Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό ALOY » 14 Σεπ 2007, 15:16

α κια ξεχασα με λαστιχα απο τα καλυτερα ολοι οι παραπανω. εσυ καμελ ησουν μαζι?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 14 Σεπ 2007, 15:35

Ο camel έπινε σφηνάκια τσίπουρου και δεν μπορούσε να έρθει. Για την σύντομη βόλτα θα πω πως το αυτοκίνητο λόγω απόστασης και με τα αργά πάει σαφώς πιο σίγουρα και χαλαρά. Το μόνο μειονέκτημα θα έλεγα πως είναι το μήκος-πλάτος που σε σημεία που ειναι οριακά (κλαδιά-δέντρα-στενά περάσματα) ειναι επικίνδυνο να τα ακουμπήσεις.
Για το πόσο ψηλά σηκώθηκε ο κώλος όταν έπεσα σε νεροφάγωμα θα πει ο Lonely Wolf που νόμιζε πως κόλλησα με την μούρη και προσπάθησε να ανέβει για να με κατεβάσει, αλλά κι εκεί δεν είχε πρόβλημα :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Σεπ 2007, 15:58

Κοιταξτε να δειτε , σιγουρα το NAVARA με τα 200 αλογα παει και εχει πολυ καλυτερη ροπη χαμηλοτερα απο τις 2000 στροφες , και αυτο που εντυπωσιαζει ειναι οτι και με εκτη ή πεμπτη στο κυβωτιο επιταχυνεις χωρις τριγμους και προβληματα σε μεσαιες ανηφορες , τωρα για το αν το αμαξι αφου τραβαει χαμηλοτερα κρεμαει ψηλα , θα σου πω οτι πηγαινει πολυ καλυτερα ψηλα απο οτι με τα 174 ! Το αμαξι τραβαει παντου προτογνωρα σε ολο το φασμα των στροφων σε ολες τις σχεσεις , αλλα ενταξει μην το παραξηλωνουμε , στο σημειο που αναφερεις εσυ σταματημενος στην ανηφορα , δηλαδγ σχεδων Νεκρο , ε οχι δεν εχει αλλαξει η ροπη στο ρελαντι αυτο δεν ειναι μονο θεμα ροπης αλλα και δισκου του συμπλεκτη πιστευω ! Αλλα ενταξει το αμαξι δεν γλυστραει αμα κανεις το κολπο με το συμπλεκτη που λεγαμε !! Ειναι ανετο , τουλαχιστον το φορτηγακι που ξερω , μια και ειναι 200 κιλα και ελαφρυτερο απο το PATH !!
Μιας και μιλαμε ομως για λαστιχα ειδα κατι κααταπληκτικα αγρια ALL-TERRAIN τυπου BFGOODRICH ,apo thn GOODYEAR που στις δοκιμες ειναι αποδοτικοτερα και ανθεκτικοτερα των BFGOODRICH ,μαλιστα στο tirerack ,περνουν την υψηλοτερ βαθμολογια για χιονι !! Ωριστε , θελω τη γνωμη σας !! :
http://www.goodyearwrangler.com/flash.html

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ilentArmor
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 14 Σεπ 2007, 18:08

Σιγουρα θα μιλισω μετα που θα βαλω τα καλα πατουμενα.. ως τοτε κανω υπομονη.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 14 Σεπ 2007, 18:27

τσιπουρο εγω??????????????????????????απαπα
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό xtrail » 14 Σεπ 2007, 20:36

Τα BFGOODRICH ειναι πολύ καλά και σε ΑΤ αφού έχουν αρκετά πιο άγριο πέλμα. Από κατόχους άκουσα πως υστερούσαν σε βρεγμένη άσφαλτο. Σε λάσπη που τα είδα, αδειάζαν μόνα τους πολύ γρήγορα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Σεπ 2007, 20:36

Ολοι ξερουν οτι στο καπακι εχεις μια κινητη καβα !!!!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό ALOY » 03 Οκτ 2007, 15:18

με τις 17αρεσ τι κανουμε για λαστιχακι¨??????? θα βρουμε τπτ?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Οκτ 2007, 18:48

To ξερα οτι θα ξαναπιανες παλι την ενοτητα σου , εσυ ξερεις το γιατι , χααχαχαχαχ !!! Σε ξανακαλοσοριζω λοιπον παλι φιλε Αργυρη , και παντα ενα επικαιρο βιντεακι που τα λεει ολαααααααααα !!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=d7nNtOoDgZc
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Οκτ 2007, 08:37

Για τις 17αρες Αργυρη το ψάχνω. Υπάρχουν πάντως και από τιμή μάλλον θα είναι 700-800€ :x
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Οκτ 2007, 10:46

σε τι οφειλετε το κολημα(τιναγμα) που κανει το παθ οταν επιλεξουμε αυτοματη τετρακηνηση η ακομα και το κλειδωμενο ,οταν στριψεισ το τιμονι λιγο παραπανω???? ειναι κακο αυτο η καλο?? παρατηρησα οτι φρεναρει κιολασ ε? καμια υποδειξη παρατηρηση?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2007, 12:36

Αν και το NAVARA δεν εχει την επιλογη AUTO , θα σου ελεγα οτι γενικα τις αλλαγες απο 2 τροχους σε 4 να την κανεις καλυτερα με τον παλιο παραδοσιακο τροπο , δηλαδη σταματας το αυτοκινητο βαζεις νεκρο και μετα επιλεγεις τι κινηση θες , ξαναβαζεις πρωτη και σαλπαρεις για αλλες πολιτειες !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 08 Οκτ 2007, 13:00

ALOY έγραψε:σε τι οφειλετε το κολημα(τιναγμα) που κανει το παθ οταν επιλεξουμε αυτοματη τετρακηνηση η ακομα και το κλειδωμενο ,οταν στριψεισ το τιμονι λιγο παραπανω???? ειναι κακο αυτο η καλο?? παρατηρησα οτι φρεναρει κιολασ ε? καμια υποδειξη παρατηρηση?


Τι ακριβώς εννοείς Αργύρη? Οτι όταν έχεις 4κινηση και στρίβεις το τιμόνι αισθάνεσαι σαν κάτι να το "εμποδιζει?"
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 08 Οκτ 2007, 13:02

ΝΑΙ κουρδιζει
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 08 Οκτ 2007, 13:28

Αν εννοεις αυτό που είπε ο SHADOW200, έχει να κάνει με την αλλαγή από 2wd σε 4wd σε οποιαδήποτε θέση και έχει δικιο. Άλλαζε εν στάση για να μην έχεις κανένα πρόβλημα!!!

Αν εννοείς ότι στην αυτόματη τετρακίνηση κόβει (σαν να φρενάρει και όχι σαν να τινάζει) σε απότομες στροφές το έχω παρατηρήσει και απλά εκεί δεν πατάω το γκάζι για να μην ζορίζω το αυτοκίνητο.
Κλείδωμα βάζω μόνο σε δύσκολες περιπτώσεις και μόνο εκτός δρόμου όταν πρέπει να περάσω από λασπολακούβες κλπ (άντε να βάλεις στο δρόμο αν έχει χιόνι).Αποφυγε να βάζεις εντός!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες