Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

disco 2000 or 3900

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

disco 2000 or 3900

Δημοσίευσηαπό almak » 14 Δεκ 2006, 00:56

Την γνώμη σας παρακαλώ!
Έχουμε δυο discovery 96 μοντέλο.
Το ένα είναι 2000cc και το άλλο 3900cc
Το πρώτο 11~12.000 ευρώ το δεύτερο 15.500
Υποθέτουμε πως βρίσκονται σε ίδια κατάσταση αμφότερα.
Τι διαλέγουμε?????
Το θέμα κατανάλωση λίγο με απασχολεί , αλλά αν μου αναφέρεται και τις καταναλώσεις θα το εκτιμήσω αφάνταστα :)

Ευχαριστώ
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό jimnys » 14 Δεκ 2006, 01:03

Αλέξανδρε μιας και το έχω ψάξει λίγο , έτσι όπως τα λές το v8 με κλειστά τα μάτια.
Εγώ πήρα το δίλιτρο μιας και κινούμε καθημερινά και ψιλοπονάει λίγο...
Απο ότι έχω διαβάσει απο τα παιδιά, η κατανάλωση είναι γύρω στα 15 σε κίνηση στην πόλη και 12 περίπου εκτός για το δίλιτρο..
Το αυτοκίνητο είναι τέρας(και φιλοσοφία) και θα σε ικανοποιήση απόλυτα, ιδίως σαν οικογενειακό που το θές...
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Δεκ 2006, 08:30

Καμια σχεση το 3900 με το 2000,λιγο παραπανω καταναλωση αλλα επιδοσεις εξωπραγματικες συγκρινομενα,V8 μεκλειστα ματια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 14 Δεκ 2006, 08:44

Πλεονεκτήματα ΜΡΙ
α)μικρότερη κατανάλωση,έξοδα ασφάλειας κ.λ.π.
β)τίποτε άλλο.
Πλεονεκτήματα 3.9
α)ροπή και δύναμη
β)δύναμη και ροπή
γ)δυνατότητα ''ανταλακτικούρας'' από Αγγλία, και
δ)σημείωσε πως έχει ροπή και πολυυυυυυύ δύναμη.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 14 Δεκ 2006, 08:47

Ξέχασες να γράψεις πως έχει ΡΟΠΗ KAI ΔΥΝΑΜΗ
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 10:20

φίλε almak,

Ας τα βάλουμε κάτω με γνώμονα τα γεγονότα, την λογική, το κόστος και κυρίως τις πιθανές εναλλακτικές λύσεις.

Ο μόνος πραγματικός εχθρός του δίλιτρου είναι το 3.9.

Λόγω ελαχίστων πωλήσεων κανείς σχεδόν εδώ στην Ελλάδα δεν μπορεί να σου μιλήσει και για το 2.5 Tdi.

Στο φόρουμ θα σου πουν ότι αν μπορούσες να αγοράσεις το Tdi θα ήταν το τέλειο. (αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε πάντα φαντάζει πιό "εξωτικό" και "καλύτερο")

Στην πραγματικότητα το mpi πάει όπως και το Τdi και απλώς το πετρελαιοκίνητο είναι ΛΙΓΟ πιό οικονομικό σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και έχει 30% περισσότερη ροπή στις μισές στροφές αλλά 20% λιγότερα άλογα στα 2/3 των στροφών. Αρα μικρότερο χρήσιμο εύρος στροφών.

Η αίσθηση του V8 είναι σαφώς πιό γρήγορη και από τα δύο αλλά στην ουσία σκέψου κάθε πότε θα κάνεις χρήση της μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας.

(το ουσιαστικό πλεονέκτημα του Tdi βέβαια είναι ότι με πολύ εύκολο και σχετικά φθηνό "κούρδισμα" μπορεί να φτάσει σε επίπεδα ιπποδύναμης του V8 στις 4000 σαλ (αντί για τις 4750 του V8) και σε πολύ ανώτερα επίπεδα ροπής (γύρω στα 320 λιμπρόποδα αντί για τα 235 του V8 στα 2/3 των στροφών του V8.) Aυτό βέβαια δεν σε αφορά άμεσα αλλά μιά και ανοίξαμε συζήτηση σύγκρισης κινητήρων.....

Σαφής υπεροχή του V8 στο θέμα της ενεργητικής ασφάλειας λόγω της δυνατότητας για πιό γρήγορα προσπεράσματα σε σχέση με το Mpi (έκθεση σε κίνδυνο σύγκρουσης με αντίθετα ερχόμενο όχημα)

Στάθμισε όμως και το θέμα των μεγαλυτέρων εξόδων ασφάλισης και των τελών κυκλοφορίας και μαζί με την διαφορά στην κατανάλωση (μπορεί να είναι αρκετά μικρή αν συγκρίνεις κατανάλωση "πατημένου" Mpi με εκείνη του V8 που οδηγείται αργά και προσεκτικά) ίσως η διαφορά των δύο σε χρηματική βάση παγίων εξόδων και κατανάλωσης να κάνει την ζυγαρία να γύρει προς το Mpi.

Tα των φθηνών ανταλλακτικών για το V8 δεν ισχύουν απόλυτα καθώς τα V8 βγάζουν και αυτά ακριβές ζημιές, έχουν ΣΑΦΩΣ πιό ευαίσθητα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, έχουν περισσότερα μπουζί που κοστίζουν το ίδιο ή και ακριβότερα και θέλουν πιό συχνή αλλαγή, έχουν περισσότερα μπουζοκαλώδια που "ανάβουν" πιό συχνά, έχουν ντιστριμπιτέρ που χαλάει αρκετά εύκολα και η ζημιά τους ΚΟΣΤΙΖΕΙ καθώς είτε θέλει αλλαγή στην φούσκα του αβανς (δεν βρίσκεται σε aftermarket) ή θέλει άλλο γρανάζι κίνησης (και αυτό στοιχίζει και δεν υπάρχει σε aftermarket).
Eπίσης ο V8 έχει την μανία να τρώει ωστήρια και εκκεντροφόρους καθώς και πιανόλες αν δεν προσέχεις ΠΟΛΥ την ποιότητα και τις αλλαγές λαδιού.

Σαφώς και ο Mpi έχει και εκείνος τις ζημιές του αλλά συνήθως οι τιμές είναι φθηνότερες ακόμη και στα ανταλλακτικά αντιπροσωπείας.
Ασε που αν τύχει και χρειαστείς μοτέρ αυτό βρίσκεται πιό φθηνά.

Υπάρχει πάντα και η δυνατότητα τοποθέτησης ενός ήδη τουρμπισμένου δίλιτρου της Rover αν τύχει και γίνει κάτι κακό στο μοτέρ σου.
Ειναι ακριβώς τα ίδια κυβικά και η τοποθέτηση δεν απαιτεί κοψίματα στο σασσι και οι μετατροπές που χρειάζονται είναι πολύ μικρές.
Σαν μοτέρ δεν είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για εκτός δρόμου στην θεωρία αλλά δεν είναι κακό. Τα πάντα εξαρτώνται από το τί θέλεις να κάνεις.

---------

Από την άλλη πλευρά η διαφορά τιμής μεταξύ του Mpi και του V8 που βρίσκεις είναι πολύ μικρή και όπως και να είναι πάντα ο εχθρός του μεγάλου και εντυπωσιακού και αυτού που σου κάνει την δουλειά σου καλά είναι το μεγαλύτερο, εντυπωσιακότερο και αυτό που σου κάνει την δουλειά καλύτερα ή δημιουργεί την εντύπωση ότι την κάνει καλύτερα.

Τελικά η ουσιαστική διαφορά έγκειται στο πόσο είσαι διατεθειμένος να πληρώνεις περισσότερο για τις καλύτερες επιδόσεις και την 55% περισσότερη ροπή σε 25% λιγότερες στροφές που σου δίνει ο V8 σε σύγκριση με τον mpi.

Aπό την άλλη πλευρά υπάρχει και ένα τρόπος να κάνεις το Mpi να δίνει περίπου την ίδια ροπή στους τροχούς με το V8 και μάλιστα για μεγαλύτερο εύρος στροφών (καθώς το V8 έχει κόκκινο στις 4750 ενώ το Mpi στις 6.000 σαλ)

Βάλε κορωνοπήνια 4.11 : 1 και έχεις 16% περισσότερη ροπή στους τροχούς ΑΜΕΣΑ. Εχει βέβαια 16% λιγότερη τελική αλλά με την ονομαστική τελική του Μpi να είναι θεωρητικά 203.52 χλμ/ώρα αυτή είναι απλώς μη δυνατή με την υπάρχουσα ροπή και κυρίως ιπποδύναμη.
Αν μειώσεις τις σχέσεις κατά 16% έχεις μία αύξηση της ροπής (εμμέσως και της δύναμης που απελευθερώνεται στους τροχούς σου) άρα μπορεί να μειώνεις την θεωρητική σου τελική στα 175 χαω αλλά θα μπορείς να την φτάνεις πιά πραγματικά και εύκολα.
Ηδη το Mpi στις κατηφόρες φτάνει πάνω από τα 190 χαω (δεν στο συνιστώ, για την ακρίβεια θεωρώ τέτοιες ταχύτητες ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ για τα δικά μας οχήματα). Με τα ΚΡΠ θα είναι πιό εύκολο να έχεις ψηλότερες μέσες ωριαίες και θα σου αυξηθεί και η κατανάλωση στα ταξίδια με τελικά αλλά ίσως να μειώσεις αρκετά την κατανάλωσή σου στην απλή καθημερική κίνηση καθώς θα έχεις την δυνατότητα να κινείσαι με υψηλότερη ταχύτητα στο κιβώτιο και θα έχεις και την περισσότερη ροπή.

Σκέψεις κάνω......

------------

Για παραπάνω πληροφορίες σύμφωνα με τις προτάσεις του φίλου firelord
σίγουρα η γραμματέας του άρθρου 8 της Νομαρχίας του firelord θα μπορέσει να σε διαφωτίσει περισσότερο. Ισως και η γνωστή του κυρία στην Πολεοδομία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Δεκ 2006, 10:28

Οταν έψαχνα αντίστοιχο disco 3.9 mod 96 για ένα φίλο, ανακάλυψα ψάχνοντας στο internet οτι 95-96 ήταν η χειρότερη χρονιά από πλευράς αξιοπιστίας γενικώς των αυτοκινήτων (το είχα βρεί σ' ένα καλό site στην αμερική ενός μηχανικού αλλά δεν το βρίσκω τώρα).

Αυτό που ψάχναμε, είχε βιβλίο service - είχε αλλάξει μέχρι και μηχανή και τελικά ο φίλος δεν το πήρε για να δούμε και στην πράξη...

Ένας άλλος γνωστός που πήρε αντίστοιχο 3.9 του 96 ήταν συνέχεια στο ηλεκτρολογείο.

Τι να πώ, προσωπική γνώμη έχοντας και την εμπειρία του δικού μου (mod 91) για τα μεγάλα κυβικά να προτιμήσεις όσο απλούστερο (χωρίς ABS αερανάρτηση πολλά ECU κλπ) και να το δεί κάποιος που κατέχει πραγματικά...

Eπίσης μεγάλο πλεονέκτημα στο off-road και στην αξιοπιστία το αυτόματο κιβώτιο - εμένα δεν μου αρέσει, άσχετο....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Δεκ 2006, 10:38

Εμενα η συμβιωση μου περιπου 2 χρονια με V8,μου λεει μηδεν προβλημα,ροπη τρομερη που για να την βγαλεις στο 2000 στις 2600 στροφες θα πληρωσεις πολυ παραπανω απο το κοστος του V8 και θα εχεις ενα πατενταρισμενο αυτοκινητο,τωρα βεβαια για το τι ζημιες θα σου βγαλει εξαρτατε και απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη,αλλα αυτο ισχυει και για το mpi.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 11:26

vagelis έγραψε:τωρα βεβαια για το τι ζημιες θα σου βγαλει εξαρτατε και απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη,αλλα αυτο ισχυει και για το mpi.


Στην περίπτωση μου ο μηχανικός του προηγουμενου ιδιοκτητη ήταν εντελώς κόπανος, τρόμαξα να φέρω το αμάξι σε ένα λογαριασμό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 11:48

συμφωνω με τον Βαγγελη

αν δεν σε απασχολει το ζητημα καταναλωσεως τοτε V8 με κλειστα τα ματια

κρινω λογω συμβιωσεως με δυο mpi και ενα V8i 3.9

το τελευταιο απλα ειναι αλλο αυτοκινητο, χωρις να απαξιωνω το mpi που και αυτο ειναι ΠΑΡΑ πολυ αποδοτικο, απλα ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. βεβαια αν ο V8 ειχε καρμπυρατερ τοτε θα ηταν πραγματικα ασυμφορος, οπως τα περισσοτερα Defender με κινητηρες 3.5 carb

προσωπικα, οταν ημουν σε φαση ψαξιματος για κατι περισσοτερο απο το mpi, εξετασα ολες τις λυσεις

α. τουρμπισμος> δοκιμασμενος τοπικως καθως ειχα στη διακριτικη μου ευχερεια τουρμπισμενο mpi 200. Μεγαλο ανεβασμα στις επιδοσεις με σχετικα μικρο ρισκο αλλα το κοστος εφτανε στα επιπεδα και μαλιστα ξεπερνουσε την αποκτηση ενος μανισιου 3.9

β. εγκατασταση V8 σε mpi...αστο καλυτερα, δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια παρα μονον αν δεν ειχα αλλη λυση


για μενα η ιδανικη λυση ηρθε στη μορφη ενος μανισιου 3.9 αυτοματου με μποργκ βαρνερ κεντρικο, στο οποιο εβαλα ενα κιτ Torquemax της Rpi που μου κατεβασε τη ροπη κατα τουλαχιστον 500 στροφες, αυξησε την οικονομια (σε συνδυασμο με NGK και αλλαγη μπουζοκαλωδιων)

το ολο συνολο δικαιολογει τα σχολια του Βαγγελη μονο και μονο απο τα αποθεματα της διαθεσιμης ροπης, τα οποια ειναι ΣΑΦΩΣ μεγαλυτερα απο το μπι και σου δινουν και μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση

επιπλεον πραγματικα λογω της μεγαλυτερης αποδοχης του V8 στην Αγγλια, ειναι πολυ πιο ευκολοσυντηρητος απο οτι θα περιμενε κανεις και με πολυ πολυ μικροτερο κοστος, ισως και χαμηλοτερο αυτου του mpi. Λογω δε των μεγαλυτερων ανοχων και αντοχων του Β, αυτο αυξανεται κατα πολυ

τελος προτεινω αυτοματη εκδοση για πληθωρα λογων, ενας εκ των οποιων ειναι το γεγονος πως το ZF ειναι ΤΕΡΑΣ

ΥΓ επιπλεον η ηχητικη απολαυση που δινει ο V8 ειναι κατι το μοναδικο και δεν βρισκεται σε αλλο οχημα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 11:54

τελος δε διαφωνω καθετα με τον Παντελη στα ζητηματα μηχανικων ζητηματων

δεν μασαει τιποτα και το μονο που χρειαζεται ειναι μια αλλαγη λαδιου καθε 5-7 και αρκει και φθηνο ορυκτελαιο 20-50

αντε να αλλαξεις εκκεντροφορο - ωστηρια - καλαμακια καθε 100 000 και καδενα (συνολικο κοστος που δεν ξεπερνα τις 350 λιρες ΜΑΖΙ με τα μεταφορικα - και μαλιστα ΑΝ επιλεξεις 'ακριβο' εκκεντροφορο οπως εκανα εγω)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Δεκ 2006, 12:12

Αν πραγματικα δεν σε νοιαζει η καταναλωση.. V8.
Για το υπολοιπο αμαξια οτι ισχυει για ολα τα Ντισκο - παντως το 96 ηταν η χειροτερη χρονια για ολα - Land,Range rover..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 12:23

Ποια χρονολογία του V8 σε Δίσκο είναι η πιο καλή περίπτωση; Μήπως ένα 200αρι 3.9 με 4.2 και σαζμαν κεντρικο σαν του Γιώργου (αν μιλάμε για εκτος δρόμου)

Μιας και περνάει και ΚΤΕΟ με 4.2. (περνάει;)

Για μιλάτε γιατί έχει ψωμί το θέμα και είναι και ενδιαφέρον.


Η μήπως αντί όλα αυτά ένα TD5 (κουρδισμένο ποσο φτάνει H.P. - torque ?) από Γερμανία και καθάρισες?

Aντε γιατί ........................Μέχρι τον Μάρτη μηνα πρέπει να έχει αποφασισθεί. :mrgreen:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 12:26

Γιώργο χαίρομαι όταν διαφωνούμε γιατί περνάμε όλοι καλύτερα έτσι !!!!!

Το κακό με τους V8 είναι ότι πρέπει να συντηρούνται σωστά (η βασική συνισταμένη του μάστορα δηλαδή, αλλά και της υπευθυνότητας του χρήστη του οχήματος)

Για το λαδάκι μήπως το 20/50 θα έπρεπε να είναι 10/40.

Απολύτως σωστό το θέμα της συχνής αλλαγής λαδιών.

Οσο για τον ήχο είπαμε ότι είναι πολύ ωραίος αλλά μην το γενικεύεις και τόσο βρε Γιώργο.

Εχεις ακούσει τώρα τελευταία κανένα μεγάλο αμερικάνικο 4Χ4 ή SUV ή κανένα Ferrariκό? (έπαθα την ζημιά μου με μια 355 (ή μήπως ήταν 360?) Stradale εχθές σε ένα από τα τούνελ της Αττικής Οδού.

--------------

Τα 3.5 με τα καρμπυρατέρ μπορούν να κάψουν πολύ λίγο.
Φτάνει να είναι καλά ρυθμισμένα και καθαρισμένα τα καρμπυρατέρ, σε καλή κατάσταση το σύστημα ανάφλεξης και να μην τους "πίνεις το αίμα"
Με ταχύτητα στα 90 - 100 χαω σε ταξίδι ένα 90άρι Pickup μπορεί να κατέβει και στα 12 λιτρα/100 χιλ. και χωρίς την συσκευή οικονομίας.

Το πρόβλημα των περισσοτέρων 3.5 με καρμπυρατέρ είναι είτε η εγκατάλειψη ή το ελλειπές σέρβις είτε το βαρύ πόδι των συνήθως σιδεροφάγων οδηγών τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 13:06

ναι ναι σωστη συντηρηση (κακο?)

ειναι ομως αρκετα ευκολο να αλλαζεις λαδι στα 5, βασικα ειναι γελοια ευκολο και προυποθετει να ξερεις να διαβαζεις το ρημαδι το χλμ.μετρητη!

οσο για λαδι εμμενω λογω προσωπικης εμπειριας αλλα και πληθωρας input χρηστων απο Αγγλια και αλλου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες