Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel tuning (οχι για Αθηναιους ΧΑΧΑ)

Θέλετε να ρωτήσετε ή να μοιραστείτε κάτι που είναι άσχετο με τις μοτοσυκλέτες και τα τετρακίνητα; Στείλτε το εδώ!

Diesel tuning (οχι για Αθηναιους ΧΑΧΑ)

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 19:22

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Diesel tuning (οχι για Αθηναιους ΧΑΧΑ)

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Ιουν 2006, 19:24

εχουν ακουστει καλα λογια (δηλ. κατα τα φαινομενα δεν ειναι λαμογια) στο διφφλοκ και σε φρεελανδερ κλαμπς

αλλα τι τα λεω εις Αθηναιους

ισως καποτε σαν δωσουν δηζελ οεο!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Diesel tuning (οχι για Αθηναιους ΧΑΧΑ)

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 19:46

ρίξε και εδώ μια ματια. www.powersystem.fr
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιουν 2006, 19:55

Γιώργο,

το κούρδισμα των πετρελαιοκινητήρων μπορεί να είναι από εξαιρετικά απλό και εύκολο πράγμα έως πολύ δύσκολο και επικίνδυνο.
Οσον παλαιότερος είναι ο κινητήρας που θέλεις να κουρδίσεις τόσο απλούστερο.

Σε πολύ γενικές γραμμές, για τα αυτοκίνητα που κυρίως σε ενδιαφέρει, τα ηλεκτρονικά κουτιά θα πρέπει να είναι προσβάσιμα και για τον ιδιοκτήτη εδώ στην Ελλάδα καθώς το θερμότερό μας κλίμα (σε σχέση με την Αγγλία ή την Κεντρική Ευρώπη) έχει την τάση να δημιουργεί ένα σχετικό πρόβλημα μαύρης καπνιάς από την εξάτμιση στο "γέμισμα" του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ή κατά την εφαρμογή προσθέτου φορτίου (όταν μπαίνει στη ροπή και υπάρχει φορτίο).
Κάτι που ρυθμίζεται εύκολα (για να σταματήσει το "κάπνισμα") αν κλείσεις λίγο το καύσιμο σε σχέση με την ρύθμιση για το πιό κρύο περιβάλλον των κεντροευρωπαϊκών αγορών.

Κάτι το οποίο καλό είναι να κάνεις, ιδίως στην χώρα μας, είναι να αρχίσεις από το ιντερκούλερ στα τουρμποντήζελ και μετά με το "κούρδισμα" του εγκεφάλου ή της αντλίας.

Σου θυμίζω ότι το 1996 η μία καμήλα είναι "κουρδισμένη" και με ένα ιντερκούλερ σε μέγεθος τραπεζιού.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Ιουν 2006, 20:07

μερική άρρωστοι βάζουν υδρόψυκτα ιντερκουλερ με δικό τους ξεχωριστό κύκλωμα νερού και μερικοί ακόμα πιο άρρωστοι βάζουν με σπρευ φρεον για αρρωστημένα αποτελέσματα. και οι τζανκιεσ ,ψεκάζουν και νερό μέσα στην εισαγωγή.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Ιουν 2006, 07:14

Εγω ξερω να πω οτι ενας φιλαρακος μου με TD5 Defender, το τσιπαρισε εβαλε και αλλο ιντερκουλερ και πεταει ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ, γιατι τον εχει ξεσκισει στην καπνα και μετα απο λιγο του μπουκωνει και τον ενα κυλινδρο.ΚΛΑΨΤΑ!
Αντε τωρα να βρεις τον αγγλο της Rimmer Bros(αν θυμαμαι καλα) να στο φτιαξει!! Εδω τουλαχιστον θα εδερνες τον μαστορα σου!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιουν 2006, 09:59

να βγαλει το EGR να ησυχασει ο φιλος σου με το ΤΔ5

ιδε http://forum.difflock.com/discus/messag ... 1150575519

Tools required -

WD40 for loosening bolts/nuts the night before.
Screwdriver for jubilee clip
Small socket set
Allen key

Parts required
EGR blanking plate
Replacement tube (mine came from Devon 4x4)
Small plug/bung to blank vacuum pipe


Εικόνα

Remove engine cowl and radiator cowl to give access to Inlet and exhaust manifolds and the EGR pipe and connectors.

Εικόνα

EGR Valve left, EGR pipe centre.

Εικόνα

Undo two Allen bolts on flange connecting EGR pipe to exhaust manifold. I soaked these in WD40 the night before but both came out easy enough. The bottom bolt is difficult to access whilst the EGR pipe is still connected.

Εικόνα

Undo the bolt holding the EGR pipe clip to the engine block, (centre right arrow), undo the jubilee clip holding the air inlet pipe to the EGR valve (centre arrow), undo the four bolts holding the EGR valve to the inlet manifold (left arrow). Disconnect the vacuum pipe, below the left arrow.

Εικόνα

It should now be possible to lift the complete EGR valve and pipe free from the engine and remove. There was a considerable amount of sludge in the inlet pipe which I have cleaned out as best as possible, to think that was going in with the clean air.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Replacement pipe and blanking plate. Note the small rubber bung currently through the left hole in the blanking plate.

This is to cap the vacuum pipe with.

Εικόνα

Blanking plate fitted.

Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιουν 2006, 10:02

Part II.

Εικόνα

The vacuum pipe needs to be removed and blanked now.

Εικόνα

Track it back and it goes to the EGR valve modulator just below and behind the radiator expansion tank. On mine the pipe was colour coded and was blue. It goes to the second outlet from the top on the valve.

Εικόνα

Remove the connector from the valve and cap this off with the bung in the kit. Then carefully withdraw the pipe through the loom to completely remove the vacuum pipe.

Εικόνα

Finished job - new pipe.

Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Ιουν 2006, 10:05

σχεματικ για τυπο ΙΙ EGR

νομιζω οτι υπαρχει και στο ΡΑΒΕ

Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 30 Ιουν 2006, 12:47

πολύ κοκορέτσι αδερφάκι μου. ένα καρο άχρηστα πράγματα. συμπρακαλο
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιουν 2006, 12:51

ΒΕΡΙ ΝΑΙΣ μιστερ Τζορτζ !!!

θενκ γιου φερρυ μπόουτ !!!

Η ανακύκλωση των καυσαερίων τελικά μπορεί οριακά να μειώνει τους ρύπους αλλά κάνει σίγουρα κακό στο μοτέρ.

Δεν έχω ακούσει και εγώ άνθρωπο να βγάζει το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων σε πετρέλαιο και να μην έχει βρει το φώς του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Ιουν 2006, 14:35

Και συμφωνω και διαφωνω με την διαδικασια.
Και στα 300αρια οταν αρχιζουν τα καπνιζματα λογω EGR την βγαζεις και ησυχαζεις,εδω μιλαμε οτι με το τσιπ ντουμανιαζει και νορμαλ δουλευει ρολοι, αναγκαστικα μπηκε διακοπτης να επιλεγει συστημα.
Συμφωνω με τον Pantg οτι στην Αγγλια ειναι αλλες οι παραμετροι λογω ψυχρου κλιματος και επισης συμφωνω με τον Firelord που λεει οτι ειμαι γαμωτα παιδια (αυτο δεν θα ελεγες ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ ΛΟΡΔΕ??)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιουν 2006, 18:49

Ανδρέα,

η JE Engineering και ο Allisport έχουν λύσεις έτοιμες για την Ελλάδα.

Οσον αφορά τις άλλες μεθόδους βελτιώσεως απόδοσης των τουρμπισμένων κινητήρων πετρελαίου με ιντερκούλερ υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα βελτίωσης του υπερσυμπιεστή με τοποθέτηση υβριδικού τύπου ή ακόμη καλύτερα υπερσυμπιεστή με ρουλεμάν αντί για κουζινέτο περιστροφής της τουρμπίνας (πράγμα που κάνει αμεσότερη την ανταπόκριση στο γκάζι μειώνοντας θεαματικά την υστέρηση απόκρισης (turbo-lag) και εμφανίζοντας την περιοχή ουσιαστικής ενεργοποίησης (spool-up) χαμηλότερα.
Τελευταία έχει υπάρξει και προσπάθεια τοποθέτησης της τουρμπίνας του 2.8 Powerstroke σε 200 και 300 Tdi και περιμένουμε να περάσουν 30.000 μίλια για την αξιολόγηση της αντοχής της στα συγκεκριμένα μοτέρ.

Επίσης υπάρχει και η λύση συνδιασμού πετρελαίου και γκαζιού ή προπανίου για ενίσχυση της καύσης και κατ' επέκτασιν βελτίωσης των επιδόσεων (έως και 40% σε ροπή και ιπποδύναμη ή με διαφορετική ρύθμιση έως και -25% σε κατανάλωση)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 01 Ιούλ 2006, 09:51

αυτό το τελευταίο μου ακούγεται συμπαθητικό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιούλ 2006, 12:31

Νίκο το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι φθηνό και δεν ξέρω κατά πόσον η ελληνική νομοθεσία επιτρέπει την υγραεριοκίνηση (έστω και παράλληλη ή βοηθητική) των πετρελαιοκινήτων οχημάτων.

Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου τα έχουμε ήδη συζητήσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες