάννης ΤΣΟΤΡΑΣ |
KTM 250 EXC |
Μ1: 450 |
|
11 |
Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ |
Yamaha WR250F |
Μ1: 450 |
DBR-ATD -Κασίμης Team |
12 |
Παύλος ΚΑΣΙΜΗΣ |
ΚΤΜ ΕΧC 250 |
Μ1: 450 |
KASIMIS SERVICE 0-300 |
14 |
Βασίλης -BILLY- ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ |
KTM EXC 525 |
Μ2: Open |
|
15 |
Αλέξανδρος -RAPTOR- ΨΩΦΑΚΗΣ |
Yamaha Raptor 660 |
Q: Quad |
Off-Road.gr - Q.R.Team |
16 |
Ελευθέριος -cirica- ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ |
KTM Rally 620 |
Μ2: Open |
|
17 |
Αντώνης -SPULSE- ΣΟΥΛΙΟΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
HellinService 001-NZI Helmets |
18 |
Σπύρος -SUPERSPY- ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Off-Road.gr - Ελαστικά Ακρίβου - MAKAN |
19 |
Αλέξανδρος -EPITAL- ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ |
KTM LC4 - 400 |
Μ1: 450 |
ΜΟΤΟ Μυλωνίδης |
20 |
Νικόλαος -AC/DC- ΚΟΝΙΔΑΚΗΣ |
HONDA XR 250R |
Μ1: 450 |
|
21 |
Δημήτριος -HUSKY- ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ |
Husqvarna TC 570 |
Μ2: Open |
Rider Shop - Off-Road.gr |
22 |
Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ |
Kawasaki KFX 400 |
Q: Quad |
ART METRON - Περιοδικό ΜΟΤΟ |
23 |
Θεόδωρος ΖΗΣΗΣ |
Honda XR 250s |
Μ1: 450 |
Off-Road.gr |
24 |
Κίμωνας ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ |
KTM EXC 450 |
Μ1: 450 |
Χατζηγεωργίου Ελαστικά - 0300 |
25 |
Χαράλαμπος ΚΕΛΑΦΗΣ |
GAS GAS EC 250 |
Μ1: 450 |
|
26 |
Γιώργος ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ |
Husaberg FE550 |
Μ2: Open |
Extra Products - Tassoulis |
27 |
Γεώργιος ΜΠΟΜΠΟΣ |
Suzuki DRZ 400s |
Μ1: 450 |
|
28 |
Γιώργος ΛΙΟΣ |
Yamaha WRF425 |
Μ1: 450 |
|
29 |
Τάκης -TAGRE- ΓΚΡΕΤΣΗΣ |
Yamaha TTR250 |
Μ1: 450 |
|
30 |
Μιχάλης ΚΟΜΝΗΝΕΛΛΗΣ |
Yamaha XT 600 |
Μ2: Open |
|
31 |
Αριστοτέλης ΚΑΪΡΗΣ |
Kawasaki KDX 250 SR |
Μ1: 450 |
Ionia Parking |
32 |
Κυριάκος ΛΑΛΙΔΗΣ |
KTM EXE 400 |
Μ1: 450 |
Ionia Parking |
33 |
Ιωάννης -DROUKLAS- ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ |
Suzuki DR 650 |
Μ2: Open |
|
34 |
Αλέξανδρος 'ΜΙΟY' ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ |
KTM EXC 200 |
Μ1: 450 |
|
35 |
Χρήστος ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 660 Rally |
Μ2: Open |
|
36 |
Πέτρος ΜΠΛΙΕΡΗΣ |
KTM 250 |
Μ1: 450 |
SLOW-TEAM #1 |
37 |
Οδυσσέας ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ |
Yamaha WR 200 |
Μ1: 450 |
SLOW-TEAM #2 |
38 |
Κωνσταντίνος ΓΚΑΝΗΣ |
Yamaha TTR250 |
Μ1: 450 |
|
39 |
Νίκος ΚΑΪΠΑΝΟΣ |
Honda XR600 |
Μ2: Open |
|
40 |
Γεώργιος -METH- ΠΕΡΔΙΚΗΣ |
KTM EXC 400 |
Μ1: 450 |
Ergomoto |
41 |
Άρης -ARISPEED- ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ |
KTM EXC 400 |
Μ1: 450 |
Ergomoto |
42 |
Αλέξανδρος -KENNY- ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
|
43 |
Βασίλης ΝΙΚΟΛΑΟΥ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
|
44 |
Αντώνης -ΡΩΜΑΙΟΣ- ΑΝΕΣΤΟΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
|
45 |
Παναγιώτης ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
|
46 |
Θεόδωρος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ |
KTM EXC 250 |
Μ1: 450 |
|
47 |
Αθανάσιος ΜΕΛΙΣΣΙΑΝΟΣ |
Yamaha WR426f |
Μ1: 450 |
|
48 |
Γεώργιος ΜΠΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM 664 Adv |
Μ2: Open |
Ελληνική Αστυνομία |
49 |
Δημήτρης ΣΙΓΑΛΑΣ |
Kawasaki KDX 200 |
Μ1: 450 |
Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #1 |
50 |
Χάρης -VLAS- ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM EXC 400 |
Μ1: 450 |
Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #2 |
51 |
Αλέξανδρος -AXEL- ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗΣ |
KTM EXC 250 |
Μ1: 450 |
Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #4 |
52 |
Θόδωρος -SABA- ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ |
KTM EXC 400 |
Μ1: 450 |
Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #3 |
53 |
Αποστόλης ΤΣΙΜΟΥΡΗΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Φολέγανδρος Team #1 |
54 |
Θεόδωρος ΚΑΜΙΛΙΟΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Φολέγανδρος Team #2 |
55 |
Κωνσταντίνος -ΜΠΕΜΠΕΚΟΣ- ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
Φολέγανδρος Team #3 |
56 |
Μάριος ΜΑΡΟΠΟΥΛΟΣ |
Yamaha WR 250R |
Μ1: 450 |
|
57 |
Γιώργος ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ |
Yamaha WRF450 |
Μ1: 450 |
|
58 |
Χαράλαμπος ΚΑΜΒΙΩΤΗΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
|
59 |
Δημήτρης ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
|
60 |
Ελευθέριος ΜΕΤΑΞΑΣ |
KTM 640 Adv |
Μ2: Open |
GR Team |
61 |
Αναστάσιος ΒΕΡΟΥΚΗΣ |
Kawasaki KLR 650 |
Μ2: Open |
GR Team |
62 |
Κωνσταντίνος ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ |
Suzuki DRz 400SE |
Μ1: 450 |
www.praxispr.gr |
63 |
Πέτρος ΣΚΑΡΟΣ |
Suzuki DRz400s |
Μ1: 450 |
Everton Θερμαντικά - Περιστέρι |
64 |
Πέτρος -PFAIFER- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ |
Suzuki DRz400s |
Μ1: 450 |
|
65 |
Γιάννης ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM EXC 450 |
Μ1: 450 |
|
66 |
Χρήστος -ΓΑΡΔΕΛΗΣ- ΓΝΗΣΙΟΣ |
KTM LC4 640 |
Μ2: Open |
|
67 |
Γιώργος -ΣΙΦΟΥΝΑΣ- ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ |
Yamaha TT600 |
Μ2: Open |
|
68 |
Γιάννης ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ |
KTM SC |
Μ2: Open |
|
69 |
Ιωάννης ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
KTM ΕXC 400 |
Μ1: 450 |
|
70 |
Αθανάσιος ΚΟΥΛΤΟΥΚΗΣ |
KTM LC4 620 |
Μ2: Open |
|
71 |
Σωτήριος ΠΡΑΠΑΣ |
Honda XR |
Μ1: 450 |
|
72 |
Απόστολος ΠΟΛΙΤΗΣ |
KTM 450 |
Μ1: 450 |
|
73 |
Εμμανουήλ ΜΠΡΑΣ |
ΚΤΜ 200 |
Μ1: 450 |
|
74 |
Κωνσταντίνος ΣΚΟΡΔΑΣ |
KTM 450 |
Μ1: 450 |
|
Συμμετοχές
αυτοκινήτων (18/3/2005 18:00)
# |
Οδηγός |
Πλοηγός |
Όχημα |
Κατηγορία |
Ομάδα/Χορηγός |
4X4 Rally
|
101 |
Στέφανος ΑΤΤΑΡΤ |
Γιώργος ΜΙΧΑΛΗΣ |
Mitsubishi ΑΙΟΛΟΣ |
A3: 4X4 Rally |
|
102 |
Σπύρος ΔΟΥΚΕΡΗΣ |
Ελένη ΞΕΝΑΚΗ |
FM Land Rover |
A3: 4X4 Rally |
4Τροχοί - Fedima |
103 |
Γιάννης ΚΑΛΤΣΑΣ |
Φρατζέσκα ΛΑΣΔΑ |
FM Land Rover |
A3: 4X4 Rally |
Fedima |
104 |
Γιώργος ΣΙΔΕΡΗΣ |
Ιωάννης ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
Mitsubishi Pajero |
A3: 4X4 Rally |
|
105 |
Λεωνίδας ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ |
Γιώργος -ΤΑΖΜΑΝΙΑ- ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ |
Lada Niva |
A3: 4X4 Rally |
Κωνσταντόπουλος Service - Stratego Adv |
106 |
Κυριάκος ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗΣ |
Στέλιος ΣΙΒΙΣΙΔΗΣ |
Land Rover |
A3: 4X4 Rally |
|
107 |
Μάριος ΒΙΡΒΙΛΗΣ |
Κυριάκος ΞΑΝΘΑΚΟΣ |
Mitsubishi Pajero |
A3: 4X4 Rally |
|
108 |
Σπύρος ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ |
Γιώργος ΜΥΛΩΝΑΣ |
Daihatsu Feroza |
A3: 4X4 Rally |
|
109 |
Αρης ΜΑΓΙΑΦΗΣ |
Παναγιώτης ΠΑΝΤΙΣΚΟΣ |
Suzuki Vitara |
A3: 4X4 Rally |
|
110 |
Δημήτρης ΧΡΗΣΤΟΥ |
Μανώλης ΔΗΜΟΥ |
Suzuki G.V. |
A3: 4X4 Rally |
|
111 |
Ευάγγελος ΛΙΟΥΤΑΣ |
Αριστείδης ΣΙΑΦΗΣ |
Suzuki GV |
A3: 4X4 Rally |
|
112 |
Παναγιώτης ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ |
Χριστόδουλος ΜΙΤΟΥΡΝΟΥΣ |
Suzuki Vitara |
A3: 4X4 Rally |
|
Regularity
|
113 |
Κώστας ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ |
Βασίλης ΤΖΩΡΤΖΗΣ |
HONDA CR-V |
A1: 4X4 |
Αισιο |
114 |
Βασίλης ΒΑΡΣΑΚΗΣ |
Θανάσης ΣΑΧΙΝΗΣ |
Daihatsu Terios |
A1: 4X4 |
|
115 |
Βασίλης -ΒΑΣΙΛΙΑΣ- ΔΗΛΕΣ |
Σπύρος -ATLAS- ΜΑΤΙΑΤΟΣ |
Toyota RAV 4 |
A1: 4X4 |
|
116 |
Μάριος ΛΑΜΠΡΟΥ |
Τηλέμαχος ΛΑΜΠΡΟΥ |
Toyota RAV 4 |
A1: 4X4 |
|
117 |
Δημήτρης ΜΑΡΚΑΤΟΣ |
Κωνσταντίνος ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ |
Suzuki Samurai |
A1: 4X4 |
EYELAND |
118 |
Γεώργιος ΜΗΤΣΑΚΗΣ |
Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ |
Pajero PININ 2.0 |
A1: 4X4 |
|
119 |
Κωνσταντίνος ΜΕΛΛΙΣΟΥΡΓΟΣ |
Κωνσταντίνος ΜΑΤΕΖΟΣ |
Suzuki Jimny |
A1: 4X4 |
|
120 |
Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ |
|
Land Rover 110 |
A2: 4X4 Raid |
|
121 |
Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ |
Παντελής Ηλιακάκης |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
Ιχνηλάτης |
122 |
Νίκος ΠΕΡΙΔΗΣ |
Αντώνης ΦΡΑΓΚΙΑΣ |
Toyota Land Cruiser |
A1: 4X4 |
Σύρος Team |
123 |
Ηλίας ΚΕΦΑΛΑΣ |
Ναταλία ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
11 Aviation |
124 |
Πέτρος -TALIBAN- ΦΙΛΗΣ |
|
Lada Niva |
A1: 4X4 |
|
125 |
Δημήτρης -DISTA- ΣΤΑΘΑΚΟΣ |
Αγγέλα -4WD MAMA- ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
Suzuki Vitara 1.6 |
A1: 4X4 |
Stratego Team |
126 |
Θεόδωρος ΛΕΜΠΕΣΗΣ |
Στέφανος ΣΤΑΦΥΛΑΚΗΣ |
Suzuki Vitara GLS |
A1: 4X4 |
|
127 |
Γεώργιος ΧΡΗΣΤΑΚΕΑΣ |
Γεώργιος ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗΣ |
Mitsubishi Pajero |
A1: 4X4 |
Εκάλη Club |
128 |
Γεώργιος -LITLEDEVIL- ΠΑΪΔΑΣ |
Χρήστος -CHRISG- ΓΥΦΤΟΓΕΩΡΓΙΟΥ |
Mitsubishi Pajero V6 |
A2: 4X4 Raid |
Central Athens #1 |
129 |
Λεωνίδας ΔΟΥΡΙΔΑΣ |
Σταύρος ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
Central Athens #2 |
130 |
Σπύρος ΔΟΥΡΑΚΟΣ |
Μανώλης ΙΩΑΝΝΟΥ |
Mitsubishi Pajero |
A1: 4X4 |
|
131 |
Θεόδωρος -TEDOS- ΜΠΑΡΔΗΣ |
Θεόδωρος -FORESTER- ΛΑΣΚΑΡΗΣ |
Nissan Terrano II |
A2: 4X4 Raid |
Stratego Team |
132 |
Ιωάννης ΔΕΛΗΣ |
Ιωάννης ΣΦΥΡΑΚΗΣ |
Dodge Dakota |
A2: 4X4 Raid |
4X4 Magazine |
133 |
Γεώργιος -SHAKA- ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ |
Alex LOWES |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
4Χ4 Magazine |
134 |
Παναγιώτης ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ |
Κώστας ΚΟΛΥΒΑΣ |
Land Rover 90 |
A2: 4X4 Raid |
Εκάλη Club - 4χ4 Magazine |
135 |
Παναγιώτης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ |
Γρηγόρης ΘΕΟΔΩΣΙΑΔΗΣ |
Suzuki Jimny |
A1: 4X4 |
|
136 |
Γιώργος ΜΑΡΔΑΣ |
Νίκος ΜΑΡΔΑΣ |
Suzuki SJ410 |
A2: 4X4 Raid |
|
137 |
Κωνσταντίνος ΣΤΑΜΟΥ |
Δημήτρης ΔΑΦΝΗΣ |
Land Rover TD5 |
A1: 4X4 |
|
138 |
Ιωάννης ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ |
Κατερίνα ΒΑΡΔΑΚΑ |
Mitsubishi Pajero |
A2: 4X4 Raid |
Εκάλη Club |
139 |
Αθανάσιος ΛΙΑΝΟΣ |
Ηρακλής ΣΚΟΥΡΑΣ |
Range Rover |
A1: 4X4 |
Εκάλη Club |
140 |
Χριστόδουλος ΠΕΝΤΑΡΑΣ |
|
Land Rover Discovery |
A1: 4X4 |
4Χ4 SportClub Ναύπλιο - Mega Sport |
141 |
Κων/νος ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
Κατερίνα ΤΡΥΠΙΑ |
Land Rover Defenter |
A2: 4X4 Raid |
Τριανταφυλλίδης Rteam Ιχνηλάτης |
142 |
Κωνσταντίνος ΚΙΟΥΣΗΣ |
|
Suzuki Vitara |
A2: 4X4 Raid |
|
143 |
Γεώργιος ΘΑΝΕΛΑΣ |
Γεώργιος ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ |
Suzuki Vitara |
A2: 4X4 Raid |
|
144 |
Μιχάλης ΧΙΟΝΑΤΟΣ |
Γιάννης ΣΟΥΑΝΟΣ |
Nissan Terrano II |
A1: 4X4 |
|
145 |
Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ |
Αργυρώ ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ |
Mitsubishi Pajero |
A1: 4X4 |
|
146 |
Τόλης Μαλτούδης |
Hartwig KANDGIA |
Suzuki Samurai |
A1: 4X4 |
Θύελλα |
147 |
Ιωάννης ΚΑΡΑΠΑΖΒΑΝΤΗΣ |
Χρήστος ΚΥΤΙΝΟΣ |
Daihatsu Feroza |
A1: 4X4 |
|
148 |
Δημήτριος ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ |
Γεωργία ΓΕΩΡΓΑΛΑ |
Range Rover |
A1: 4X4 |
|
149 |
Πρόδρομος -ΛΟΡΕΝΤΖΟ- ΚΟΦΙΝΑΣ |
Γιώργος -ΚΟΥΚΟΥΚΟΥ- ΧΡΗΣΤΟΥ |
Nissan King Cab |
A1: 4X4 |
|
150 |
Μανώλης ΞΑΝΘΟΣ |
Ανδρέας ΞΑΝΘΟΣ |
Suzuki SS-410 |
A2: 4X4 Raid |
|
151 |
Πέτρος -BULLDOG- ΚΑΛΤΣΑΜΗΣ |
Γιώργος ΛΙΓΝΟΣ |
Jeep Wrangler |
A1: 4X4 |
|
152 |
Νικόλαος -ΠΟΠΑΪ- ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ |
Θεόδωρος -ΡΟΥΛΗΣ- ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ |
Daihatsu Feroza |
A1: 4X4 |
|
153 |
Ιωάννης ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ |
Ιορδάνης ΚΑΡΑΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΟΣ |
Suzuki GV |
A1: 4X4 |
|
154 |
Νικόλαος ΠΟΛΥΖΟΣ |
Φένια ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΥ |
Μitsuibishi Pinin |
A1: 4X4 |
Εκάλη Club |
155 |
Σπύρος -Trits- ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ |
Σωτήρης ΚΑΠΙΡΗΣ |
Lada Niva 1700 |
A1: 4X4 |
|
156 |
Χρήστος ΑΚΡΙΒΟΥΛΗΣ |
Αχιλλέας ΒΑΡΔΑΚΟΥΛΗΣ |
LR Discovery Mpi |
A1: 4X4 |
QUINTA 1 |
157 |
Λάζαρος ΜΑΡΑΒΑΣ |
Αλέξανδρος ΣΟΛΤΑΣ |
LR Discovery Mpi |
A1: 4X4 |
QUINTA 2 |
158 |
Αδάμ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ |
Αλέξανδρος ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ |
Mitsubishi L200 |
A1: 4X4 |
|
159 |
Χρήστος ΚΕΦΑΛΑΣ |
Βασίλιος ΜΠΑΛΤΣΙΩΤΗΣ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
|
160 |
Γιώργος ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ |
Γεράσιμος ΠΕΤΡΑΤΟΣ |
Jeep Cherokee |
A1: 4X4 |
Finewines.gr |
161 |
Νικόλαος 'ΣΕΔΔΔ' ΦΟΥΣΕΚΑΣ |
|
Suzuki Vitara |
A1: 4X4 |
|
162 |
Στράτης ΜΑΡΝΕΛΑΚΗΣ |
Γιάννης ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ |
Suzuki Vitara |
A1: 4X4 |
|
163 |
Θεόδωρος ΣΟΥΚΟΒΕΛΟΣ |
Ζωή ΚΑΜΑΡΙΩΤΙΔΟΥ |
Suzuki Jimny |
A1: 4X4 |
Σ.Τ.Ε.Β.Ε. |
More articles
|
|
| |
|