από firelord » 14 Δεκ 2006, 11:48
συμφωνω με τον Βαγγελη
αν δεν σε απασχολει το ζητημα καταναλωσεως τοτε V8 με κλειστα τα ματια
κρινω λογω συμβιωσεως με δυο mpi και ενα V8i 3.9
το τελευταιο απλα ειναι αλλο αυτοκινητο, χωρις να απαξιωνω το mpi που και αυτο ειναι ΠΑΡΑ πολυ αποδοτικο, απλα ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. βεβαια αν ο V8 ειχε καρμπυρατερ τοτε θα ηταν πραγματικα ασυμφορος, οπως τα περισσοτερα Defender με κινητηρες 3.5 carb
προσωπικα, οταν ημουν σε φαση ψαξιματος για κατι περισσοτερο απο το mpi, εξετασα ολες τις λυσεις
α. τουρμπισμος> δοκιμασμενος τοπικως καθως ειχα στη διακριτικη μου ευχερεια τουρμπισμενο mpi 200. Μεγαλο ανεβασμα στις επιδοσεις με σχετικα μικρο ρισκο αλλα το κοστος εφτανε στα επιπεδα και μαλιστα ξεπερνουσε την αποκτηση ενος μανισιου 3.9
β. εγκατασταση V8 σε mpi...αστο καλυτερα, δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια παρα μονον αν δεν ειχα αλλη λυση
για μενα η ιδανικη λυση ηρθε στη μορφη ενος μανισιου 3.9 αυτοματου με μποργκ βαρνερ κεντρικο, στο οποιο εβαλα ενα κιτ Torquemax της Rpi που μου κατεβασε τη ροπη κατα τουλαχιστον 500 στροφες, αυξησε την οικονομια (σε συνδυασμο με NGK και αλλαγη μπουζοκαλωδιων)
το ολο συνολο δικαιολογει τα σχολια του Βαγγελη μονο και μονο απο τα αποθεματα της διαθεσιμης ροπης, τα οποια ειναι ΣΑΦΩΣ μεγαλυτερα απο το μπι και σου δινουν και μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση
επιπλεον πραγματικα λογω της μεγαλυτερης αποδοχης του V8 στην Αγγλια, ειναι πολυ πιο ευκολοσυντηρητος απο οτι θα περιμενε κανεις και με πολυ πολυ μικροτερο κοστος, ισως και χαμηλοτερο αυτου του mpi. Λογω δε των μεγαλυτερων ανοχων και αντοχων του Β, αυτο αυξανεται κατα πολυ
τελος προτεινω αυτοματη εκδοση για πληθωρα λογων, ενας εκ των οποιων ειναι το γεγονος πως το ZF ειναι ΤΕΡΑΣ
ΥΓ επιπλεον η ηχητικη απολαυση που δινει ο V8 ειναι κατι το μοναδικο και δεν βρισκεται σε αλλο οχημα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info
www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA