Κοιταξτε να δειτε , σιγουρα το NAVARA με τα 200 αλογα παει και εχει πολυ καλυτερη ροπη χαμηλοτερα απο τις 2000 στροφες , και αυτο που εντυπωσιαζει ειναι οτι και με εκτη ή πεμπτη στο κυβωτιο επιταχυνεις χωρις τριγμους και προβληματα σε μεσαιες ανηφορες , τωρα για το αν το αμαξι αφου τραβαει χαμηλοτερα κρεμαει ψηλα , θα σου πω οτι πηγαινει πολυ καλυτερα ψηλα απο οτι με τα 174 ! Το αμαξι τραβαει παντου προτογνωρα σε ολο το φασμα των στροφων σε ολες τις σχεσεις , αλλα ενταξει μην το παραξηλωνουμε , στο σημειο που αναφερεις εσυ σταματημενος στην ανηφορα , δηλαδγ σχεδων Νεκρο , ε οχι δεν εχει αλλαξει η ροπη στο ρελαντι αυτο δεν ειναι μονο θεμα ροπης αλλα και δισκου του συμπλεκτη πιστευω ! Αλλα ενταξει το αμαξι δεν γλυστραει αμα κανεις το κολπο με το συμπλεκτη που λεγαμε !! Ειναι ανετο , τουλαχιστον το φορτηγακι που ξερω , μια και ειναι 200 κιλα και ελαφρυτερο απο το PATH !!
Μιας και μιλαμε ομως για λαστιχα ειδα κατι κααταπληκτικα αγρια ALL-TERRAIN τυπου BFGOODRICH ,apo thn GOODYEAR που στις δοκιμες ειναι αποδοτικοτερα και ανθεκτικοτερα των BFGOODRICH ,μαλιστα στο tirerack ,περνουν την υψηλοτερ βαθμολογια για χιονι !! Ωριστε , θελω τη γνωμη σας !! :
http://www.goodyearwrangler.com/flash.html
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ilentArmor