από pantg » 20 Ιουν 2005, 22:35
Συνονόματε γειά,
κάνε επίσης και έναν έλεγχο στις γειώσεις του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου σου.
Είναι πολύ συχνό φαινόμενο σε περιπτώσεις που οι κανονικές γειώσεις έχουν αρχίσει να οξειδώνονται να βρίσκει το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου το συρματόσχοινο του χειροφρένου σαν την πιό εύκολη γείωση μεταξύ του αμαξώματος και του σασσί.
Αυτό οδηγεί στην υπερθέρμανση του συρματόσχοινου αυτού και μερικές φορές το λειώσιμό του καθώς και την πρόωρη οξείδωσή του.
Αφού τώρα το έχει βγάλει από το αυτοκίνητο ζήτα, αν δεν το έχουν ήδη πετάξει, να εξετάσουν αν έχει κάπου αρχίσει να λυώνει το εξωτερικό περίβλημα της ντίζας ή αν έχει υπερβολικά πολύ οξειδωθεί χωρίς να φαίνεται αυτό να οφείλεται σε λάσπες ή νερά.
Αν δεν σου έχουν τοποθετήσει ήδη την ντίζα ζήτα να την γρασσάρουν καλά πριν την τοποθετήσουν και ακόμη καλύτερα να βάλουν γράσσο χαλκού ή αλουμινίου και όχι κάποιο απλό γραφιτούχο ή μολυβδούχο.
Οσον αφορά την ντίζα και την ασυμβατότητα της δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό πλαισίου του οχήματος αλλά και με τον τύπο του κεντρικού διαφορικού, το τύπο του λεβιέ του χειροφρένου καθώς και του τυμπάνου πίσω από το κεντρικό. Ψάξε το αυγό και κούρευ'το κοινώς. Καλύτερα, όπως έμαθες εκ των υστέρων, να βγάλεις την ντίζα και να πας με το δείγμα της παλαιάς. Και κυρίως σημείωσε τον κωδικό ανταλλακτικού στο βιβλιαράκι (που καλά θα κάνεις να αρχίσεις να τηρείς) με τα ανταλλακτικά που έχει χρησιμοποιήσει και τους κωδικούς τους.
(αλήθεια, δεν ήξερες, δεν ρώταγες?????? εμείς τί κάνουμε εδώ????)
Χαιρετώ