| |
Το δίδυμο Ταλούμης – Ρομποτής
επιστρέφουν δυναμικά.
Φήμες λένε ότι
ανεβαίνουν κυρίως για τις ημέρες γιορτής που θα ακολουθήσουν μετά τον
τερματισμό....
Επιστροφή στα βουνά της Τρανσυλβανίας!
Τρία ελληνικά πληρώματα θα ζήσουν για μια
ακόμα χρονιά τις συγκινήσεις που προσφέρει ο καλύτερος αγώνας Trophy
επί ευρωπαϊκού εδάφους!
ΤΑΤ λοιπόν για μια ακόμα χρονιά. Ο αγώνας χρόνο με το χρόνο έχει δέσει
και εμφανίζεται κάθε φορά βελτιωμένος στα σημεία. Επίκεντρο –πάντα- η
μοναδική οργιώδης φύση της κεντρικής Ρουμανίας.
Εκεί, γύρω από την περιοχή της Deva τα χαμηλοβούνια ποτίζονται διαρκώς
από τα αστείρευτα νερά δημιουργώντας μια πραγματική ζούγκλα – ένα και
ένα για τετρακίνητη επαφή με τη φύση.
Τα δαιδαλώδη δρομάκια που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι με τα πατροπαράδοτα
κάρα, για να επικοινωνήσουν, η φιλικότητα του εδάφους που δεν κρύβει
γκρεμούς και τάρταρα και τα φυλλοβόλα δάση συνθέτουν ένα εκπληκτικό
υπόβαθρο.
Ταυτόχρονα οι οργανωτές έχουν τριφτεί και ωριμάσει και χρόνο με το
χρόνο μας βάζουν όλο και πιο βαθιά μέσα στα μυστικά της πατρίδας τους.
Ο
Landroverας Τσιγαράς έχει το μεράκι της αυτοκίνησης στο αίμα του.
Ανεβαίνει παρέα με τον Κατσαρό και ... με άγριες διαθέσεις!
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι το Transylvania Trophy έχει πλέον
αποχωρήσει από το Ρουμανικό κύπελλο Trophy και τα τελευταία χρόνια
χαράζει τη δικιά του ξεχωριστή πορεία, βασιζόμενο ουσιαστικά μόνο σε
διεθνείς συμμετοχές!
Και φέτος αυτές είναι περισσότερες από ποτέ!
Μόλις ένα μήνα μετά το επίσημο άνοιγμα των συμμετοχών, είχαν ήδη
συμπληρωθεί οι θέσεις της Extreme και η οργάνωση δεχόταν μόνο
συμμετοχές στην Open.
Στο τέλος ύστερα από την τεράστια πίεση που δέχθηκε, αποφάσισε να
χωρίσει τις συμμετοχές της Extreme στη μέση και έτσι κάθε μέρα οι
διαγωνιζόμενοι σε αυτή, θα χωρίζονται στη μέση και θα ακολουθούν
διαφορετικές πορείες ώστε... να μην γίνει το αδιαχώρητο στο βουνό!
Όμως και στην Open οι συμμετοχές έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο!
Να εξηγήσουμε εδώ ότι στον αγώνα ΤΑΤ υπάρχουν δύο κατηγορίες, η μεν
Extreme αφορά προετοιμασμένα αυτοκίνητα, με Roll Cage, εργάτες παντού,
αναρτήσεις τρελές κλπ και η Open σε αυτοκίνητα πολύ κοντά στην
κατάσταση που αυτά βγαίνουν από το εργοστάσιο.
Πολύ και σκληρή δουλεία περιμένει....
Η οργάνωση σχεδιάζει διαφορετικές διαδρομές για την κάθε κατηγορία
και... αμολάει τους πωρωμένους στο βουνό!
Ένα από τα πιο απίθανα παιχνίδια είναι αυτό της πλοήγησης. Η οργάνωση
χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία στην κατασκευή road book τα οποία
όμως... είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να ... σε βάζουν να ψάχνεις.
ΠΟΛΥ πλοήγηση και ατελείωτες στιγμές διασκέδασης.
Με κάθε μέρα να ξεπερνά τα 80-100 χιλιόμετρα απίθανης και συνάμα
δύσκολης διαδρομής, κάθε σκέλος αποτελεί ουσιαστικά ... έναν ξεχωριστό
αγώνα trophy!
Ζούγλα – όνομα και ... πράγμα!
Φέτος οι Ελληνικές ομάδες που ανεβαίνουν αποτελούνται από τους:
Open - Ομάδα 53
53a: Δημήτρης Ταλούμης - Γιάννης Ρομποτής - LR 90
53b: Τηλέμαχος Ταλούμης - Κωνσταντίνος Γρηγορίου - Jeep Rubicon
Open – Ομάδα 64
64a: Βασίλης Τσιγαράς - Λάμπρος Κατσαρός - Land Rover 90
64b: Θα συμπληρωθεί από Γερμανικό πλήρωμα
Το δεύτερο αυτοκίνητο της Ομάδας 64, ήταν κανονικά ο Ιαν Παπανικολάου
με τον Θοδωρή Αφέντρα. Τελευταία στιγμή όμως όλα πηγαν στραβά και η
ομάδα θα συμπληρωθεί τελικά από ένα γερμανικό πλήρωμα.
Ο καιρός...
Μέχρι και την Κυριακή το βράδυ οι καταιγίδες κυριαρχούσαν στην περιοχή
της Deva. Όλα είναι πλημυρισμένα και ο Virgil (ο ένας από τους
οργανωτές του αγώνα) «έπνιξε» το Toyota του.
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον Ionut, μας ενημέρωσε ότι τα πάντα...
γλιστράνε και ακόμα και η διαδρομή της Open έχει ανέβει σε τρελά
επίπεδα δυσκολίας.
Αν επαναληφθεί το σκηνικό του 2007 – ατελείωτη βροχή- θα έχουμε πολύ
παιχνίδι.
Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι το 2007, λόγω της βροχής η Extreme
προσπάθησε να κάνει τη διαδρομή της Open, ενώ οι της Open ίσα που
κατάφεραν να βγάλουν διαδρομές κοντά στα Camp που σχεδιάστηκαν επι
τόπου από την οργάνωση!
Υποστήριξη
Η ομάδα υποστηρίζεται από τα ελαστικά Fedima
Sirocco, τα πλέον κατάλληλα για αυτές της συνθήκες και
συνοδεύεται από το Off-Road.gr
που χρόνια τώρα υποστηρίζει και εκπροσωπεί την οργάνωση στη χώρα μας.
Εσείς θα ... μείνετε εδώ;
Μένουν λίγες ώρες για την αναχώρηση μας. Φορτώστε σκηνές στο
τετρακίνητο σας και ελάτε μαζί μας.
Εμείς πάντως θα σας ενημερώνουμε μέσα από τις σελίδες του Off-Road.gr και του 4Χ4 Magazine!
Κείμενο: [Σπύρος
Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Off-Road.gr]
Downloads - Links
Σχετική
συζήτηση στο Forum
Το site της οργάνωσης
Αναγγελία αγώνα 2009
Άρθρα του αγώνα TAT 2008
Επίσημη πρεμιέρα
Transilvania Trophy DVD 2008
Transilvania
Adventure Trophy 2008: To video teaser είναι έτοιμο!
Transilvania Adventure Trophy 2008: Με τα μάτια
των αγωνιζομένων!
Transilvania Adventure Trophy
2008: Καλά που δεν έβρεξε!
Transilvania Adventure Trophy
2008: 1o Φωτορεπορταζ
Transilvania Adventure Trophy
2008: 2o Φωτορεπορταζ
Transilvania Adventure Trophy
2008: 3o Φωτορεπορταζ
Transilvania Adventure Trophy
2008: 4o Φωτορεπορταζ
Τransilvania Adventure Trophy
2008: H Ελληνική συμμετοχή είναι έτοιμη
Ώρα για περιπέτεια:
Transylvania Adventure Trophy 2008
Άρθρα
- video του αγώνα ΤΑΤ 2007
Το video ΤΑΤ 2007 ~75MB
Μέσα στο Transilvania Trophy 2007
Transilvania Trophy 2007: 1o
Φωτορεπορτάζ
Transilvania Trophy 2007: 2o
Φωτορεπορτάζ
Transilvania Trophy
2007: 3o Φωτορεπορτάζ
Άρθρα του αγώνα TAT 2006
TAT 2006 πρώτο μέρος
ΤΑΤ 2006 δεύτερο μέρος
Παλαιότερα στα
trophy βάζανε ελαστικά από τρακέρ.
Πλέον με τα Fedima Sirocco δεν ... υπάρχει λόγος...
Αμέτρητα
τα ποτάμια που παίζουν στη διαδρομή.... αρκετά θέλουν σχεδία για να
περάσουν
Η ομάδα της open στον τερματισμό της
περσινής χρονιάς
Χωρίς λόγια!
More articles
|
|
| |
|