Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
20 χρόνια Land Rover Discovery



Ευπροσάρμοστο, ικανό, ακούραστο, αλάνθαστο!

Κινητήριος δύναμη, αυτοκίνητο ρυμούλκησης, όργανο επιβολής του νόμου, σύμβολο status, μεταφορικό όχημα, λίγα αυτοκίνητα μπορούν πραγματικά να αξιώσουν όλους αυτούς τους τίτλους.
 
Ωστόσο, από τις 16 Νοεμβρίου του 1989 –πριν από 20 χρόνια ακριβώς- ένα αυτοκίνητο έχει ανταποκριθεί με συνέπεια σε όλες αυτές τις προκλήσεις -και σε ακόμα περισσότερες- κερδίζοντας δίκαια την εικόνα του απόλυτου οχήματος για όλες τις χρήσεις.

Αυτό το αυτοκίνητο είναι το Discovery.

Αρχικά σχεδιασμένο ώστε να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των χρηστικών γνωρισμάτων του Defender και των πιο πολυτελών χαρακτηριστικών της ναυαρχίδας Range Rover, το Discovery σύντομα έγινε το ιδανικό όχημα για τις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς των 4x4.





«Ο θρύλος του Discovery έχει χτιστεί πάνω στον καινοτόμο σχεδιασμό και την προηγμένη τεχνολογία. Από το λανσάρισμα της τεχνολογίας του πετρελαιοκινητήρα υψηλής απόδοσης άμεσης έγχυσης στην αγορά των 4x4 το 1989, μέχρι την υιοθέτηση των διπλών αερόσακων για την ασφάλεια των επιβαινόντων το 1998, το Discovery πάντα άνοιγε το δρόμο της τεχνολογίας και της πρωτοπορίας», λέει ο Phil Popham, Διευθύνων Σύμβουλος της Land Rover.

«Είναι πραγματικά το πιο αγαπημένο τετρακίνητο σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, διαθέτουμε το Discovery σε 91 χώρες και οι πωλήσεις του μέχρι σήμερα έχουν ξεπεράσει τις 900.000», προσθέτει.


Έχοντας φέρει την επανάσταση στα μεσαίου μεγέθους 4x4 το 1989, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Discovery έφτασε να καλύπτει τις ανάγκες και τα γούστα των όλο και πιο «αστών» και απαιτητικών αγοραστών του.

Το 1994 τα Discovery  εμφανίζονται με δερμάτινο εσωτερικό και επένδυση ξύλου και καπλαμά, ενώ όταν εισήχθη η Σειρά II Discovery το 1998 θα προστεθεί ένα εκλεπτυσμένο σύστημα θέρμανσης, κλιματισμού και  εξαερισμού για ακόμα περισσότερη άνεση σε όλα τα κλίματα.

Το σημερινό Discovery 4 συνεχίζει αυτή την παράδοση της εξέλιξης και κερδίζει σε ισχύ: εντυπωσιακός αρχιτεκτονικός εσωτερικός σχεδιασμός, «καθαρό» και συγχρόνως μοντέρνο ταμπλό, φιλικά προς το χρήστη χαρακτηριστικά και πολυτελές εσωτερικό δημιουργούν ένα ελκυστικό, άρτια εξοπλισμένο και πρακτικό περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.







Το Discovery θα είναι πάντα γνωστό για το θρυλικό εξωτερικό του σχεδιασμό, που μέχρι σήμερα συνεχίζει το μοτίβο της κλιμακωτής οροφής και των ασύμμετρων πίσω κρυστάλλων, παρέχοντας σε όλους τους επιβαίνοντες καθαρή και ανεμπόδιστη θέα του δρόμου και του περιβάλλοντος χώρου.

Προκειμένου να υπάρξει μία σύγχρονη πινελιά στην εσωτερική διακόσμηση, η Land Rover στράφηκε στο Conran Design Studio που εδώ και πολλά χρόνια χαίρει μεγάλης εκτίμησης για την επιρροή του στο «σύγχρονο τρόπο ζωής».

«Το Discovery έχει εξελίξει τη δική του σχεδιαστική κληρονομιά για τέσσερεις γενεές. Σήμερα, το Discovery 4 παραμένει πιστό στις καθαρές, γεωμετρικές γραμμές των προκατόχων του. Νέος εμπρός προφυλακτήρας, φωτιστικά σώματα και όψη, ομαλότερες καμπύλες και λεπτές γραμμές συνδυάζονται για να ενισχυθεί η συνολική εντύπωση της άριστης ποιότητας» λέει ο Gerry McGovern, Design Director της Land Rover.




O Ακής και η Βούλα από το theworldoffroad.com ταξιδεύουν σε όλη τη γή με ένα Disco III



Ευέλικτο και Πρακτικό
Ενώ η ικανότητα να πηγαίνουν παντού είναι συνώνυμη με  οποιοδήποτε προϊόν της Land Rover, η σταθερή επιτυχία του Discovery προέρχεται από το γεγονός ότι συνδυάζει τις παντός εδάφους ικανότητες με την εξυπηρέτηση όλων των αναγκών της οικογενειακής ζωής.

Όπως και οι προκάτοχοί του, το Discovery 4 διατίθεται με επτά καθίσματα - το πιο πίσω ζεύγος καθισμάτων προσφέρεται με άπλετο χώρο για ενήλικες, παρέχοντας ένα πολυδύναμο χώρο για την οικογένεια και τους φίλους.

Το στυλ και η άνεση δε λειτουργούν εις βάρος της ισχύος του Discovery. Πράγματι, γενιές ιππέων, ιδιοκτητών σκαφών και επαγγελματιών οδηγών αγώνων αυτοκινήτων, μπορούν όλοι να βεβαιώσουν τις εκπληκτικές ικανότητες ρυμούλκησης του Discovery.

Είναι μια παράδοση που το Discovery 4 υπερήφανα υποστηρίζει με το Tow Assist, σύστημα το οποίο βοηθά τον οδηγό να εκτελέσει ελιγμούς σε μία δύσκολη ρυμούλκηση, και το Trailer Stability Assist, το οποίο μειώνει τη ροπή του κινητήρα και χρησιμοποιεί προγραμματισμένες εφαρμογές πέδησης για να ανακτήσει τον έλεγχο σε ένα ρυμουλκούμενο που φεύγει από την πορεία του.

Δύο τιμητικές διακρίσεις κατά τα πρόσφατα βραβεία Towcar of the Year Awards 2010, που απονέμει ο σύλλογος Caravan Club Towcar, αποτελούν  αναγνώριση των ικανοτήτων του Discovery 4 και της συνεχούς δέσμευσής του για ασφάλεια.





Το εξελιγμένο Discovery 4 φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την τεράστια επιτυχία του προκατόχου του. Ήδη από το λανσάρισμά του το 2004, το Discovery 3 έχει γνωρίσει παγκόσμια αναγνώριση, κερδίζοντας ένα συγκλονιστικό αριθμό 111 βραβείων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της τιμής του SUV της Χρονιάς, σε χώρες τόσο διαφορετικές όπως το Μεξικό, η Ρωσία και η Ελλάδα.

Το 2004, το Discovery 3 εισήγαγε άλλη μία σημαντική πρωτιά: το Terrain Response.

Αυτό το πατενταρισμένο σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να συντονίσει ενεργά τα συστήματα του αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων και των ρυθμίσεων ελέγχου πρόσφυσης και ανάρτησης) για τη βελτιστοποίηση της απόκρισης του οχήματός τους σε σχεδόν οποιοδήποτε έδαφος, από τη ζούγκλα της πόλης μέχρι την βαθειά έρημο.

Το Terrain Response έκτοτε αναγνωρίζεται στα Βραβεία της Βασίλισσας για τις επιχειρήσεις που προωθούν την καινοτομία (Queen's Awards For Enterprise for Innovation). Βέβαια, προηγουμένως η Land Rover είχε λάβει αυτό σημαντικό βραβείο και για το πατενταρισμένο σύστημα Hill Descent Control.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η τεχνολογία αποτελεί βασική προϋπόθεση των δυνατοτήτων του νέου Discovery 4 με την προσθήκη του Gradient Release Control.





Το 2006, η Land Rover ξεκίνησε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αντιστάθμισης των εκπομπών CO2 σε συνεργασία με την Climate Care, το οποίο αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο πρόγραμμα αυτού του είδους στον κόσμο.

Οι εκπομπές ρύπων από τα πρώτα 45.000 μίλια όλων των νέων Land Rover που πωλούνται σε έναν αυξανόμενο αριθμό αγορών αντισταθμίζονται βοηθώντας παράλληλα τη χρηματοδότηση περιβαλλοντικών έργων σε παγκόσμια κλίμακα.

Βελτιώσεις που εισήχθησαν με το λανσάρισμα του Discovery 4 στις αρχές του έτους, συμβάλουν στην επίτευξη σημαντικά χαμηλότερων επιπέδων εκπομπών CO2 με τον κινητήρα LR-TDV6 3.0, εκπέμποντας πάνω από  30mpg στο συνδυασμένο κύκλο ΕΕ.

Ευπροσάρμοστο, ικανό, ακούραστο, αλάνθαστο: ο θρύλος του Discovery είναι απόλυτα δικαιολογημένος.

Ας ευχηθούμε και για τα επόμενα 20 χρόνια!




20 Γεγονότα Land Rover Discovery

1
Το Discovery έχει εξελίξει τη δική του «καθαρή» σχεδιαστική κληρονομιά για τέσσερεις γενεές. Το λεπτό «πέταγμα» πάνω στην γραμμή της οροφής του Discovery 4 αποτελεί μία εσκεμμένη οπτική αναφορά στο πρώτο Discovery, όταν το πίσω τμήμα της οροφή ήταν υπερυψωμένο ώστε να δώσει αρκετό χώρο στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

2
392.443 πρώτης γενιάς Discovery χτίστηκαν σε εννέα χρόνια, 43.604 κατά μέσο όρο ετησίως. Υπήρξαν 278.570 μοντέλα Σειράς ΙΙ  μέσα σε έξι χρόνια, 46.428 κατά μέσο όρο ετησίως.
Το Discovery 3 ανήλθε συνολικά σε 220.057 οχήματα μέσα σε πέντε χρόνια (44.011 κατά μέσο όρο ετησίως) πριν να δώσει τη θέση του στο Discovery 4 το 2010.

3
Η οικονομία καυσίμου υπήρξε πάντα ο στόχος για τους  πετρελαιοκινητήρες του Discovery, και το τρίτης γενιάς σύστημα καυσίμου common-rail επιτρέπει στον 3λιτρο κινητήρα TDV6 να επιτύχει 9,7 τοις εκατό μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με τον μικρότερο προκάτοχό του, στο συνδυασμένο κύκλο ΕΕ.

Το πρωτοποριακό σύστημα απευθείας έγχυσης που χρησιμοποιήθηκε στους κινητήρες TDi της πρώτης γενιάς Discovery ήταν ειδικά σχεδιασμένο για να παράσχει κορυφαία στην κατηγορία του οικονομία καυσίμου, όπως ήταν και η χρήση των Electronic Unit Injectors στους ντίζελ κινητήρες TD5 της Σειράς ΙΙ.







4
Τα πρώτα Discovery το 1989 ξεκίνησαν ως τρίθυρα μοντέλα. Η οικογένεια του Discovery προσανατολίστηκε στην πεντάθυρη έκδοση το 1990 πάνω στο ίδιο μεταξόνιο. Ένα τρίθυρο Discovery Σειρά II χτίστηκε ως πλήρους μεγέθους μακέτα, αλλά η ζήτηση υπαγόρευε την πεντάθυρη έκδοση, κι έτσι κανένα τρίθυρο Σειράς II δεν τέθηκε ποτέ σε παραγωγή.

5
Η πανοραμική ορατότητα του οδηγού υπήρξε πάγιο αίτημα για το Discovery, η οποία ενισχύθηκε από την προνομιακή θέση οδήγησης (Command Driving Position). Στο Discovery 4, η ικανότητα του οδηγού να παρακολουθεί κάθε σπιθαμή του οχήματος όταν κάνει ελιγμούς υποβοηθείται από πέντε μικροσκοπικές κάμερες. Η εικόνα διαβιβάζεται στην οθόνη πληροφοριών και μπορεί να λειτουργήσει σε ταχύτητες μέχρι και 11 μιλίων/ώρα.

6
Τα πρώτα Discovery είχαν τους ίδιους προβολείς με τα Freight Rover van και τα πίσω φωτιστικά σώματα με το Austin Maestro van. Πολύ νωρίς χτίστηκαν δείγματα με tail-lights  που έφεραν το λογότυπο Austin-Rover, αλλά το οβάλ logo της Land Rover έλαβε σύντομα εξέχουσα θέση, όταν ο όγκος παραγωγής αυξήθηκε.

7
Κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης του Discovery 3, συνολικά 75 πρωτότυπα πήγαν στις τέσσερις γωνιές της γης για τη δοκιμή του εξαιρετικού εύρους δυνατοτήτων αυτού του οχήματος με τα εκατοντάδες βραβεία, φτάνοντας στα άκρα των +50 βαθμών Κελσίου μέχρι τους -30 βαθμούς Κελσίου.







8
Τα πλευρικά γραφικά της αρχικής τρίθυρης έκδοσης Discovery πόρτα ήταν πολύ της μόδας στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και αποτελούν πλέον χαρακτηριστικό των πρώτων μοντέλων. Τα γραφικά άλλαξαν το 1992, αλλά μετά το 1994 έφυγαν οριστικά, αντικατοπτρίζοντας μια μεταβολή στη μόδα του αυτοκίνητου.

9
Το περιπετειώδες πνεύμα της Land Rover υπενθυμίζεται συχνά κατά την αναφορά του διάσημου Camel Trophy. Οι αγώνες της δεκαετίας του 1990 είδαν το Discovery να κάνει τους λεγόμενους «Ολυμπιακούς Αγώνες του 4x4». Ειδικά κατασκευασμένα δείγματα  χρησιμοποιήθηκαν ως οχήματα πληρωμάτων για οκτώ χρόνια, από το  1990 μέχρι το 1997. Ορισμένες χώρες πώλησαν ειδικά Camel Trophy περιορισμένης έκδοσης, ενώ ακόμα και σήμερα βλέπουμε πολλά τέτοια οχήματα να κυκλοφορούν στο δρόμο.

10
Το 1993, η Land Rover Special Vehicles χρησιμοποίησε το τρίθυρο αμάξωμα για να δημιουργήσει το Discovery Εμπορική Χρήσης ή παράγωγο του «van». Με αποδεδειγμένη ευελιξία, υπήρξαν τρία εμπορικά παράγωγα της Σειράς II, του Discovery 3 και τώρα του  Discovery 4 -όλα βασισμένα στο πεντάθυρο πρότυπο.

11
Για να σηματοδοτήσει την 60ή επέτειό της το 2008, η Land Rover δώρισε 60 οχήματα στο Βρετανικό Ερυθρό Σταυρό και τους συγγενικούς του οργανισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο. Το Discovery 3 ήταν ανάμεσα στα 60 οχήματα που τοποθετήθηκαν με τη μορφή του σήματος του Ερυθρού Σταυρού στα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ στην επίσημη τελετή παράδοσης, στις 9 Ιουλίου 2008.

12
Μεταξύ των επιλογών των πρώτων Discovery ήταν μια τσάντα ώμου κατασκευασμένη από υλικά ίδια με αυτά των καθισμάτων του οχήματος και  που μπορούσε να συνδεθεί με την κεντρική κονσόλα. Αυτές οι τσάντες αξίζουν τώρα αρκετά για τους λάτρεις της Land Rover.





13

Από την έναρξή του το 2004, το Discovery 3 έχει κερδίσει παγκόσμια αναγνώριση με συνολικά 111 βραβεία! Από τη Ρωσία μέχρι το Μεξικό, το Discovery είναι το καλύτερο SUV που οδήγησε ποτέ ο κόσμος.

14
Το Discovery 3 και το Discovery 4 έχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αεραναρτήσεις, πράγμα που προσφέρει μια υπέροχη αίσθηση οδήγησης εντός δρόμου, ενώ συγχρόνως βελτιώνει και τις εκτός δρόμου ικανότητες του οχήματος.

15
Τα μακρύτερα πρώτης γενιάς Discovery που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Land Rover είχαν ένα μεταξόνιο 116 ιντσών και σχεδιάστηκαν για να χρησιμοποιηθούν ως ταχείας αντίδρασης ασθενοφόρα.

16
Ένα Discovery 3 ήταν το τεσσαρακοστό εκατομμυριοστό Land Rover που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής στις 8 Μαΐου 2007. Έγινε δωρεά σε έναν από τους βασικούς περιβαλλοντικούς υποστηρικτές  της Land Rover - το Born Free Foundation – ενώ η ιδρυτής της οργάνωσης Joanna Lumley γιόρτασε μαζί με τους εργαζόμενους αυτό το ορόσημο και δέχθηκε τα κλειδιά του αυτοκινήτου για λογαριασμό του φιλανθρωπικού ιδρύματος. Το Discovery χρησιμοποιήθηκε ως όχημα ταχείας διάσωσης.

17
Μεταξύ του 1994 και του 1996, το Discovery πωλήθηκε στην Ιαπωνία ως Honda Crossroad. Έφερε τα εμβλήματα του τότε εμπορικού εταίρου της Rover Group, αλλά κατά τα άλλα ήταν πανομοιότυπο με το πρωτότυπο προϊόν.




Σύστημα μπροστινού άξονα Discovery I
1. Ράβδος Panhard, 2. Μπράτσα στήριξης, 3. Ελατήρια 4. Αμορτισέρ



18
Το Discovery ήταν το πρώτο πρόγραμμα της Land Rover που αξιοποίησε πλήρως την τεχνολογία CAD.
19
Το φωτεινό και ευάερο εσωτερικό ήταν πάντα το σήμα κατατεθέν του  Discovery. Τα βαθιά παράθυρα και τα φωτιστικά Alpine στην οροφή αποτελούν σταθερά χαρακτηριστικά από την αρχή, που συμπληρώθηκαν με γυάλινες ηλιοροφές - προαιρετικές για τα πρώτα μοντέλα αλλά τώρα στάνταρ στο Discovery 4.

20
Το αρχικό κωδικό όνομα για το Discovery ήταν Project Jay.  Αυτό έγινε λόγω της ονοματοδοτικής πολιτική που εφαρμόστηκε από τον Alan Edis για να ενισχυθεί το απόρρητο του πρωτότυπου –τα έργα ονομάζονταν με αλφαβητική σειρά, υιοθετώντας θέματα πτηνών και ζώων.



Εταιρικό προφίλ Land Rover
Από το 1948, η Land Rover κατασκευάζει αυθεντικά οχήματα 4x4, με κάθε σειρά να αποτελείται από μοντέλα εξαιρετικού "εύρους δυνατοτήτων".

Τα Defender, Freelander 2, Discovery 3, Range Rover Sport και Range Rover αποτελούν σημεία αναφοράς στις αντίστοιχες κατηγορίες των 4x4, με το 78% αυτής της σειράς μοντέλων να εξάγονται σε περισσότερες από 140 χώρες.

Η Land Rover απασχολεί 9.500 άτομα, ενώ η αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας υποστηρίζεται από επιπλέον 40.000 θέσεις εργασίας.

Η δέσμευση της Land Rover για την αντιμετώπιση των προκλήσεων αναφορικά με τις κλιματικές μεταβολές, υλοποιείται στην πράξη: από τον Σεπτέμβριο του 2006, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προέρχονται από τις κατασκευαστικές δραστηριότητες της Land Rover και από τη χρήση των οχημάτων της από πελάτες στο Η.Β. αντισταθμίζονται μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος του οργανισμού Climate Care.







Land Rover Discovery - Ιστορία

  • 1989    Λανσάρισμα του Discovery (μόνο τρίθυρη έκδοση)
  • 1990    Διατίθεται το πεντάπορτο Discovery
  • 1994    Facelift του Discovery 
  • 1994    Λανσάρισμα του Discovery στις ΗΠΑ
  • 1998    Λανσάρισμα του Discovery II
  • 2004    Αποκάλυψη του Discovery 3/LR3 και νίκη του βραβείου What Car? Car of the Year
  • 2009    Λανσάρισμα Discovery 4/LR4
Πωλήσεις μέχρι τέλη Οκτώβρη 2009:  903.098


Γνωρίζατε ότι...

Το Land Rover Discovery ήταν το πρώτο 4X4 που κατασκευάστηκε με διπλούς αερόσακους.

Το εσωτερικό του πρώτου Discovery βασίστηκε σε μια ιδέα της Conran Design.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, η Land Rover άρχισε να διερευνά την ιδέα ενός μικρού Range Rover ώστε να καλύψει αποτελεσματικά τη θέση του πρωτότυπου, το οποίο είχε σταδιακά μετακινηθεί σε ένα ανώτερο τμήμα της αγοράς. «Project Jay» όπως ονομαζόταν, βασίστηκε ελαφρώς στο Range Rover, αλλά με ένα νέο σασί, ικανό να καθίσει μέχρι επτά άτομα και με μια ριζικά νέα σχεδίαση εσωτερικού.

Η έγκριση για να προχωρήσει το σχέδιο δόθηκε τον Αύγουστο του 1987 και ο στόχος για λανσάρισμα τέθηκε το 1989. Για να εξασφαλιστεί ότι οι σύγχρονες σχεδιαστικές επιρροές αντικατοπτρίζονταν στο νέο αυτοκίνητο, η Land Rover στράφηκε σε εξωτερικούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένης του διάσημου Conran Design Studio για να βοηθήσει στην παραγωγή του εσωτερικού του οχήματος.



Project Jay


Ομοίως, αναπτύχθηκαν διάφορες επιλογές κινητήρα ώστε να διατεθεί μια οικονομική εναλλακτική του ισχυρού V8. Αυτό περιελάμβανε ένα νέο diesel κινητήρα 2,5 λίτρων, με απ’ ευθείας έγχυση – το 200TDi.

Το αποτέλεσμα του Project Jay, το Land Rover Discovery, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, σε τρίθυρη έκδοση, τον Σεπτέμβριο του 1989.

Με την προσθήκη της πεντάθυρης έκδοσης τον επόμενο χρόνο και ένα facelift τον Μάρτιο του 1994, το Discovery ολοκλήρωσε την ταυτότητα της  οικογένειας 4Χ4 της Land Rover ,η οποία και αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχής.

Το 1995, η παραγωγή της Land Rover ξεπέρασε τα 100.000 οχήματα σε ένα έτος, για πρώτη φορά. Best-seller της ήταν τώρα το Discovery, ενώ προστέθηκε μια έκδοση εξοπλισμένη με το 2.0-λίτρων τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα της Rover, για να επωφεληθεί η εταιρεία από την ευρωπαϊκή φορολογική νομοθεσία.  Το Discovery ήταν πλέον διαθέσιμo και με κινητήρα 3,9-λίτρων V8.

Το 1998 είδε το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς Discovery. Η Σειρά II είχε το ίδιο μεταξόνιο 100 ιντσών με το πρωτότυπο, αλλά ήταν πλέον μακρύτερο συνολικά ώστε να μπορούν ο έκτος και ο έβδομος επιβάτης να κάθονται κοιτώντας μπροστά.



Project Romulus


Ο σχεδιασμός έγινε αμέσως γνωστός, αν και το όχημα ήταν ολοκαίνουργιο. Περιελάμβανε μια σειρά νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της Active Cornering Enhancement για την πρόληψη ανατροπής στις στροφές, και Self-Levelling Ανάρτηση, εξασφαλίζοντας την ισορροπία του οχήματος σε όλες τις συνθήκες φορτίου.

Τα δύο πρώτα οχήματα παραγωγής Discovery Σειρά ΙΙ οδηγήθηκαν σε όλο τον κόσμο στο φιλόδοξο «New Discovery Trek», το οποίο ξεκίνησε στο Λονδίνο και κατέληξε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, για το λανσάρισμα του οχήματος το 1998.

Μια ομάδα τριών Discovery υποστήριξε την ομάδα μοτοσικλετών της BMW στον αγώνα Paris-Dakar το 1998. Παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είχαν τους κανονικούς κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων και τους άξονες, όλα ολοκλήρωσαν το δύσκολο αγώνα. Ένα από αυτά, που τώρα βρίσκεται στο Heritage Motor Centre στο Gaydon, τερμάτισε 31ο!

Το 2004, η Land Rover θα ανεβάσει τον πήχη για μια ακόμη φορά με το λανσάρισμα του Discovery 3/LR3 στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.
Το Discovery 3/LR3 εισήγαγε μια νέα αρχιτεκτονική οχήματος: την τεχνολογία Integrated Body Frame, η οποία συνδυάζει τα καλύτερα σημεία της σχεδιαστικής μονοκόκ και σασί, χρησιμοποιώντας νέες παραγωγικές μεθόδους.



Project Tempest


Το Discovery 3 έχει ανεξάρτητη αερανάρτηση και στο λανσάρισμά του είχε τον νέο 2,7 λίτρων V6 ντίζελ κινητήρα, ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Peugeot.

Ο εναλλακτικός κινητήρας ήταν ο 4,4-λίτρων V8 βενζινοκινητήρας και σε ορισμένες αγορές ο 4-λίτρων βενζινοκινητήρας V6. Η ανένδοτη εξωτερική σχεδίαση από Geoff Upex είχε χαρακτηριστικά θέματα όπως η οροφή και το ασύμμετρο πίσω κρύσταλλο. Το όχημα λανσαρίστηκε στην Αμερική και τη Μέση Ανατολή ως LR3.

Το  Terrain Response έκανε το ντεμπούτο του πάνω στο Discovery 3/LR3. Κατά τη μοναδική παράδοση της Land Rover, το νέο αυτό σύστημα εξασφαλίζει εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης σε on και off road οδήγηση, μόνο με το γύρισμα ενός κουμπιού.

Το 2007 η εκστρατεία «Road to the Clouds», πήρε ένα στόλο Discovery 3 στα 5000μ στη Βορειοδυτική Αργεντινή - πιθανώς το υψηλότερο σημείο της γης που έχει πάει ένα Land Rover.

Αποδεικνύοντας την ταχεία ανάπτυξη της παραγωγής της Land Rover, το τεσσαρακοστό εκατομμυριοστό όχημα χτίστηκε το 2007.

Το μαύρο Discovery 3/LR3 παρουσιάστηκε στο Born Free Foundation. Βοήθησε τη Land Rover να σπάσει ένα ρεκόρ παραγωγής με περίπου 235.000 οχήματα παραγωγής εντός του έτους.
Το 2009, η νέα, τέταρτη γενιά των άκρως ευέλικτων επταθέσιων οχημάτων της Land Rover, πήρε ένα νέο όνομα – Discovery 4 4/LR4.





To Discovery 4 παρουσιάζει το νέο LR-TDV6 3,0 twin-turbo ντίζελ κινητήρα, ο οποίος παρέχει 9% καλύτερη οικονομία καυσίμου (ΕΕ συνδυασμένου κύκλου) και 10% λιγότερες εκπομπές CO2, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ κατά 29%, σε σύγκριση με τους υπάρχοντες 2,7 κινητήρες.

Η ροπή αυξάνει ακόμη περισσότερο, μέχρι 36% σε 600Nm - πιστεύεται ότι είναι η υψηλότερη απόδοση ροπής από κάθε 6-κύλινδρο, ντιζελοκινητήρα παραγωγής σε επιβατικό όχημα στον κόσμο.

Το Discovery 4 έχει ένα πιο ήπιο σχεδιαστικά εμπρός τμήμα, δίνοντας στο όχημα μία πιο «σοφιστικέ» όψη. Το εσωτερικό είναι πολυτελέστατο αλλά ακόμη λειτουργικό και ευέλικτο. Ωστόσο, ίσως η μεγαλύτερη εξέλιξη σε αυτό το τέταρτης γενιάς Discovery είναι η πλήρης μετατροπή των εντός δρόμου δυνατοτήτων και επιδόσεών του, παρέχοντας καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και αρμονία από ποτέ.

Τα νέα σπορ φωτιστικά σώματα του Discovery 4 συμβάλλουν στο νέο χαρακτήρα του οχήματος, περιλαμβάνοντας LED τεχνολογία LED εμπρός και πίσω.

Μια σειρά από συστήματα ασφάλειας συμπεριλαμβανομένων των Trailer Stability Assist, Tow Assist, βελτιωμένο Under Steer Control, Automatic High Beam Assist και κάμερα το σύστημα πέντε καμερών περιφερειακά του οχήματος, διευκολύνουν τη στάθμευση και τους ελιγμούς.



Επιμέλεια κειμένου: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Land Rover, theworldoffroad.com, αρχείο Off-Road.gr ]


Σχετικα links
Το "καταπληκτικό" Land Rover Discovery
Συζήτηση στο forum: Χρόνια πολλά Disco!







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.037693 seconds. ]