Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
H KTM Hellas με δυναμικά σχέδια για το 2010


Αέρας αλλαγής στην KTM Hellas από τον Νίκο Σπανό:
«Το λογότυπο μας έχει μέσα του την λέξη Race»

Το μέλλον βρίσκεται στους νέους

Λίγες μέρες ύστερα από την ανάληψη των καθηκόντων του ο νέος εμπορικός διευθυντής της KTM Hellas ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρίας για το μελλόν.

Ο χώρος, το Enduro Training Center στο Λουτράκι που θα αποτελέσει το κέντρο των εξελίξεων.


ΚΤΜ Enduro Training Center
Ο χώρος βρίσκεται λίγο έξω από το Λουτράκι σε απόσταση 40 περίπου λεπτών από την Αθήνα.  Πρόκειται για το ίδιο κέντρο που χρησιμοποιούσε μέχρι πριν από λίγες βδομάδες η BMW για τα προγράμματα εκπαίδευσης των αναβατών της.

Χώρος γνωστός στον Νίκο Σπανό, που με την νέα του θέση στην KTM Hellas άρχισε να προωθεί φιλόδοξα σχέδια για την εκπαίδευση κυρίως των νέων.

Είναι παράξενο το ότι αρκετές φορές τα πράγματα είναι τόσο απλά και όμως χρειάζεται απλά μια κίνηση για να πάμε μπροστά.

Γιατί περί τέτοιας κίνησης πρόκειται μια και όλοι γνωρίζουμε ότι το μέλλον –γενικά- βρίσκεται στα παιδιά, αλλά μέχρι τώρα κανείς δεν είχε βάλει σα στόχο την εκπαίδευση τους!

Σε μια σεμνή συνέντευξη χωρίς φανφάρες αλλά με ουσία, μάθαμε λοιπόν για τα προγράμματα που θα φιλοξενήσει η ΚΤΜ Hellas. Ουσία η οποία βασίζεται στην τεχνογνωσία της KTM στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες για τα παιδιά αλλά και σε αυτή του καθηγητή σωματικής αγωγής, Νίκου Σπανού.



Από αριστέρα: Νίκος Σπάνος, Στάθης Κοσμίδης, Κώστας Σμυρνιώτης, Γιώργος Μπολοβίνος
πίσω από τη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη Τσακατσώνη


Παιδιά ηλικίας 5 εως 16 ετών
Πως μπορείς να προσελκύσεις ένα παιδί που ενδιαφέρεται λίγο για τη μοτοσυκλέτα, ώστε να την αγαπήσει και να ετοιμαστεί σωματικά και ψυχολογικά για αυτήν;
Μα μέσα από το παιχνίδι!

Βάση όλου του σχεδίου, το ποδήλατο, το παιχνίδι και φυσικά η μοτοσυκλέτα μέσα από τον στόλο που έχει ήδη η ΚΤΜ ακριβώς για αυτές τις ηλικίες.

Ο χώρος του Enduro Training Camp έχει ήδη τις υποδομές που χρησιμοποιούνται σαν παιδικές και όχι μόνο κατασκηνώσεις. Γυμναστήρια, πισίνα, εστιατόριο, ιατρείο και όλα τα απαραίτητα που πρέπει να υπάρχουν σε μια ολοκληρωμένη κατασκήνωση.

Για το 2010 ο στόχος είναι να τρέξουν δύο Camp με βάση το πενθήμερο και μέγιστο αριθμό τα 25 παιδιά. Το κόστος δεν έχει καθοριστεί ακόμα αλλά θα κυμανθεί περίπου στα 700 ευρώ, με όλες τις παροχές μέσα, μοτοσυκλέτα και ενδιαίτηση.




Στάθης Κοσμίδης: «Χρόνια τώρα υποστηρίζουμε τους αγωνιζόμενους»



Πρόγραμμα εκπαίδευσης 16-18 ετών
Πιο advance στάδιο εκπαίδευσης για εφήβους που ήδη έχουν εμπλοκή με τη μοτοσυκλέτα. Δεν πρόκειται για πρόγραμμα εκμάθησης οδήγησης αλλά βελτίωσης τεχνικής του enduro. Και πάλι σα βάση είναι το πενθήμερο με παραπλήσιο κόστος.

Ενήλικες
Ένα ξεχωριστό πενθήμερο έχει στόχο να υλοποιήσει η KTM για τους ενήλικες ήδη αγωνιζόμενους λίγο πριν την έναρξη της αγωνιστική σαιζόν του 2010. Ταυτόχρονα εξετάζεται το ενδεχόμενο να υλοποιηθεί ένα αντίστοιχο πενθήμερο στη Β. Ελλάδα, εφόσον βρεθεί ο κατάλληλος χώρος.


Η ΚΤΜ στους αγώνες
«Back to the base», είναι το μήνυμα που στέλνει η KTM. Η εταιρία έχει ανδρωθεί μέσα από τους χωμάτινους αγώνες.

«Το λογότυπο μας έχει μέσα του την λέξη Race» είπε χαρακτηριστικά ο Νίκος Σπανός και συνεχίζει: «Σε μια δύσκολη και σφικτή εποχή, η εταιρία επιστρέφει σε αυτό που εκ των πραγμάτων είναι ανώτερη, στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες χώματος. Κυριαρχούμε εδώ και στόχος μας είναι να πάμε ακόμα παραπέρα.»

«Χρόνια τώρα υποστηρίζουμε τους αγωνιζόμενους και κυρίως τους ερασιτέχνες. Η τέντα της ΚΤΜ βρίσκεται σε κάθε αγώνα και είναι ανοικτή όχι μόνο για τους ιδιοκτήτες ΚΤΜ αλλά για όλους τους αγωνιζόμενους. Είμαστε εκεί για να προσφέρουμε στο άθλημα» αναφέρει ο Στάθης Κοσμίδης.





«Οι καιροί είναι δύσκολοι και συν της άλλης έχουμε και το θέμα που ταλαιπωρεί τον ελληνικό αγωνιστικό χώρο, όσον αφορά τις ομοσπονδίες. Είναι μια λυπηρή κατάσταση, αλλά η ΚΤΜ βρέθηκε πάντα δίπλα στους αγωνιζόμενους για να τους στηρίξει και θα συνεχίσει να το κάνει.

Τα τελευταία χρόνια υποστηρίξαμε το πρωτάθλημα της ΑΜΟΤΟΕ. Θέλουμε όμως να δούμε βελτίωση στους αγώνες. Είναι δύσκολο σαν εταιρία να βρισκόμαστε άρτια οργανωμένοι για να βοηθήσουμε και λόγω ελλείψεων από πλευράς οργανωτών των αγώνων, να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι σαν εταιρία.» συμπληρώνει ο κ. Σπανός.
«Θέλουμε έμπρακτη βελτίωση των οργανώσεων.»

Ο κ. Κοσμίδης αναφέρθηκε σε στοιχεία που βασίζονται στα αποτελέσματα των αγώνων: «Πάνω απο το 50% των μοτοσυκλετών στους ελληνικούς αγώνες είναι ΚΤΜ. Δεν επαναπαυόμαστε. Έμπρακτα βοηθάμε και θα συνεχίσουμε να βοηθάμε τους αγωνιζόμενους»




Το 530 του Άδαμου Πράσσου: Φιλικό Ready to Race


Οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του 2009
Στο περιθώριο της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις μοτοσυκλέτες KTM των πρωταθλητών του 2009.

Στο χώρο του Camp ήταν η ΚΤΜ 530  του Άδαμου Πράσσου (32), το EXC-F 250 του Δημήτρη Τσακατσώνη (114) και το EXC 250 του Παντελή Σκόδρα (22).


KTM EXC 530 – Πράσσος (32)
H μοτοσυκλέτα βρίσκεται στην εργοστασιακή της μορφή, με εξαίρεση το τελικό της εξάτμισης. Φιλική, ενδοτική, ροπάτο μοτέρ ένα κλασσικό 530. Δεν κουράζει, αντίθετα βοηθά τον αναβάτη να κάνει αυτό που πρέπει. Η δύναμη βγαίνει ομαλά στο έδαφος χωρίς περιττές υστερίες. Προσωπικά εκτιμώ ότι ήταν η πιο ολοκληρωμένη Ready to Race της παρουσίασης. Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα κάνει ότι του ζητήσει ο αναβάτης.

KTM EXC-F 250 – Τσακατσώνης (114)
Η μοτοσυκλέτα φόραγε τις Factory αναρτήσεις της KTM. Ελαφριά – αεράτη αίσθηση, απαιτεί να το καρυδώνεις για να δουλέψει. Μαζί της θα κάνεις κλεφτοπόλεμο μέσα στα δέντρα. Σίγουρα σχολείο για νέους.



Το πούπουλο EXC-F 250 του Τσακατσώνη

KTM EXC 250 – Σκόδρας (22)
Ένα κλασσικό δίχρονο KTM.  Με την τεχνολογική εξέλιξη των τετράχρονων της εταιρίας, το EXC δείχνει μπροστά τους, «κοντό» με ξέσπασμα που τελειώνει γρήγορα. Απαιτεί γνώση και «μεράκι» από τον αναβάτη για να αποδώσει.


Κίνηση ματ!
Συνολικά ήταν μια εξαιρετική και πρωτοποριακή κίνηση από την KTM Hellas. Η επαφή με τον κόσμο είναι κάτι που σίγουρα θα απαιτήσει από την πλευρά της να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, αλλά το ίδιο σίγουρο είναι ότι θα αποδώσει καρπούς. Ποτέ δε χάνεις όταν επενδύεις στους νέους.
Εύγε!

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]


Σχετικά links
ΚΤΜ
KTM Hellas
Sportcamp
Motoadventures



Το EXC 250 του Σκόδρα


Γιώργος Μπολομβίνος


Κώστας Σμυρινιώτης


Στάθης Κοσμίδης


Νίκος Σπανός


























More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035035 seconds. ]