![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9889.JPG)
Γ. Ρομποτής - Δ. Ταλούμης
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9895.JPG)
Κ. Γρηγορίου - Τ. Ταλούμης
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9904.JPG)
Virgil - Ο σχεδιαστής της διαδρομής της Extreme, πίσω του ο Ionut
και ο Rudel, οι άλλοι δυο από την ομάδα της οργάνωσης
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9906.JPG)
Στην ενημέρωση δεν έπεφτε καρφίτσα
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9910.JPG)
Νωρίς πριν την εκκίνηση
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9911.JPG)
Υπερβολές.... Ουτε την υπερ-ειδική δεν μπόρεσε να βγάλει. Αν τα
κατάφερνε θα σταμάταγε στο πρώτο δέντρο. Παρατηρήστε πόσο ψηλό είναι.
Ξεπερνούσε σε ύψος το Unimog της οργάνωσης!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9912.JPG)
Ο Ρώσος. Νικητης του Ladoga Trophy. Πριν την εκκίνηση δήλωσε ότι θα
νικήση στον αγώνα.
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9914.JPG)
Λάμπρος Κατσαρός
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9916.JPG)
Η Ελληνο-Γερμανική ομάδα 58!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9918.JPG)
Φωτομοντέλος!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9919.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9921.JPG)
Η ομάδα Χέρμπυ 53!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9924.JPG)
Και όμως αυτό είναι Iltis!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9925.JPG)
H εκκίνηση καθυστέρησε δυο ώρες... Έπρεπε να έρθει ο .. δήμαρχος!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9927.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9928.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9929.JPG)
Το πρωτότυπο του Ρώσου
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9930.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9932.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9933.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9934.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9939.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9940.JPG)
Μόνο Suzuki δεν είναι!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9941.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9943.JPG)
Ξεκινάμε!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9946.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9948.JPG)
Αναλυτική παρουσίαση των πληρωμάτων
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9950.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9951.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9952.JPG)
Το ταμπλό του Hansel
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9953.JPG)
Τελευταίες ετοιμασίες
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9955.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9957.JPG)
Ο "Gonjo" έρχεται κάθε χρόνο με μια διαφορετική έκδοση του Iltis.
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9959.JPG)
Ο μόνος τρόπος να επιζήσουν τα οχήματα.... το εξωτερικό σιδέρωμα.
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9960.JPG)
Αυτό είναι της Open
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9961.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9962.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9966.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9968.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9971.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9975.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9977.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9979.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9981.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9982.JPG)
Το toyota του Virgil. Κάθε χρόνο γίνεται και πιο... ελαφρύ!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9983.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9984.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9985.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9988.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9992.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9993.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_9997.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0001.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0006.JPG)
Συνέντευξη του Ionut στο τοπικό κανάλι και απο πίσω όλη η παρέα για να
τον κάνει να γελάσει!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0011.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0015.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0017.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0023.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0025.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0028.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0044.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0049.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0051.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0054.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0068.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0074.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0078.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0080.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0085.JPG)
Ποιότητα κατασκευής ....
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0090.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0098.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0106.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0110.JPG)
Ευτυχώς η υπερ-ειδική καθάρισε νωρίς και ... είμαστε ήδη στο βουνό, στη
διαδρομή της Open
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0118.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0122.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0124.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0133.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0141.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0145.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0148.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0157.JPG)
Στα πρώτα τρία χιλιόμετρα ήταν το πρώτο σημείο πλοήγησης με πυξίδα
και... άρχισε το ζέσταμα!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0159.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0165.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0168.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0172.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0177.JPG)
Πανικός!
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0178.JPG)
|
|
![](articles/2009/0704-tat2009/ph-2/IMG_0179.JPG)
|
|