Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Ιουν 2005, 08:00

Eχεις τραβηξει χειροφρενο εξω απο το σπιτι σου και θες να φυγεις αμ δε. το κατεβαζεις αλλα το οχημα ειναι φρεναριστο . τα πραγματα ειναι απλα εμεινες . κολησε η ντιζα απο λασπες και πολυκαιρια και δεν ξεμπλοκαρει,, πρεπει να λυσεις τον κεντρικο αξονα για να αποσυνδεσεις την ντιζα . για αλλαχτε την μην παθετε το ιδιο σε κανα βουνο .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2005, 08:42

Sυνονόματε καλημέρα,

για το λόγο αυτό σου λέω να πλένεις ΠΑΝΤΑ το αυτοκίνητο από κάτω μετά από εκδρομές σε λάσπες, χιόνια, σκόνες και άμμους.
Το να το αφήνεις λερωμένο από κάτω το μόνο που σου δημιουργεί είναι προβλήματα και πρόωρες φθορές στα μηχανικά εξαρτήματα.

Ενα από αυτά τα σημεία είναι και η ντίζα του χειροφρένου η οποία παίρνει βρωμιές και λασπόνερα από κάτω.
Πάντως έχε υπόψη σου οτι πολλές φορές δημιουργείται πρόβλημα και με λάσπες μέσα στο τύμπανο του χειροφρένου.

Καλό πλύσιμο και συχνό γρασσάρισμα από κάτω θα σου αυξήσει τόσο την διάρκεια ζωής όσο και την αξιοπιστία του Disco σου.
Επάνω άσε το όσο βρώμικο θέλεις, άσε που δεν το πιάνει και το μάτι αν είναι βρώμικο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 20 Ιουν 2005, 16:40

παραγελνεις την ντιζα χειροφρενου και σου φαινεται καπως μεγαλη το λες αλλα σε διαβεβαιωνουν οτι αυτη ειναι. Οταν την πας στον μαστορα σου λεει δεν ειναι αυτη. Συνενοησε απο εκει που τηνπηρες ξανακοιτα στο computer και σου λεει πως με βαση τον αριθμο σασι αυτη ειναι. Εσυ επιμενεις οτι δεν ειναι αυτη και σε κλεινει για να μιλησετε ξανα αργοτερα .Οταν εποικοινωνεις ξανα σου απαντα οτι μετα απο τηλεφωνημα στην αντιπρωσοπεια του ειπαν καλα δεν το ηξερες αυτο ? Ολοι το ξερουν. Αλλη δειχνει στο computer και αλλη ειναι ελατε απο τριτη να την αλλαξουμε ,Τεσσερεις μερες μεσα το οχημα :roll: Τελικα η ντιζα ειναι γυρω στους 45 ποντους
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιουν 2005, 22:35

Συνονόματε γειά,

κάνε επίσης και έναν έλεγχο στις γειώσεις του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου σου.
Είναι πολύ συχνό φαινόμενο σε περιπτώσεις που οι κανονικές γειώσεις έχουν αρχίσει να οξειδώνονται να βρίσκει το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου το συρματόσχοινο του χειροφρένου σαν την πιό εύκολη γείωση μεταξύ του αμαξώματος και του σασσί.
Αυτό οδηγεί στην υπερθέρμανση του συρματόσχοινου αυτού και μερικές φορές το λειώσιμό του καθώς και την πρόωρη οξείδωσή του.

Αφού τώρα το έχει βγάλει από το αυτοκίνητο ζήτα, αν δεν το έχουν ήδη πετάξει, να εξετάσουν αν έχει κάπου αρχίσει να λυώνει το εξωτερικό περίβλημα της ντίζας ή αν έχει υπερβολικά πολύ οξειδωθεί χωρίς να φαίνεται αυτό να οφείλεται σε λάσπες ή νερά.

Αν δεν σου έχουν τοποθετήσει ήδη την ντίζα ζήτα να την γρασσάρουν καλά πριν την τοποθετήσουν και ακόμη καλύτερα να βάλουν γράσσο χαλκού ή αλουμινίου και όχι κάποιο απλό γραφιτούχο ή μολυβδούχο.

Οσον αφορά την ντίζα και την ασυμβατότητα της δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό πλαισίου του οχήματος αλλά και με τον τύπο του κεντρικού διαφορικού, το τύπο του λεβιέ του χειροφρένου καθώς και του τυμπάνου πίσω από το κεντρικό. Ψάξε το αυγό και κούρευ'το κοινώς. Καλύτερα, όπως έμαθες εκ των υστέρων, να βγάλεις την ντίζα και να πας με το δείγμα της παλαιάς. Και κυρίως σημείωσε τον κωδικό ανταλλακτικού στο βιβλιαράκι (που καλά θα κάνεις να αρχίσεις να τηρείς) με τα ανταλλακτικά που έχει χρησιμοποιήσει και τους κωδικούς τους.

(αλήθεια, δεν ήξερες, δεν ρώταγες?????? εμείς τί κάνουμε εδώ????)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Ιουν 2005, 16:30

Μετα την αλλαγη του αμορτισερ τιμονιου το αυτοκινητο παιρνει δεξια ' Εγινε ευθυγραμιση αλλα συνεχιζει το ιδιο . Βγαζοντας το αμορτισερ το οχημα παει ευθεια .Συμπερασμα φταει το συγκεκριμενο αμορτισερ? το οποιο ειναι πολυ σκληρο και κατα το ανοιγμα του? για να μην κλοτσα στις λακουβες . Θα το αλλαξω με κατι πιο νορμαλ . Οταν πατω φρενο το οχημα παει αριστερα . Με εξαερωση πιστευω να λυθει το προβλημα η μηπως ειναι κατι αλλο?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 17:45

Συνονόματε,

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ.

Πρώτα ρωτάμε, μετά ενεργούμε.
Αν πρώτα ενεργούμε και μετά ρωτάμε συνήθως πληρώνουμε δύο φορές και καθυστερούμε να έχουμε αποτέλεσμα.

------------

Το αμορτισέρ τιμονιού που έχει βάλει είναι το σωστό για το αυτοκίνητο ή έβαλες ό'τι αντιστοιχία έτυχε να βρεθεί?
Τί μάρκας είναι?

Αν είναι το σωστό για το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα πρέπει να σου κάνει τα "σχέδια" που σου κάνει τώρα (δηλαδή να τραβάει το αυτοκίνητο αριστερά όταν το αμορτισέρ είναι τοποθετημένο)
Εισαι σίγουρος ότι η μπάρα του τιμονιού είναι ίσια? Μήπως την χτύπησες ή την ζόρισες κάπου και έχει στραβώσει με αποτέλεσμα όταν δέχεται την πίεση από το αμορτισέρ του τιμονιού να διώχνει τους τροχούς προς τα δεξιά?

Το θέμα του τραβήγματος όταν το αυτοκίνητο φρενάρει μπορεί ίσως να είναι και από εξαέρωση. Μπορεί επίσης να είναι και από καμμένα τακάκια (αν τα παραζέστανες), από λαδωμένα τακάκια (αν χάνουν οι τσιμούχες στα ακραξόνια σου ή στις ασημένιες μπάλες), από ελαττωματικό κατανεμητή πίσω.
Αν με την εξαέρωση συνέλθει και δεν τραβάει τότε σου προτείνω να αλλάξεις τα τσιμουχάκια στα εμβολάκια στις δαγκάνες (εμπρός και πίσω) και να ελέγξεις ότι τα εμβολάκια δεν έχουν κάνει πατούρα ή δεν έχουν σκουριάσει (συμβαίνουν και τα δύο). Αν κάτι από αυτά έχει συμβεί στα εμβολάκια τότε ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να τα αλλάξεις και εκεί υπάρχει η επιλογή των κανονικών χρωμιωμένων εργοστασιακών ή των σαφώς καλυτέρων (αλλά και ακριβότερων αλλά όχι πολύ) ανοξείδωτων που δεν πρόκειται να σκουριάσουν ξανά.

ενημέρωσέ με για το τί έγινε με τα όσα σου πρότεινα.

Εμβολάκια ανοξείδωτα μπορούμε να βρούμε. Και τσιμουχάκια.

Επίσης έχε υπόψη σου ότι υπάρχει σετ μεταφοράς του αμορτισέρ ψηλά (όπως στα Defender) για να μην το ξανακτυπήσεις. (δεν ρώτησες πριν όμως.....)

Ρίξε επίσης και έναν καλό έλεγχο στα σινεμπλόκ της ανάρτησης και της ράβδου panhard εμπρός. Μπορεί και εκεί να υπάρχει πρόβλημα και να μην φαίνεται. Επίσης κοίτα και τους τζόγους στις ασημένιες μπάλες, μήπως και έχει και εκεί πρόβλημα.
Το αμορτισέρ γιατί το άλλαξες? Για θυμησέ μας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Ιουν 2005, 18:10

το αμορτισερ ειναι κονι κοκινο διπλης εκτονοσης .θα κιοταξω την μπαρα τιμονιου .το αμορτισερ το αλλαξα γιατι το εσπασα . Κοστιζει πολυ το κιτ για να παει πανω ? αλλαξα ολα τα σινεμπλοκ και οτι λαστιχακι υπηρχε απο κατω και την πισω μπιλια .και τα ακρομπαρα Τους τζογους στις ασημενιες μπαλλες πως θα τις ελενξουμε? οκατανεμητης πισω που βρισκετε ? Ενας θορυβος οταν εχουμε τεταρτη πεμπτη γεματη και αφηνουμε γκαζι τι ειναι/? Υπαρχει αμορτισερ μαμα / ? Ελατηρια αμορτισερ μαμα? Υστερα απο το ατυχημα το διημερο με το λεωφορειο και τον σπασμενο ατερμονα υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξουμε στο τιμονι μας ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 19:14

Παντελή κάνε μου ένα τηλέφωνο γιατί βαριέμαι να γράφω.

Οπως μου τα λές μάλλον κοίτα τις μπάρες του τιμονιού, την Panhard και τους τζόγους στις ασημένιες μπάλες. Αυτό το τελευταίο είναι δουλειά του μηχανικού και μόνο.

Ο θόρυβος στην τετάρτη και πέμπτη είναι θέμα κιβωτίου και μάλλον περισσότερο του κεντρικού σου διαφορικό. Καλώς τα δέχθηκες !!!!!
Αν θέλεις έχουμε μεταχειρισμένο.

Τα αμορτισέρ τιμονιού και τροχών και ελατήρια της μαμάς υπάρχουν και δεν είναι ακριβά. Ισως ακόμη καλύτερα από πλευράς κόστους να είναι τα DeCarbon που είναι φθηνά και καλά.

Για το θέμα του τιμονιού και του λεωφορείου το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αποφεύγεις τα λεωφορεία. Ο ατέρμων δεν χάλαει έτσι ξαφνικά. Πρώτα θα έχεις μπόσικα, σταξίματα και μετά θα κολλάει ή θα κάνει θόρυβο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Ιουν 2005, 20:40

πόσα σταξίματα?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2005, 20:48

ΠΟΛΛΑ.

Αν απλώς στάζει (δηλαδή να βρίσκεις ένα λεκεδάκο, δυό , τρεις, πέντε μετά από τρεις μέρες ακινησίας) δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Αν όμως βρεις λίμνη και συμπληρώνεις υγρό κάθε εβδομάδα τότε μάλλον πας για ανακατασκευασμένο γκρουπ τιμονιού.

Η επισκευή εντοπίως αν και γίνεται δεν συνιστάται για αποτελέσματα διαρκείας εκτός και αν είσαι τυχερός και δεν έχει φαγωθεί ο κεντρικός άξονας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Ιουν 2005, 22:02

pantg έγραψε:ΠΟΛΛΑ.

Αν απλώς στάζει (δηλαδή να βρίσκεις ένα λεκεδάκο, δυό , τρεις, πέντε μετά από τρεις μέρες ακινησίας) δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Αν όμως βρεις λίμνη και συμπληρώνεις υγρό κάθε εβδομάδα τότε μάλλον πας για ανακατασκευασμένο γκρουπ τιμονιού.

Η επισκευή εντοπίως αν και γίνεται δεν συνιστάται για αποτελέσματα διαρκείας εκτός και αν είσαι τυχερός και δεν έχει φαγωθεί ο κεντρικός άξονας.

Χαιρετώ

Σε απλά ελληνικά (γιαπωνέζικα) η διαφορά είναι όπως μεταξύ περιόδου και αιμορραγίας..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Ιουν 2005, 22:45

κοιταξε αν ειναι μικρο μ....ι (γιαπωνεζικο δεν εχει να σταξει τιποτε αν ειναι μ....ι μεγαλο και κα ...........κο πλημυριζει .Ειναι θεμα μεγεθους :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό michailbm » 27 Ιουν 2005, 23:27

Τα καλα μ....α ειναι τα μικρα και σφιχτα!!!!!!!!!!!!!!!!
Και οχι τα μεγαλα και φαρδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2005, 07:17

Aντε το γαμ***με το θέμα !!!! (αστειεύομαι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Ιουν 2005, 08:58

αφού έχει άξονες μπρός πίσω, ας στάζει όσο θέλει

silk underwear requires dexterous bottoms!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες