Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Κύπελλο Trail Ride-Raid 2005: 1ος αγώνας Εύβοια 20/3/2005

Με ένα παιχνίδι στην Εύβοια θα ξεκινήσει το Κύπελλο Trail Ride – Raid 2005.
Για πρώτη φορά θα γίνει λαμβάνουν μέρος και αγωνιστικά 4Χ4, μαζί με τις μοτοσικλέτες και τα απλά τετρακίνητα. Α... μην ξεχνάμε και τα φορτηγά!

Η Λέσχη Εκάλη 4Χ4, θα είναι ο οργανωτής, σε μια διαδρομή δια χειρός Αλέκου Αποστολίδη, με την μεταφορά τεχνογνωσίας Trail Ride από το Off-Road.gr και την ενορχήστρωση του 0300. Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο;
Όλοι οι κορυφαίοι της εκτός δρόμου περιπέτειας θα είναι εκεί!
18/3/2005 18:00 : Ανανέωση συμμετοχών - 135, Σειρά εκκίνησης κ.α.

Υπενθύμιση:
Ο διοικητικός έλεγχος και ο έλεγχος εξακρίβωσης, θα γίνουν σύμφωνα με τον  ειδικό κανονισμό ,  Σάββατο
μεσημέρι 19/3/2005 στο 0300 15:00-18:00.
Η παρουσία σας είναι υποχρεωτική!













Λίγη ιστορία:
Ύστερα από την επιτυχημένη συνεργασία 0-300 & off-road.gr στο Αττικό Trail Ride 2005, το 0-300 με έγκριση της ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ, προχώρησε σε προκήρυξη ΚΥΠΕΛΛΟΥ Trail Ride – Rally Raid 2005, στα πρότυπα των Cross-Country Rally, για μοτοσικλέτες και τετρακίνητα.

Το κύπελλο θα αποτελείται από 5-6 αγώνες από 160-600 χιλιόμετρα, που προγραμματίζονται να γίνουν σε όλη την Ελλάδα και θα βασίζεται στο νέο κανονισμό Trail Ride – Raid 2005!

Ένας χρόνος πέρασε από την οργάνωση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αγώνα αντοχής με συμμετοχές μοτοσικλέτας και αυτοκινήτου, από το Off-Road.gr
Ένας χρόνος που αφιερώθηκε, σε συγγραφή κανονισμών με γνώση για το αντικείμενο, σε σκληρή δουλεία και στην οργάνωση εκδηλώσεων, με πρωτοφανή επίπεδο για το χώρο της μοτοσικλέτας και του τετρακίνητου.
Η τρέλα, η γνώση και η αγάπη για τους αγώνες αντοχής, βρήκε ανταπόκριση σε ένα ολοένα και αυξανόμενο κοινό, από αναβάτες και οδηγούς – συνοδηγούς, που γνώρισαν την ομορφιά των αγώνων αντοχής και «κόλλησαν» το μικρόβιο – γιατρειά δεν υπάρχει!

Το 2005, ξεκίνησε με μια μεγάλη συνεργασία:
Το 0-300 εδώ και χρόνια, οργάνωνε με επιτυχία 4-7 trail ride κάθε χρόνο, στο γνωστό αγαπητό κλίμα της παρέας.
Το Off-Road.gr, με υψηλές προδιαγραφές, έθεσε νέα επίπεδα στους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα.
Η συνδυασμένη δύναμη και των δύο, παρουσίασε τα Trail Ride – Raid σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, χωρίς στόχους κερδοσκοπίας με την άρτια – κατά γενική ομολογία – διοργάνωση του Αττικού Trail Ride 2005 – 228 συμμετοχές μοτοσικλέτας και τετρακίνητων!

Τι είναι τα Trail Ride – Raid;

Ο αγώνας αντοχής «Trail ride - Raid» είναι αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ/ΕΘΕΑ.
Έχει μήκος ανά ημέρα από 120χλμ μέχρι και 500χλμ και συνολικό μήκος έως 1.200 χλμ. Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνά τις 3 ημέρες.
Το μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό διαδρομής που διεξάγεται σε άσφαλτο, είναι 25% των συνολικών χιλιομέτρων της διαδρομής.
Το υπόλοιπο ποσοστό πρέπει να διεξάγεται σε χωματόδρομους κακής βατότητας ή εντελώς εκτός δρόμου.
Ο αγώνας τύπου «Trail ride – raid» δεν είναι αγώνας Enduro ή Trial και ούτε μπορεί να τους αντικαταστήσει.
Είναι αγώνας αντοχής και προσανατολισμού στα πρότυπα των Cross-Country Rally και συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά μοτοσικλέτες και τετρακίνητα.

Οι συμμετέχοντες παραλαμβάνουν ένα βιβλίο διαδρομής – Δρομοβιβλίο – που περιέχει αναλυτικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν και... το παιχνίδι ξεκινά.
Τα Trail Ride – Raid, προσπαθούν να βάλουν στο «κλίμα» των μεγάλων αγώνων αντοχής (Paris-Dakar), τους συμμετέχοντες.

Οι κανονισμοί, οι δυσκολίες και η διάρκεια του παιχνιδιού, φυσικά, είναι προσαρμοσμένα στα Ελληνικά γεωφυσικό-οικονομοτεχνικά δεδομένα και στόχο έχουν την ευχαρίστηση των πληρωμάτων και την οικονομική συμμετοχή.

Στα ... δικά μας: Trail Ride – Rally Raid Εύβοια 2005
Ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου, όπως είπαμε και παραπάνω, θα πραγματοποιηθεί στην Εύβοια, από την Λέσχη 4Χ4 Εκάλης και θα προσμετρά εκτός απο το κύπελλο Trail Ride - Raid και στο κύπελλο Rally 4X4.

Ο πολύ έμπειρος Αλέκος Αποστολίδης, σχεδιάζει τη διαδρομή, η οποία αναμένεται να είναι σχετικά βατή και να έχει ένα κύκλο περίπου 160-190 χιλιόμετρα.
Η ψηφιοποίηση θα γίνει από το 0300 και η τελική μορφή του road book θα είναι το γνωστό σας, από τους προηγούμενους αγώνες, προδιαγραφών FIA Cross-Country Rally.

Η εκκίνηση και ο τερματισμός προγραμματίζονται για το χωρίο Βασιλικό Χαλκίδας, (περίπου 80 χιλιόμετρα από την Αθήνα) ενώ ο κεντρικός τεχνικός έλεγχος σχεδιάζεται να γίνει στην Αθήνα το Σάββατο πριν τον αγώνα.

Οι συμμετοχές ανοίγουν Τρίτη 1 Μαρτίου και κλείνουν Τετάρτη 16 Μαρτίου.
Προλάβετε - υπάρχει όριο συμμετοχών!

Η εκκίνηση θα γίνει νωρίς το πρωί (07:30) με τα αυτοκίνητα 4Χ4 Rally, τα οποία θα κάνουν τέσσερις κλειστές ειδικές (περίπου 100χλμ).
Θα ακολουθήσουν οι μοτοσικλέτες περίπου στις 08:45 και μετά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και φορτηγά.
Φορτηγά; Έχει και φορτηγά;;;;
Ναι... για να ετοιμάζεστε παρακαλώ!

Διαδρομή  - Ανεφοδιασμός
Η διαδρομή, σύμφωνα με το σχεδιαστή, μέχρι τώρα έχει αρκετά ποτάμια, ανηφοροκατηφόρες και σαν σύνολο αναμένεται μέτριας δυσκολίας (πιο εύκολη συνολικά από τον τελευταίο αγώνα Trail Ride, ΑΤΤΙΚΟ 2005).
Συνολικά η διαδρομή είναι 185 χιλιόμετρα, με 40 περίπου απο αυτά, ασφάλτινα.

Ο ανεφοδιασμός
για τις μοτοσικλέτες θα γίνει σε βενζινάδικα στα 44 και στα 130 χιλιόμετρα. (Μέγιστη απόσταση 85 χιλιόμετρα).


Για τη σχεδίαση χρησιμοποιήθηκε Terratrip, ρυθμισμένο στα χιλιόμετρα του Αττικού Trail Ride 2005 (έξω απο το 0300).



Οι κατηγορίες, σύμφωνα με το γενικό κανονισμό είναι:

Μοτοσικλέτα
Μ1: Έως 450 - συμμετοχή 40Ε
Μ2: Open - συμμετοχή 40Ε
Q: Quad - συμμετοχή 40Ε

Αυτοκινήτο
Α1: 4Χ4 - συμμετοχή 80Ε
Α2: 4Χ4 Raid - συμμετοχή 80Ε
Α3: 4Χ4 Rally - συμμετοχή 250Ε
F: Φορτηγά - συμμετοχή 120Ε

Με μια ματιά!

Εκκίνηση:
Κυριακή 20 Μαρτίου, 07:30 το πρωί από το Βασιλικό Χαλκίδας
Τερματισμός: Περίπου 14:00 στον ίδιο χώρο.

Λήξη συμμετοχών:
16/3/2005

Πληροφορίες:
Λέσχη Εκάλης 4Χ4, Α. Αποστολίδης 210 8132569

Κόστος συμμετοχής:
Ανάλογα με την κατηγορία

Ακόμα περισσότερα σύντομα!



Downloads

Προκήρυξη Trail Ride - Raid Cup 2005

Γενικός κανονισμός

Ειδικός Κανονισμός

Δήλωση συμμετοχής μοτοσικλέτας

Δήλωση συμμετοχής αυτοκινήτων & φορτηγών

Διαβάστε και ρωτήστε πληροφορίες στο forum του trail ride

Διαδικασία δήλωσης συμμετοχής στο Trail Ride
Παρακαλούμε κατεβάστε (με δεξί κλικ και Save Target As...) τη δήλωση συμμετοχής της κατηγορίας σας.
Καταθέστε το ποσό που αντιστοιχεί στην κατηγορία σας στο λογαριασμό EuroBank 0026 0032 8501 0043 8920 (Δημητριάδης - Αποστολίδης ΕΚΑΛΗ CLUB) και ζητήστε να αναγραφεί το όνομα σας στο καταθετήριο στις παρατηρήσεις.

Συμπληρώστε τη δήλωση συμμετοχής, τυπώστε τη, υπογράψτε τη και στείλτε τη με fax στο 210 8132722, ΜΑΖΙ με την απόδειξη κατάθεσης του παραβόλου συμμετοχής Περισσότερες πληροφορίες στο 210 8132569 Αλέκος Αποστολίδης


 11/3/2005 - Μήνυμα απο την οργάνωση

Αν κάποιοι θέλουν να είναι σε θέση εκκίνησης μαζί με άλλους (παρέα), κάντε ΜΙΑ λίστα και στείλτε τη στο aapo4751@otenet.gr μέχρι το βράδυ της Τετάρτης 16 Μαρτίου.

13/3/2005: Διευκρινήσεις Κυπέλλου Trail Ride Raid 2005.
Ακολουθούν διευκρινήσεις που θα βοηθήσουν ώστε να ξεκαθαρίσει στους νέους συμμετέχοντες η φιλοσοφία του Κύπελλου Trail Ride –Raid 2005.

Το κύπελλο Trail ride – raid 2005, είναι ξεχωριστό από άλλους θεσμούς και στόχος του να προάγει τα Cross Country Rally στην Ελλάδα.

Έχει κανονισμούς οι οποίοι προέρχονται κατευθείαν από τους κανονισμούς της FIA/FIM και την εμπειρία που αποκομίσθηκε από τους αγώνες Trail Ride Raid του 2004, που έγιναν για πρώτη φορά στην Ελλάδα με συνδυασμό μοτοσικλετών και αυτοκίνητων, από το Off-Road.gr, τη Μοτολέσχη Ξυλοκάστρου, τη ΑΛΦΑ Λιβαδειάς, τον ΟΦΑ Δράμας, τη Λέσχη μοτοσικλέτας Καλαμάτας και το 0300.

Για το 2005, πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα τρέχουν αγωνιστικά τετρακίνητα, μαζί με τις μοτοσικλέτες και τα απλά καθημερινά τετρακίνητα, πάντα κοντά στα πρότυπα των Cross Country Rally, ένας στόχος που φέρνει ακόμα τον πήχη πιο ψηλά σε σχέση με πέρσι.

Οι μοτοσικλέτες, πλέον, βασίζονται στις κατηγορίες της FIM, με πολύ μικρή διαφοροποίηση και είναι βασικά έως 450 και open.
Οι επιμέρους Marathon, production & superproduction θα εξετασθεί αν μπορούν να εφαρμοσθούν στην Ελλάδα από το 2006.

Στα αυτοκίνητα, από την πρώτη στιγμή στόχος ήταν, να μπορούν να λάβουν μέρος απλά καθημερινά τετρακίνητα, με σβέλτο ρυθμό, πάντα όμως υπό καθεστώς regularity μια και αυτά δεν έχουν προδιαγραφές ασφαλείας.
Αυτό έγινε ήδη από το 2004 και ακόμα καλύτερα οι φετινές αλλαγές που ανακοινώθηκαν από τη FIA κάνουν πιο συγκεκριμένη τη συμβίωση αυτή.

Τα πραγματικά αγωνιστικά τετρακίνητα είναι ακόμα, πολύ λίγα στην Ελλάδα και δεν θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν ακόμα οι κατηγορίες Τ1 (Εξελιγμένα) και Τ2 (Ομολογκαρισμένα), αρχικά μια και η πλειονότητα αυτών προέρχονται από παλαιότερες καταργημένες κατηγορίες των (Τ8 κ.α.).
Στα Trail ride – Raid για το 2005 θα υπάρχει μόνο μια κατηγορία τα 4Χ4 Rally με ελάχιστες προδιαγραφές τις προδιαγραφές ασφαλείας του J.

Οι κατηγορίες για τα απλά τετρακίνητα είναι πλέον δύο οι 4Χ4 και 4Χ4 Raid. Ουσιαστικά οι αλλαγές σε σχέση με τον περσινό επίσημο κανονισμό Trail Ride –Raid είναι η κατάργηση της ξεχωριστή κατηγορίας SUV (ενσωματώνονται ανάλογα του επιπέδου βελτιώσεων τους στα 4Χ4 ή 4Χ4 Raid), η απαλοιφή του περιορισμού 5% στα ελαστικά για τα 4Χ4 και κάποιες άλλες διευκρινήσεις.

Ουσιαστική αλλαγή είναι ο τρόπος υπολογισμού στην κατηγορία Regularity.

Πέρσι δοκιμαστικά υπήρχε ο παρακάτω τρόπος υπολογισμού:
Πραγματικός χρόνος ειδικής regularity + ποινές regularity (δευτερόλεπτο διαφοράς από τον ιδανικό χρόνο Χ (1 για καθυστέρηση ή 10 για προπορεία) + ποινές απλών (αν υπήρχαν) + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) = σύνολο χρόνου.

Φέτος για το κύπελλο Trail Ride Raid 2005, αυτός είναι:
Ειδικά για την κατηγορία 4Χ4 Rally:
Άθροισμα χρόνων ειδικών (επιλεγμένων) διαδρομών (εάν υπάρχουν) + ποινές regularity (εάν υπάρχουν) + ποινές απλών (εάν υπάρχουν απλές) + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ)= Σύνολο χρόνου

Για τις άλλες κατηγορίες – πλην της 4Χ4 Rally:
Ποινές regularity + ποινές απλών ( εάν υπάρχουν απλές) + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ)= σύνολο χρόνου

Σε κάθε περίπτωση το μικρότερο άθροισμα χρόνου + ποινών κερδίζει.

Η ποινές regularity είναι τα δευτερόλεπτα διαφοράς από τον χρόνο απόσταση/ΜΩΤ: 1 για προπορεία ή 1 για καθυστέρηση και είναι αυτούσιες αυτές των κανονισμών regularity της FIA.

Οι ποινές απλών είναι:
1 λεπτό για κάθε λεπτό ή μερός αυτού καθυστέρησης
2 λεπτά για κάθε λεπτό ή μέρος αυτού προπορείας
Οι παραπάνω ποινές απλών είναι ίδιες με τον νέο κανονισμό για τα Cross Country Rally της FIA.


H εφαρμογή των παραπάνω για τον 1ο αγώνα του Κυπέλλου, το Trail Ride – Baja Raid Εύβοιας 2005 είναι:
Για την κατηγορία 4Χ4 Rally:
Άθροισμα χρόνων ειδικών (επιλεγμένων) διαδρομών (τέσσερις ειδικές) + ποινές απλών + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) = Σύνολο χρόνου.

Για τις άλλες κατηγορίες – πλην της 4Χ4 Rally:
Ποινές της μίας ειδικής regularity + άλλες ποινές (παραβάσεις κλπ) = Σύνολο χρόνου

Οι αγώνες του κυπέλλου Trail Ride – Raid 2005, θα γίνουν με τον γενικό κανονισμό που υπάρχει παραπάνω (μπορείτε να τον παραλάβετε και από την ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ) και τυχόν σχετικές εγκυκλίους του (δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή), από όποιον οργανωτή και αν γίνουν οι επιμέρους αγώνες, ενώ επιβλέπων εφαρμογής των παραπάνω θα είναι πάντα ο promoter του Κυπέλλου Δημήτρης Αθανασουλόπουλος 0300. Οι τεχνικές λεπτομέρειες κατάταξης σε κατηγορίες είναι αυτές που αναφέρονται στο γενικό κανονισμό.

Τα αποτελέσματα θα βγαίνουν με ενιαίο σύστημα σε όλους τους αγώνες, το road book θα έχει την κλασσική μορφή που γνωρίσατε από πέρσι και βασίζεται στο road book του Paris Dakar, με προδιαγραφές FIA/FIM, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος συμμετοχής είναι πραγματικά αυτό που πρέπει χωρίς κερδοσκοπικούς στόχους.

Τι χρειάζεται για να λάβετε μέρος;
Αρχικά ένα αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα, πολύ κέφι και στρατηγική συνδυασμού σβέλτης οδήγησης και καλής πλοήγησης για να βγάλετε τα χιλιόμετρα και να γνωρίσετε υπέροχα σημεία της Πατρίδας μας – τα άλλα θα έρθουν σιγά – σιγά. Το παιχνίδι τελειώνει στην ταβέρνα του τερματισμού!

Πάρτε το καθημερινό σας όχημα (αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα) και … ελάτε να παίξουμε!


Υπενθύμιση:
Ο διοικητικός έλεγχος και ο έλεγχος εξακρίβωσης, θα γίνουν σύμφωνα με τον  ειδικό κανονισμό ,  Σάββατο
μεσημέρι 19/3/2005 στο 0300 15:00-18:00.
Η παρουσία σας είναι υποχρεωτική!

Μην ξεχνάτε τέλος ότι όλα τα αυτοκίνητα, πρέπει κατ' ελάχιστο, να έχουν ένα πυροσβεστήρα σκόνης 2 κιλών, σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό.

Συμμετοχές μοτοσικλέτας σε pdf (~143kb)
Συμμετοχές αυτοκινήτου σε pdf (~140kb)

Οι συμμετοχές ανα κατηγορία:

Μοτοσικλέτες
Μ1: - 450 - 42
Μ2: Open - 29
Q: Quad - 3

Αυτοκίνητα
Α1: 4Χ4 - 37
Α2: 4Χ4 Raid - 12
A3: 4X4 Rally - 12



Συμμετοχές Μοτοσικλέτας (18/3/2005 18:00)
# Αναβάτης Μoto Κατηγορία Ομάδα/Χορηγός
1 Ελένη ΑΓΕΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΤΜ EXC 125 Μ1: 450
2 Αλεξάνδρα ΜΑΡΚΑΤΗ Yamaha TT250 Μ1: 450
3 Γεώργιος ΑΝΔΡΟΥΛΗΣ Yamaha DT125 Μ1: 450 0300
4 Αλέξανδρος ΝΙΚΟΛΑΟΥ BMW R 100GS Μ2: Open Αθλ. Ομιλος Δικυκλιστών Πάτρας
5 Γιάννης ΔΟΥΝΑΚΗΣ BMW R1200GS Μ2: Open
6 Σάββας ΜΥΛΩΝΑΣ Linhai 260 Rally Q: Quad Africa Team ΜΥΛΩΝΑΣ - Q.R.Team
7 Θεόδωρος ΝΙΞΑΡΛΙΔΗΣ Suzuki TS 200 R Μ1: 450
8 Βαγγέλης ΧΑΡΟΚΟΠΟΣ Kawasaki KLX 300 Μ1: 450
9 Αριστοτέλης -ISABELLABROS- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ KTM EXE 300 Μ1: 450
10 Γιάννης ΤΣΟΤΡΑΣ KTM 250 EXC Μ1: 450
11 Χάρης ΚΑΜΑΡΟΥΛΙΑΣ Yamaha WR250F Μ1: 450 DBR-ATD -Κασίμης Team
12 Παύλος ΚΑΣΙΜΗΣ ΚΤΜ ΕΧC 250 Μ1: 450 KASIMIS SERVICE 0-300
14 Βασίλης -BILLY- ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ KTM EXC 525 Μ2: Open
15 Αλέξανδρος -RAPTOR- ΨΩΦΑΚΗΣ Yamaha Raptor 660 Q: Quad Off-Road.gr - Q.R.Team
16 Ελευθέριος -cirica- ΜΑΡΟΥΛΑΚΗΣ KTM Rally 620 Μ2: Open
17 Αντώνης -SPULSE- ΣΟΥΛΙΟΣ KTM 640 Adv Μ2: Open HellinService 001-NZI Helmets
18 Σπύρος -SUPERSPY- ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ KTM 640 Adv Μ2: Open Off-Road.gr - Ελαστικά Ακρίβου - MAKAN
19 Αλέξανδρος -EPITAL- ΕΠΙΤΡΟΠΑΚΗΣ KTM LC4 - 400 Μ1: 450 ΜΟΤΟ Μυλωνίδης
20 Νικόλαος -AC/DC- ΚΟΝΙΔΑΚΗΣ HONDA XR 250R Μ1: 450
21 Δημήτριος -HUSKY- ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Husqvarna TC 570 Μ2: Open Rider Shop - Off-Road.gr
22 Σταύρος ΚΑΝΕΛΛΕΑΣ Kawasaki KFX 400 Q: Quad ART METRON - Περιοδικό ΜΟΤΟ
23 Θεόδωρος ΖΗΣΗΣ Honda XR 250s Μ1: 450 Off-Road.gr
24 Κίμωνας ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ KTM EXC 450 Μ1: 450 Χατζηγεωργίου Ελαστικά - 0300
25 Χαράλαμπος ΚΕΛΑΦΗΣ GAS GAS EC 250 Μ1: 450
26 Γιώργος ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ Husaberg FE550 Μ2: Open Extra Products - Tassoulis
27 Γεώργιος ΜΠΟΜΠΟΣ Suzuki DRZ 400s Μ1: 450
28 Γιώργος ΛΙΟΣ Yamaha WRF425 Μ1: 450
29 Τάκης -TAGRE- ΓΚΡΕΤΣΗΣ Yamaha TTR250 Μ1: 450
30 Μιχάλης ΚΟΜΝΗΝΕΛΛΗΣ Yamaha XT 600 Μ2: Open
31 Αριστοτέλης ΚΑΪΡΗΣ Kawasaki KDX 250 SR Μ1: 450 Ionia Parking
32 Κυριάκος ΛΑΛΙΔΗΣ KTM EXE 400 Μ1: 450 Ionia Parking
33 Ιωάννης -DROUKLAS- ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Suzuki DR 650 Μ2: Open
34 Αλέξανδρος 'ΜΙΟY' ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ KTM EXC 200 Μ1: 450
35 Χρήστος ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ KTM 660 Rally Μ2: Open
36 Πέτρος ΜΠΛΙΕΡΗΣ KTM 250 Μ1: 450 SLOW-TEAM #1
37 Οδυσσέας ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Yamaha WR 200 Μ1: 450 SLOW-TEAM #2
38 Κωνσταντίνος ΓΚΑΝΗΣ Yamaha TTR250 Μ1: 450
39 Νίκος ΚΑΪΠΑΝΟΣ Honda XR600 Μ2: Open
40 Γεώργιος -METH- ΠΕΡΔΙΚΗΣ KTM EXC 400 Μ1: 450 Ergomoto
41 Άρης -ARISPEED- ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ KTM EXC 400 Μ1: 450 Ergomoto
42 Αλέξανδρος -KENNY- ΠΕΤΡΟΥΤΣΟΣ KTM 640 Adv Μ2: Open
43 Βασίλης ΝΙΚΟΛΑΟΥ KTM 640 Adv Μ2: Open
44 Αντώνης -ΡΩΜΑΙΟΣ- ΑΝΕΣΤΟΣ KTM LC4 640 Μ2: Open
45 Παναγιώτης ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ KTM LC4 640 Μ2: Open
46 Θεόδωρος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ KTM EXC 250 Μ1: 450
47 Αθανάσιος ΜΕΛΙΣΣΙΑΝΟΣ Yamaha WR426f Μ1: 450
48 Γεώργιος ΜΠΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ KTM 664 Adv Μ2: Open Ελληνική Αστυνομία
49 Δημήτρης ΣΙΓΑΛΑΣ Kawasaki KDX 200 Μ1: 450 Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #1
50 Χάρης -VLAS- ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ KTM EXC 400 Μ1: 450 Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #2
51 Αλέξανδρος -AXEL- ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗΣ KTM EXC 250 Μ1: 450 Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #4
52 Θόδωρος -SABA- ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ KTM EXC 400 Μ1: 450 Οσο πίνεις τόσο στρώνεις #3
53 Αποστόλης ΤΣΙΜΟΥΡΗΣ KTM 640 Adv Μ2: Open Φολέγανδρος Team #1
54 Θεόδωρος ΚΑΜΙΛΙΟΣ KTM 640 Adv Μ2: Open Φολέγανδρος Team #2
55 Κωνσταντίνος -ΜΠΕΜΠΕΚΟΣ- ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗΣ KTM 640 Adv Μ2: Open Φολέγανδρος Team #3
56 Μάριος ΜΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Yamaha WR 250R Μ1: 450
57 Γιώργος ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ Yamaha WRF450 Μ1: 450
58 Χαράλαμπος ΚΑΜΒΙΩΤΗΣ KTM LC4 640 Μ2: Open
59 Δημήτρης ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ KTM LC4 640 Μ2: Open
60 Ελευθέριος ΜΕΤΑΞΑΣ KTM 640 Adv Μ2: Open GR Team
61 Αναστάσιος ΒΕΡΟΥΚΗΣ Kawasaki KLR 650 Μ2: Open GR Team
62 Κωνσταντίνος ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ Suzuki DRz 400SE Μ1: 450 www.praxispr.gr
63 Πέτρος ΣΚΑΡΟΣ Suzuki DRz400s Μ1: 450 Everton Θερμαντικά - Περιστέρι
64 Πέτρος -PFAIFER- ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Suzuki DRz400s Μ1: 450
65 Γιάννης ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ KTM EXC 450 Μ1: 450
66 Χρήστος -ΓΑΡΔΕΛΗΣ- ΓΝΗΣΙΟΣ KTM LC4 640 Μ2: Open
67 Γιώργος -ΣΙΦΟΥΝΑΣ- ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ Yamaha TT600 Μ2: Open
68 Γιάννης ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ KTM SC Μ2: Open
69 Ιωάννης ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ KTM ΕXC 400 Μ1: 450
70 Αθανάσιος ΚΟΥΛΤΟΥΚΗΣ KTM LC4 620 Μ2: Open
71 Σωτήριος ΠΡΑΠΑΣ Honda XR Μ1: 450
72 Απόστολος ΠΟΛΙΤΗΣ KTM 450 Μ1: 450
73 Εμμανουήλ ΜΠΡΑΣ ΚΤΜ 200 Μ1: 450
74 Κωνσταντίνος ΣΚΟΡΔΑΣ KTM 450 Μ1: 450



Συμμετοχές αυτοκινήτων (18/3/2005 18:00)
# Οδηγός Πλοηγός Όχημα Κατηγορία Ομάδα/Χορηγός

4X4 Rally
101 Στέφανος ΑΤΤΑΡΤ Γιώργος ΜΙΧΑΛΗΣ Mitsubishi ΑΙΟΛΟΣ A3: 4X4 Rally
102 Σπύρος ΔΟΥΚΕΡΗΣ Ελένη ΞΕΝΑΚΗ FM Land Rover A3: 4X4 Rally 4Τροχοί - Fedima
103 Γιάννης ΚΑΛΤΣΑΣ Φρατζέσκα ΛΑΣΔΑ FM Land Rover A3: 4X4 Rally Fedima
104 Γιώργος ΣΙΔΕΡΗΣ Ιωάννης ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Mitsubishi Pajero A3: 4X4 Rally
105 Λεωνίδας ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος -ΤΑΖΜΑΝΙΑ- ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ Lada Niva A3: 4X4 Rally Κωνσταντόπουλος Service - Stratego Adv
106 Κυριάκος ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Στέλιος ΣΙΒΙΣΙΔΗΣ Land Rover A3: 4X4 Rally
107 Μάριος ΒΙΡΒΙΛΗΣ Κυριάκος ΞΑΝΘΑΚΟΣ Mitsubishi Pajero A3: 4X4 Rally
108 Σπύρος ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ Γιώργος ΜΥΛΩΝΑΣ Daihatsu Feroza A3: 4X4 Rally
109 Αρης ΜΑΓΙΑΦΗΣ Παναγιώτης ΠΑΝΤΙΣΚΟΣ Suzuki Vitara A3: 4X4 Rally
110 Δημήτρης ΧΡΗΣΤΟΥ Μανώλης ΔΗΜΟΥ Suzuki G.V. A3: 4X4 Rally
111 Ευάγγελος ΛΙΟΥΤΑΣ Αριστείδης ΣΙΑΦΗΣ Suzuki GV A3: 4X4 Rally
112 Παναγιώτης ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ Χριστόδουλος ΜΙΤΟΥΡΝΟΥΣ Suzuki Vitara A3: 4X4 Rally

Regularity

113 Κώστας ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ Βασίλης ΤΖΩΡΤΖΗΣ HONDA CR-V A1: 4X4 Αισιο
114 Βασίλης ΒΑΡΣΑΚΗΣ Θανάσης ΣΑΧΙΝΗΣ Daihatsu Terios A1: 4X4
115 Βασίλης -ΒΑΣΙΛΙΑΣ- ΔΗΛΕΣ Σπύρος -ATLAS- ΜΑΤΙΑΤΟΣ Toyota RAV 4 A1: 4X4
116 Μάριος ΛΑΜΠΡΟΥ Τηλέμαχος ΛΑΜΠΡΟΥ Toyota RAV 4 A1: 4X4
117 Δημήτρης ΜΑΡΚΑΤΟΣ Κωνσταντίνος ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Suzuki Samurai A1: 4X4 EYELAND
118 Γεώργιος ΜΗΤΣΑΚΗΣ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΥ Pajero PININ 2.0 A1: 4X4
119 Κωνσταντίνος ΜΕΛΛΙΣΟΥΡΓΟΣ Κωνσταντίνος ΜΑΤΕΖΟΣ Suzuki Jimny A1: 4X4
120 Γιώργος ΚΟΥΤΑΣ
Land Rover 110 A2: 4X4 Raid
121 Αντώνης ΚΥΛΙΤΗΣ Παντελής Ηλιακάκης Jeep Cherokee A1: 4X4 Ιχνηλάτης
122 Νίκος ΠΕΡΙΔΗΣ Αντώνης ΦΡΑΓΚΙΑΣ Toyota Land Cruiser A1: 4X4 Σύρος Team
123 Ηλίας ΚΕΦΑΛΑΣ Ναταλία ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ Jeep Cherokee A1: 4X4 11 Aviation
124 Πέτρος -TALIBAN- ΦΙΛΗΣ
Lada Niva A1: 4X4
125 Δημήτρης -DISTA- ΣΤΑΘΑΚΟΣ Αγγέλα -4WD MAMA- ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Suzuki Vitara 1.6 A1: 4X4 Stratego Team
126 Θεόδωρος ΛΕΜΠΕΣΗΣ Στέφανος ΣΤΑΦΥΛΑΚΗΣ Suzuki Vitara GLS A1: 4X4
127 Γεώργιος ΧΡΗΣΤΑΚΕΑΣ Γεώργιος ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗΣ Mitsubishi Pajero A1: 4X4 Εκάλη Club
128 Γεώργιος -LITLEDEVIL- ΠΑΪΔΑΣ Χρήστος -CHRISG- ΓΥΦΤΟΓΕΩΡΓΙΟΥ Mitsubishi Pajero V6 A2: 4X4 Raid Central Athens #1
129 Λεωνίδας ΔΟΥΡΙΔΑΣ Σταύρος ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Land Rover 90 A2: 4X4 Raid Central Athens #2
130 Σπύρος ΔΟΥΡΑΚΟΣ Μανώλης ΙΩΑΝΝΟΥ Mitsubishi Pajero A1: 4X4
131 Θεόδωρος -TEDOS- ΜΠΑΡΔΗΣ Θεόδωρος -FORESTER- ΛΑΣΚΑΡΗΣ Nissan Terrano II A2: 4X4 Raid Stratego Team
132 Ιωάννης ΔΕΛΗΣ Ιωάννης ΣΦΥΡΑΚΗΣ Dodge Dakota A2: 4X4 Raid 4X4 Magazine
133 Γεώργιος -SHAKA- ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ Alex LOWES Land Rover 90 A2: 4X4 Raid 4Χ4 Magazine
134 Παναγιώτης ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ Κώστας ΚΟΛΥΒΑΣ Land Rover 90 A2: 4X4 Raid Εκάλη Club - 4χ4 Magazine
135 Παναγιώτης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Γρηγόρης ΘΕΟΔΩΣΙΑΔΗΣ Suzuki Jimny A1: 4X4
136 Γιώργος ΜΑΡΔΑΣ Νίκος ΜΑΡΔΑΣ Suzuki SJ410 A2: 4X4 Raid
137 Κωνσταντίνος ΣΤΑΜΟΥ Δημήτρης ΔΑΦΝΗΣ Land Rover TD5 A1: 4X4
138 Ιωάννης ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Κατερίνα ΒΑΡΔΑΚΑ Mitsubishi Pajero A2: 4X4 Raid Εκάλη Club
139 Αθανάσιος ΛΙΑΝΟΣ Ηρακλής ΣΚΟΥΡΑΣ Range Rover A1: 4X4 Εκάλη Club
140 Χριστόδουλος ΠΕΝΤΑΡΑΣ
Land Rover Discovery A1: 4X4 4Χ4 SportClub Ναύπλιο - Mega Sport
141 Κων/νος ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Κατερίνα ΤΡΥΠΙΑ Land Rover Defenter A2: 4X4 Raid Τριανταφυλλίδης Rteam Ιχνηλάτης
142 Κωνσταντίνος ΚΙΟΥΣΗΣ
Suzuki Vitara A2: 4X4 Raid
143 Γεώργιος ΘΑΝΕΛΑΣ Γεώργιος ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ Suzuki Vitara A2: 4X4 Raid
144 Μιχάλης ΧΙΟΝΑΤΟΣ Γιάννης ΣΟΥΑΝΟΣ Nissan Terrano II A1: 4X4
145 Πάνος ΜΑΛΛΙΟΣ Αργυρώ ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ Mitsubishi Pajero A1: 4X4
146 Τόλης Μαλτούδης Hartwig KANDGIA Suzuki Samurai A1: 4X4 Θύελλα
147 Ιωάννης ΚΑΡΑΠΑΖΒΑΝΤΗΣ Χρήστος ΚΥΤΙΝΟΣ Daihatsu Feroza A1: 4X4
148 Δημήτριος ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ Γεωργία ΓΕΩΡΓΑΛΑ Range Rover A1: 4X4
149 Πρόδρομος -ΛΟΡΕΝΤΖΟ- ΚΟΦΙΝΑΣ Γιώργος -ΚΟΥΚΟΥΚΟΥ- ΧΡΗΣΤΟΥ Nissan King Cab A1: 4X4
150 Μανώλης ΞΑΝΘΟΣ Ανδρέας ΞΑΝΘΟΣ Suzuki SS-410 A2: 4X4 Raid
151 Πέτρος -BULLDOG- ΚΑΛΤΣΑΜΗΣ Γιώργος ΛΙΓΝΟΣ Jeep Wrangler A1: 4X4
152 Νικόλαος -ΠΟΠΑΪ- ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ Θεόδωρος -ΡΟΥΛΗΣ- ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ Daihatsu Feroza A1: 4X4
153 Ιωάννης ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ Ιορδάνης ΚΑΡΑΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΟΣ Suzuki GV A1: 4X4
154 Νικόλαος ΠΟΛΥΖΟΣ Φένια ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΥ Μitsuibishi Pinin A1: 4X4 Εκάλη Club
155 Σπύρος -Trits- ΤΡΙΤΣΙΝΗΣ Σωτήρης ΚΑΠΙΡΗΣ Lada Niva 1700 A1: 4X4
156 Χρήστος ΑΚΡΙΒΟΥΛΗΣ Αχιλλέας ΒΑΡΔΑΚΟΥΛΗΣ LR Discovery Mpi A1: 4X4 QUINTA 1
157 Λάζαρος ΜΑΡΑΒΑΣ Αλέξανδρος ΣΟΛΤΑΣ LR Discovery Mpi A1: 4X4 QUINTA 2
158 Αδάμ ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ Αλέξανδρος ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗΣ Mitsubishi L200 A1: 4X4
159 Χρήστος ΚΕΦΑΛΑΣ Βασίλιος ΜΠΑΛΤΣΙΩΤΗΣ Jeep Cherokee A1: 4X4
160 Γιώργος ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ Γεράσιμος ΠΕΤΡΑΤΟΣ Jeep Cherokee A1: 4X4 Finewines.gr
161 Νικόλαος 'ΣΕΔΔΔ' ΦΟΥΣΕΚΑΣ
Suzuki Vitara A1: 4X4
162 Στράτης ΜΑΡΝΕΛΑΚΗΣ Γιάννης ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ Suzuki Vitara A1: 4X4
163 Θεόδωρος ΣΟΥΚΟΒΕΛΟΣ Ζωή ΚΑΜΑΡΙΩΤΙΔΟΥ Suzuki Jimny A1: 4X4 Σ.Τ.Ε.Β.Ε.


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040438 seconds. ]